Super, ilgai laukiau šitoj vietoj P+R. Tikiuosi talibanas nesustabdys, o vairuotojai naudosis. Tikiuosi, nepamirš 4G pridėti stojimo Nemenčinės pl. stotelėj.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?Parašė neamos Rodyti pranešimąAntakalnio talibanas jau sukilo prieš šitą, nes atseit naikinamas žalias tuščias pievos lopas. Įdomu ar neužlenksLietuva visiems.
Comment
-
Grupė "Antakalniečių bendruomenė" facebook'e.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?
https://www.facebook.com/groups/9224...5740790182507/
https://www.facebook.com/groups/9224...c_location=ufi
Ta vieta iš visų pusių apsupta parkais ir žaliais plotais vien tik 100 metrų atstumu (link VU, link baltarusių universiteto, prie LABAS parko), tai tikrai atrodo, kad tie žmonės iš paralelinės visatosGerai Jums kalbėti, kai šalia negyvenate ir vietoje bene vienintelio likusio žalio ploto negaunate asfalto gabalo ir nereikalingo pastato. Ir taip jau Antakalnio terasos visus išdūrė - vietoje paskutiniame etape turėjusio būti verslo centro palei kelią išdygo net trys gyvenamieji namai
Comment
-
Gal darosi piarą ir paskui bandys eiti ar į savivaldybių, ar į Seimo rinkimus?Parašė abruo Rodyti pranešimą
Gal galima nuorodą, ar čia ne virtualioj erdvėj? Įdomu, kokie jų argumentai. Jau ir žolė turi teises... ir iš kur tie žmonės imasi? Elementarus durnumas ar noras pasipinigauti?
Comment
-
Ne, ten teisiog tokia žmonių kompanija, kuriems apgriuves medinukas (ar pvz. buvęs karininkų bendrabutis, kuris jau 10 metų išdaužtais langais) yra geriau nei naujas gražus pastatas (nes bomžai yra geriau, nei normali kaiminystė), uosialapiu klevų naikint negalima (nes "gi gražu"), Antakalnio g. plėsti įrengiant A juostą link miesto negalima (buvo toks projektas - sustabdė nuo Žolyno iki Šilo g., iš vis reikia SIAURINTI Antakalnio g. kad niekas ja nepravažiuotų)
- 3 patinka
Comment
-
Sutinku su tavo atsakymu, isskyrus komentara apie Antakalnio gatve. As gyvenu salia, ir nemanau kad ja reiketu platinti. A juosta turetu buti padaryti is jau egzistuojancios juostos ir tiek.Parašė mskapss Rodyti pranešimąNe, ten teisiog tokia žmonių kompanija, kuriems apgriuves medinukas (ar pvz. buvęs karininkų bendrabutis, kuris jau 10 metų išdaužtais langais) yra geriau nei naujas gražus pastatas (nes bomžai yra geriau, nei normali kaiminystė), uosialapiu klevų naikint negalima (nes "gi gražu"), Antakalnio g. plėsti įrengiant A juostą link miesto negalima (buvo toks projektas - sustabdė nuo Žolyno iki Šilo g., iš vis reikia SIAURINTI Antakalnio g. kad niekas ja nepravažiuotų)
Comment
-
Mano nuomone, galėjo bent metru praplatinti nedidinant juostų skaičiaus, nes dabar troleibusui važiuojant pirma juosta mašina jau nebelabai telpa neišlendant į priešpriešinę, ypač ties vingiais. Realiai, taip pat labai praverstų arba kairiųjų posūkių uždraudimas, arba "kišenių" jiems padarymas, bet minima bendruomenė labai džiaugėsi ir tai sustabdžiusi.
Grįžtant prie parkavimo - jie patys mini, kad yra pakankamai vietų visiems parkuoti netoli, bet... ties Žirgo g. 2 namo gyventojai nuolat mašinas palieka po ženklų (pažiūrėkite pranešimų kiekį adresu "Nemenčinės pl. 2), studentai irgi pilna pristato ir tada kai į NFTMC turi sunkvežimis su puspriekabe atvežti skystą azotą - ir nebeišsisukinėja, tenka ieškoti žmonių ir kartais policiją kviesti
- 1 patinka
Comment
-
Vietos nelieka, nes net troleibusai nerizikuoja važiuoti palei pat kraštą ir daužytis į lietaus groteles. Tam reiktų įrenginėti bent tas pusiau įleistas į bortą. Tuomet atiduoti pirmą juosta viešąjam, taksi bei elektromobiliams (dabar jau ir hibridams?). Juk skatiname ir ekologiją, ar ne? O tai susisiekimo ministerija jau šika į kelnes, kad elektromobilizmo skatinti nebereikia, vos tik šalyje atsirado per šimtą elektromobilių. O prie to paties žinoma įrengti ir dviračių takus bei parkingus. Čia net pensininkai turėtų tik pritarti tokiems dalykams.Parašė mskapss Rodyti pranešimąMano nuomone, galėjo bent metru praplatinti nedidinant juostų skaičiaus, nes dabar troleibusui važiuojant pirma juosta mašina jau nebelabai telpa neišlendant į priešpriešinę, ypač ties vingiais. Realiai, taip pat labai praverstų arba kairiųjų posūkių uždraudimas, arba "kišenių" jiems padarymas, bet minima bendruomenė labai džiaugėsi ir tai sustabdžiusi.
Grįžtant prie parkavimo - jie patys mini, kad yra pakankamai vietų visiems parkuoti netoli, bet... ties Žirgo g. 2 namo gyventojai nuolat mašinas palieka po ženklų (pažiūrėkite pranešimų kiekį adresu "Nemenčinės pl. 2), studentai irgi pilna pristato ir tada kai į NFTMC turi sunkvežimis su puspriekabe atvežti skystą azotą - ir nebeišsisukinėja, tenka ieškoti žmonių ir kartais policiją kviesti
- 1 patinka
Comment
-
Antakalnio g. situacija įdomi - jai tarsi ir netinka būti tranzitine gatve dėl tankaus užstatymo istoriniais pastatais ir senais daugiabučių kvartalais, šalia ligoninės, švietimo įstaigos. Gyventojus galima suprasti. Kita vertus rytiniame Neries krante šiai gatvei nelabai yra alternatyvų. Vienoje pusėje Sapieginės kalvos, o kitoje pusėje - Vileišio g. - jau nuspręsta teikti pirmenybę pėstiesiems/dviratininkams.
Comment
-
Antakalnio gatvės nėra visiškai reikalo platinti, labai gera dabartinė situacija su 4 siauromis juostomis, transportas juda lėčiau, ne taip laksto kaip pvz. kitoje upės pusėje esančia Žirmūnų g.Parašė kutas Rodyti pranešimąAntakalnio g. situacija įdomi - jai tarsi ir netinka būti tranzitine gatve dėl tankaus užstatymo istoriniais pastatais ir senais daugiabučių kvartalais, šalia ligoninės, švietimo įstaigos. Gyventojus galima suprasti. Kita vertus rytiniame Neries krante šiai gatvei nelabai yra alternatyvų. Vienoje pusėje Sapieginės kalvos, o kitoje pusėje - Vileišio g. - jau nuspręsta teikti pirmenybę pėstiesiems/dviratininkams.
- 1 patinka
Comment
-
Nemokamos automobilių stovėjimo aikštelės – tik elektromobiliams
Visiskai pritariu. Cia Vyriausybes fail'as kad plug-in hybridams pradejo dalint EV numerius.Sostinėje koreguojama vietinės rinkliavos taikymo tvarka elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams. Vilniaus miesto savivaldybės tarybai vakar priėmus sprendimą, vietinė rinkliava už naudojimąsi mokamomis automobilių stovėjimo vietomis nebus taikoma tik visiškai elektra varomiems automobiliams, neturintiems vidaus degimo variklio.
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ktromobiliams/ .
Kita vertus uzjauciu visus kurie prisipirko Q7 3.0 TDI V6 su 17 kwh baterija vardan nemokamo parkingo centre. Na, bet A juostos dar likoPaskutinis taisė SoulMulticast; 2018.07.26, 15:45.
- 3 patinka
Comment
-
Dabar neliko nei skaistumo, nei šviesumo, nei sovietmečio. Vien tik pietryčių Azija.
Vietoje atskirų pėsčiųjų ir dviračių takų, kurie tarpusavy ir dar nuo kelio buvo atskirti žaliosiomis juostomis, dabar bus "vieningas" pėsčiųjų-dviračių takas. Pėsčiuosius įrėmins į 2 plytelių pločio taką tarp dviračių tako ir išsikišusių automobilių bamperių.


Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNaujos parkavimo vietos ir apšvietimas Žemynos g. (žemėlapis)♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
Comment