Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema
Collapse
X
-
Gal, kas žinote ar yra kažkokie sprendimai, susiję su rytiniu aplinkeliu bei Liepkalnio/ Minsko pl. dviaukšte sankryža?
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimąVakarinio aplinkkelio užbaigimo proga ir valdžiai prisiminus pietinio aplinkkelio planus siūlau pasvajot kaip galėtų atrodyti išvystyta ir užbaigta kelių sistema Vilniuje
įdedu savo pabraižymą, įdomu būtų pamatyti daugiau variantų, jei kas irgi neturit ką veikti šiandien darbe
Atvaizdas
Tavo pateiktuose belekaip sudeliotose linijose, keliai eina per parkus, saugomas teritorijas, gyvenvietes ir t.t. Kas ten prie Gariūnų?
Komentuoti:
-
Kas per?Suprantu kad čia tik pasvajojimai, bet kam reikia, pvz., to rytinio aplinkkelio arba to Savanorių prospekto aplinkkelio? Taip pat ir visiškai nereikia ir to šiaurinio bei vakarinio kelių nes jie turi savo funkciją puikiai atliekančius dublerius toleliau.
Komentuoti:
-
Vakarinio aplinkkelio užbaigimo proga ir valdžiai prisiminus pietinio aplinkkelio planus siūlau pasvajot kaip galėtų atrodyti išvystyta ir užbaigta kelių sistema Vilniuje
įdedu savo pabraižymą, įdomu būtų pamatyti daugiau variantų, jei kas irgi neturit ką veikti šiandien darbe
Komentuoti:
-
Vilnių planuojama apjuosti aplinkkeliais
Vilniuje nutiesus pietinį ir vakarinį aplinkkelius, jau planuojami nauji aplinkkeliai – jau galvojama apie šiaurinį aplinkkelį nuo Ukmergės gatvės iki Utenos kelio bei išorinio pietinio aplinkkelio tęsinį – nuo Kirtimų ir Eišiškių gatvių sankryžos iki Lydos kelio, sako Automobilių kelių direkcijos vadovas.
„Numatoma, kad Vilnius turi apsižiedinti aplinkkeliais. Dabar kalbama apie keletą kitų projektų – nuo Ukmergės gatvės iki Utenos kelio turi būti aplinkkelis, taip pat iš kitos pusės – nuo Gariūnų iki Lydos kelio. Iki Lydos kelio yra rengiamas specialusis planas, jeigu tik bus numatytos lėšos šiems projektams, tai po 2020 metų jie bus įgyvendinti. Aplinkkelio etapas nuo Ukmergės gatvės iki Utenos kelio šiandien yra tik planas – turi būti pasižiūrėta, ar yra laisvos žemės. Jeigu nėra, tai ją reikia paimti ir parengti techninį planą. Šitas etapas turėtų būti statomas po 2020 metų“, – LRT radijui antradienį sakė Egidijus Skrodenis.
Komentuoti:
-
Labai gerai, kad sistemiškai paėmė. Keliai turi natūralią raidą. Galbūt peršoksime "Varšuvos priemiesčiai 2005-2015" etapą (daug šviesoforų vieno lygio sankryžose, perėjos su geltonu mirksiuku, dviračiai, traktoriai, samachodai viename 2+2 kelyje ).
Komentuoti:
-
Pirkimas 318345
Valstybinės reikšmės kelių prie Vilniaus miesto ir besiribojančių teritorijų vietinės reikšmės kelių darnią sąveiką užtikrinančios plėtros schemos parengimas
Pagal Keliu techninio reglamento KTR 1.01:2008 „Automobiliu keliai“ (toliau – Reglamentas)nuostatas visą kelių tinklą turi sudaryti trijų skirtingų paskirčių keliai:
1. tranzitiniai keliai – skirti važiuoti automobiliams dideliu atstumu, greitai ir netrikdomai;
2.skirstomieji keliai – skirti važiuoti vidutiniu atstumu, susisiekimui tarp gretimųteritorijų ir zonų (tranzitinių ir privažiuojamųjų kelių jungtys);
3. privažiuojamieji keliai – skirti privažiuoti prie kiemų, laukų, stovėjimo aikštelių ir kitų šaliakelio esančių teritorijų.
Pagal Reglamento nuostatas planuojant ir projektuojant kelius reikia siekti, kad kelias būtų pritaikytas tik vienai paskirčiai atlikti.
Pažymėtina, kad kelio techninės charakteristikos lemia eismo kokybės lygį kelyje. Pagal Reglamento nuostatas eismo kokybės lygiai yra tiesiogiai susiję su kelių paskirtimis: 1. tranzitinės paskirties keliuose numatomas aukščiausias eismo kokybės lygis; 2. skirstomosios paskirties keliuose numatomas vidutinis eismo kokybės lygis; 3. privažiuojamosios paskirties keliuose numatomas minimalus eismo kokybės lygis. Ši kelių hierarchija lemia principą, kad iš tranzitinės paskirties keliųį privažiuojamosios paskirties kelius ir atvirkščiai patenkama tik per tam pritaikytą tarpinę grandį – skirstomosios paskirties kelius. (...)
Teoriškai Lietuvos valstybinės reikšmės kelių tinklas minėtoms trims paskirtims atlikti yra suskirstytas taip:tranzitinę paskirtį atlieka magistraliniai keliai;skirstomąją paskirtį atlieka krašto keliai; privažiuojamąją paskirtį atlieka rajoniniai keliai. Praktikoje kelių tinklo elementai dažnai atlieka ne po vieną paskirtį ir numatyti eismo kokybės lygiai juose nėra užtikrinti (...)
Darbe privaloma išnagrinėti šiuos klausimus:
1. Svarbu išanalizuoti nagrinėjamos teritorijos valstybinės reikšmės kelių plėtros planus, galimybių studijas, projektinius pasiūlymus, teritorijų planavimo ir kitus dokumentus. (...)
2. Būtina įvertinti šalia valstybinės reikšmės magistralinių ir krašto kelių esančiose teritorijose parengtų ar rengiamų teritorijų planavimo dokumentų ir žemės valdos projektų sprendinius dėl susisiekimo sistemų organizavimo. (...)
5. Parengti siūlymai privalo įvertinti numatomų valstybinės reikšmės magistralinių ir krašto kelių, jų esamų ar planuojamų sankryžų plėtros galimybes ir užtikrinti transporto priemonių pralaidumą (...)
Nagrinėtinų valstybinės reikšmės kelių prie Vilniaus miesto ruožų schema ir ilgiai
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=318345
Komentuoti:
-
Parašė dmo Rodyti pranešimąSveiki,
Gal kas žinote kaip aplinkkelis eis toliau? Mane domina ši vieta, nuo to priklauso ar verta netoliese statyti namą ar ne.
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Tai čia yra Verkių regioninio parko valdos. Abejoju ar čia statys kažką. Nebent pro Balsius, šiauriau.
Komentuoti:
-
Sveiki,
Gal kas žinote kaip aplinkkelis eis toliau? Mane domina ši vieta, nuo to priklauso ar verta netoliese statyti namą ar ne.
Komentuoti:
-
Ištrauka iš Vilniaus apskrities bendrojo plano
LRV 2008 m. gruodžio 3 d. nutarimas Nr. 1310
http://www.lietuvosregionai.lt/lt/8/...0;252;256.html
43.2. Siūloma nedidelę dalį esamų rajoninių kelių rekonstruoti į krašto reikšmės kelius. Planuojamu laikotarpiu būtų rengiami rekonstrukcijos ar plėtros projektai arba ieškoma trasų, jos rezervuojamos, jeigu to reikia, šiose vietovėse:
43.2.1. Medininkai–Šumskas;
43.2.2. Kena–Lavoriškės–Buivydžiai–Nemenčinė, Balingradas–Magūnai–Pabradė;
43.2.3. Adutiškis–Tverečius;
43.2.4. Didžioji Riešė–Kryžiokai–Balsiai–Nemenčinės plentas;
43.2.5. Riešė–Pikutiškės–Medžiakalnis–Grigiškes–Lentvaris– Trakų plentas su tiltu;
43.2.6. Musnininkai–Čiobiškis su tiltu per Nerį, Širvintos–Giedraičiai;
43.2.7. Mijaugonys–Pastrėvys, Aukštadvaris–Onuškis;
43.2.8. Mickūnai–Kairėnai–Veržuva.
43.3. Atkreiptinas dėmesys į tai, kad po planuojamo 2015 metų laikotarpio numatomi 2 nauji tiltai ties Čiobiškiu ir Grigiškėmis
http://www.lietuvosregionai.lt/uploa...s%20planas.pdf
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąLabai pagelbėtų Linksmosios g. sujungimas su Pergalės g., nuimtų nemažą dalį srauto. Kita vertus, ir pačios Linksmosios g. danga atkarpoj nuo Rytų iki Parko g. tragiška. Sutvarkius tą dalį ir sujungus gatves situacija labai pagerėtų...
Taip pat nemanau, kad tas sujungimas nuimtų dalį srauto būtent nuo Pergalės/Pramonės gatvių, nes Linksmosios gatvės gyventojai išvažinės iškart į Pergalės gatvę, o ne į Parko gatvę kaip dabar. Taigi prisidėtų dar nemažas srautas automobilių atkarpoje "Moki veži" - gaisrinė.
Komentuoti:
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąPoreikis, visgi, yra, net kalbant vien tik apie asfalto nusidėvėjimą. Fūros padarė "meškos" paslaugą tiek Pramonės, tiek Pergalės gatvėms. Praeitais metais pagaliau perklojo asfaltą dalyje Pramonės gatvės. Tačiau ir to teko laukti dešimtmetį, nes Naujoji Vilnia niekada valdžiai nėra prioritetinė. Praėjo vos tik metai, o Pramonės gatvėje jau atsirado didelių nelygumų. Praeis dar kažkiek laiko, asfaltas nusidėvės visiškai, bet niekas jo neperklos, nes niekada neatsiras pinigų. Šio rajono gyventojams teks ir toliau kratytis važiuojant į miestą (lyg S. Batoro gatvės duobių nepakanka).
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąKažkuriame iš Vilniaus plėtros planų teko matyti pabraižytas gatves ir už Naujosios Vilnios. Tačiau tam kol kas nėra poreikio – tokie objektai papuola į vieną gretą su Ožkinių tiltu, Taurupės g. ir pan. objektais. Kada nors gal nuties.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąKažkuriame iš Vilniaus plėtros planų teko matyti pabraižytas gatves ir už Naujosios Vilnios. Tačiau tam kol kas nėra poreikio – tokie objektai papuola į vieną gretą su Ožkinių tiltu, Taurupės g. ir pan. objektais. Kada nors gal nuties.
Komentuoti:
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąSovietmečiu planavo šį aplinkkelį iki Mickūnų tiesti, kad fūros nevažiuotų pro Naująją Vilnią. Visgi, kaip matau, šių planų atsisakyta.
Komentuoti:
-
Parašė grustnyj Rodyti pranešimąSovietmečiu planavo šį aplinkkelį iki Mickūnų tiesti, kad fūros nevažiuotų pro Naująją Vilnią. Visgi, kaip matau, šių planų atsisakyta.
Komentuoti:
-
Sovietmečiu planavo šį aplinkkelį iki Mickūnų tiesti, kad fūros nevažiuotų pro Naująją Vilnią. Visgi, kaip matau, šių planų atsisakyta.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ O, ačiū. Tikrai įdomi trasa.
Praktiškai pietinė miesto dalis bus apgaubta išoriniu aplinkkeliu. Gaila, kad šiaurinė, ypač šiaurės vakarinė miesto dalis lieks neapimta. 108 kelias nebent.
Komentuoti:
Komentuoti: