Parašė Gladiator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Būtent, juolab prie spaudos rūmų puiki infrastruktūra atvažiuoti iš visų miesto rajonų be reikalo nesigrūdant į centrą, tiek automobiliu, tiek VT.Parašė dondc Rodyti pranešimąTai galės prie Spaudos rūmų ir dar Verslo trikampyje vystyt. Labai geras balansas gausis, net miesto plėtros strategijoj numatyta skaidyt biurus po skirtingas miesto vietas.
Comment
-
Efektyviau būtų nebedalinti senamiesčio gyventojams pigių parkavimosi leidimų. Prie namo daugiau vietų neatsiras, bet sėkmingai užiminės artimiausias viešas parkavimo vietas.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąPatvirtintos 4 zonos, kuriose nustatyti koeficientai – kiek mažiausiai ar daugiausiai automobilių parkavimo vietų turės įrengti objekto statytojas. Pavyzdžiui, sostinės Senamiesčio 1-ojoje zonoje patvirtintas 0,25 minimalus ir 0,5 maksimalus koeficientas, t.y. čia statomam 100 kv.m. biurui ar keturiems butams statytojas privalės įrengti mažiausiai vieną parkavimo vietą, o daugiausiai – dvi vietas. Vilniaus miegamuosiuose rajonuose tokios lubos nenustatytos – čia bus galima įrengti maksimalų parkavimo vietų skaičių, o statytojas vietą automobiliui privalės užtikrinti kiekvienam butui ar biuro patalpai.
Kitas blogis - valstybinių institucijų rezervuotos stovėjimo vietos darbuotojams. Siūlyčiau kelti vietų rezervavimo įkainius, bet vargu ar valstybinėms institucijoms tas įdomu.
Comment
-
Prie Spaudos rūmų ir dabar galima. Apart žemo architetūrinio lygio B klasės ofisų ten niekas neatsiranda, o jei daugiau ko atsirastų tai ir kamsčiai ten dar padidetų nes šviesoforo ciklai įvažiuojant į Pilaitės pr. pailgėtų. Tai klausimas ar savivaldybė nori spresti realias problemas ar įgyvendinėti savo kvailas plėtros strategijas?Parašė dondc Rodyti pranešimąTai galės prie Spaudos rūmų ir dar Verslo trikampyje vystyt. Labai geras balansas gausis, net miesto plėtros strategijoj numatyta skaidyt biurus po skirtingas miesto vietas.
Comment
-
Būtent.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Efektyviau būtų nebedalinti senamiesčio gyventojams pigių parkavimosi leidimų. Prie namo daugiau vietų neatsiras, bet sėkmingai užiminės artimiausias viešas parkavimo vietas.
Melynoje zonoje gyventojas gauna du leidimus..Centre ten iš viso viskas "po ranka". Pėškom, dviračiu ar taksi. Kam dvi mašinos lengvatinėm sąlygom?
Comment
-
Pirmas leidimas 43 eur metams, tikrai nebrangu ir galėtų padidinti mokestį, bet antras 52 eur mėnėsiui tikrai nėra labai pigu.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Būtent.
Melynoje zonoje gyventojas gauna du leidimus..Centre ten iš viso viskas "po ranka". Pėškom, dviračiu ar taksi. Kam dvi mašinos lengvatinėm sąlygom?
Comment
-
Jei €52/mėn nėra labai pigu, turbūt neperki buto senamiestyje...Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pirmas leidimas 43 eur metams, tikrai nebrangu ir galėtų padidinti mokestį, bet antras 52 eur mėnėsiui tikrai nėra labai pigu.
- 4 patinka
Comment
-
Tik yra vienas niuansas, lyginant su Europos miestais. Vilniaus plėtra labai ekstensyvi ir drastiškai apribojus parkavimo vietų skaičių centre, verslas iš jo pabėgs. Vakarų Europoje miestų plėtra labai planinga ir nėra taip, kad valdžia lankstosi prieš kiekvieną "šventą" investuotoją. Pirmiasia valdžia su bendruomene suplanuoja, o tik po to siūlo verslui užstatyti teritoriją. Pas mus gi stato verslas, o valdžia tik dalina formalius leidimus ir t.t. Kas bus po to su infrastruktūra, jai nerūpi. Aišku, vėliau būna kišami milžiniški valdiški pinigai, kad ją ten įrengti, ar tasomos ir dažniausiai nepataisomos verslo padarytos transporto problemos, pastačius tam tikrus objektus, kurių konkrečioje vietoje neturėtų būti, ar jie turėtų būti mažesni ir pan.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPakalni cia sunku kaltint, nes tokia yra tendencija europoje - mazinti parkavimo vietas kovojant su automibilizacija. Bet pas mus viskas visada per kita vieta, jie siek tiek pamirso, kad Vilniuje nera patogaus viesojo transporto. Turint omeny klimata, as netikiu kad zmones perses i VT kol nebus metro. O jau musu karta jo tikrai nepamatys, tai kad vienintele iseitis Vilniui yra... gyventoju mazinimas ir emigracija. Ot tada gerai, nieko nereikia daryt.
Žodžiu, ir vėl gausime dar vieną ekstensyvios plėtros bangą. Taip, centre bus laisviau. Bet žmonėms reikės važiuoti į miesto pakraščius ir užsikimšinės miesto pakraščiai bei pagrindiniai išvažiavimai (ar įvažiavimai) į miestą. Jei centre dar palyginti gerai išplėtotas viešasis transportas, tai pakraščiuose arba jo nėra, arba jis toks, kad juo gali naudotis tik tie, kurie turi marias laiko ir taupo pinigus.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.21, 21:18.
Comment
-
Pagalvojau kad realiai biurų rinkos tai iš vis neįtakos ir vystytojai vietų turės tiek kiek patys panorės. Sukontroliuoti galima gyvenamųjų pastatų parkavimo vietas kurios parduodamos ir registruojamos Registrų Centre kaip atskiri turto venetai. Tuo tarpu kas liečia biurus tai vystytojas statys daleiskim 2 aukštus po žeme ir vieną ar pusę požeminio aukšto pažymės kaip technines patalpas vėdinimo įrenginiams ar lietaus vandens filtrams ar galų gale valytojų šluotų saugojimui, o vėliau nieko to neįrengs bet su bidoneliu dažų sužymės 'laikinas' parkavimo vietas. Tikrai niekas nevaikščios ir netikrins kiek ten tų vietų realiai yra jei pagal dokumentus viskas bus tvarkoje. Netgi gyvenamosios paskirties pastate tokiu būdu vietų skaičių galima padidinti su sąlyga kad gyventojai nuomuosis tas vietas iš vystytojo, o ne pirks (ale plačiai aprašyta Gulbinų Turizmo schema). Čia manau už šito reikalavimo visokių avulių ausys kyšo nes jie seniai lobavo minimalių reikalavimų mažinimą kad sumažintų kaštus, bet visgi gyvenam konkurencinėje aplinkoje ir laimės tie kas pasiūlys komfortiškesnius biurus/butus su daugiau parkavimo vietų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽodžiu, ir vėl gausime dar vieną ekstensyvios plėtros bangą. Taip, centre bus laisviau. Bet žmonėms reikės važiuoti į miesto pakraščius ir užsikimšinės miesto pakraščiai bei pagrindiniai išvažiavimai (ar įvažiavimai) į miestą. Jei centre dar palyginti gerai išplėtotas viešasis transportas, tai pakraščiuose arba jo nėra, arba jis toks, kad juo gali naudotis tik tie, kurie turi marias laiko ir taupo pinigus.
Paskutinis taisė Gladiator; 2017.12.22, 08:13.
Comment
-
Visų pirma tai riboti žadama senamiestyje ir centre. O juose ir taip didelių biurų neįkiš. Dauguma parkavimo vietų yra gatvėse. Bet kokiu atveju bus eksktensyvi miesto plėtra į pakraščius, dažniausiai palei pagrindinius kelius iš miesto ir toks miesto augimas į plotį neaugant gyventojų skaičiui yra didelis blogis. Dar labiau didėja poreikis geram susisiekimui, o viešasis transportas gero susisiekimo su pakraščiais užtikrinti net ir V. Europos miestuose negali. Vienas autobusas per valandą ar dvi netenkina absoliučios daugumos. Tokiu atveju, pamatysime, kai per ateinančius 5-8 metus, pavyzdžiui, Vakarinis Vilniaus aplinkkelis bus apstatytas ir nebeatliks savo funkcijų, nes taps vidine miesto gatve. Kaip kad tokia tapo Ukmergės gatvė nuo Šeškinės link miesto ribos.
Vakarų Europoje panaši tvarka, kokią siūlo valdžia, veikia dėl to, kad miesto plėtra planingai užsiima miesto valdžia ir galutinį sprendimą priima ji, o ne verslas prašo leidimo, o valdžia jį duoda su minimaliom sąlygom, visiškai neplaningai ir t.t. Kol nebus būtent tokios miesto plėtros, tol ši ar panaši valdžios iniciatyva tik skatins ekstensyvią plėtra, miesto nesveiką augimą į pakraščius, centro ištuštėjimą ir netgi apmirimą.
Paskutinis taisė Al1; 2017.12.22, 08:28.
Comment
-
Gal savivaldybė bent teiktųsi įrengti tikras parkavimo aikšteles aplink miesto branduolį?? Drausti ir rinkti babkes iš važiuojamoje dalyje "parkuojamų" automobilių yra primityviausias sprendimas, o pateikiama kaip koks nors progresas.
Yra aikštelė Maironio g., bet, manau, kad jai ten nėra tinkamiausia vieta. Yra apgailėtinas parkingas-purvynas prie Seimo.
P&R sistemos šiemetinė parodija gėdingai žlugo.
Kaip vienas iš praktikoje naudotų variantų (nors ne geriausias) buvo prie Savanorių RIMI Supermarketo, kol jo neuždarė savo reikmėm.
Visuose normaliuose didmiesčiuose dideli parkingai yra prie transporto mazgų miesto perimetre, dažnai su kombinuotu prekybos-pramogų kompleksu šalia.
Tragiška situacija ir miegamuosiuose rajonuose. Net prie sovietų, kai automobilių buvo 10 kartų mažiau, buvo įrengti parkingai, garažai (dabar didelė dalis panaikinta). Mūsų savivaldybė tiesiog "dėjo skersą" ant problemos ir viltis deda į automobilizmo mažėjimą 2050 metais. O ką - pigu ir daryti nieko nereikia.Paskutinis taisė Sula; 2017.12.22, 08:53.
- 3 patinka
Comment
-
O kas negerai su Tymo turgaus/Maironio aikštele? Patogus privažiavimas iš Batoro/Drujos pusės. Pėstute greitai ir patogiai pasiekiama visa rytinė senamiesčio pusė, Užupis. Iki Katedros irgi netoli ir atvažiavus iš tos pusės neapsimoka lįsti giliau - galima numest auto prie Tymo turgaus ir pasivaikščioti neužkišant Šventaragio gatvės. Vienintelis trūkumas - neretai būna perpildyta. Reiktų daugiaaukštės, kas negražiai atrodytų. Arba pakišt po kalnu požeminę. Bet turbūt kainuotų labai labai labai daugParašė Sula Rodyti pranešimąYra aikštelė Maironio g., bet, manau, kad jai ten nėra tinkamiausia vieta.
Kitas geras parkingas yra Olandų prie laidojimo namų. Bet iš ten ateiti į Senamiestį per kalnų parką arba siaurom Užupio gatvelėm prastesniu oru menkas malonumas. VT susisiekimo su senamiesčiu iš ten rodos irgi nėra?
Dar galėtų Trijų Kryžių parkingą perdaryti į daugiaaukštę. Jis ir taip užkištas į užkamnpį, vaizdo negadintų. Kiek mačiau ten dažnai pilna.
Comment
-
Neasfaltuota, linijų nėra, vargiai ar apšviesta vakarais, nekalbant apie kameras - viskas su ja blogai. Tokių mažų aikštelių turi buti bent 10-20 aplink Senamiestį, tada galima kalbėti apie eismo mažinimą pačiame Senamiestyje.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kas negerai su Tymo turgaus/Maironio aikštele?
Comment
-
Ji praktiškai yra Senamiestyje! Jau ten reiktų riboti eismą. Ir sutvarkyta prastai - nors grindinį pakloti galima? Plius nėra normalių VT jungčių.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O kas negerai su Tymo turgaus/Maironio aikštele?
Comment
-
Kad prasta būklė tai pritariu. Bet man įdomu kuo "jai ten nėra tinkamiausia vieta". Manau pati vieta ten labai gera, tik reikia tinkamai sutvarkyti infrastruktūrą.Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Neasfaltuota, linijų nėra, vargiai ar apšviesta vakarais, nekalbant apie kameras - viskas su ja blogai. Tokių mažų aikštelių turi buti bent 10-20 aplink Senamiestį, tada galima kalbėti apie eismo mažinimą pačiame Senamiestyje.
10-20 tokio dydžo aikštelių gal būtų per daug. Bet bent kelios aikštelės iš visų pusių (Halės turgus/Stotis, Naugarduko/Pylimo kampas, Mindaugo tiltas) ryškiai pagerintų situaciją.
Comment
-
Kam ten VT jungtys? Iš jos pėstute per 10min galima pasiekti visą rytinę senamiesčio pusę ir Užupį. Kam reikia į vakarinę pusę ar prie seimo - iškart važiuoja į tą pusę.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ji praktiškai yra Senamiestyje! Jau ten reiktų riboti eismą. Ir sutvarkyta prastai - nors grindinį pakloti galima? Plius nėra normalių VT jungčių.
Būtent tai, kad ji praktiškai senamiestyje, bet nereikia lįsti į siauras senamiesčio gatveles ir yra jos privalumas. Galima pradėti žmones pratinti prisiparkuoti toliau ir pasivaikščioti nederinant prie VT sutvarkymo. Nebelieka argumento "bet VT retai važiuoja", "VT smirda", "bomžai" ir pan ir t.t.
Idealiu atveju būtų galima iškelti į griaunamų gamyklų teritoriją. Bet kaip suprantu ten visa žemė privati ir nieko panašaus nėra numatyta. Užupyje ar prie Audėjo laisvos žemės rodos irgi nėra.
O nuo laidojimo namų Olandų gatvėje VT jau reiktų. Bet ar apsimokės iš senamiesčio į ten VT leisti pakankamai dažnai ir praktiškai kiaurą parą? Maironio gatvės aikštelės vienas pagrindinių privalumų tame ir yra, kad vakare pasėdėjus senamiestyje nereikia sukti galvos dėl praretėjusio VT. Bet kada galima pėstute pareiti iki auto.
Papildomas privalumas - žmonių srautas gerokai pagyvina Tymo turgų/Kūdras/Barbakaną.
Jei problema vizualinė tarša - galima patį parkingą pakišt po kažkokia terasa. Arba prabangus variantas - kišt į kalną. Nors ir taip ten viskas duobėj, iš toliau nelabai matosi.
Ar siūlytum uždaryt visiškai ir siūlytum visiems naudotis Olandų parkingu? Ir iš ten padaryti žiedinį VT maršrutą per senamiestį, kuris kursuotų kas 5-10min ir kažkokiu būdu išvengtų senamiesčio/užupio kamščių?
Comment
-
Kol kas gali būti, tik sutvarkyti reikia.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ar siūlytum uždaryt visiškai ir siūlytum visiems naudotis Olandų parkingu? Ir iš ten padaryti žiedinį VT maršrutą per senamiestį, kuris kursuotų kas 5-10min ir kažkokiu būdu išvengtų senamiesčio/užupio kamščių?
Tiesiog, rašau, kad reikia kurti visą normalių parkingų sistemą.
Comment
-
Tai kurių parkingų/garažų didelė dalis panaikinta?Parašė Sula Rodyti pranešimąTragiška situacija ir miegamuosiuose rajonuose. Net prie sovietų, kai automobilių buvo 10 kartų mažiau, buvo įrengti parkingai, garažai (dabar didelė dalis panaikinta).
Comment
-
Tai, kiek suprantu, klausimas su slapta potekste?Parašė digital Rodyti pranešimąTai kurių parkingų/garažų didelė dalis panaikinta?
Beveik visi metaliniai Lazdynuose, Naujininkuose, aikštelės Lazdynuose, Karoliniškėse, Žirmūnuose, Žvėryne.
Comment
Comment