Išsiaiškinom. Pagrindinė problema Vilniaus vadytėliams yra niekam netrukdančių jų ant žolės priparkuotų bolidų kaziolinimas. Ir iškur tų padlų ožių tiek prisiveisė? Kas toliau? Gal reiks pradėti rodyti posūkius ir rinkti savo augintinių šunelių kakučius lauke? Kaziolų šalis. Belieka emigroti į Piderborą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Jooo, senamiestyje už leidimą parkuotis gyventojas per METUS moka 50 eurų, o va kokiose Karoliniškėse, kas mėn po 80 eurųParašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAr ne? kaimynai nuomojasi antžemininę parkavimo vietą už 80 eur. ir džiaugiasi, kad turi. Manau būtų brangiau, jei visas miestas staiga taptų žalia zona
Kur čia logika? Mielai visi mokėtų po 50 eurų, jei tik statyti kur būtų.
Comment
-
O Koraluose pardavinėjami leidimai parkuotis už 80 Eurų mėnesiui?Parašė k0fis Rodyti pranešimąJooo, senamiestyje už leidimą parkuotis gyventojas per METUS moka 50 eurų, o va kokiose Karoliniškėse, kas mėn po 80 eurų
Kur čia logika? Mielai visi mokėtų po 50 eurų, jei tik statyti kur būtų.
Comment
-
Patisklinimui, senamiestyje tu nemoki už konkrečią vietąParašė k0fis Rodyti pranešimąJooo, senamiestyje už leidimą parkuotis gyventojas per METUS moka 50 eurų, o va kokiose Karoliniškėse, kas mėn po 80 eurų
Kur čia logika? Mielai visi mokėtų po 50 eurų, jei tik statyti kur būtų.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Tai kalba eina apie tai, kad apmokęstinti visą miestą. Manykime, kad Karoliniškės būtų ne Melyna zona, o Žalia, tai viso labo 7,20 metams. Ar gyventojai tiek mokėtų, jei tik nereiktų statyti ant žolės? Manau taip, ir daugiau mokėtų.Parašė John Rodyti pranešimąO Koraluose pardavinėjami leidimai parkuotis už 80 Eurų mėnesiui?
Comment
-
Taip - nekonkreti. Bet ir su vietomis senamiestyje problemų nėra, na tik dienos metu ir savaitgaliais tam tikromis valandomis, bet pastatyti tikrai rasi kur ir ant vėjos "lipti" nereikės.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPatisklinimui, senamiestyje tu nemoki už konkrečią vietą
Comment
-
Karoliniškėse manau niekam irgi nereikia konkrečios vietos, užtektų tik galimybės stovėti gatvėje arba kieme aikštelėje už protingą kainą. Bet dabar tokia situacija, kad senamiestyje kiemuose vienam butui daugiau parkavimo vietų nei retai apgyvendintuose rajonuose toli nuo centro, ir dar kažkas siūlo pirkti tai, ko net nėra.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPatisklinimui, senamiestyje tu nemoki už konkrečią vietą
Comment
-
Bet jeigu vietų kiemuose fiziškai nėra (ypač šalia 9-aukščių), ką tada daryti? Paskaičiuoti, kiek prie to namo galima sustatyti automobilių ir parduoti tiek leidimų to namo gyventojams aukcione?Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaroliniškėse manau niekam irgi nereikia konkrečios vietos, užtektų tik galimybės stovėti gatvėje arba kieme aikštelėje už protingą kainą. Bet dabar tokia situacija, kad senamiestyje kiemuose vienam butui daugiau parkavimo vietų nei retai apgyvendintuose rajonuose toli nuo centro, ir dar kažkas siūlo pirkti tai, ko net nėra.
Comment
-
Blogai parkuojančių sumažės. Nelegaliai parkuosis tik tie, kuriems neliks jokios kitos galimybės. Dabar gi nelegaliai parkuojasi kiekvienas pienburnis, nes kodėl gi ne? Puikiai žinau, kokia yra situacija Vilniuje. Ir ne tik vėlai vakare po darbo, bet ir dieną, savaitgaliais ir bet kuriuo kitu laiku. Bet nė karto nei pats, nei mano artimieji per daugelį metų Vilniuje nesam mašinos priparkavę kur nors nelegaliai, nors aplinkui labai daug tai darančių ir kuo puikiausiai galėčiau išsprogdintomis akimis kriokti "va, bet kiti juk taip daro!".Parašė VEC7OR Rodyti pranešimąKazkodel 'pilietiski asmenys' nepasiulo jokio sprendimo ir tas ironizavimas del kaziolu salies atrodo bishki vaikiskai esancioj situacijoje - gerai baudziam VISUS, kas tada ? Masinos dings kazkur ? Ne nedigs, atsirast aiksteles, ne neatsirast, taigi ?
Parkingų trūkumas yra svarbi problema. Visgi turbūt didžiausia problema yra chamizmas ir būtent šitą dalį galima sutvarkyti baudomis. Likusieji vienaip ar kitaip išspręs savo parkavimo problemas arba mokės baudas karts nuo karto.Paskutinis taisė John; 2017.05.08, 14:48.
Comment
-
Sprendimas paprastas.Parašė VEC7OR Rodyti pranešimąKazkodel 'pilietiski asmenys' nepasiulo jokio sprendimo ir tas ironizavimas del kaziolu salies atrodo bishki vaikiskai esancioj situacijoje - gerai baudziam VISUS, kas tada ? Masinos dings kazkur ? Ne nedigs, atsirast aiksteles, ne neatsirast, taigi ?
Mašinos bus rekvizuotos visuomenės ir kariuomenės tikslams.
O jeigu rimtai, tai VMS kaip savivaldybė turėtų pasiūlyti žmogiškus sprendinius miesto bendruomenei.
Žadėto P&R sistemos nėra. Už parkavima rinkti pinigai anksčiau buvo numatomi parkingams įrengti, dabar tai visiškai užmiršta - tiesiog papildo kiaurą miesto biudžetą.
Comment
-
Gerai tiem kurie is darbo iskarto namo, o man pvz is montavimo tenka grizt ir velai nakti, ir vietu fiziskai nera, as nesiskundziu kad reikia pesciom praeit ir puse kilo, kad nestatyt ant vejos.Parašė John Rodyti pranešimąBet nė karto nei pats, nei mano artimieji per daugelį metų Vilniuje nesam mašinos priparkavę kur nors nelegaliai
Kaip visada problema sprendziama 'likusieji isspres' - vietu fiziskai nera, kur kreiptis ar skambint kad atsirastu tos aiksteles ?Parašė John Rodyti pranešimąParkingų trūkumas yra svarbi problema. Visgi turbūt didžiausia problema yra chamizmas ir būtent šitą dalį galima sutvarkyti baudomis. Likusieji vienaip ar kitaip išspręs savo parkavimo problemas arba mokės baudas karts nuo karto.
Comment
-
Kodėl nėra pasiūlymų? Yra, prašau:
1. Principingai bausti statančius ant pievų arba užstatančius šiukslių konteinerius. Lietuviui juk automobilis kaip ąžuolas gimtajame sodžiuje, t.y. turi būti kuo arčiau namo.
2. Vilniaus savivaldybė privalo užsiimti šituo klausimu rimtai, principingai o ne deklaratyviai, nes Vilniuje gyventojų auga;
3. Daugiau socialinių reklamų, pajuokiančių netvarkingą parkavimą, kaip kad socialinės reklamos pajuokia kelių "gaidelius". Blogas parkavimas turi visuomenėje virsti blogu tonu, kaip kad būti prasigėrusiu bomžu, ar girtam važinėti už vairo.
4. Griežtos taisyklės daugiabūčių statytojams dėl parkavimo vietų;
5. Daugiaaukščių stovėjimo aikštelių statymas mirkrorajonuose. Kiekvienam rajone turėtų stovėti bent po dvi kokių 4 aukštų stovėjimo aikštelės, kur viena kainuotų nedaug ir skiriama būtų tik gyventojams (tą nesunku padaryti), o sienos būtų naudojamos kaip reklaminis plotas, iš ko uždirbtų savivaldybė.
6. Gerinti dviračių takų infrastruktūrą, skatinant žmones važinėti jais, o ne automobiliais. Lygiai taip pat ne tik takai privalo būti, bet ir kiti su dviračiais susiję dalykais.
7. Gerinti viešąjį transportą, persodinant žmones į jį.
8. Skatinti žmones būti kuo piletiškesniais ir kovoti su kiemų darkytojais. Kiekvienoje laiptinėje turėtų kabėti lapas su baudom dėl statymo ant žolės;
9. Skatinti tą "korių" programą, kur tik tai galima padaryti.
Comment
-
Negalima sakyti, kad nieko nedaro, padarytų tokių aikštelių dar daugiau, nebeliktų problemų, kai užstatomi šaligatviai, pievos, paliekami per siauri pravažiavimai spec. transportui ir pan. Beto patiems vairuotojams mažiau streso, kai yra kur pasistatyti legaliai ir tvarkingai, juolab tokie sprendimai pigūs ir vietos tam sočiai:Parašė John Rodyti pranešimąSavivaldybės kaltės neigti negalima. Jų darbas siūlyti realius projektus, juos įgyvendinti ir po to atitinkamai imtis sankcijų prieš tuos, kurie renkasi nelegalų kelią. Toks turetų būti bendras vaizdas. Dabar, kaip suprantu, savivaldybė tiesiog laikosi užmerktų akių politikos.
https://www.google.lt/maps/@54.72599...!7i6144!8i3072
Comment
-
Būtent! Padėtis pabloginta net lyginant su sovietmečiu, nes dalis ilgalaikio parkavimo aikštelių yra parduota ir jau užstatyta.Parašė John Rodyti pranešimąSavivaldybės kaltės neigti negalima. Jų darbas siūlyti realius projektus, juos įgyvendinti ir po to atitinkamai imtis sankcijų prieš tuos, kurie renkasi nelegalų kelią. Toks turetų būti bendras vaizdas. Dabar, kaip suprantu, savivaldybė tiesiog laikosi užmerktų akių politikos.
Dar vienas dalykas - reikia ruoštis elektromobilizacijai, t.y. parkavimo vietos turėtų būti ir įkrovimo vietomis. Manau, kad tai gali būti iššūkis brežneviniuose laikuose užstrigusiems valdininkams. Arba matysime stichines laidų raizgalynes ir tolesnę "kovą".
Comment
-
Šiandien "Žinių radijas" transliavo laidą Kaip atrodys Vilniaus gatvės? ir kalbėjo miesto ūkio departamento vadovas Virginijus Pauža apie tuos magiškus "korius" nuo 35:45 min. Sakė, kad šiemet numatyta ~20 kiemų, kur tuos "korius" dės.
Šiaip siūlau paklausyti visą laidą, nes kalbėta apie visas infrastruktūros problemas.
P.S. sunku klausyti R. Musnicko laidos vedimo stiliaus. Kalbos ir žinių lygis kaip mokinuko.
Comment
-
IMHO čia nėra nekompetencija - labiau panašu į tam tikrų medžiagų poveikį.Parašė R.D. Rodyti pranešimąP.S. sunku klausyti R. Musnicko laidos vedimo stiliaus. Kalbos ir žinių lygis kaip mokinuko.
Comment
-
Sveiki gerb. forumiečiai. Gyvenu Taikos gatvėje prie 43 ir 73 autobusų žiedo.
Šitas žiedas yra pakankamai nemažas, dėl patogios reljefinės zonos, galima butu čia padaryt 2 ar net 3 aukštų stovėjimo aikštelę, o patį atobuso žiedą iškelti už Taikos 263 namų ansamblio. Juolabiau, kad vietos naujam autobusų žiedui yra, nes dabar ten tik bruzgynas. O ir pačią Taikos gatvę galima butu sujungti su Šešuolių gatve, vedančia į aplinkkelį.
Comment
Comment