Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Niekas iki 2x2 lyg ir nesiruošia platinti.

    Comment


      Vilniaus rajono bendrojo plano ištrauka.
      Infrastruktūra. Šiaurinė dalis.



      Žemėlapis išsididina
      Paskutinis taisė Romas; 2019.11.20, 20:45. Priežastis: Didesnis žemėlapis pakeistas į kompaktiškesnį (4,2 MB neužsikrauna)
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Sveiki,

        Jau praėjo labai daug laiko nuo šios minties apie aplinkkelį, bandant ieškoti detalesnės informacijos ar planų nieko nerandu, apart šį forumą.

        Žiurint per regia matosi, kad toks kelias turi būti, bet sunku suprasti ar ten yra tikslios ribos ar preliminarios ir gali būti netiksliai nurodyta kelio vieta.

        ​​​​​​​Gal kas nors turi informacijos apie šio rytinio aplinkelio padėtį, planus ar patį projektą ?




        Parašė Maxas Rodyti pranešimą
        Stai kaip galetu atrodyti sis aplinkkelis.

        Comment


          Projektas atidėtas neribotai ateičiai.
          Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.05.08, 21:15.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Projektas atidėtas neribotai ateičiai.
            Ne atidėtas, o tiesiog sunaikintas - nebus jo Lietuvoje niekada!

            Comment


              Iš tikrųjų labai didelio poreikio ir nėra. Jei atsiras - bus.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Ne atidėtas, o tiesiog sunaikintas - nebus jo Lietuvoje niekada!
                Tas kas matosi plane realiai niekad ir neturėjo būti pilnavertis aplinkkelis, o tik gatvių tinklas apvažiavimui - trasa eina per esamas gatves, kurias daugumoj vietų ne tik nebūtų įmanoma, bet ir nebūtų verta rekonstruoti į kažką bent iš tolo primenantį normalų aplinkkelį. Beje iki plano įgyvendinimo trūksta tik 2km gatvės Naujoj Vilnioj, bet ir be tos gatvės apvažiavimas egzistuoja per Šiaurės g.

                Nežinau ar čia matomas poreikis, ar tiesiog svajojama apie ring road'ą; jei pastarasis atvejis, tai rytiniu aplinkkeliu siūlau įsivaizduoti Geležinio Vilko g., o už šiaurinį bus pagal skonį Šiaurinė arba Mykolo Lietuvio gatvė

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą


                  Nežinau ar čia matomas poreikis, ar tiesiog svajojama apie ring road'ą; jei pastarasis atvejis, tai rytiniu aplinkkeliu siūlau įsivaizduoti Geležinio Vilko g., o už šiaurinį bus pagal skonį Šiaurinė arba Mykolo Lietuvio gatvė
                  Tai nelabai juokinga. Kalba eina apie išorinį aplinkkelį (kurio iš esmės nėra ir vargiai nusimato).
                  Žiedinio nelabai įsivaizduoju, ypač šiaurės-rytinėje dalyje.
                  Duok Dieve, kažkada pastatys bent A19 tęsinį.

                  Comment


                    Vis pagalvoju, pažiūrėjęs kelis kartus https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf ir man kirba galvoje klausimas - ar visgi verta tiesti likusią Pietinio aplinkkelio dalį ten kur preliminariai numatyta... Kelios priežastys dėl ko abejoju:
                    1. didelės investicijos. Panašu, kad tai bene didelis trikdis, kuris nukelia kelio tiesimą nenumatytai ateičiai.
                    2. ja naudosis, atrodo, daugiausia tranzitas (tarpmiestinis / tarpvalstybinis?). Labiau vietinės reikšmės transportas kaip ir kitų kelių ieškosis.
                    3. papildomos / atskiros investicijos, ta prasme, kad Bendrajame plane matau arčiau miesto planuojamą tiesti dar vieną kelią, kuris kaip ir taipogi atliks miesto žiedo funkciją. Jei apjungti Pietinio kelio likusios dalies tiesimą su arčiau miesto planuojamu keliu, būtų netik, mano manymu, sutaupyta daug pinigų, bet ir keliu tada naudotųsi ne tik visai tranzitinis transportas (tarpmiestinis?), bet ir kiek lokalesnis eismas. Tuo pačiu, eksploatavimo išlaidos irgi sumažėtų dėl pakankamai nemažai sutaupytų kelio kilometrų.


                    (Planuojami (bet neaišku kada) tiesti keliai Bendrajame plane vaizduojami pilka linija. Nemažai kur žalią liniją brėžiau greta pilkosios, kad matytųsi kur ir taip planuojama tiesti kelią. Tose atkarpose nereiškia, kad siūlau tiesti lygiagretų papildomą kelią )

                    Click image for larger version  Name:	Capture4 - Copy.JPG Views:	1 Size:	149,0 kB ID:	1800937

                    https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286

                    Click image for larger version  Name:	Capture - Copy.JPG Views:	1 Size:	301,0 kB ID:	1800926

                    https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286

                    Click image for larger version  Name:	Capture2 - Copy.JPG Views:	1 Size:	135,9 kB ID:	1800927

                    https://beta.maps.lt/search/vilnius%...s=72223.819286

                    Click image for larger version  Name:	Capture3 - Copy.JPG Views:	1 Size:	209,9 kB ID:	1800938
                    Paskutinis taisė spekas; 2020.05.09, 21:22.

                    Comment


                      Bet tai jo pagrindinė funkcija ir yra, kad tranzitinis automobilių srautas Batoro g. nepatektų į Olandų g., Drujos ir t.t., o miestą tiesiog aplenktų.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Lokalus trasnportas taip pat naudosis aplinkkeliu. Kaip pavyzdys, norint iš kokių Vaidotų/Pagirių pasiekti šiaurinius rajonus. Nemanau, kad kas važiuoja Eišiškių pl. Jau geriau pro Gariūnus aplinkkeliu, kur nors toliau, bet greičiau, saugiau, patogiau. Taip ir kitais atvejais būtų. Nuimtų lokalų tranzitą.
                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Lokalus trasnportas taip pat naudosis aplinkkeliu. Kaip pavyzdys, norint iš kokių Vaidotų/Pagirių pasiekti šiaurinius rajonus. Nemanau, kad kas važiuoja Eišiškių pl. Jau geriau pro Gariūnus aplinkkeliu, kur nors toliau, bet greičiau, saugiau, patogiau. Taip ir kitais atvejais būtų. Nuimtų lokalų tranzitą.
                          Eišiškių pl. kamštukas būna nuo Salininkų sankryžos iki pat Dariaus ir Girėno.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Eišiškių pl. kamštukas būna nuo Salininkų sankryžos iki pat Dariaus ir Girėno.
                            O jei nebūtų aplinkkelio?
                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                            Comment


                              Dar 2008 metais buvo parengtas Vilniaus apskrities bendrasis planas.
                              Per tą laiką apskritys išnyko, ją kažkiek pavaduoja pusiau visuomeninės regionų tarybos. Senos nuorodos veikia; tik apskrities administracijos puslapį www.apskritis.lt nusipirko kažkokia elektroninė parduotuvė, kuri siųla kažkokius ajurvedinius oroduktus.
                              Nauja nuoroda į Vailnaius apskritires BP (be brėžinių): https://www.lietuvosregionai.lt/uplo...s%20planas.pdf

                              Tame plane buvo Vilniaus miesto vidurinio aplinkkelio vizija - tarp "vidinio" beveik mieste esančio aplinkkelio (Mykolo Lietuvio gatvė) ir išorinio (KK108 Vievis - Maišiagala - Nemenčinė)


                              Išdidintas fragmentas. Vidurinis šiaurinis aplinkkelis pažymėta žaliai


                              Šiuo metu yra asfaltuojamas kelias tarp A-2 ir Senojo Ukmergės plento Galinė - Mažoji Riešė





                              Daugiau nuotraukų - temoje "Žvyrkelių asfaltavimas" http://www.miestai.net/forumas/forum...tavimas/page32

                              Baigus šį ruožą atsiras "stichinis" šiaurinis aplinkkelis, kuris ne tik leis Senojo Ukmergės plento gyvenviečių gyventojams lengviau patekti į autostradą A2, bet ir sujungs Molėtų bei Sudervės (Kauno) kryptis. Jo trasa iš esmės sutampa su Vilniaus apskrities BP numatytu viduriniu aplinkkeliu.
                              Be minėto kol kas uždaryto ruožo Galinė - M.Riešė šiuo metu dar yra rekonstruojamas kelio RK 5210 ruožas Riešė - Kalinas..

                              Jau dabar renkantis maršrutą Sakalnės žiedas - Sudervė navigacija pateikia pagrindinę alternatyvą per Riešę


                              Užklausus tą patį maršrutą per Galinę trasa atrodo taip:

                              Žemėlapiai iš www.mapy.cz

                              Comment


                                Aš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?

                                Comment


                                  Pusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.

                                  Comment


                                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                    Aš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?
                                    Tai gal dauguma ir norėtų, bet užblokuoja įtakinga mažuma. Panašiai kai M.Lietuvio g. atveju.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                      Pusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.
                                      Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.

                                      Comment


                                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                        Aš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?
                                        Aplink Nemenčinės plentą daug prabangių individualių namų kvartalų ir turtingų gyventojų, kurie tikrai nenori, kad Nemenčinės pl. atsirastų verkių sodininkų tranzitas.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                          Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.
                                          Viena vertus atsirastų tranzito, kita vertus esamo srauto dalis nusiimtų į Nemenčinės plentą. Sakyčiau būtų tas ant to. Svarbiausia padaryt normalų pajungimą prie Žaliųjų ežerų gatvės, o ne pastatyt tiltą ir paleist eismą sodų gatvelėm.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X