Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Little_man
    replied
    108 žinau, čia berods nuo Vievio pro Sudervę ir Avižienius, šiaip jis gana apkrautas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
    aš ne apie šitą kelią kalbu, kad šitas eis iki ukmergės gatės tai žinau, turiu omeny ar yra koks planuojamas išorinis aplinkkelis, einantis ne per miesto teritoriją. Kaip yra Vokietijoje tarkim, važiuoji aplinkeliais kuriuose greitis toks pats kai autobanuose, arba Kaip Kaune aplinkkelis nelenda į miestą, o nutiestas jo pakraščiu.

    Šitą kelią pavadinčiau vakariniu žiedu miesto, o ne aplinkkeliu.
    Tai ir taip yra kelias 108. Arčiau padaryti nelabai išeina, nes reikia statyti naują tiltą ir visiškai naują kelią. O aukščiau yra Neries regioninis parkas. Ties Grigiškėmis tiltas buvo planuotas, bet rajonas neleido projektuoti kelio link Pilaitės.
    Beje, apie tai yra atskira diskusija:
    http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=5107&page=3

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kad kol kas nelabai yra prasmės tiesti visiškai išorinį aplinkkelį, kuomet jis jungtųsi su ta pačia Ukmergės g.

    Beje, manyčiau, kad ir šiame aplinkkelyje galbūt bus didesnis leidžiamas greitis (100 koks), ar ne?
    Paskutinis taisė Creatium; 2013.10.07, 11:09.

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    aš ne apie šitą kelią kalbu, kad šitas eis iki ukmergės gatės tai žinau, turiu omeny ar yra koks planuojamas išorinis aplinkkelis, einantis ne per miesto teritoriją. Kaip yra Vokietijoje tarkim, važiuoji aplinkeliais kuriuose greitis toks pats kai autobanuose, arba Kaip Kaune aplinkkelis nelenda į miestą, o nutiestas jo pakraščiu.

    Šitą kelią pavadinčiau vakariniu žiedu miesto, o ne aplinkkeliu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
    turiu tokį klausimą, o ar yra planuojamas išorinis koks aplinkkelis?
    Kuris Sujungtų A1 su A2 neįvažiuojant į Miestą?
    Taip, bus III etapas aplinkkelio.
    Beje, pločio Asanavičiūtės g. viadukui tai nepagailėjo, 6 juostos ir dar platūs šaligatviai, vos ne kaip Lazdynų tiltas iki atnaujinimo

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    turiu tokį klausimą, o ar yra planuojamas išorinis koks aplinkkelis?
    Kuris Sujungtų A1 su A2 neįvažiuojant į Miestą?

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Dar buvo : Pameriai ir Čigoniškės. Dabar atrodo nėra.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    O kas tie Novosiolki ir Zasciankis?

    Komentuoti:


  • skunk
    replied
    šitą žemėlapį beveik į šiaip linksma temą galima būtų dėti dėl rajonų pavadinimų

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    SVeiki, daug nezinau apie aplinkelius Vilniuje, tad noriu paklaust, gal aks gali duoti nuoroda i koki zemelapi, kur butu pazymeti visi patvritinti/statomi aplinkeliai Vilniuje. Buciau labai dekinags
    Vilniaus aplinkkeliai
    http://goo.gl/maps/leRqc

    Paskutinis taisė toleranceofculture; 2012.10.07, 20:14. Priežastis: Plika nuoroda - pridėtas pavadinimas

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    SVeiki, daug nezinau apie aplinkelius Vilniuje, tad noriu paklaust, gal aks gali duoti nuoroda i koki zemelapi, kur butu pazymeti visi patvritinti/statomi aplinkeliai Vilniuje. Buciau labai dekinags

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Pilaitis
    Dar karta kartoju:vakarinis atliks MKAD'o funkcija.Tas GV viadukas sumažins kamščius ties Jasinskio-Gerulaičio sankryža,nes ten pasukti problematiška.
    Tiesos šiose žodžiuose yra. Miestas su normaliai išvystyta infrastruktūra turi turėti ir išorinius aplinkelius, ir miesto greitkelius (Tūkstantmečio gatvė labiau būtų miesto greitkelis). Išoriniai aplinkeliai reikalingi tam, kad tranzitinis transportas, kurio kelionės tikslas nėra Vilnius, išvis apvažiuotų jį iš išorės. O miesto greitkeliai reikalingi tam, kad būtų išvengta tranzitinio eismo kvartalinėse gatvėse. Šiuo atveju tranzitiniu yra laikomas eismas iš vieno miesto galo į kitą. Žinoma, neįmanoma visiškai išstumti tranzitinio transporto iš kokios Kalvarijų ar Antakalnio gatvių, bet reikia bent jau sunkųjį transportą iš ten stumti (važiuoti tik su leidimais). Silpnas Valakampių tiltas ir masės ribojimas ant jo- irgi kvailystė. Juk, logiškai tariant, šis tiltas ir buvo pastatytas tam, kad tranzitinis transportas į Švenčionių, Daugpilio pusę ir atvirkščiai aplenktų Žirmūnus ir Antakalnį. O realybė visiškai kitokia.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Lietuviškai(pakeičiant Maskvą Vilniumi):VŽAK-Vilniaus žiedinis automobilių kelias.Vadinkime papraščiau :žiedinis aplinkkelis.
    Prie ko čia Maskva iš viso?

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Vilniaus aplinkkeliui iki žiedinio labai toli :]

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ką reiškia tas MKAD ? Radau tik rusišką variantą Московская Кольцевая Автомобильная Дорога(Moskovskaya Koltsevaya Avtomobilnaya Doroga). Tik nelabai suprantu kuom čia dėta Maskva. Lietuviškai galėtume vadinti tiesiog aplinkkelis.
    Lietuviškai(pakeičiant Maskvą Vilniumi):VŽAK-Vilniaus žiedinis automobilių kelias.Vadinkime papraščiau :žiedinis aplinkkelis.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Dar karta kartoju:vakarinis atliks MKAD'o funkcija.Tas GV viadukas sumažins kamščius ties Jasinskio-Gerulaičio sankryža,nes ten pasukti problematiška.
    Ką reiškia tas MKAD ? Radau tik rusišką variantą Московская Кольцевая Автомобильная Дорога(Moskovskaya Koltsevaya Avtomobilnaya Doroga). Tik nelabai suprantu kuom čia dėta Maskva. Lietuviškai galėtume vadinti tiesiog aplinkkelis.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Manau prieš varant ant kito reikėtų pamąstyti plačiau. Kokią dalį vakarinio kamščio sudaro fūros??? Sapnas.
    Per GV važiuoja ne tik iš Žemaitės pusės po darbo, bet manau ženkliai daugiau nuo Žemųjų/Aukštųjų Panerių ir t.t. Jei būtų Vakarinis tai jie nevažiuotų pro GV visai ir nereikėtų gal iš š..o vašką spausti bandant kažką ženkliai išlošti sukišant 30 mln Lt.
    "Linksmiausia" bus kai uždarys kokią GV eismo juostą statybų metu kaip buvo su tiltu per geležinkelį. Ar manai kad oro balionais tiltą statys?
    Pastačius Vakarinį pasikeistų srautai, būtų alternatyva ženkli ir tada galima būtų žiūrėti kas prie ko.
    Dar karta kartoju:vakarinis atliks MKAD'o funkcija.Tas GV viadukas sumažins kamščius ties Jasinskio-Gerulaičio sankryža,nes ten pasukti problematiška.

    Komentuoti:


  • fireboy
    replied
    Atsakymas iš savivaldybės:
    Jūsų minima kelio ir tilto trasa bendrojo plano sprendiniuose iki 2015 metų patenka į perspektyvinį gatvių ir kelių tinklą po 2015 metų.

    Komentuoti:


  • fireboy
    replied
    Net jei būtų lengvas privažiavimas iki Nemenčinės, Ožkinių gyventojams susidarytų ~25 km lankstas vien tam kad atsidurtum toje pačioje vietoje kitoje Neries pusėje, tai abejoju ar būtų daug besinaudojančių šiuo maršrutu kiekvieną rytą.
    Visgi tiltas ties Ožkiniais būtų geras dalykas, tik kad pas mus niekada negalvojama į ateitį, o už pinigus išdalinami sklypai tuose plotuose, kuriuos sovietmečiu infrastruktūros plėtrai palikdavo.

    Beje radau dar šiek tiek informacijos.

    Tilto idėją siūlė Vilniaus metro sąjudis dar rugpjūčio mėnesį (tarp tokių utopinių idėjų kaip Pilaitės kelio pratęsimas iki A1):
    http://www.vilniausmetro.lt/objektai_i_PPP_sarasa

    Balsių bendruomenė parengė savo sąrašą idėjų, kaip pagerinti eismą Žaliųjų ežerų gatve:
    http://www.balsiai.eu/archyvas/pasiu...konstrukcijos/

    Jų nuomone tilto nauda abejotina.

    O šiaip pagalvojau, kad bent jau šiltuoju sezonu tai nereali idėja būtų vandens taksi. Koks nors nedidelis kateriukas piko metu keliskart per valandą plukdytų iki centro ir atgal. Jokių kamščių, jokio vargo su mašina, gražūs vaizdai.. O jei dar galiotų viešojo transporto bilietėliai

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Beje, Bendrojo plano "4.8 Susisiekimo sistema" projektų sąraše Ožkinių tilto kažkodėl tai nebėra, užtat yra daug įdomesnių projektųm apie daugelį aš girdžiu pirmąkart. Pavyzdžiui, apie Šiaurinę Autobusų stotį Fabijoniškėse.

    Komentuoti:

Working...
X