Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKas parduoda parkingą (kurio net nėra) prie senų daugiabučių, kurie patys stovi ant valstybinės žemės?O šiaip žinau atvejį Londone, tiksliau Sutton'e, kai standartiniame tų dviaukščių pastatų kieme viena moteris išsipirko asmeninę vietą, kad visada galėtų prisiparkuoti prie savo būsto įėjimo, nors parkavimo vietų trūkumo ten nebuvo. Jei neklystu, kaina kažkada buvo £4000.
Žemė prie daugiabučio namo dažniausiai nepriklauso gyventojams, paprastai ji yra valstybinė. Bendrija, kaip juridinis asmuo, turi teisę išsinuomoti iš valstybės sklypą ir jį užsitverti.
Mes norėjome išsinuomoti iš savivaldybės kiemą ir pasistatyti užtvarą. Kadangi kiemas priklauso kelių namų gyventojams, tai nepavyko rasti bendro sprendimo ir kiemo pasidalinimas neįvyko. Vilniaus kelių policiją – užtvaro statyti neleido, tačiau suteikė leidimą pastatyti draudžiamuosius ženklus prie įvažiavimo bromuose. O savikontrolės principas ypatingas tuo, kad išdavėm namo gyventojams pažymėjimus, kurie nurodo, jog automobilis priklauso čia gyvenančiam žmogui. Tokiu būdu mes atpažįstame savų gyventojų automobilius ir identifikuojam svetimus, kurie neturi teisės nei sustoti, nei įvažiuoti į kiemą ir gali būti baudžiami pagal administracinę teisę.
Problemą turėtų spręsti patys namo savininkai. Jie gali pasididinti senąją arba įsirengti naują automobilių aikštelę.
Daugiau: http://www.statybunaujienos.lt/nauji...-zenklais/2906Paskutinis taisė dondc; 2017.05.07, 11:52.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Padarė reklaminį egzempliorių, paskelbė, kad gyventojai neštų pinigus, jei nori tokios pas save. Nu spėkit, kiek atsiras norinčių mokėti savus pinigus už niekieno pievas? Tai reklamos efektyvumo prasme turbūt taip - nepasiteisino.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPabandė, bet šiemet nieko apie tai nebegirdėti. Gal nepasiteisino?
Comment
-
Būtent, tai gyventojų kaltė, kad gyvena ne sovietų laikais, kai 5 vietos automobiliams prie 12 aukštų daugiabučio buvo normaParašė John Rodyti pranešimąKas sakė, kad parkingas turi būti būtinai prie pat namo? Parkingas senų daugiabučių gyventojams išvis nepriklauso. Radai vietą - džiaukis. Neradai vietos - tavo problemos. NE kitų ir NE savivaldybės problemos.
Esmė, kad neretai, net ir gyventojams norint aikšteles didinti savo lėšomis, institucijos ne tik, kad nepadeda, bet dar ir trukdo.
Comment
-
Puiki mintisParašė J.U. Rodyti pranešimąO gal būtų visai neblogai jei prieš perkant automobilį reiktų įrodyti kad turi parkavimo vietą?
)
Jei rimtai, paprasčiau yra visam mieste apmokestinti automobilių stovėjimą.
Comment
-
Tai apmokestinti aišku nesunku. Ir tą po truputį daro. Tik kaip tai spręs problemą? Nebent naiviai tikit, kad toks surinktas mokestis tiesiogiai keliaustų į naujų aikštelių įrengimo fondą?Parašė vėkas Rodyti pranešimąPuiki mintis
)
Jei rimtai, paprasčiau yra visam mieste apmokestinti automobilių stovėjimą.
Comment
-
Taip "leftistų"Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai apmokestinti aišku nesunku. Ir tą po truputį daro. Tik kaip tai spręs problemą? Nebent naiviai tikit, kad toks surinktas mokestis tiesiogiai keliaustų į naujų aikštelių įrengimo fondą?
požiūriu būtų sprendžiama pačių automobilių sumažėjimu. Juk 20 metų senumo "Golfo" savininkas vargu ar įstengs mokėti 100 EUR mokestį per mėnesį už parkavimą savo kieme Lazdynuose ar Žirmūnuose.
Comment
-
Didžioji dalis Vilniaus gyventojų negalėtų to padaryti, nes gyvena senuose daugiabučiuose, šalia kurių visa žemė ir aikštelės priklauso savivaldybei.Parašė J.U. Rodyti pranešimąO gal būtų visai neblogai jei prieš perkant automobilį reiktų įrodyti kad turi parkavimo vietą?
Comment
-
Tai ir dabar dauguma neįstengia susimokėti baudų už parkavimą ant žolės. Tik kažkodėl visvien automobilių nemažėja. Tai gal pervadinkim baudas į mokesčius , t.y. apmokestinkim žolę? Jaučiu situacija iškart pasikeistų geryn?Parašė Sula Rodyti pranešimąTaip "leftistų"
požiūriu būtų sprendžiama pačių automobilių sumažėjimu. Juk 20 metų senumo "Golfo" savininkas vargu ar įstengs mokėti 100 EUR mokestį per mėnesį už parkavimą savo kieme Lazdynuose ar Žirmūnuose. 
Comment
-
Gal tiesiog įvesti "ekologinį" automobilių mokestį, ir tokį, kad maža nepasirodytų, pvz.: 100 EUR už 10 cb cm darbinio tūrio.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai ir dabar dauguma neįstengia susimokėti baudų už parkavimą ant žolės. Tik kažkodėl visvien automobilių nemažėja. Tai gal pervadinkim baudas į mokesčius , t.y. apmokestinkim žolę? Jaučiu situacija iškart pasikeistų geryn?
Po metų-trejų gautume gal ne visai Pchenjano vaizdą, bet apie naujų gatvių ir kelių statybą galima būtų užmiršti ir sutaupyti. T.k. vienu šūviu - trys zuikiai
Comment
-
Ant pievų reikia įrenginėti parkavimo aikšteles, o ne tik baudas išrašinėti. Vilnius viena rečiausiai apgyvendintų Europos sostinių, mieste miškingumas didesnis nei visos Lietuvos, tad tų apleistų pievų miesto pakraščiuose saugojimas ir baudimas gana keistai atrodo.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai ir dabar dauguma neįstengia susimokėti baudų už parkavimą ant žolės. Tik kažkodėl visvien automobilių nemažėja. Tai gal pervadinkim baudas į mokesčius , t.y. apmokestinkim žolę? Jaučiu situacija iškart pasikeistų geryn?
Ir troleibusai būtų sausakimši kaip tarybiniais metais, kai stotelėje kartais tik į kokį trečią ar ketvirtą pavykdavo fiziškai įlipti.Parašė Sula Rodyti pranešimąGal tiesiog įvesti "ekologinį" automobilių mokestį, ir tokį, kad maža nepasirodytų, pvz.: 100 EUR už 10 cb cm darbinio tūrio.
Po metų-trejų gautume gal ne visai Pchenjano vaizdą, bet apie naujų gatvių ir kelių statybą galima būtų užmiršti ir sutaupyti. T.k. vienu šūviu - trys zuikiai
Paskutinis taisė Lettered; 2017.05.08, 11:32.
Comment
-
Pritariu John, prie daugiabučių nemokamas parakavimas turi būti tik svečiams arba nusipirkusiems vietą. Taip pat nematau problemos, kad visos vietos kiemuose būtų sužymėtos ir parduodamos, o visi kiti parkavimo ant žolės meistrai- baudžiami.
Fabų projektas- mano galvą nėra optimaliausias sprendimas ir tikrai netiks tokiems, rajonas, kaip Žirmūnai ir Antakalnis.
Kitas dalykas, imk kokį nori Europos miestą, na nemačiau, kad kas antra šeima turėtų po du automobilius. Įdomi būtų statistika palyginimui, kiek tenka automobilių "per capita" Vilniuje, Kopenhagoje, Londone.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Reikia pastebėti, kad čia daug įtakos turi miesto išplanavimas. Kur kokiame Niujorke arba tame pačiame Londone gali mieste transportuotis be automobilio, čia Vilniuje tą padaryti sunku. Miesto išplanavimas yra skirtas keliavimui automobiliu, o ne pėsčiomis ar dviračiu.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPritariu John, prie daugiabučių nemokamas parakavimas turi būti tik svečiams arba nusipirkusiems vietą. Taip pat nematau problemos, kad visos vietos kiemuose būtų sužymėtos ir parduodamos, o visi kiti parkavimo ant žolės meistrai- baudžiami.
Fabų projektas- mano galvą nėra optimaliausias sprendimas ir tikrai netiks tokiems, rajonas, kaip Žirmūnai ir Antakalnis.
Kitas dalykas, imk kokį nori Europos miestą, na nemačiau, kad kas antra šeima turėtų po du automobilius. Įdomi būtų statistika palyginimui, kiek tenka automobilių "per capita" Vilniuje, Kopenhagoje, Londone.
Nors esu už auto mažinimą mieste, bet vertimas žmogui atsisakyti automobilio mūsų sąlygomis lems, kad jis praleis žymiai daugiau laiko transporte (ar VT, ar kitais eko būdais), o tai tiesiog atims laiką iš kažkur kitur (poilsio, darbo).
Reikia visų pirma smarkiai tankinti miestą ir jį decentralizuoti, kad įvairias paslaugas galėtum pasiekti pėsčiomis ar kokia elektrine riedlente. Ir būtina peržiūrėti apskritai išplanavimą, kad būtų kuo daugiau visokių patogių smulkių praėjimų (mini-gatvelių).
Dauguma gatvių ir kiemų yra visiškai nedraugiški pėstiesiems ar dviratininkams. Kol taip bus, tol jokio rezultato automobilizmo mažinime nebus. O papildomas apmokestinimas tiesiog sukels pykčio bangą.
Comment
-
Kiekviena šalis, o tiksliau kiekvienas miestas unikalus. Jei tokiam kaip Santjagas automobilį turėti visai nenaudinga, nes taxi gana pigu, greita, patogu ir nereikia sukt galvos dėl auto laikymo, tai gyvenant mažesniuose miestuose paprasčiausiai neįmanoma be auto, ypač jei dirbi toliau ar turi vaikų. 100 km nuo Barselonos esančiame ~Kauno dydžio mieste gyvenanti šeima kasdien eksploatuoja du automobilius, bet jei gyventų / kai gyveno pačioje Barselonoje, naudotųsi/naudojosi vienu.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPritariu John, prie daugiabučių nemokamas parakavimas turi būti tik svečiams arba nusipirkusiems vietą. Taip pat nematau problemos, kad visos vietos kiemuose būtų sužymėtos ir parduodamos, o visi kiti parkavimo ant žolės meistrai- baudžiami.
Fabų projektas- mano galvą nėra optimaliausias sprendimas ir tikrai netiks tokiems, rajonas, kaip Žirmūnai ir Antakalnis.
Kitas dalykas, imk kokį nori Europos miestą, na nemačiau, kad kas antra šeima turėtų po du automobilius. Įdomi būtų statistika palyginimui, kiek tenka automobilių "per capita" Vilniuje, Kopenhagoje, Londone.
Comment
-
Jo jo, visus baust baust, o sprendima pasiulyt ?
Visos mano automobilizmo baudos tik uz stovejima ant 'vejos'(kurios jau ten kaip 10 metu nebera), nes kitur neimanoma, kartais tenka rajona visa apvaziot kad pasistatyt kad niekam netrukdytu, bet visvien atsiranda kokia nors padla kuri nuskus.
Norejom mes kazkada kieme pasistatyt metaline keliu auksciu parkavimo aikstele, bet biurokratija ir gyventoju nusispjaudimas laimejo.
Poto masinos turejimo klausymas - kol dirbau iprasta 9-5 darba, mielai vazinejau VT, bet dabar kai reikia visa miesta apskrist, pirkt detaliu, etc - neimanoma.
Dviratis yra faina, bet is savanoriu iki kokios ukmerges g. su 5-20kg nuvaziot per normalu laika neimanoma, kitas reikalas infrastrukturos trukumas ir -10°C ziema.
As neturiu problemos su garazo ar vietos pirkimu, bet kur tos vietos ir garazai ?
100eu i menesi uz vieta miegamajam tai yra beprotyste.
Comment
-
Gal čia kas nors tinkamo bus? https://www.aruodas.lt/garazai/vilniuje/Parašė VEC7OR Rodyti pranešimąJo jo, visus baust baust, o sprendima pasiulyt ?
Visos mano automobilizmo baudos tik uz stovejima ant 'vejos'(kurios jau ten kaip 10 metu nebera), nes kitur neimanoma, kartais tenka rajona visa apvaziot kad pasistatyt kad niekam netrukdytu, bet visvien atsiranda kokia nors padla kuri nuskus.
Norejom mes kazkada kieme pasistatyt metaline keliu auksciu parkavimo aikstele, bet biurokratija ir gyventoju nusispjaudimas laimejo.
Poto masinos turejimo klausymas - kol dirbau iprasta 9-5 darba, mielai vazinejau VT, bet dabar kai reikia visa miesta apskrist, pirkt detaliu, etc - neimanoma.
Dviratis yra faina, bet is savanoriu iki kokios ukmerges g. su 5-20kg nuvaziot per normalu laika neimanoma, kitas reikalas infrastrukturos trukumas ir -10°C ziema.
As neturiu problemos su garazo ar vietos pirkimu, bet kur tos vietos ir garazai ?
100eu i menesi uz vieta miegamajam tai yra beprotyste.
Daugiau garažų statyti, aišku reikia. Ir jų pristatyti būtų galima labai greit ir nesunkiai. Problema tik ta, kad gaunasi užburtas ratas: avtamabilYstai stato ant žolės ir reikia būti dzybylui, kad pirkti garažą už kokius 5000 EUR, kai "visi stato už dyką" ant šaligatvio ar bet kur kitur, kaip jiems patinka. Čia ir turėtų įsikišti savivaldybė griežtai bausdama už negalų parkavimą ir tuo pačiu statydama (arba sutardama su privačiu verslu dėl statymo) garašus pardvaimui/nuomai.Paskutinis taisė John; 2017.05.08, 13:16.
Comment
-
Lazdynai - vienintėlis skelbimas parkavimo vietos Jonažolių g. 4990 EURParašė John Rodyti pranešimąGal čia kas nors tinkamo bus? https://www.aruodas.lt/garazai/vilniuje/
Comment
-
Dzybylai gal ir stato, bet dauguma tikrai ne prieš būtų įsigyti parkavimo vietą, jei tik būtų kur įsigyti padorią. Tikrai ne vien ubagai ir marozai senuose rajonuose gyvena.Parašė John Rodyti pranešimąGal čia kas nors tinkamo bus? https://www.aruodas.lt/garazai/vilniuje/
Daugiau garažų statyti, aišku reikia. Ir jų pristatyti būtų galima labai greit ir nesunkiai. Problema tik ta, kad gaunasi užburtas ratas: avtamabilYstai stato ant žolės ir reikia būti dzybylui, kad pirkti garažą už kokius 5000 EUR, kai "visi stato už dyką" ant šaligatvio ar bet kur kitur, kaip jiems patinka. Čia ir turėtų įsikišti savivaldybė griežtai bausdama už negalų parkavimą ir tuo pačiu statydama (arba sutardama su privačiu verslu dėl statymo) garašus pardvaimui/nuomai.
Comment
-
Jūsų įvardijamas padla yra pilietiškas asmuo, o pieva ir šaligatvis nėra parkavimo vieta.Parašė VEC7OR Rodyti pranešimąpasistatyt kad niekam netrukdytu, bet visvien atsiranda kokia nors padla kuri nuskus.
Ar ne? kaimynai nuomojasi antžemininę parkavimo vietą už 80 eur. ir džiaugiasi, kad turi. Manau būtų brangiau, jei visas miestas staiga taptų žalia zonaParašė VEC7OR Rodyti pranešimą100eu i menesi uz vieta miegamajam tai yra beprotyste.
Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment