Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • HSV
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Užbaigiama Vilniaus šiaurinio "vidurinio" aplinkkelio pakaitalo nuo Balsių iki Sudervės atkarpa.
    ​​​​​​
    Vilniaus rajono sav. administracija yra įsipareigojusi šį kelią VL9813 išasfaltuoti iki 2025 metų, tai šiemet gali visos likusios atkarpos ir nepabaigti...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Taigi planuojamas pėsčiųjų tiltas.
    Daugiau ten iki 2050 m. nieko nenumatoma.
    Taip, suprojektavus ir gal po kokių 20-30 metų pastačius Ožkiniuose mažai kam reikalingą pėsčiųjų - dviratininkų - žvėriukų tiltą neliks perspektyvos, kad kažkada bus transporto jungtis tarp Nemenčinės plento ir Balsių.
    Šiaurinėje pusėje nebus ir normalaus Vilniaus "vidurinio" aplinkklelio - net vizijos. Liks tik jo pakaitalas Sakalinė - Riešė - Galinė -Sudervė.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Išeina, akd labai trūksta tilto per Nerį tarp Nemenčinės ir VIlniaus. Tik, kad ten sraustiniai, gyvenvietės itt. Įdomu, kokie čia planai
    Taigi planuojamas pėsčiųjų tiltas.
    Daugiau ten iki 2050 m. nieko nenumatoma.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Išeina, akd labai trūksta tilto per Nerį tarp Nemenčinės ir VIlniaus. Tik, kad ten sraustiniai, gyvenvietės itt. Įdomu, kokie čia planai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Dar 2008 metais buvo parengtas Vilniaus apskrities bendrasis planas. (...)
    Tame plane buvo Vilniaus miesto vidurinio aplinkkelio vizija - tarp "vidinio" beveik mieste esančio aplinkkelio (Mykolo Lietuvio gatvė) ir išorinio (KK108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė
    Išdidintas fragmentas. Vidurinis šiaurinis aplinkkelis pažymėtas žaliai


    Šiuo metu yra asfaltuojamas kelias tarp A-2 ir Senojo Ukmergės plento Galinė - Mažoji Riešė
    Daugiau nuotraukų - temoje "Žvyrkelių asfaltavimas" http://www.miestai.net/forumas/forum...tavimas/page32

    Baigus šį ruožą atsiras "stichinis" šiaurinis aplinkkelis, kuris ne tik leis Senojo Ukmergės plento gyvenviečių gyventojams lengviau patekti į autostradą A2, bet ir sujungs Molėtų bei Sudervės (Kauno) kryptis. Jo trasa iš esmės sutampa su Vilniaus apskrities BP numatytu viduriniu aplinkkeliu. (...)

    Jau dabar renkantis maršrutą Sakalinės žiedas - Sudervė navigacija pateikia pagrindinę alternatyvą per Riešę. (...)
    Užklausus tą patį maršrutą per Galinę trasa atrodo taip:

    Žemėlapiai iš www.mapy.cz
    Parašė HSV Rodyti pranešimą
    Vilniaus raj. tęsiamas jungiamojo kelio VL9813 (Kalno gatvės) Galinė - Mažoji Riešė asfaltavimas[
    Ačiū už geras naujienas.

    Užbaigiama Vilniaus šiaurinio "vidurinio" aplinkkelio pakaitalo nuo Balsių iki Sudervės atkarpa.
    ​​​​​​
    Paskutinis taisė Romas; 2022.10.07, 08:04. Priežastis: Pridėta cituojama nuotrauka

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kažkas vyksta

    Vilniaus m. savivaldybė 2022.09.15
    Parengtas Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo projektas
    „Dėl pėsčiųjų ir dviračių tilto per Neries upę ties Ožkinių gatve susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo specialiojo plano rengimo“

    https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...-vystymo-spec/

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Aplink Nemenčinės plentą daug prabangių individualių namų kvartalų ir turtingų gyventojų, kurie tikrai nenori, kad Nemenčinės pl. atsirastų verkių sodininkų tranzitas.
    Tai kad Nemenčinės plento atkarpa nuo numatomo Balsių tilto iki Antakalnio žiedo apsupta mišku iš abiejų pusių. Tuo labiau, kad rekonstravus likusią gatvės dalį į 4 juostas nebebūtų ir padidėjusio transporto problemos. Tad niekaip nematau problemos šioje vietoje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą
    Matai miško žvėriukams, skirtingai nuo miesto žvėriukų, tiltas nebūtinas
    Parašė Iron w Rodyti pranešimą
    Nekilo noras pasiulyti tilto misko zveriukams, siaip irgi kompromisas.
    Čia turbūt turima omeny, kad Vilniuje bent dešimtmetį nėra statomi jokie transporto tiltai, tik planuojami keli abejotino reikalingumo pėsčiųjų tiltai. Švelniai pasišaipyta, kad Ožkinių tilto vietoje nėra reiklaingas pėsčiųjų dviratininkų tiltas. Tame miške nėra daug nei pėsčiųjų, nei dviratininkų.

    O kalbant rimtai, Ožkinių tiltas tarp Balsių ir Karačiūnų vis dėlto būtų reikalingas.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Iron w Rodyti pranešimą

    Nekilo noras pasiulyti tilto misko zveriukams, siaip irgi kompromisas.
    matai miško žvėriukams, skirtingai nuo miesto žvėriukų, tiltas nebūtinas

    Komentuoti:


  • Iron w
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Reikia kompromiso - tilto, bet skirto tik pėstiesiems ir dviratininkams, tada ir avis būtų sveika ir vilkas sotus.
    Nekilo noras pasiulyti tilto misko zveriukams, siaip irgi kompromisas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pačiame Vilniuje, kur galimi srautai dešintis kartų didesni, vargu ar naujas tiltas atsiras artimiausią dešimtmetį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Reikia kompromiso - tilto, bet skirto tik pėstiesiems ir dviratininkams, tada ir avis būtų sveika ir vilkas sotus.
    Būtų pinigų švaistymas kvadratu. Realiai būtų bėgikams, dviratininkams ir grybautojams Susisiekimui į socialines įstaigas ar komerciją naudos praktiškai nulis.

    Nors gal tiksliau bus, lyg ir yra tarybis sprendimas, kad iki 2022 vasaros turi toks atsirast

    P.S. aš nesiskųsčiau, geras ratukas gautųsi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Pusė gyventojų jei ne daugiau nori. Blogiausias variantas būtų tiltas be gatvės.
    Reikia kompromiso - tilto, bet skirto tik pėstiesiems ir dviratininkams, tada ir avis būtų sveika ir vilkas sotus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.
    Viena vertus atsirastų tranzito, kita vertus esamo srauto dalis nusiimtų į Nemenčinės plentą. Sakyčiau būtų tas ant to. Svarbiausia padaryt normalų pajungimą prie Žaliųjų ežerų gatvės, o ne pastatyt tiltą ir paleist eismą sodų gatvelėm.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Aš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?
    Aplink Nemenčinės plentą daug prabangių individualių namų kvartalų ir turtingų gyventojų, kurie tikrai nenori, kad Nemenčinės pl. atsirastų verkių sodininkų tranzitas.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Pusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.
    Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Aš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?
    Tai gal dauguma ir norėtų, bet užblokuoja įtakinga mažuma. Panašiai kai M.Lietuvio g. atveju.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Pusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Aš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar 2008 metais buvo parengtas Vilniaus apskrities bendrasis planas.
    Per tą laiką apskritys išnyko, ją kažkiek pavaduoja pusiau visuomeninės regionų tarybos. Senos nuorodos veikia; tik apskrities administracijos puslapį www.apskritis.lt nusipirko kažkokia elektroninė parduotuvė, kuri siųla kažkokius ajurvedinius oroduktus.
    Nauja nuoroda į Vailnaius apskritires BP (be brėžinių): https://www.lietuvosregionai.lt/uplo...s%20planas.pdf

    Tame plane buvo Vilniaus miesto vidurinio aplinkkelio vizija - tarp "vidinio" beveik mieste esančio aplinkkelio (Mykolo Lietuvio gatvė) ir išorinio (KK108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė)


    Išdidintas fragmentas. Vidurinis šiaurinis aplinkkelis pažymėta žaliai


    Šiuo metu yra asfaltuojamas kelias tarp A-2 ir Senojo Ukmergės plento Galinė - Mažoji Riešė





    Daugiau nuotraukų - temoje "Žvyrkelių asfaltavimas" http://www.miestai.net/forumas/forum...tavimas/page32

    Baigus šį ruožą atsiras "stichinis" šiaurinis aplinkkelis, kuris ne tik leis Senojo Ukmergės plento gyvenviečių gyventojams lengviau patekti į autostradą A2, bet ir sujungs Molėtų bei Sudervės (Kauno) kryptis. Jo trasa iš esmės sutampa su Vilniaus apskrities BP numatytu viduriniu aplinkkeliu.
    Be minėto kol kas uždaryto ruožo Galinė - M.Riešė šiuo metu dar yra rekonstruojamas kelio RK 5210 ruožas Riešė - Kalinas..

    Jau dabar renkantis maršrutą Sakalnės žiedas - Sudervė navigacija pateikia pagrindinę alternatyvą per Riešę


    Užklausus tą patį maršrutą per Galinę trasa atrodo taip:

    Žemėlapiai iš www.mapy.cz

    Komentuoti:

Working...
X