Nesu nei karto nieko suvedinejes ir nemaciau, kad kas nors prie lidlo kazka suvedinetu. Man paciam ta tvarka mistine ir neaiski ir net neturiu jokio noro ja dometis. Jei gauciau bauda, ko gero pradeciau vaziuoti i netoliese esancias maxima ar rimi, kurios sugeba pasistatyti slagbaumus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Taigi tiesiog mokama aikštelė, stovi tai nurodantis ženklas pagal KET, negi lietuviai tokie išlepinti nemokamo parkavimo kad net nepažįsta tokių ženklųParašė Zygis Rodyti pranešimąNesu nei karto nieko suvedinejes ir nemaciau, kad kas nors prie lidlo kazka suvedinetu. Man paciam ta tvarka mistine ir neaiski ir net neturiu jokio noro ja dometis. Jei gauciau bauda, ko gero pradeciau vaziuoti i netoliese esancias maxima ar rimi, kurios sugeba pasistatyti slagbaumus.
gaunasi, kad statotės nesusimokėjęs mokamoje aikštelėje, tai turbūt tik laiko klausimas kuomet maxima gaus naują klientą
Comment
-
Tegul lidlas sprendzia galvosukius, jei susigalvojo savo sistemaParašė themanual Rodyti pranešimą
Taigi tiesiog mokama aikštelė, stovi tai nurodantis ženklas pagal KET, negi lietuviai tokie išlepinti nemokamo parkavimo kad net nepažįsta tokių ženklų
gaunasi, kad statotės nesusimokėjęs mokamoje aikštelėje, tai turbūt tik laiko klausimas kuomet maxima gaus naują klientą 
- 1 patinka
Comment
-
Taigi 60 min. ar kiek ten nemokamai, kaip ir daugumoje aikštelių prie krautuvių pora h būna nemokamos, mokėti reikia tik jei užsibūni ilgiau. Tas žmogus kaip suprantu užsibuvo ilgiau, todėl ir teko mokėti.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Taigi tiesiog mokama aikštelė, stovi tai nurodantis ženklas pagal KET, negi lietuviai tokie išlepinti nemokamo parkavimo kad net nepažįsta tokių ženklų
gaunasi, kad statotės nesusimokėjęs mokamoje aikštelėje, tai turbūt tik laiko klausimas kuomet maxima gaus naują klientą 
Comment
-
Tikrai ne nauja - apie ją prieš kelis metus buvo rašyta ir delfiuose, ir mūsų forume.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąProblema tame, kad sistema nauja ir neįprasta.
Comment
-
Ta prasme susimokėjimas už stovėjimą automobilių aikštelėje yra „galvosūkis“? M'key...Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Tegul lidlas sprendzia galvosukius, jei susigalvojo savo sistema
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Mokejimas parduotuves aiksteleje? Aha, neturiu noro eit ir suvedinet savo numeri. Tegul pasistato slagbauma.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Ta prasme susimokėjimas už stovėjimą automobilių aikštelėje yra „galvosūkis“? M'key...
- 2 patinka
Comment
-
Jei susidūrus pirmą kartą nėra iš karto aišku ir reikia skaityti navigacijas - tuomet galvosūkis.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Ta prasme susimokėjimas už stovėjimą automobilių aikštelėje yra „galvosūkis“? M'key...
- 2 patinka
Comment
-
Apie šią sistemą jau buvo identiškas straipsnis. Čia yra turbūt pirmas variantas lietuvoje kuomet taip reikia suvedinėti ir kai tik pastatė ten reikėdavo eiti greitai nes kol nueisi iki aparato jau gali ateiti tikrintojas (poto matyt nusibodo tai nebemačiau tikrinant). Šiaip yra labai durnas variantas, daug geriau kur aikštelėse numerius nuskaito aparatas, kaip yra visur kitur. Čia matyt todėl kad nebūtų kas pasistato čia bet eina į sporto klubą 3 aukšte, mat tai buvo populiarus variantas prieš LIDL įsirengiant.
P.S. Tame lidle nebuvau ir aparato neieškojau, tai nežinau kaip sunku jį surasti, bet vien tai kad reikia jo ieškoti ir įvedinėti iškart laikyčiau nepriimtinu dalyku ir rinkčiausi kitą parduotuvę.
- 3 patinka
Comment
-
Operos ir baleto teatras iki 2028-ųjų planuoja turėti naują priestatą
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/kultura/naujien...1458964?copied„Dabar pasirinkta kita strategija. Nutarta nestatyti požeminio parkingo, bus tiesiog statomas priestatas. Yra patvirtintas investicinis projektas, ruošiami tolimesni veiksmai (...). Bendra apimtis yra iki 20 mln. investicijos iki 2028 metų“, – sakė J.Sakalauskas.
Anot jo, viena sutartis su Viešųjų investicijų plėtros agentūra jau sudaryta, pagal ją numatyta už 2 mln. eurų atnaujinti esamą pastatą.
Priestatas, pasak jo, galėtų būti 3–5 tūkst. kv. metrų ploto, ne didesnis nei keturių aukštų, jame būtų įrengta kamerinė salė repeticijoms su orkestru, įrengiant visą scenografiją, kurią vėliau būtų galima lengvai transportuoti į didžiąją salę.
Comment
-
Nusivilimas yra tas, kad atsisakoma požeminės aikštelės, kuri galėjo tapti pagrindine miesto parkavimo vieta centre. Ja pasinaudojus, būtų galima panaikinti labai daug antžeminio parkingo aplinkiniuose kvartaluose. Jei neturi pinigų, negi sunku viešosios privašiosios partnerystės modeliu pasinaudoti....
- 2 patinka
Comment
-
Taigi yra jau požeminė aikštelė po Kudirkos aikšte ir mažai žinoma daugiaaukštė aikštelė Tilto gatvėje, negi mažai? Geriau būtų tuos pinigus skirti aikštelei kur nors prie MO muziejaus (nebūtinai prie pat jo, bet pvz. po skveru šalia Naugarduko/Pylimo sankryžos).Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.02.20, 23:45.
- 4 patinka
Comment
-
Na, matomumą išsukant iš kiemo pagerins. Daugiau saugumo, daugiau komforto. Želdynų bereikalingai sumažės, tai blogai.Parašė John Rodyti pranešimąKlausimas, kam to reikia?♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
Comment
-
Matomumui padidinti nebūtina platinti gatvės. Klausimas buvo, kam iškeliamas parkavimas į želdinius vietoje to, kad sutvarkyti jau esamą.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Na, matomumą išsukant iš kiemo pagerins. Daugiau saugumo, daugiau komforto. Želdynų bereikalingai sumažės, tai blogai.
Bet nenustebsiu, kad įvažiavimui į kiemą bus nupieštos dedikuotos posūkių juostos...Paskutinis taisė Ginthus; 2021.03.01, 07:19.
Comment
-
- 2 patinka
Comment
-
Pylimo gatvės potencialas milžiniškas ir aš tikiuosi, kad rengiamas koks nors mega rekonstrukcijos projektas, kuris paverstų šitą vietą į vos ne į dar vieną Gedimino pr., kur žmonės eitų pasivaikščioti, apžiūrėti architektūros, apsipirkti, pasėdėti kavinėse. Mažų mažiausiai gatvėje reikia mažinti tranzito kiekį, įrengti dviračių ir kur galima plačius pėsčiųjų takus. Jeigu tokia mega rekonstrukcija ten neplanuojama, tada tikrai labai keista, nes jau net mikrorajonuose nebeliko tokių išbyrėjusių šaligatvių.
-
Pylimo gatvės potencialas milžiniškas ir aš tikiuosi, kad rengiamas koks nors mega rekonstrukcijos projektas, kuris paverstų šitą vietą į vos ne į dar vieną Gedimino pr., kur žmonės eitų pasivaikščioti, apžiūrėti architektūros, apsipirkti, pasėdėti kavinėse. Mažų mažiausiai gatvėje reikia mažinti tranzito kiekį, įrengti dviračių ir kur galima plačius pėsčiųjų takus. Jeigu tokia mega rekonstrukcija ten neplanuojama, tada tikrai labai keista, nes jau net mikrorajonuose nebeliko tokių išbyrėjusių šaligatvių.
- 3 patinka
Comment

Comment