Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • kuk
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Techniškai vien jau namo pastatymas buvo gamtos sužalojimas
    Rašiau – aplinkos, o ne gamtos. Ir dviračių takas, rengiamas dar nesužalotos gamtos vietoje, techniškai yra gamtos žalojimas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė kuk Rodyti pranešimą

    Jei daugiau netelpa, nežalojant aplinkos, tai – nei daug, nei mažai. Jei visgi einame kiemų privatizacijos keliu, tai galima būtų aukcioną surengti tokio daugiabučio gyventojams vietų išsipirkimui. Jei neiname kiemų privatizacijos keliu – galima aukcionus surengti tokių vietų nuomai. Neįgalieji, žinoma, turėtų išskirtinę teisę gauti vietą nemokamai.
    Techniškai vien jau namo pastatymas buvo gamtos sužalojimas

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Nenoriu kartotis, bet 77 butai ir 12 parkingo vietų, čia daug tu parkofkių ar mažai?
    Jei daugiau netelpa, nežalojant aplinkos, tai – nei daug, nei mažai. Jei visgi einame kiemų privatizacijos keliu, tai galima būtų aukcioną surengti tokio daugiabučio gyventojams vietų išsipirkimui. Jei neiname kiemų privatizacijos keliu – galima aukcionus surengti tokių vietų nuomai. Neįgalieji, žinoma, turėtų išskirtinę teisę gauti vietą nemokamai.
    Paskutinis taisė kuk; 2023.04.27, 13:46.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Padarytų visur mokamą parkingą ir būtų ramu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Made in Vilnius 2023.04.27
    „Ogmios miestas” ribos automobilių nemokamo stovėjimo laiką
    Už mokesčio rinkimą bus atsakingas ,,Unipark”. Lankytojai nemokamai aikštele galės naudotis 4 valandas. (...)

    Aplinkui esančių biurų darbuotojai pradėjo piktnaudžiauti nemokamu parkingu. Tokiu būdu pradėjo trūkti vietų prekybos centro lankytojams. (...) Būtent todėl prie visų ,,Ogmios miesto” įvažiavimų nuo vasaros pradžios pradės veikti šlagbaumai. Nemokamas ir neribotas stovėjimas ,,Ogmios miestas” pasibaigs maždaug nuo birželio antros pusės.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...ovejimo-laika/

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Tokių atvejų yra labai nemažai visuose senuose rajonuose. Nenoriu pradėti vardinti, nes sąrašas bus labai netrumpas. "Uždara parkofkė" nelygu tvorai, užtenka šlagbaumo ar ženklų. Tverti daugiabučius tvora, visiškas nonsensas, o "parkingų minimumas" yra toks sąlyginis dydis, ania? Nenoriu kartotis, bet 77 butai ir 12 parkingo vietų, čia daug tu parkofkių ar mažai?
    Paskutinis taisė Robyla; 2023.04.27, 13:31.

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Infrastruktūros ne pritaikymas, bet sutvarkymas, nėra durna praktika. Siūlau panagrinėti kitą, daugumos forumiečių nuomonei prieštaraujančią praktiką. Dauguma kalba, kaip yra blogai plėsti, pritaikyti, atnaujinti, sutvarkyti, bet niekas nekalba, kad senuose, su želdiniais suformuotose mikrorajonuose yra naikinami žalieji plotai, vaikų žaidimo aikštelės ir įgrūdami daugiabučiai. Tai čia toks lygiateisiškumo klausimas pasistoja, kad senbūviams nieko nereikia pritaikyti, bet naujakuriams tai viskas, tarp senų daugiabučių ir naujakurių uždara parkofkė, ir didelis daugiabutis ir naujakurių auto senbūvių kiemuose. Tai kaip suprantu, čia viskas ok. O pažiūrėjus iš kito kampo, tai savivaldybė yra šališka vystytojams, maždaug per reti rajonai, juos reikia pritaikyti šiuolaikiniam miesto plėtros planui, o va senbūviai yra beteisiai, nors VS savo politikoje įsipareigojusi nebloginti gyvenimo sąlygų. Nereikėtų visko suvienakreikšminti antiavtamabilistų atžvilgiu. Pritaikykite lygiateisiškumo ir proporcingumo principus netaikant absoliutaus šališkumo.
    Tai čia atskira problema. Tiesiog niekas masiškai tų daugiabučių į kiemus neįterpinėja. Būna (retų) atvejų, kad toks tankinimas yra visai vietoje, bet kaimynai, žinoma, vis tiek bambės, nes priprato prie didžiulės ganyklos prie namų vidury miesto. Tvorelizacija ir parkingo minimumai – jau dar kitos kategorijos vėžiniai susirgimai.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Kaune tai yra toks daiktas: https://parkavimaskaune.lt/ilgalaikio-stovejimo-zona/ Tik trūksta Šilainiuose aikštelės. Mėnesio kaina kaip vieną kartą pasistatyti ant žolės – 30€ (perkant tris mėnesius iš karto).

    Komentuoti:


  • Skid Row
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Čia norėjai parodyti blogają praktiką, ar kaip?
    Kiemuose aikšteles reikia naikinti, o ne plėsti. Automobilių vieta yra ne kieme, o tam skirtose aištelėse.
    O kur tos "tam skirtos" aikštelės?

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Infrastruktūros ne pritaikymas, bet sutvarkymas, nėra durna praktika. Siūlau panagrinėti kitą, daugumos forumiečių nuomonei prieštaraujančią praktiką. Dauguma kalba, kaip yra blogai plėsti, pritaikyti, atnaujinti, sutvarkyti, bet niekas nekalba, kad senuose, su želdiniais suformuotose mikrorajonuose yra naikinami žalieji plotai, vaikų žaidimo aikštelės ir įgrūdami daugiabučiai. Tai čia toks lygiateisiškumo klausimas pasistoja, kad senbūviams nieko nereikia pritaikyti, bet naujakuriams tai viskas, tarp senų daugiabučių ir naujakurių uždara parkofkė, ir didelis daugiabutis ir naujakurių auto senbūvių kiemuose. Tai kaip suprantu, čia viskas ok. O pažiūrėjus iš kito kampo, tai savivaldybė yra šališka vystytojams, maždaug per reti rajonai, juos reikia pritaikyti šiuolaikiniam miesto plėtros planui, o va senbūviai yra beteisiai, nors VS savo politikoje įsipareigojusi nebloginti gyvenimo sąlygų. Nereikėtų visko suvienakreikšminti antiavtamabilistų atžvilgiu. Pritaikykite lygiateisiškumo ir proporcingumo principus netaikant absoliutaus šališkumo.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Galiu priminti, kad kai kurie mažesni miesti yra susiformavę sklypus (žr. Regia.lt) ir plečiasi aikšteles asfaltuodami. Tešlynų žymiai mažiau nei Vilniuje. Tai kažkaip juokingai skamba, kad kokiame Alytuje įmanoma, o Vilniuje neįmanoma.
    Čia norėjai parodyti blogają praktiką, ar kaip?
    Kiemuose aikšteles reikia naikinti, o ne plėsti. Automobilių vieta yra ne kieme, o tam skirtose aištelėse.

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Kažkiek praplėsti galima, jeigu nuo sovietmečio neplėsta ir būtų panaikintas tešlynas. Tai mažesnė blogybė. Tačiau reikėtų apribojimų: savivaldybė turėtų finansuoti aikštelių plėtimą tik su sąlyga, jei tuo pačiu metu daromi dviračių stogai/stoginės, galbūt remontuojami pėsčiųjų takai. Taip pat turi būti nustatytas parkavimo maksimumas pagal butų skaičių – tolesnių plėtimų nefinansuoti. O tešlynai turi būti palaipsniui uždrausti, nepamirštant paminėti higieninių priežasčių.
    Aišku, dar Vilnius, kaip ES šalies sostinė, galėtų papildomų veiksmų imtis, pvz. dviračių nuomos išplėtimas į visus miegamuosius rajonus, nenutrūkstamos A juostas, dažnesnis VT kursavimas, tankesnis dviračių takų tinklas, mobilumo mini-mazgai ir pan.
    Dar bėda, kad tie tešlynai prigaminti kuo arčiau langų. Jei tiesiog asfaltuotume tešlynus ir darytume ten parkingus, dažnai neišeitų suformuoti normalesnės, jaukesnės erdvės prie daugiabučių. Nejaukią erdvę apibūdinčiau maždaug taip: jei turi mažą vaiką, tai vos išlindus į lauką laikyk už rankos, kad neįbėgtų į parkofkę ir jo nepartrenktų kaimynas, nieko nematantis nuo savo aukšto amerikietiško SUV'o.

    Dabartiniai tarnybiniai įvažiavimai susijungtų su naujaisiais parkingais (užasfaltuotais tešlynais) – gautume tiesiog didelį asfalto gabalą palei pat langus kaip prie kokio prekybcentrio. Tokio principo kiemų renovacijų pridaryta, tai prie namų vaizdas taip ir atrodo.

    Ir šiaip idėja pasiekti mašiną paėjus kelis metrus nuo laiptinės durų neatrodo prioretizuojanti kitus susisiekimo būdus.

    Yra kvartalų, kur savadarbiai tešlyniniai parkingai apima praktiškai visus žolės likučius. Juos užasfaltavus, būtų visiškai distopinis vaizdelis. Tiesa, dabar vaizdelis tokiose vietose irgi distopinis, bet ne „sutvarkytas distopinis“.

    Nežinau, kaip veiktų parkingo maksimumas, pvz., prie tankiau sustatytų devynaukščių ir pan. Norint visko neužasfaltuot, reiktų „diskriminuot“ ir daryti mažesnį parkingo maksimumą nei rečiau išdėstytų mažiau butų turinčių daugiabučių. Asmeniškai neįsivaizduoju, kaip galima normaliai sutvarkyti kai kuriuos Lietuvos didmiesčių daugiabučių kvartalus, kur parkavimo problemos sprendimas nebūtų koks vienas ar keli daugiaaukščiai kvartale ar kažkur aplink jį. Nupušusiems Lietuvos autofanatikams toks sprendimas būtų didžiulė tragedija, nes reiktų sukišti daug pinigų ir dar eiti kelis šimtus metrų iki mašinos ir po to zigzaguoti daugiaaukščiame parkinge iki apačios. Todėl greičiausiai kai kurių daugiabučių kvartalai taps visiški asfalto laukai. Turbūt dar ir aptvorelinti palei sklypų kraštus, su praėjimais pro vartelius prie šlagbaumų.

    O dviračių stovų tai pristatys kažkur dėl pliuso. Dviračių takai, kaip ir pėsčiųjų takai prasidės už vartelių ir eis palei bendras vidines gatveles, skirtas susisiekimui automobiliais.
    Paskutinis taisė kuk; 2023.04.27, 00:16.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė kuk Rodyti pranešimą

    Tai nusikalstamai prigamintus telšynus reikia pragrėbliuoti ir atsėti žolę, o ne asfaltuoti.
    Kažkiek praplėsti galima, jeigu nuo sovietmečio neplėsta ir būtų panaikintas tešlynas. Tai mažesnė blogybė. Tačiau reikėtų apribojimų: savivaldybė turėtų finansuoti aikštelių plėtimą tik su sąlyga, jei tuo pačiu metu daromi dviračių stogai/stoginės, galbūt remontuojami pėsčiųjų takai. Taip pat turi būti nustatytas parkavimo maksimumas pagal butų skaičių – tolesnių plėtimų nefinansuoti. O tešlynai turi būti palaipsniui uždrausti, nepamirštant paminėti higieninių priežasčių.
    Aišku, dar Vilnius, kaip ES šalies sostinė, galėtų papildomų veiksmų imtis, pvz. dviračių nuomos išplėtimas į visus miegamuosius rajonus, nenutrūkstamos A juostas, dažnesnis VT kursavimas, tankesnis dviračių takų tinklas, mobilumo mini-mazgai ir pan.

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Galiu priminti, kad kai kurie mažesni miesti yra susiformavę sklypus (žr. Regia.lt) ir plečiasi aikšteles asfaltuodami. Tešlynų žymiai mažiau nei Vilniuje. Tai kažkaip juokingai skamba, kad kokiame Alytuje įmanoma, o Vilniuje neįmanoma.
    Tai nusikalstamai prigamintus telšynus reikia pragrėbliuoti ir atsėti žolę, o ne asfaltuoti.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Galiu priminti, kad kai kurie mažesni miesti yra susiformavę sklypus (žr. Regia.lt) ir plečiasi aikšteles asfaltuodami. Tešlynų žymiai mažiau nei Vilniuje. Tai kažkaip juokingai skamba, kad kokiame Alytuje įmanoma, o Vilniuje neįmanoma.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Pakalnis tikrai ne kartą sakė kad nori, jog visi kiemai būtų aptverti ir "tada privalės tvarkytis patys". Gal jis tiesiog suklydo ir norėjo pasakyti ne 'tvarus judumas' o 'tvoros judumas'

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė kuk Rodyti pranešimą

    O kam tuos daugiabučių sklypus formuoti? Gerai Olandijoj daro: daugiabučio pastatas ir metras aplink – vienas sklypas, toliau – visi kiemai bendri su kitų daugiabučių kiemais – kitas sklypas (kaip didžiulis, vientisas kvartalo parkas, tvarkomas savivaldybės). Skamba kažkaip geriau negu maltis amžinose „bendrijų“ rietenose ar murdytis abejingume.

    Be to, gal taip būtų palaikomos kažkokios normalios (na, pėsčiųjų, dviratininkų) jungtys tarp kiemų ir nebus taip, kad viena ar kita „bendrija“ sugalvos apsitvorelint perimetrą su varteliais prie šlagbaumo nuo gatvės pusės, kaip madinga daryti daugelyje šiuolaikinių kvartalų.
    Tai čia visiška priešingybė Pakalnio vizijai. Pakalniui būtų geriausia, jei visi kiemuose apsitvertų ir nieko neįsileistų, o pėstieji būtų suspausti garduose tarp tvorų. „Tvarus judumas“...

    Komentuoti:


  • kuk
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Savivaldybė nenori nieko panašaus. Paprasčiausiai nėra jokios strategijos ir bendrai minčių, ką daryti su daugiabučių kiemais, kai: 1) pusė kiemų neturi suformuotų sklypų;
    O kam tuos daugiabučių sklypus formuoti? Gerai Olandijoj daro: daugiabučio pastatas ir metras aplink – vienas sklypas, toliau – visi kiemai bendri su kitų daugiabučių kiemais – kitas sklypas (kaip didžiulis, vientisas kvartalo parkas, tvarkomas savivaldybės). Skamba kažkaip geriau negu maltis amžinose „bendrijų“ rietenose ar murdytis abejingume.

    Be to, gal taip būtų palaikomos kažkokios normalios (na, pėsčiųjų, dviratininkų) jungtys tarp kiemų ir nebus taip, kad viena ar kita „bendrija“ sugalvos apsitvorelint perimetrą su varteliais prie šlagbaumo nuo gatvės pusės, kaip madinga daryti daugelyje šiuolaikinių kvartalų.
    Paskutinis taisė kuk; 2023.04.25, 19:23.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Savivaldybė nenori nieko panašaus. Paprasčiausiai nėra jokios strategijos ir bendrai minčių, ką daryti su daugiabučių kiemais, kai: 1) pusė kiemų neturi suformuotų sklypų; 2) gyventojai nenori dalyvauti varginančioje bei sudėtingoje "kaimynijų" programoje; 3) reikalingi didžiuliai pinigai; 4) didelis gyventojų pasyvumas savo aplinkai ir nenoras minimaliai susitvarkyti; 5) nesama alterantyvių kompensavimo/finansavimo šaltinių kiemų tvarkymui. Tiesiog paleista sava vaga ir tiek. Kaip ir su viešu transportu. Jeigu dar savivalda užsiemė garažais ir taip sunkiai ėjo, o ką kalbėti apie 100-us "paukščių teisėmis" stovinčius sandeliukus ir t.t. valstybinėje žemėje. Tai galima tik pasvajoti apie kažką žmogiško.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Ir aišku savivaldybė nori sudarkytą žolyną ne atstatyti, o legalizuoti šituos pažeidimus.

    Komentuoti:

Working...
X