Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evvt
    replied
    Yra logikos galvoti kad tiltai dažnu atveju mažina automobilių kamščius neperkeldami jų į kitą vietą, taip kaip ir tankesnis gatvių tinklas.Tai net ir 10 km atstumas tarp tiltų nėra normalu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Pasižiūrėkit čia, pats tiltas raudonai nepažymėtas, bet pilkai yra:
    https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-09.pdf
    Ačiū už nuorodą
    Įdėjau brėžinius.

    Tos vizijos - tik smegenų mankšta.
    Su dabartiniais tempais to tilto per artimiausius 40-50 metų nenusimato.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    O jei iš Balsių važiuos į Žirmūnus per du tiltus, nes taip greičiau, tai jau didės. O šiaip jo, į Antakalnį nauju tiltu būtų patogu tik vietiniams, kas iš Bajorų sugalvotų pro ten važiuoti?
    Apskritai viskas, ką mes diskutuojam tik prielaidos, reiktų daryti realią studiją, ar miestui būtų iš to kokios naudos, nes bent kol kas manęs išsakyti argumentai visiškai neįtikina.
    Galiu sutikti, kad vietiniam gyventojams būtų patogu, taip pat labai specifiniam srautui, bet yra aibės visokių tiltų ir viadukų, kurie net akivaizdžiai nedarant studijų vilniečiams automobilių vairuotojams atneštų daug daugiau naudos.
    Iš Balsių į Žirmūnus per tą tiltą vargu ar važiuotų. Sunku perspjauti Verkių gatvę. Ypač jei sutvarkytų sankryžą ties Verkių rūmais. Kad reikia normalios studijos tai faktas.

    Niekas ir nesako, kad tai prioritetinis dalykas, kuris turėjo būti pastatytas vakar. Bet norint turėti išbaigtą kelių tinklą Vilniuje ir apylinkėse nėra gerai, kad tarp tiltų yra 20km+ atstumas. Tiek į šitą pusę, tiek žemiau miesto. Sakyčiau čia didesnė problema net ne vairuotojams, o VT ir dviračiams. Su mašina apsukt ratą mažiau skauda nei su viešu transportu ar dirbant savom kojom.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jei iš Bajorų ir Balsių važiuotų į Antakalnį per naują tiltą - srautas ant Valakupių tilto irgi sumažėtų.
    O jei iš Balsių važiuos į Žirmūnus per du tiltus, nes taip greičiau, tai jau didės. O šiaip jo, į Antakalnį nauju tiltu būtų patogu tik vietiniams, kas iš Bajorų sugalvotų pro ten važiuoti?
    Apskritai viskas, ką mes diskutuojam tik prielaidos, reiktų daryti realią studiją, ar miestui būtų iš to kokios naudos, nes bent kol kas manęs išsakyti argumentai visiškai neįtikina.
    Galiu sutikti, kad vietiniam gyventojams būtų patogu, taip pat labai specifiniam srautui, bet yra aibės visokių tiltų ir viadukų, kurie net akivaizdžiai nedarant studijų vilniečiams automobilių vairuotojams atneštų daug daugiau naudos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Pasižiūrėkit čia, pats tiltas raudonai nepažymėtas, bet pilkai yra:
    https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-09.pdf
    Toje vietoje jis beveik beprasmis. Apie tai diskutuota aplinkkelių temoje.
    Optimaliau būtų rekonstruoti (perkelti) 5210 Riešė-Kalinas-Antaviliai-...
    Beveik plika akimi matosi, kad Vilniaus ir apylinkių kelių tinklas per silpnas. Matyt jau toks ir liks amžiams, nes nauji keliai nebus statomi. Nes "darnus judumas"
    O kur dar fantastiškos problemos dėl sklypų paėmimo. Ten visi vos ne aukso vertės.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jei iš Bajorų ir Balsių važiuotų į Antakalnį per naują tiltą - srautas ant Valakupių tilto irgi sumažėtų.
    Kažin, ar į Antakalnį patogu būtų važiuoti žaliųjų ežerų gatve, kur kas patogiau ir greičiau GV ir Kareivių g.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    nu va, o Fulgur tikisi, jog srautas ant Valakupių tilto sumažėtų. Visada visi tikisi, kad būtent jų situacija pagerės, spėju ir tie patys Ožkinių gyventojai tikisi, kad tik jie patys naudotųsi tiltu. Įdomu ar greit pasikeistų nuomonė kai visi Bajorai ir Santariškės link Antakalnio pajudėtų gatve iškirsta vidury jų gyvenvietės.
    Jei iš Bajorų ir Balsių važiuotų į Antakalnį per naują tiltą - srautas ant Valakupių tilto irgi sumažėtų.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kurioje tiksliai vietoje tas tiltas numatomas? Žiediniam apvažiavimui trūksta daug dedamųjų. https://www.miestai.net/forumas/foru...%C5%B3-sistema
    Pasižiūrėkit čia, pats tiltas raudonai nepažymėtas, bet pilkai yra:
    https://vilnius.lt/wp-content/upload...2019-04-09.pdf

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Greičiau atvirkščiai - nuimtų dalį eismo nuo Žaliųjų ežerų gatvės ir perkeltų į Nemenčinės plentą. Šiauriau statyti nėra kur. kelias per Kaliną ne mažiau smagus ir vargu ar darys jo generalinę rekonstrukciją prakertant mišką ir nulyginant kalniukus. Dar šiauriau jau gaunasi labai arti 108.

    Be to Žaliųjų ežerų gatvė apkrauta tik į vieną pusę. Ryte link centro, vakare iš centro. Tiltas leistų ją išnaudoti ir priešinga puse. Pavyzdžiui iš Bajorų/Santariškių/Baltupių į Antakalnį.
    nu va, o Fulgur tikisi, jog srautas ant Valakupių tilto sumažėtų. Visada visi tikisi, kad būtent jų situacija pagerės, spėju ir tie patys Ožkinių gyventojai tikisi, kad tik jie patys naudotųsi tiltu. Įdomu ar greit pasikeistų nuomonė kai visi Bajorai ir Santariškės link Antakalnio pajudėtų gatve iškirsta vidury jų gyvenvietės.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Dalį srauto iš centro nuimtų normalus žiedinis apvažiaivmas. Kad iš/į šiaurinę miesto dalį nereiktų važiuoti per centrą. Tam labiausiai trūksta ML ir Ožkinių tilto.
    Kurioje tiksliai vietoje tas tiltas numatomas? Žiediniam apvažiavimui trūksta daug dedamųjų. https://www.miestai.net/forumas/foru...%C5%B3-sistema

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Svarbiausia, kad nestabdytų vakarais, kai reikia išsiurbti automobilius iš centro, tuomet realiai problemų ten nėra, apart Liepkalnio sankryžos, bet ją jau pradės rekonstruoti.
    Dalį srauto iš centro nuimtų normalus žiedinis apvažiaivmas. Kad iš/į šiaurinę miesto dalį nereiktų važiuoti per centrą. Tam labiausiai trūksta ML ir Ožkinių tilto.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    O kokia nauda iš to Ožkinių tilto? Čia kelių šimtų vietinių gyventojų patogumui ar norit, kad tranzitas piko metu paralyžuotų Žaliųjų ežerų gatvę kai jau dabar ten žmonės stovi kamščiuose? Tiltą nebent verta statyti šiauriau, kur būtų galima sujungti normalia gatve Nemenčinės plentą su G.V. gatve bet ne per arti Nemenčinės, kad nedubliuotų 108 kelio.
    Greičiau atvirkščiai - nuimtų dalį eismo nuo Žaliųjų ežerų gatvės ir perkeltų į Nemenčinės plentą. Šiauriau statyti nėra kur. kelias per Kaliną ne mažiau smagus ir vargu ar darys jo generalinę rekonstrukciją prakertant mišką ir nulyginant kalniukus. Dar šiauriau jau gaunasi labai arti 108.

    Be to Žaliųjų ežerų gatvė apkrauta tik į vieną pusę. Ryte link centro, vakare iš centro. Tiltas leistų ją išnaudoti ir priešinga puse. Pavyzdžiui iš Bajorų/Santariškių/Baltupių į Antakalnį.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    "Ačiū" už tiltą 300 m. nuo Žvėryno tilto.

    Ožkinių/Balsių tilto nebuvimas apkrauna tiek Valakupių tiltą, tiek Nemenčinę.

    SM neįsisavina 40 proc. ES paramos. Ir mes vargstam be Pilaitės/Rastinėnų tilto ir be Ožkinių/Balsių tilto.
    O kokia nauda iš to Ožkinių tilto? Čia kelių šimtų vietinių gyventojų patogumui ar norit, kad tranzitas piko metu paralyžuotų Žaliųjų ežerų gatvę kai jau dabar ten žmonės stovi kamščiuose? Tiltą nebent verta statyti šiauriau, kur būtų galima sujungti normalia gatve Nemenčinės plentą su G.V. gatve bet ne per arti Nemenčinės, kad nedubliuotų 108 kelio.

    O šiaip iš Balsių, Riešės ir kitų aplinkinių priemesčių pastoviai ir gana dideliais tempais daugėja eismo ir kaži ar jie norėtų dalintis keliais su gyvenančiais už Neries, galit bandyt tartis, bet girdėjau ten pikti žmonės gyvena
    Pvz Ukmergės plente po Vakarinio aplinkkelio atidarymo buvo išnykusios spūstys, praėjo beveik trys metai ir rytiniai kamščiai jau vėl beveik nuo Avižienių prasideda, G.V. kiek girdėjau tas pats, kamščiai pagal traffic datą 2km iki Mokslininkų sankryžos (po to link centro šiek tiek pagreitėja eismas) ko anksčiau nebuvo.
    Taip kad ruoškitės vargti toliau, išganymo nebus, gyventojų rajone o kartu ir automobilių tik daugėja, kamščiai ilgės toliau.

    O Rastinėnai išvis ne miesto teritorijoje ir ten neverta statyti tilto, nes jokio vargo nėra. Pilaitės gyventojams gal nebent sutrumpėtų kelionė iki Kauno, jeigu kažkokiais būdais per visus random išmėtytus namus rajone nutiestum autostradą už milijardą, o likusiam miestui lyginant su maršrutu per esamus aplinkkelius bus vos skirtumas jeigu ir iš Pilaitės pr. nepadarysi autostrados.

    Kalbant apie ES paramą, tai toli gražu ne visi projektai finansuojami 100% ar arti to, jei neatsiranda finansavimas likusiai daliai, tai projektas stoja. Ir pati parama ne bet kam gali būti naudojama, labiausiai tikėtina kad nepaskirstyti pinigai bus skirti žvyrkeliams asfaltuoti ir mažesnių miestelių aplinkkeliams, gal netyčia Kaunas pajudės su pietrytiniu aplinkkeliu.
    Paskutinis taisė themanual; 2019.11.19, 23:07.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    "Ačiū" už tiltą 300 m. nuo Žvėryno tilto.

    Ožkinių/Balsių tilto nebuvimas apkrauna tiek Valakupių tiltą, tiek Nemenčinę.

    SM neįsisavina 40 proc. ES paramos. Ir mes vargstam be Pilaitės/Rastinėnų tilto ir be Ožkinių/Balsių tilto.
    Lyg automobilių eismo palengvinimas yra kada nors išsprendęs kamščius. Ką reiktų padaryti tai atvirkščiai, kuriam laikui išvis nustoti statyti naujus kelius automobiliams išskyrus esamų remontą ir eismo gerinimą sprendžiant reguliavimo problemas, o ne apskritai didinant pralaidumą.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Bet fūros autostrados privalumų neišnaudoja ir laiko/pinigų nuostolis gerokai didesnis.
    90km/h (autostrada) vs 80km/h

    Atstumas skiriasi apie 30-40 km važiuojant per Ukmergę. Vos 10-20 km važiuojant 108 keliu.

    Be to, klausimas ar daugiau neišdeginsi kuro visuose Mykolo Lietuvio g. šviesoforuose ir Molėtų pl. šalia Vilniaus. O dar posūkiai į kairę (ML g. - Molėtų pl. ir Basanvičiaus g. - Kupiškio g. [Utenoje])

    A2 Ženkliai labiau pritaikytas ir sankirtos adekvačios krovininiam transportui. Gal tik A6 vedantis per miestelius problematiškesnis, bet ten teoriškai didžiulis Kauno koridorius.

    P.S. Suprantu, kai Šiaurinėje g. nebuvo numatyti šviesoforai, tai net krovininis teoriškai mažiau taršiai pravažiuotų miestu, bet dabar tai deja bus taršiau - bet pėstiesiems/dviratininkams patogiau.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Vargu ar Ožkinių tiltas bus pastatytas. Tuo labiau anksčiau nei užbaigta Šiaurinė gatvė. Sklando gandai, kad Šimašius Ožkinių tilto apylinkių gyventojų bendruomenėms pasiūlė pasistatyt tiltą už savo pinigus. Atseit norėjot vaizduot turčius gyvendami užmiesčio fazendose - reiškia turėsit ir iš ko susimest ant tilto...
    "Ačiū" už tiltą 300 m. nuo Žvėryno tilto.

    Ožkinių/Balsių tilto nebuvimas apkrauna tiek Valakupių tiltą, tiek Nemenčinę.

    SM neįsisavina 40 proc. ES paramos. Ir mes vargstam be Pilaitės/Rastinėnų tilto ir be Ožkinių/Balsių tilto.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Riedis
    108 keliu jau ir dabar vyksta ~200 krovinio per parą. Nekalbant apie kariuomenės technikos logistiką. Streetview net prasilenkia su daug "furų". Myniau Nemenčinė - Žaliųjų ežerų g. ir atgal - tai labai nesaugus ruožas - sutinku. Todėl ir turėtų būti rekonstruojamas. Vilniaus rajono BP numatyta trasa.
    Nuo Nemenčinės iki posūkio į Europos parką tik gėlytės. Tarp A2 ir Molėtų plento ir kelias smagesnis, ir fūrų daugiau. Ką jau kalbėt apie važiavimą per Riešę. Su lengvąja per Ukmergę gal atrodo ne itin lėčiau. Bet fūros autostrados privalumų neišnaudoja ir laiko/pinigų nuostolis gerokai didesnis.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Buvo nuskambėjęs pažadas neleisti sunkiasvorio transporto šia būsima gatve. Klausimas tik kiek realu tikėtis, kad bus laikomasi apribojimų - alternatyvus maršrutas 108 keliu yra ženkliai ilgesnis.
    Fūrų eismas 108 keliu ne tik būtų nesaugus ir ilgesnis apie 20 km, bet ir eitų pro visokius kaimelius ir dar klausimas, kur daugiau namų šalia kelio, tame 108 ar ML.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė HSV Rodyti pranešimą

    Logistikos centrai ir terminalai daugumoje yra išsidėstę pietinėje ir pietvakarinėje Viniaus dalyje. Neužmirškite apie iš jų išvežamus krovinius į Rusiją. Vežėjams bus aktuali tranzito į Rusiją trasa Vilnius - Utena - Zarasai - Daugpilis ir t.t. Iš pietinės ir vakarinės miesto dalies Vakariniu aplinkkeliu toks sunkusis transportas tikrai norės patekti artimiausiu keliu į Molėtų plentą, vadinasi Mykolo Lietuvio gatvė bus artimiausia jungtis
    Buvo nuskambėjęs pažadas neleisti sunkiasvorio transporto šia būsima gatve. Klausimas tik kiek realu tikėtis, kad bus laikomasi apribojimų - alternatyvus maršrutas 108 keliu yra ženkliai ilgesnis.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Miesto logistikos ir mutinės centrai nėra vystomi aplink A14 (Vilnius - Utena), tad lieka tik prekybos centrai ir panašios veiklos, generuojančios vietinį sunkujį transportą.
    Logistikos centrai ir terminalai daugumoje yra išsidėstę pietinėje ir pietvakarinėje Viniaus dalyje. Neužmirškite apie iš jų išvežamus krovinius į Rusiją. Vežėjams bus aktuali tranzito į Rusiją trasa Vilnius - Utena - Zarasai - Daugpilis ir t.t. Iš pietinės ir vakarinės miesto dalies Vakariniu aplinkkeliu toks sunkusis transportas tikrai norės patekti artimiausiu keliu į Molėtų plentą, vadinasi Mykolo Lietuvio gatvė bus artimiausia jungtis

    Komentuoti:

Working...
X