Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos tiltai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • goolfietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LRT Panorama 2025.02.05.
    Salantiškiai skundžiasi netvarkomu tiltu: nepravažiuoja autobusai, tenka apvažiuoti žvyrkeliu
    17 metrų ilgio Lietuvos Milau tiltas, kurį remontuos 4 metus...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Via Lietuva 2025.02.12
    „Via Lietuva“ sieks pratęsti patenkinamos būklės „ribą“ siekiančių tiltų eksploatacijos trukmę
    Kitaip sakant kitais žodžiais pavadino tai, kuo užsiiminėjo ir iki tos kritinės situacijos - kosmetiniais remontais

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Via Lietuva 2025.02.12
    „Via Lietuva“ sieks pratęsti patenkinamos būklės „ribą“ siekiančių tiltų eksploatacijos trukmę
    Valstybinės reikšmės keliuose Lietuvoje beveik 13 proc. tiltų yra blogos būklės, likusi tiltų dalis siekia 50-60 metų amžių, todėl artimiausiu metu ir jų būklė gali sparčiai blogėti. Siekdama prailginti tiltų, kurių būklė dar yra patenkinama, tačiau nesiimant veiksmų gali sparčiai degraduoti, eksploatacijos trukmę, „Via Lietuva“ iniciavo viešąjį pirkimą tiltų elementų taisymo darbams. Šis sprendimas padės užkirsti kelią tiltų degradacijai ir užtikrins ilgesnį jų tarnavimo laiką.

    Norint sustabdyti tiltų būklės blogėjimą, „Via Lietuva“ paskelbė kelių statinių, esančių valstybinės reikšmės keliuose, taisymo darbų viešąjį konkursą. Sudaryta sutartis leis paprasčiau organizuoti tiltų ir viadukų priežiūrą bei, esant poreikiui, atlikti nesudėtingus tiltų eksploatacijos trukmės užtikrinimo darbus: deformacinių tilto siūlių atnaujinimą ir pan. Taip bus užkirstas kelias sparčiam tiltų nusidėvėjimui.
    Planuojama, jog vykdant šiuos darbus, per dvejus metus prevenciškai bus sutvarkyta iki 40 tiltų visoje Lietuvoje. Šių darbų kaina sieks apie 4 mln. EUR. (..)

    Laiku pakeisti tiltų deformaciniai pjūviai sustabdys spartų žemiau esančių laikančiųjų tilto konstrukcijų irimą. Tinkama ir savalaikė vandens surinkimo bei nuvedimo sistemos priežiūra nuo irimo padės apsaugoti laikančiąsias statinio konstrukcijas – perdangos sijas ir atramų elementus. Paprasti, tačiau efektyvūs gelžbetoninių konstrukcijų lokalių pažaidų remonto darbai, naudojant remontinius betono mišinius, leis pristabdyti tilto defektų vystymosi procesus. Tokie sprendimai statinio eksploatavimo laikotarpį prailgins bent 5 metais.

    „Sparčiai blogėjanti tiltų būklė Lietuvoje jau tapo tendencija. (...) Tam, kad tiltai tarnautų ilgiau, būtina imtis kompleksinių priemonių, viena jų – prailginti „ant ribos“ esančių tiltų eksploatacijos laikotarpį“, – teigia „Via Lietuva“ Infrastruktūros ir palaikymo grupės vadovas, l. e. p. generalinis direktorius, Martynas Gedaminskas.

    Per pastaruosius ketverius metus investicijos į tiltus padidėjo daugiau nei tris kartus (lyginant 2021–2024 m. ir 2017–2020 m.), per šį laikotarpį sutvarkyti 94 tiltai. Vien praėjusiais metais „Via Lietuva“ į tiltų atnaujinimą ir remontą investavo rekordinę sumą – daugiau nei 75 mln. eurų. Palyginimui, 2021 m. tiltų remontams skirta suma siekė vos 14 mln. eurų

    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...tacijos-trukme

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT Panorama 2025.02.05.
    Salantiškiai skundžiasi netvarkomu tiltu: nepravažiuoja autobusai, tenka apvažiuoti žvyrkeliu
    LRT Girdi gavo salantiškių skundų dėl ribojamo eismo tiltu per Salanto upę. Juo nebegali važiuoti net mokyklinis autobusas, apylanką tenka daryti žvyrkeliu, o šis, ypač po lietaus, sunkiai įveikiamas. Vertinant itin prastą šalies tiltų ir viadukų būklę, Salantų tiltas remonto galėtų sulaukti nebent po 3 metų.




    Apribojimai ant tilto per Salantą įrengti praėjusią vasarą. Pagal pateiktas išvadas, tiltas yra nesaugus.
    „Jeigu tikslas yra pervažiuot upę tiltu, [tai gali] tik lengvaisiais automobiliais ir dar yra pastaba, kad lengvieji automobiliai negali vežtis ant savo automobilio kažko užsidėję, kaip jau minėjau, kokį dviratį, nes tada neatitinka aukščiai, pakimba dviratis ir gaunasi tokia avarinė situacija“, – aiškina Salantų seniūnė Jolanta Ažondenienė.

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...salantu-tiltas
    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...uoti-zvyrkeliu

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Per tą tiltą vasara turėjau bėdų pravažiuoti su dviračiais ant stogo... Teko išlipus "šluotą" kilstelt, kad dviračių vairų nenubalnot...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LNK / Diena. lt 2025.01.26
    Žmones įkaitais pavertė užstrigusi tilto rekonstrukcija
    Su tais tiltų remontais dar laukia nemalonių staigmenų. Su vietinių kelių perdavimu savivaldybėms, bus nukelti ir planai su atsakomybėmis neapibrėžtam laikotarpiui.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    KK226 Salantų tiltas per Salanto upę


    LNK / Diena. lt 2025.01.26
    Žmones įkaitais pavertė užstrigusi tilto rekonstrukcija
    Salantuose (Kretingos r.) ir apylinkėse nuo vasaros kyla problemų dėl uždaryto tilto per Salanto upę. Dideli automobiliai juo važiuoti negali, nes jis yra nesaugus.
    Todėl sunkiasvorės transporto priemonės nukreipiamos per Juodupėnų kaimą, kurio gyventojai dėl sunkiasvorių ir jų išmauroto kelio nebeapsikenčia. Jie nesupranta, kodėl kaimo kelias iš pradžių nebuvo sutvirtintas, jei planuota juo nukreipti apylanką. Salantiškiams neramu ir dėl verslų, kurie praranda klientus.
    „Via Lietuva“ gerų žinių žmonėms dėl tilto neturi.

    Nuo praėjusios vasaros per Salantus negali važiuoti jokie didesni automobiliai – tiltas apribotas pagal svorį ir aukštį.




    „Tiltas yra nesaugus. Jis pakankamai saugus lengvosioms transporto priemonėms, bet nesaugus didesnėms. Tai ekspertų išvados, ir „Via Lietuva“ laikosi šių rekomendacijų“, – teigė Salantų seniūnė Jolanta Ažondenienė.

    (...)
    Gyventojai įsitikinę, kad tilto uždarymas galėjo būti geriau suplanuotas.
    „Turėjo normaliai kelią sutvarkyti, o tik tada uždaryti tiltą, kad žmonėms nebūtų tokių nepatogumų“, – teigė Juodupėnų gyventojas.
    Salantiškiai situaciją, kai judėjimas tiltu apribotas, o jo remontas vis dar nepradėtas, laiko absurdiška. Jie baiminasi, kad remontas gali prasidėti tik po daugelio metų.

    „Šių metų pabaigoje planuojamas tilto per Salantą projektavimo viešasis pirkimas, kuriam sėkmingai pasibaigus, projektavimo darbai galėtų būti atlikti per artėjančius metus. Vis dėlto, atsižvelgiant į finansavimo tendencijas šalies keliams ir tiltams, šio tilto remonto darbai galėtų būti inicijuoti 2028 metais“, – LNK žinioms atsakė „Via Lietuva“.

    https://lnk.lt/straipsniai/lietuvoje...rukcija/296174
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ukcija-1209450
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.29, 06:57. Priežastis: Pridėtas žemėlapis

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Kelios foto iš Labūnavos šeštadienį 11.09:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20241109_141317.jpg
Views:	550
Size:	1,34 MB
ID:	2164553 Click image for larger version

Name:	IMG_20241109_141401.jpg
Views:	539
Size:	1,05 MB
ID:	2164554 Click image for larger version

Name:	IMG_20241109_141407.jpg
Views:	542
Size:	947,0 kB
ID:	2164555

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Tiltas per Barupę Labūnavoj tuoj bus dvigalvis:

    Šią savaitę jau paleido eismą nauju tiltu Labūnavoje. Tiesa dar viena juosta, su šviesoforu. Šiuo metu ardo laikinajį tiltą. Panašu, kad nors planuotas terminas buvo 2025 05, darbu gali baigti dar šiemet. Kaip nekeista, bet HISK dirbo be sustojimų, tikrai našiai.

    Beje "prezidentinio" Kėdainių tilto jau irgi nebėra - iškeliavo į statybinį laužą. Pažiūrėsim kaip greitai susitvarkys su juo.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    "Via Lietuva" 2024.09.26
    Prasideda tilto per Nevėžį Kėdainiuose rekonstravimo darbai
    Piaro galia: praėjo beveik 2 metai, nuo momento, kai sugriuvo "saugus ir patikrintas tiltas", bet remontą Via Lietuva pradėjo "anksčiau"....

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    "Via Lietuva" 2024.09.26
    Prasideda tilto per Nevėžį Kėdainiuose rekonstravimo darbai
    AB „Via Lietuva“ informuoja, kad šiandien pradedamas pasiruošimas tilto per Nevėžį, esančio Kėdainių mieste, Tilto gatvėje, fiziniams rekonstravimo darbams. Eismas tiltu bus uždarytas nuo spalio 3 d., visų darbų pabaiga planuojama – kitų metų pabaigoje.

    Tilto rekonstrukcija pradėta kiek anksčiau: pirmiausia vykdytas pasiruošiamasis tilto rekonstrukcijos etapas, nuo šiandien pradedamas antrasis – fiziniai tilto atnaujinimo darbai.
    Rugsėjo 26–27 d. tilto prieigose bus įrenginėjami apylankos ženklai, o rugsėjo 30 d. planuojama pradėti atlikti elektroninių ryšių dalies darbus, t.y. kairėje pusėje, šalia tilto, pradėti vykdyti uždaro gręžimo būdo darbus po upe.
    Eismas tiltu per Nevėžį bus uždarytas spalio 3 d., tad vykdant darbus eismas bus nukreipiamas pernai sutvarkytu Vilainių tiltu ir Kėdainių pietinio aplinkkelio tiltu, dar vadinamu Pelėdnagių tiltu.
    Rekonstruojant tiltą per Nevėžį bus įrengta nauja perdanga, rekonstruotos kraštinės ir tarpinės atramos, įrengta vandens surinkimo ir nuvedimo sistema, hidroizoliacija, paklota nauja asfalto danga, įrengti atitvarai, turėklai ir apšvietimas.

    Tilto per Nevėžį rekonstravimo darbus vykdys „Via Lietuva“ viešąjį darbų konkursą laimėjusi UAB „Kauno keliai“, sutarties vertė – 3,7 mln. Eur su PVM.

    https://vialietuva.lt/naujienos/via-...travimo-darbai

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tęsdama Lietuvai svarbios infrastruktūros modernizavimo darbus, bendrovė „YIT Lietuva“ užbaigė valstybinės reikšmės projektą – kelio nuo Molėtų iki Pabradės kapitalinį remontą. Kelyje Jonava-Rukla rekonstruotas viadukas, kuris yra strategiškai svarbus – Rukloje dislokuoti kariniai šalies bei NATO daliniai.
    https://www.statybunaujienos.lt/nauj...-i-Rukla/22798

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Neįtikėtinai greitai pasidėjo vieno iš tiltukų remontas. Nors iš kitos pusės, gal tokiai upei iš tiesų užtektų įmesti vamzdį ir užpilti gruntu, kaip dabar laikinam apvažiavimui padaryta?
    Gali būt, kad vamzdis tinka tik 9 mėnesius per metus.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Bus rimčiau remontuojamas 2024 metais.

    LAKD 2024.01.18
    Neįtikėtinai greitai pasidėjo vieno iš tiltukų remontas. Nors iš kitos pusės, gal tokiai upei iš tiesų užtektų įmesti vamzdį ir užpilti gruntu, kaip dabar laikinam apvažiavimui padaryta?


    Click image for larger version

Name:	tiltelis.jpg
Views:	1440
Size:	193,0 kB
ID:	2135765

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    „Via Lietuva“ vadovas: jeigu Lietuva nori eiti į priekį, į kelius reikia investuoti 5,4 mlrd. eurų, į tiltus – dar milijardą
    „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas sako, kad jeigu Lietuvoje norima išvengti kelių dangos būklės blogėjimo bei „eiti į priekį“, reikia 5,4 mlrd. eurų siekiančių investicijų. Taip pat, anot jo, tiltų remontui reikalingas dar vienas milijardas eurų.

    „Jeigu įtrauktume ir tiltus, kurių 109 Lietuvoje yra visiškas blogos būklės, (...) jiems suremontuoti taip pat reikėtų apie vieno milijardo eurų“, – pažymėjo jis.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Kas važiuoja iš Maišiagalos link Vilniaus dalinai naujai išasfaltuotu 5259 rajoniniu keliu, kur anksčiau buvo žvyro atkarpa, tai tiltą dar tvarko, nors terminas buvo iki praeitų metų pabaigos. Jei su dviračiu reik pasukt anksčiau dešiniau, kur šis ženklas, su mašina turbūt pro kairę galima pravažiuot iškart prieš tiltą.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_154358.jpg
Views:	1832
Size:	1,02 MB
ID:	2130921

    Click image for larger version

Name:	IMG_20240517_154552.jpg
Views:	1816
Size:	1,77 MB
ID:	2130922

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pasirodo, net ir Radarų direkcija kartais greitai sukasi - kai kažkas įspiria į vieną vietą.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Įdomi situacija dėl tilto per Nevėžį Kėdainiuose tarp žurnalistų ir „Via Lietuva“. Nu, bet progresas dėl tilto rekonstrukcijos.

    Rinkos Aikštė 2024-05-09
    Tiltui per Nevėžį pinigų vis dar nėra, o 4 iš 10 kelių Kėdainiuose yra blogi
    „(...) Vien šiemet tam, kad būtų įgyvendinti visi planai, trūksta 91 mln. eurų“, – kalbėjo M. Švaikauskas Kėdainiuose vykusiame išvažiuojamajame Seimo Ekonomikos komiteto posėdyje.

    „(...) Finansavimo priemonės šio tilto rekonstrukcijai – trumpai, tai lėšų nėra“, – pasakė M. Švaikauskas, AB „Via Lietuva“ vadovas.

    Tiesa, jis aiškino, kad puikiai supranta, jog tiltą rekonstruoti reikia, todėl viešųjų pirkimų procedūrų nestabdo – tikisi, kad kol atsiras rangovas, bus iš kažkur ir sukrapštyti pinigai.
    Via Lietuva 2024-05-10
    „Via Lietuva“: tiltas per Nevėžį Kėdainiuose bus rekonstruotas
    Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ paskelbė viešojo pirkimo konkursą tilto per Nevėžį Kėdainiuose, Tilto gatvėje, rekonstravimo darbams atlikti. Sėkmingai įvykus pirkimo procedūroms, darbai galėtų būti pradėti jau šiais metais.
    Rinkos Aikštė 2024-05-10
    Žiniasklaida ir viešumas, panašu, privertė surasti pinigus tilto rekonstrukcijai: „Via Lietuva“ puolė „gesinti gaisrą“
    (...) Straipsniui pasirodžius viešojoje erdvėje, nuo pat gegužės 10-osios ryto, dar prieš prasidedant darbo dienai, „Via Lietuva“ „Rinkos aikštės“ redakciją, bei straipsniu pasidalinusią „LRT“ redakciją pagerbė skambučiais, teigdami, kad straipsnyje pateikta klaidinga informacija – esą pirkimai vyksta, pinigų yra, nurodyti skaičiai neteisingi.

    Vis dėlto posėdžio įrašas rodo visai ką kita – kokius skaičius ir teiginius tada išsakė M. Švaikauskas, tokie jie ir pasirodė spaudoje.

    Galiausiai tą pačią dieną 11 val. 45 min. „Via Lietuva“ paskelbė viešąjį pirkimą tilto rekonstrukcijai, o apie 14 val. 30 min. apie tai pasidalino pranešimu spaudai su naujienų agentūromis.

    Nepaisant to, kad „Rinkos aikštė“ dar prieš tai įmonės prašė pasidalinti informacija, finansiniais pokyčiais, teiravosi, kiek gi pinigų ir iš kur gauta tilto rekonstrukcijai – to įmonė nesiteikė padaryti.


    Pinigus Kėdainių tiltui paėmė iš kitų projektų

    Pasak „Via Lietuvos“ finansavimas Kėdainių Tilto g. tiltui buvo surastas prieš kelias savaites, nusprendus nedaryti kitų suplanuotų ir būtinų darbų, tačiau šį tiltą sutvarkyti.

    Tiesa, tai kažkaip keistai nesutampa su tuo, kad prieš kelias, o tiksliau, tris savaites, direktorius viešai Kėdainių ir sostinės politikams bei verslininkams sakė, kad pinigų tiltui nėra…

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Lietuvoje pradedami tvarkyti dar trys blogos būklės tiltai

    Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ toliau tęsia valstybinės reikšmės keliuose esančių tiltų ir viadukų tvarkymo darbus. Artimiausiu metu bus pradėti tiltų per Bytvaną (Kauno r.), Vyžuoną (Rokiškio r.) ir Voverkį (Joniškio r.) rekonstravimo darbai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

    Suplanuotas rekonstruoti tiltas per Vyžuoną yra kelyje Rokiškis–Juodupė–Onuškis–Ilzenbergas, šalia Sodelių gyvenvietės. Rekonstruojant tiltą suplanuota įrengti naujas gelžbetonines krantinių atramas, hidroizoliaciją, perdangą, pakloti naują asfalto dangą, įrengti atitvarus, turėklus. Tilto dešinėje pusėje bus įrengtas žmonėms su negalia judėti pritaikytas pėsčiųjų ir dviračių takas.

    Tilto per Vyžuoną rekonstravimo darbus planuojama baigti iki 2025 m. rugpjūčio mėn. Projektą įgyvendins AB „HISK“, darbų atlikimo sutarties suma – 1,18 mln. Eur su PVM. Tvarkant tiltą eismas bus nukreipiamas įrengtu aplinkkeliu.

    Dar šį mėnesį prasidės ir tilto per Voverkį, esančio kelyje Ryga–Šiauliai–Tauragė–Kaliningradas, Joniškio r., Stripeikių kaime, rekonstravimas. Tvarkant tiltą, bus rekonstruojamos ir tilto prieigos, įrengta nauja 9 m pločio asfalto dangos konstrukcija, abiejose kelio pusėse – kelkraščiai, apsauginiai atitvarai.

    Darbus atliks UAB „Šiaulių plentas“, darbų atlikimo sutarties vertė – 596 tūkst. Eur su PVM. Rekonstrukciją planuojama baigti iki 2025 m. gegužės mėn. Tilto rekonstravimo metu eismas bus nukreipiamas šalia tilto įrengta laikina eismo apylanka.

    Dar vienas tiltas, kurio rekonstrukcijos darbus planuojama pradėti netrukus – tiltas per Bytvaną, esantis kelyje Kaunas–Vandžiogala.

    Esamą tiltą per Bytvaną numatyta rekonstruoti išardant jį iki pamatų konstrukcijų ir virš jų įrengiant naujas. Užtikrinant tilto konstrukcijų apsaugą bei ilgaamžiškumą ant tilto ir jo prieigose bus įrengta lietaus vandens nutekėjimo sistema, sutvirtinta perdangos konstrukcija, upės vagos šlaitai. Transporto priemonių saugumui užtikrinti ant tilto perdangos bus įrengti apsauginiai atitvarai. Atliekant tilto per Bytvaną darbus suplanuota sutvarkyti ir šio tilto prieigas. Tai padės užtikrinti sklandų ir saugų kelio trasos ir tilto sujungimą.

    Tilto per Bytvaną rekonstrukcijos darbus vykdys „Via Lietuva“ skelbtą viešąjį konkursą laimėjusi UAB „Autokausta“, šių darbų sutarties vertė – 882,8 tūkst. Eur su PVM. Vykdant tilto per Bytvaną rekonstravimo darbus automobilių eismas tiltu bus uždarytas ir nukreipiamas naujai įrengtu laikinu apvažiavimo keliu.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Tiltas per Barupę Labūnavoj tuoj bus dvigalvis:

    Komentuoti:

Working...
X