Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos tiltai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    LIETUVOS BLOGOS BŪKLĖS TILTŲ TVARKYMO INTERAKTYVUS ŽEMĖLAPIS

    https://gis.ktvis.lt/webappbuilder/a...GwqiPOWf9AJOqI

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    O tai netrukdys tilto remonto darbams taip arti priglaustas? Neteks statyti dar vieno laikino, kai pirmasis laikinas bus permontuojamas?
    Nelabai yra vietos kur jį atitolinti - ten dar ir kitas upeliūkštis į Nevėžį įteka..
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    O tai netrukdys tilto remonto darbams taip arti priglaustas? Neteks statyti dar vieno laikino, kai pirmasis laikinas bus permontuojamas?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Keliolika mėnesių bus įdomus Kėdainių centro peizažas su dviem tiltais - nugriuvusiu (gal ardomu) ir laikinu.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Rinkos konsultacija: Laikino tilto per Nevėžį šalia valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai–Babtai–Labūnava–Kėdainiai 44,339 km statyba

    Laikino tilto įrengimo schema:
    Click image for larger version

Name:	2_Laikino tilto irengimo schema.png
Views:	389
Size:	1,97 MB
ID:	2035015

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atrodo, kad ekspertizė yra pirkimo stadijoje, rezultatai - po savaitės su trupučiu.
    Ta komisija galėtų nustatyti, ar buvo techninių sugriuvimo priežasčių ar kaltas vis dėlto tas mistinis ministro sapnuose regėtas "fūristas".

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    LAKD 2023.03.02
    Ekspertizė padės išsiaiškinti Kėdainių tilto avarijos priežastis
    Atstatymo projekto ekspertizė turbūt jau nupirkta, kad dar kaltininkų paieškoms pinigų atliko?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2023.03.03
    Bus tvarkomas tiltas per Nemunėlį Rokiškio rajone
    Įsigaliojo sutartis dėl AB Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) planuojamo įgyvendinti valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 123 Biržai–Pandėlys–Rokiškis 48,708 km tilto per Nemunėlį rekonstravimo. Darbai turės būti atlikti per 13 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. Kelių direkcijos ir rangovo pasirašytos sutarties vertė siekia 1,375 mln. eurų su PVM.
    Įgyvendinant projektą numatyti esamo tilto rekonstravimo darbai, pakeičiant pakloto elementus ir laikančiąsias konstrukcijas naujais. Taip pat planuojamas lietaus vandens surinkimo ir nuvedimo sistemos įrengimas, turėklų ir atitvarų įrengimas, naujos asfalto dangos paklojimas, bendro pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimas, kuris bus pritaikytas neįgaliųjų eismui.

    Vykdant tilto rekonstravimo darbus, eismas bus organizuojamas šalia įrengtu laikinu tiltu.

    https://lakd.lt/naujienos/bus-tvarko...okiskio-rajone
    Šis KK123 tiltas yra tarp Rokiškio ir Pandėlio

    Žemėlapio pagrindas iš www. mapy.cz

    Tiltas per Nemunėlį yra Nr. 13 avarinių tiltų sąraše

    https://lakd.lt/wp-content/uploads/2...Nr.-VE-81-.pdf

    Vienas "vilkiko vairuotojas" jau nesugriaus tilto.
    Lieka neutralizuoti dar 61 "vilkiko vairuotoją".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LAKD 2023.03.02
    Ekspertizė padės išsiaiškinti Kėdainių tilto avarijos priežastis
    LAKD sudaryta valstybinės reikšmės RK Nr. 1906 Aukštutiniai Kaniūkai–Babtai–Labūnava–Kėdainiai 44,3 km (Kėdainiai, Tilto g.) esančio tilto avarijos tyrimo komisija, siekiant nuodugniai ištirti avarijos priežastis, nurodė nupirkti nukritusios tilto sijos avarijos ekspertizę, kuria bus nustatomi veiksniai, galimai turėję įtakos avarijai. (...)
    Pasiūlymų pateikimo terminas – kovo 13 d.

    https://lakd.lt/naujienos/ekspertize...jos-priezastis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Oi, a kas acitiko? Tai jie to pikto Kėdainių fūristo nepagavo? Jis sugebėjo visą Lietuvą išvažinėti ir belenkiek gerų tiltų sulaužyti?
    Per sausį - vasarį, pažymėti 11 tiltų, kurie arba uždaryti, arba jais apribotas eismas. O iki tol viskas buvo gerai, tiltai stebimi, saugūs. Ai ai ai...
    Lieka tik uždaryti likusius 62 avarinius tiltus (o gal daugiau) arba pagauti ministro M.Skuodžio susapnuotus tiltus griaunančius 62 "vilkikų vairuotojus".
    Paskutinis taisė Romas; 2023.03.02, 10:41.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Oi, a kas acitiko? Tai jie to pikto Kėdainių fūristo nepagavo? Jis sugebėjo visą Lietuvą išvažinėti ir belenkiek gerų tiltų sulaužyti?

    Per sausį - vasarį, pažymėti 11 tiltų, kurie arba uždaryti, arba jais apribotas eismas. O iki tol viskas buvo gerai, tiltai stebimi, saugūs. Ai ai ai...
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    LAKD pradėjo bijoti.
    Šeštadienį apribojo eismą per tiltą kelyje 1906 (Labūnavoje). Šis tiltas yra nr.4 pagal blogumą Lietuvoje. Analogiškai sugriuvusiam tiltui Kėdainiuose, susiaurino važiuojamą dalį iki vienos juostos. Kamerų, kurios nufilmuotų piktą fūristą nepakabino. Svorio neapribojo.
    Apribojimų važiuoti per tiltus tik daugėja.
    Panagrinėjus Eismoinfo.lt žemėlapį matosi keli tiltai, kur nuo šiandien (kovo 1 d.) ribojamas plotis iki 4 metrų.
    Kauno- Kėdainių apylinkėse be minėto kelio RK 1906 pločio ribojimai atsarado dar trijuose tiltuose. Eismo ribojimai bus kaip minimum dviem metams.

    1. Silpnas tiltas.. Data 2023-03-01 00:00 - 2025-02-28 23:00
    Vieta RK 2016 (Mantviliškis–Ažytėnai–Vosyliškis) - 11.29 km tiltas per Šušvės upę
    Eismo apribojimai Ribojamas plotis, m (4.4). Pažeista tilto konstrukcija.

    2. Silpnas tiltas. Data 2023-03-01 00:00 - 2025-02-28 00:00
    Vieta RK 1906 (Aukštutiniai Kaniūkai–Babtai–Labūnava–Kėdainiai) - 32.31 km tiltas per Barupę
    Eismo apribojimai Ribojamas plotis, m (4.2). Pažeista tilto konstrukcija. Draudžiamas pėsčiųjų eismas kairės pusės šalitilčiu.

    3 ir 4 Silpnas tiltas (2x). Data 2023-03-01 00:00 - 2025-02-28 23:00
    Vieta 222 (Kaunas–Vandžiogala) - 17,58 ir 18.65 km tiltas per Bytvano upelį
    Eismo apribojimai Ribojamas plotis, m (4.4). Pažeista tilto konstrukcija.

    https://eismoinfo.lt/#!/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Eismo info naujienose nuo sausio 31 d. iki vasario 15 d. visiškai uždaryti 3 tiltai: per Nevėžį, per Dubysą ir per Šaltuoną


    Tilto per Šaltuoną vieta ir informacija


    LAKD 2023.02.15
    Pablogėjus tilto būklei uždaromas eismas tiltu per Šaltuoną
    https://eismoinfo.lt/#!/

    Ministro M.Skuodžio kažkur matytiems ar susapnuotiems "fūristams" liko 69 iš 72 tiltų
    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...us-ir-viadukus

    Klausimas ar avarinių tiltų yra tik 72.
    Uždarytas tiltas per Šaltuoną, kuris tiltų tvarkymo sąraše yra Nr. 78 - jis mažai gavo balų dėl menko eismo intensyvumo ir socialinio reikšmingumo

    https://lakd.lt/wp-content/uploads/2...Nr.-VE-81-.pdf
    Paskutinis taisė Romas; 2023.03.01, 17:56.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Arba žiūrėti kitaip: kuo daugiau tiltų sugrius, tuo mažiau reikės finansavimo likusiems tiltams remontuoti

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Metai, du?
    Nejuokauk.
    Valakampių tiltas jau turbūt 3 metus yra apribotas, šiandien straipsnis LRT buvo, kad tik baigiamas rekonstrukcijos projektas, nors turėjo darbai būti baigti 2022 m.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...unelis-palauks

    O čia, atsiprašant, "kažkokios" Labūnavos tiltas. Mažiausiai 5 metus stovės be remonto.
    Paguodei neturiu nuojautos, kiek trunka tokie procesai. Na abejoju, ar 5 metus tas tiltas dar atstovės. Visa laimė, kad yra prastas bet apvažiavimas... Paguoda tik, kad kuo daugiau tiltų sugrius, tuo didesnis spaudimas bus didesniam finansavimui.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Metai, du?
    Nejuokauk.
    Valakampių tiltas jau turbūt 3 metus yra apribotas, šiandien straipsnis LRT buvo, kad tik baigiamas rekonstrukcijos projektas, nors turėjo darbai būti baigti 2022 m.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...unelis-palauks

    O čia, atsiprašant, "kažkokios" Labūnavos tiltas. Mažiausiai 5 metus stovės be remonto.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    LAKD pradėjo bijoti. Šeštadienį apribojo eismą per tiltą kelyje 1906 (Labūnavoje). Šis tiltas yra nr.4 pagal blogumą Lietuvoje. Analogiškai sugriuvusiam tiltui Kėdainiuose, susiaurino važiuojamą dalį iki vienos juostos. Kamerų, kurios nufilmuotų piktą fūristą nepakabino. Svorio neapribojo. Vasario 8 buvo viešas svarstymas, kaip suprantu dabar tik ruošiamas rekonstrukcijos projektas. Iki rekonstrukcijos ko gero dar mažiausiai metai ar du?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Nežinau ką patartų. Aš ne kelininkas, tik žmogus važinėjantis keliais, ir matantis skirtumus. Lietuvos reljefas neatrodo (galbūt taip nėra) labai komplikuotas kelių tiesimui...
    Na tai štai ir priėjom prie raketų mokslo

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Ilgametės žemės atsikovojimo nuo vandens tradicijos. Pas mus yra ilgametės priešų skandinimo pelkėse tradicijos. Štai dabar žiūriu į šlaitą, kuriame savu laiku prie geležinkelio nebuvo iškastas koks 3m storio durpių sluoksnis gal 10m gylyje, tad pasikeitus reljefui dėl statybų už 20m, geležinkelio sankasos šlaitas ėmė skeldėti. Ką olandai patartų tokiu atveju?
    Nežinau ką patartų. Aš ne kelininkas, tik žmogus važinėjantis keliais, ir matantis skirtumus. Lietuvos reljefas neatrodo (galbūt taip nėra) labai komplikuotas kelių tiesimui...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Kas per raketų mokslas tie kelių pagrindai? Kaip olandai stiklo lygumo kelius pastato praktiškai ant vandens, o Lietuvoj per šitiek metų neišmokstama normaliai padaryti?
    Ilgametės žemės atsikovojimo nuo vandens tradicijos. Pas mus yra ilgametės priešų skandinimo pelkėse tradicijos. Štai dabar žiūriu į šlaitą, kuriame savu laiku prie geležinkelio nebuvo iškastas koks 3m storio durpių sluoksnis gal 10m gylyje, tad pasikeitus reljefui dėl statybų už 20m, geležinkelio sankasos šlaitas ėmė skeldėti. Ką olandai patartų tokiu atveju?

    Komentuoti:

Working...
X