Nesuprantu logikos norėti stovėjimo vietų gatvėse, o ne po namais. Užima plotą kurį būtų galima panaudoti tai pačiai aplinkai pagerinti, blogina matomumą, didina chaosą. Žiemos rytais birzga varikliai, gramdomas ledas, lyjant šiaip nemalonu. Bet kol vieta aikštelėje yra papildoma opcija, o gatvėse įrengiamos nemokamos vietos - požeminės aikštelės stovi pustuštės, o aplinkinės gatvės užparkuotos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Jei pozeminis parkingas yra pustustis, o gatvese pristampuota masinu, tai sprest problema galima nesunkiai. Investuotojui tereikia reguliariai kas vakara visus nufotkini, pranest e-policijai ir rurinti taip istisus kelis menesius, kol liaudis supras, kad pirkti parkingo vieta yra gerokai pigiau. O ir investuotojas greiciau realizuotu savo pozemini NT turta. Man asmeniskai parkingas yra aktualus tuom, kad kaip baltas zmogus galiu pasistatyt auto, o negadint sau nervu sukdamas 4 ratus ieskant kur ikist snapa, vazinet bortais, bergzdziai skerstis su kaimynais del uzstatymo ir taip toliau ir panasiai. Jei investuotojas siulo buta su antzeminiu chaosiniu nemokamu parkingu(kitaip tariant nieko nesiulo) kaip yra KORIAI-2, tai jis man apskritai neegzistuoja, kaip projektas, nes jis nuo pat pradziu jau atsiduoda diskomfortu gyvent.Parašė kutas Rodyti pranešimąNesuprantu logikos norėti stovėjimo vietų gatvėse, o ne po namais. Užima plotą kurį būtų galima panaudoti tai pačiai aplinkai pagerinti, blogina matomumą, didina chaosą. Žiemos rytais birzga varikliai, gramdomas ledas, lyjant šiaip nemalonu. Bet kol vieta aikštelėje yra papildoma opcija, o gatvėse įrengiamos nemokamos vietos - požeminės aikštelės stovi pustuštės, o aplinkinės gatvės užparkuotos.
Kauno-Algirdo kvartale berods buvo sustatyti keli zenklai 'stoveti draudziama' palei gatve. Visi gyventojai itare samokslo teorija is PRODO grupes. Gal taip, gal ne, bet parkingo vietu perkamumas tikriausiai zenkliai padidejo.Paskutinis taisė Milwaukee; 2018.09.27, 12:37.
- 2 patinka
Comment
-
Tiesiant gatvę įrengtos normalios stovėjimo vietos su įvaža, ką užstos? Pristatyti automobiliai, kurie ten tikrai bus pristatyti tiesiog gatvėje, tai tikrai netik matomumą užstos, bet ir prasilenkti trukdys. Garažai po namais yra labai gerai tik realybė tokia, kad mokamų paravimo vietų šitam rajone kiek tik nori, pilna, tiek požeminių tiek antžeminių - stovi pustuštės jau daugiau kaip 10 metų, nei perka, nei nuomuoja Ir toliau stovės o šaligatviai/pievos ir dar viena nauja gatvė bus nustatyta automobiliais.Parašė kutas Rodyti pranešimąNesuprantu logikos norėti stovėjimo vietų gatvėse, o ne po namais. Užima plotą kurį būtų galima panaudoti tai pačiai aplinkai pagerinti, blogina matomumą, didina chaosą. Žiemos rytais birzga varikliai, gramdomas ledas, lyjant šiaip nemalonu. Bet kol vieta aikštelėje yra papildoma opcija, o gatvėse įrengiamos nemokamos vietos - požeminės aikštelės stovi pustuštės, o aplinkinės gatvės užparkuotos.Paskutinis taisė k0fis; 2018.09.27, 12:25.
- 1 patinka
Comment
-
Kodėl turėtų būti pasiduodama gyventojų šantažui: "mokamų vietų netrūksta, bet mes tikrai nemokėsime, statysime bet kur ir bet kaip, kol savivaldybės lėšomis nebus įrengta nemokamų parkavimo vietų"?Parašė k0fis Rodyti pranešimą
Tiesiant gatvę įrengtos normalios stovėjimo vietos su įvaža, ką užstos? Pristatyti automobiliai, kurie ten tikrai bus pristatyti tiesiog gatvėje, tai tikrai netik matomumą užstos, bet ir prasilenkti trukdys. Garažai po namais yra labai gerai tik realybė tokia, kad mokamų paravimo vietų šitam rajone kiek tik nori, pilna, tiek požeminių tiek antžeminių - stovi pustuštės jau daugiau kaip 10 metų, nei perka, nei nuomuoja Ir toliau stovės o šaligatviai/pievos ir dar viena nauja gatvė bus nustatyta automobiliais.
- 5 patinka
Comment
-
Iš esmės ne savivaldybės lėšomis, o visų mokesčių mokėtojų.Parašė kutas Rodyti pranešimą
Kodėl turėtų būti pasiduodama gyventojų šantažui: "mokamų vietų netrūksta, bet mes tikrai nemokėsime, statysime bet kur ir bet kaip, kol savivaldybės lėšomis nebus įrengta nemokamų parkavimo vietų"?
- 1 patinka
Comment
-
Bet su tuo reikia kovoti ne įrengiant daugiau nemokamų vietų, o naikinant galimybę nelegaliai statyti automobilius. Dabar jūs gi su pažeidėjais siūlot kovoti legalizuojant pažeidimus. Kas, šiaip, iš dalies daroma miegamuosiuose rajonuose įrengiant "žaliuosius korius". Tik ten atskirais atvejais problema yra kitur (pvz., ne visi rajonai turi pakankamai net mokamų vietų).Parašė k0fis Rodyti pranešimą
Tiesiant gatvę įrengtos normalios stovėjimo vietos su įvaža, ką užstos? Pristatyti automobiliai, kurie ten tikrai bus pristatyti tiesiog gatvėje, tai tikrai netik matomumą užstos, bet ir prasilenkti trukdys. Garažai po namais yra labai gerai tik realybė tokia, kad mokamų paravimo vietų šitam rajone kiek tik nori, pilna, tiek požeminių tiek antžeminių - stovi pustuštės jau daugiau kaip 10 metų, nei perka, nei nuomuoja Ir toliau stovės o šaligatviai/pievos ir dar viena nauja gatvė bus nustatyta automobiliais.
- 3 patinka
Comment
-
Visų pirma, aš taip nesiūlau kovoti su pazeidėjais, aš už kad gatvėje taip pat būtų mokama,pvz. žalia zona, bet vietos turi būti kur parkuoti, nes prisiparkuoti butinybė ne tik gyventojams bet ir visiems kitiems kurie atvyksta. Ir mano nuomuone nenormalu, kai statomi 5 devynaukšciai su komercinėm patalpom pirmuose aukštuose ir įrengiamos maks. 4 parkavimo vietos prie namo. Užprogramuotos problemos.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Bet su tuo reikia kovoti ne įrengiant daugiau nemokamų vietų, o naikinant galimybę nelegaliai statyti automobilius. Dabar jūs gi su pažeidėjais siūlot kovoti legalizuojant pažeidimus. Kas, šiaip, iš dalies daroma miegamuosiuose rajonuose įrengiant "žaliuosius korius". Tik ten atskirais atvejais problema yra kitur (pvz., ne visi rajonai turi pakankamai net mokamų vietų).Paskutinis taisė k0fis; 2018.09.27, 13:33.
- 1 patinka
Comment
-
Apmokestintas turi būti VISAS dabar nemokamas Parkavimas (gatvėje, atviruose kiemuose etc.). Tiesiog visas Vilnius padarytas žalia zona ar panašiai. Tokių būdu atsisijotų nemaža dalis tokių, kuriems mašina mažiau reikalinga, o tie, kuriems tikrai reikalinga, turėtų daugiau vietos. Problem solved.
- 4 patinka
Comment
-
Meras daro tai, ko reikia žmonėms, o žmonėms reikia ne baudų, o daugiau parkavimo vietų. Kada žmonėms nebepatiks automobilizacija, tada prasidės baudos ir parkavimo vietų mažinimas.Parašė spirit Rodyti pranešimą
Dar galima pridėt baudavimą už parkavimą ant vejos. Kažkaip man atrodo kad savivaldybė vengia užsiimt automobilizacijos mažinimu. Jau vien ko vertas tas dalykas kad dabar yra masiškai įrenginėjamos parkavimosi vietos miegamūjų rajonų kiemuose.
Comment
-
Savotiška mintis.
Gal reikėtų plaukti į platesnius vandenis ir kandidatuoti su tokia programa į merus ar prezidentus. O gal į europarlamentą - ten būsi saugiame atstume nuo Lietuvos ir niekas čia negirdės tokių talibaninių idėjų.
Rašant tokias nesąmones diskusiją reikėtų pratęsti temoje "Šiaip linksma", arba perkelti temą į Prospektą.Paskutinis taisė Romas; 2018.09.27, 18:58.
Comment
-
Gera mintis, bet galima pradėti nuo to, kaip yra padaryta (jeigu aš gerai prisimenu) Singapūre ar Japonijoje: neturi garažo/išpirktos vietos parkinge - neužregistruosi mašinos. Gyveni Vilniuje, o garažą turi Skuode - OK, registruokis.Parašė John Rodyti pranešimąApmokestintas turi būti VISAS dabar nemokamas Parkavimas (gatvėje, atviruose kiemuose etc.). Tiesiog visas Vilnius padarytas žalia zona ar panašiai. Tokių būdu atsisijotų nemaža dalis tokių, kuriems mašina mažiau reikalinga, o tie, kuriems tikrai reikalinga, turėtų daugiau vietos. Problem solved.
Comment
-
Japonijoje tvarka yra super. Nežinau ar tai galioja visoje Japonijoje, ar tik didžiuosiuose miestuose, bet Tokijuje veikia taip:
1. Jeigu nori įsigyti auto, tai eini pirkti pas pardavėją ir šiaip tada gali prašyti, kad jis sutvarkytų popierius arba pats. Jeigu sugalvoji pats, tai sutari pirkti mašiną, bet jos įsigyti dar negali;
2. Nueiti į policiją ir užpildai blanką, kad turi kur parkuoti mašiną. Jeigu nuomoji aikštelėje vietą, tai turi išrašą gauti, kad tokias paslaugas perki. Lygiai tas pats galioja, jeigu nuomoji butą ir aikštelė po namu ar šalia nėra tavo, tuomet iš namo (buto) šeimininko gauni lapą, kad ten yra aikštelė;
3. Policijos blanke reikia parašyti markę, mašinos duomenys ir parašyti koks mašino plotis ir ilgis, nes realiai mašina gali netilpti į tą vietą. Reikia nupiešti situcijos planą, nes gali būti, kad negalėsite ten prisiparkuoti, nes manevruoti nebus vietos jūsų gabaritų mašinai, nors jinai ir telpa į vietą;
4. Policijos pareigūnas per savaitę atvyks ir patikrins, kad viskas ok ir tada per dieną-dvi jums išduos leidimą ir lipduką, kurį turite priklijuoti ant galinio lango.
5. Tada einate ir perkate mašiną, nes išduotas leidimas ją įsigyti.
Gera tvarka, jokio Vilniaus chaoso.
- 5 patinka
Comment
-
Pritarčiau tokiai tvarkai. Dabar gi yra taip, prisiperka snargliai grabų už 300€, užgrūda kiemus ir dar avarijas kasdien daro.Parašė R.D. Rodyti pranešimąGera tvarka, jokio Vilniaus chaoso.
- 2 patinka
Comment
-
Pradžiai Vilniuje pakaktų paprastesnių priemonių: esamų įstatymų (KET parkavimo punktų) vykdymo ir parkavimo apmokestinimo visoje miesto teritorijoje. Nebūtinai branagiai, bet tiek, kad parkingus kaip metalo laužo surinkimo aikštelę naudojantys vadzyceliai, pagalvotų, ar tikrai verta laikyti savo metalo laužą daugiabučių kiemuose. Atsisijotų keliolika procentų mašinų. Ir vien tai būtų ženklus pagerėjimas.Parašė R.D. Rodyti pranešimąJaponijoje tvarka yra super. Nežinau ar tai galioja visoje Japonijoje, ar tik didžiuosiuose miestuose, bet Tokijuje veikia taip:
1. Jeigu nori įsigyti auto, tai eini pirkti pas pardavėją ir šiaip tada gali prašyti, kad jis sutvarkytų popierius arba pats. Jeigu sugalvoji pats, tai sutari pirkti mašiną, bet jos įsigyti dar negali;
2. Nueiti į policiją ir užpildai blanką, kad turi kur parkuoti mašiną. Jeigu nuomoji aikštelėje vietą, tai turi išrašą gauti, kad tokias paslaugas perki. Lygiai tas pats galioja, jeigu nuomoji butą ir aikštelė po namu ar šalia nėra tavo, tuomet iš namo (buto) šeimininko gauni lapą, kad ten yra aikštelė;
3. Policijos blanke reikia parašyti markę, mašinos duomenys ir parašyti koks mašino plotis ir ilgis, nes realiai mašina gali netilpti į tą vietą. Reikia nupiešti situcijos planą, nes gali būti, kad negalėsite ten prisiparkuoti, nes manevruoti nebus vietos jūsų gabaritų mašinai, nors jinai ir telpa į vietą;
4. Policijos pareigūnas per savaitę atvyks ir patikrins, kad viskas ok ir tada per dieną-dvi jums išduos leidimą ir lipduką, kurį turite priklijuoti ant galinio lango.
5. Tada einate ir perkate mašiną, nes išduotas leidimas ją įsigyti.
Gera tvarka, jokio Vilniaus chaoso.
Kitas bekomprimisiškas žingsnis turrėtų būti VT gerinimas. Ne šiaip naujesnių autobusų papirkimas, bet esminis gerinimas. Tai tikriausiai reikštų ne vieną ir ne tris naujas tramvajaus linijas. Po to būtų galima daryti kitas priemones, kaip kad visokias papildomas kvotas, ribojimus ir t.t. Bet esminis reikalavimas turi būti geras VT, kuriuo naudotis nebūtų šlykštu, kaip yra šiandien.Paskutinis taisė John; 2018.09.27, 19:53.
Comment
-
Tai suprantama, kad tokio radikalumo nereikia, nes mes ne Japonija ir situacija čia kitokia. Tiesiog norėjau pailiustruoti šalies bandymą spręsti problemą. Galbūt mūsų valdžia atsakingai galėtų žiūrėti į tokius dalykus. Pvz., man niekaip nesuprantama, kodėl pas mus nuo vienos buto gali turėti neribotą kiekį mašinų. Mano kieme bent 3 šeimos turi dvi mašinas. Reiškias nuo 3 buto ne 3, o 6. Mes čia, forume, jau 1 mln. kartų diskutavome apie priemones. Sutinku su viešuojo transporto gerinimo planu, net jokių kalbų nėra tuo klausimu.
Mane domina, ar egzistuoja Vilniaus savivaldybės miesto infrastruktūros kūrėjų planuose pasiūlymai, kaip spręsti tokias problemas mažiau skausmingai ir protingai. Bet šiaip, John, sutinku, kad gal pradėkime nuo siekio laikyti KET ir gauti baudas pagal KET, nes dabar kažkokia nesąmonė.
P.S. Mano planas būtų toks:
1) Principingai laikytis KET ir bausti visus vejų niokotojus, t.y. 0 tolerancijos, be to, bauda turėtų būti didesnė, pvz., už parkavimą ant kietos dangos, nes dažnai stato ant plytelių, kurios po kurio laiko susivaro, išsiklibina, suskyla, todėl reikia miestui taisyti.
2) Apmokestinti antrąjį ir t.t. šeimos automobilį nuo buto.
3) Kiekviename didesniame mikrorajone rajone turėtų stovėti kelių aukštų stovėjimo aikštelė (tai nėra kosminiai pinigai), kur gyventojai galėtų išspirkti vietą. Jos galėtų būti saugomis, tai būtų ir darbo vieta kažkam ir saugiau, kad nesudaužys stiklų.
4) Kažkas pieštarautų, bet aktyviau įrenginėtų korius tem, kur yra galimybė;
5) Visas miestas turi būti apmokestintas ir subraukytas ne rajonais, o kvartalais, kuriam tu ir priklausytum. Ant mašinos būtų lipdukas, nurodantis tavo kvartalą, kur gali statyti nemokamai, o visi kiti (be išimties) - moka. Tai ypač aktualu ne sovietinių mikrorajonų gyventojams.
Galiu įsivazduoti, kad jeigu koks meras tai paskelbtų, niekas jo nesuprastų ir politinė karjera Vilniuje būtų baigta.Paskutinis taisė R.D.; 2018.09.27, 22:11.
- 3 patinka
Comment
-
Paskutinis taisė AudriusV; 2018.10.01, 21:49.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Turbūt tikrai prieš daug metų, nes prieš dešimtmetį vaizdelis buvo lygiai toks pats, kaip ir nuotraukoj.Parašė AudriusV Rodyti pranešimąPrieš daugelį metų, kai gyvenau šioje vietoje, čia buvo žalia veja ir vaikų žaidimo aikštelė, šalia įėjimų augo alyvos. Šimašius čia įrengtų korius, bet ar tai sprendimas ?
Realiai tai niekas netrukdo atskirti aiškiai parkavimo vietas, pasodinti kokius krūmelius tarpuose, išskirti vaikų žaidimo aikštelės zoną - įvesti elementarią tvarką.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.10.02, 10:16.
Comment
-
O paskui visokie John aiškina, kad pas mus gatvės purvinos kaip Bangladeše. Tai čia valyk kad ir tris kart per dieną, vis tiek perdūnkiemiai smėlio priveš.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
pozeminiame parkinge matos kad vietu yra. Nuotrauka metu senumo, bet esu tikras nieko nepasikeite, nes panasus vaizdas nuo pat namo pastatymo 2007.
Comment
Comment