Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O jūs kieno burbule gyvenate? Gyvenu tvarkingų ir atsakingų žmonių burbule, kurie pirkdami būstą įvertina ir tai, kad kažkur ir automobilį reiks laikyti. Nes jie irgi galėjo pirkti gal didesnį plotą be parkavimo vietos sename name. Kodėl pochuistų burbulas kažkuom geresnis, kad reiktų mokesčių mokėtojų pinigais spręsti jų asmenines problemas, kur supuvusius BMW X5 kišti?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jokie ten ne varguoliai, dauguma auto stovinčių prie sovietinių daugiabučių ne toyotos yaris, o BMW ar MB dideli visureigiai, bet mokėti brangiai už auto jiems logikos yra, bet už parkavimo vietą jau ne. Kas neturi pinigų ir taip VT naudojasi.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Stovėjimo vietų užimtumo tema yra kiek kitokia nei automobilių srauto gatvėse.
Niekas turbūt ir nekalba, kad Vilnius turėtų būti kaip koks Zermatas (Zermatt) Šveicarijoje, kurioje nėra nei vieno individualaus automobilio. Tačiau mieste yra sukurta kitokia problema. Vis didinant stovėjimo kainą centre, plečiant apmokėjimo zonas, gerinant susisiekimą VT, mažėja asmeniniais automobiliais kasdien besinaudojančių, bet kiemuose tų automobilių nemažėja. Ir netgi priešingai - daugėja automobilių, kurie eksploatuojami labai minimaliai, bet vos ne 80 proc. laiko tiesiog stovi toje pačioje vietoje ir ją užima. Todėl sieti kiemų prie gyvenamųjų namų užpildymą su VT panaudojimu yra absurdiška.
Taigi nemokamų stovėjimo vietų plėtra kiemuose ir gyv. kvartaluose niekur neveda. Dabar daug žmonių gali sau leisti turėti automobilį, bet realiai ne visi turi objektyvų poreikį jam. Tačiau kai kieme jį laikyti gali nemokamai - kodėl gi ne? Juo labiau mažai jį naudojant, net nesusiduri su problema, kad reikia vargti ieškant vietos, nes pikiniu metu tu niekur nevažiuoji ir jis jau ramiai stovi pastatytas prie pat laiptinės.
Kaip pvz. nuvažiuoji per didžiausius kamščius, kurie toli gražu nėra pasibaigę, 17:25 į Pašilaičius ir tikrai dideliame kieme, kuriame telpa ~50 automobilų, randi tik kokias 3 laisvas vietas. Ar čia visi spėjo taip greitai parlėkti namo? Abejoju. Greičiausiai didžioji dalis per visą dieną net nepajudėjo iš tos vietos, kurioje stovi.
Todėl logiška seka turėtų būti pilnas apmokestinimas visame mieste, o tik tada vietų kiemuose didinimas. Nes prireikus mokėti, tikrai atsiras tokių, kurie automobilio atsisakys, nes kai jo dažnai nereikia, nelabai apsimoka už jo stovėjimą ir mokėti. Tada žiūrėkim ir paaiškėtų, kad kai kur jokio vietų trūkumo net nėra.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Iš esmės su išsakyta kryptimi sutinku, tik būtų įdomu kuo remiatės sakydami, kad mažėja žmonių, kasdien besinaudojančių asmeniniais automobiliais. Kiek pamenu, VMS duomenimis šis procentas per pastarąjį dešimtmetį praktiškai nepakito, gal net kiek padidėjo.
Bet kokiu atveju tai su aptariama tema tiesiogiai nesusiję, nes didžioji pastarųjų metų kelionių automobiliais augimo priežastis yra intensyvi suburbanizacija ir gyventojų persikėlimas į miesto pakraščius, priemiestį.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jokie ten ne varguoliai, dauguma auto stovinčių prie sovietinių daugiabučių ne toyotos yaris, o BMW ar MB dideli visureigiai, bet mokėti brangiai už auto jiems logikos yra, bet už parkavimo vietą jau ne. Kas neturi pinigų ir taip VT naudojasi.Nelabai čia tų didelių mašinų yra. Paprastos, normalios mašinos. Čia šiaip. Bet klausimas kitas - dabar, racionaliai elgiantis, turėtume šitas vietas ap(si)mokestinti. Ir taip visi kiemai? Ir patys tvarkytis?
Paskutinis taisė Knope; 2025.09.16, 18:48.
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimąJei visi varguoliai sulįstų į VT, jis tiesiog užsikimštų ir miestas sustotų.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimą
Įdomumo dėlei, nepatingėjau žvilgtelti pro langąNelabai čia tų didelių mašinų yra. Paprastos, normalios mašinos. Čia šiaip. Bet klausimas kitas - dabar, racionaliai elgiantis, turėtume šitas vietas ap(si)mokestinti. Ir taip visi kiemai? Ir patys tvarkytis?
a) jei žemė valstybinė, tai apmokestina ir tvarko (arba ne) savivaldybė; aa) parkavimo vietos viešose gatvėse apmokestinamos (ir tvarkomos) įprastine tvarka;
b) jei žemė privati, tai tvarko savininkas (normų ribose) ir apmokestina arba ne savo nuožiūra.
+ idealiu atveju galėtų būti visų miesto parkavimo vietų registras (kaip nekilnojamo turto vienetų).
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
O kaip tie 1-oje nuotraukoje arčiau šaligatvio palikti automobiliai prireikus išvažiuoja, kai juos būna užstatęs kitas automobilis? Vydūno g. pravažiuojant visada matau panašų parkavimą dviem eilėm ir dalis užstatančiųjų už lango nepalikę jokio savo telefono numeriuko. Jaučiu tenka girdėti pastovų pypsinimą po langais, nors užstatinėtojo langai dažniausiai išeina į priešingą pusę ir jis jokių signalų negirdi, o nekalti gyventojai turi klausyti garso signalo naudojimo. Ar šiais laikais žmonių sąmoningumas išaugęs ir atsakingi piliečiai žino, kad tokiu atveju reikia pranešti policijai skubios pagalbos tel. 112, o ne žadinti visą namą?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Paskambini policijai, policija paskambina užstačiusiam, tas laikinai patraukia. Baudos nerašo. Ir taip kiekvieną kartą. Bent jau taip man pasakojo ten gyvenantis pažįstamas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Policija turbūt neturi laiko tokiems dalykams, čia miesto viešosios tvarkos tarnybos reikalas reguliariai važinėti ir skirti baudas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
skambinėti visiems kas dieną turi laiko, o nubausti pažeidėjus - ne?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Paskambinti greičiau nei fiziškai atvažiuoti, plius turbūt tą padaro ne policijos pareigūnai, o administracijos darbuotojai.
- 1 patinka
Comment
Comment