Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Is anksto atsiprasau.

    Siaip rodziau anketa studijuojanciam lietuviu kalbos filologui, tai kaip ir nerado nieko. Taciau as pati pildydama ja turbut pridariau klaidu.
    gramatines klaidas, jeigu rasiu, pasistengsiu tuoj pat istaisyti

    aciu uz pastabas

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Įdomi anketa, bet kai ko nesupratau:
      Kur ir kaip dažnai Jūs važinėjatės dviračiu? *
      Visai nevažinėjuKartais važinėjuVisada važinėjuGatvėmisŠaligatviaisDviračių takaisKita (parašykite) Ką čia parašyti? Nėra kur įrašyti...

      Ar Jūs esate nukentėjęs (-usi) važiuodami dviračių takais dėl žemiau pateiktų priežasčių? *
      TaipNeDėl dviračių takų trūkumųDėl savo neatsargumoDėl pėsčiųjų kaltėsDėl kitų priežasčių O kam skiltyje "Dėl kitų priežasčių" reikia žymėti "Taip" arba "Ne"?

      Ir taip toliau. Žinoma, nepaisant to, apklausa įdomi ir tikriausiai reikalinga. Gal nueis šuns balsas į dangų?
      Jo atsakymai keistai padaryti, nes būtina atsakyti į visus, ty ir į "kita", bet nėr kaip prirašyt to kito ir jei aš neturiu ką papildyt, tai neina užbaigti apklausos.

      Dar užkliuvo klausimas :
      Kaip Jūs manote ar Vilnius tinkamas miestas dviračių takų tinklui vystyti? *
      Taip, nes Vilnius lygumos miestas, be to vidutinio dydžio, kas užtikrina nedidelį atstumą tarp kelionės pradžios taško ir kelionės tikslo

      Dėja bet Vilnius nėra visiškai lygumų miestas ir reljefas ganėtinai nepatogus važinėti. Todėl negaliu atsakyti taip, nors ir norėčiau taip atsakyt.

      Comment


        Jus pastebite mano klaidas- as jas taisau ir kazkiek stengiuosi patobulinti anketa Aciu

        Comment


          Comment


            deja tokia realybė... čia netoli spaudos rūmų, kiek menu. nesuprantu, kaip iki šiol nepradėta jokia veikla gerinant susisiekimą dviračiais, pvz šiuo atveju yra pakankamai pievos, kad būtų galima pakloti asfaltą (trinkelių, ačiū, nereikia) (vos ne iki rygos g. galima tą padaryti), bet... krizė suveržti diržus, bet kartu auginti riebalus, kažkaip keista
            beje tokie "bordiūrai" ne pirmą ir paskutinį kartą pritaikomi mūsų gyvenimuose, pvz jei kam tenka žalgirio/apkasų/rinktinės (?) g. sankryžoje būti, tai ten tikimasi, kad motinos su vaiku vežimėliais perskris į kitą kelio pusę tikrai apmaudu...

            Comment


              Na, iš esmės pagal KET tai yra šaligatvio dalis, skirta dviračių eismui (joje pėstieji turi pirmenybę). O kadangi tai yra šaligatvis, tai nuvažiavimai kaip ir nereikalingi.
              Why visit Vilnius?

              Galerija

              Comment


                Eurovelo - 11

                Atskiras takas prasideda už Žirmūnų tilto

                Ties Tuskulėnų dvaru


                Buv. "Dinamo" irklavimo bazė, dab. VRM mokymo centras su tvora ant tako




                Šilo tiltas


                Take yra kelios poilsio aikštelės su informaciniais stendais




                Toliau dviračių takas eina buv. "tankų keliu" - juo važiuodavo karinė technika iš Šiaurės miestelio į Pabradės poligoną


                Žiemos uostas




                Akcija "Darom 2009".
                Deja, stambiosios atliekos net ir šioje trasoje liko ir po savaitės. Buvo išvežti tik maišai su smulkiomis šiukšlėmis


                Valakampių tiltas








                Dviračių takas baigiasi ties Trinapolio vienuolynu

                Comment


                  Romas kur idejo nuotrauka tik patvirtina, kad "dviraciu takai" VIlniuje yra pasityciojimas is dviratininku, na iskyrus pora dviraciu taku, kurie tikrai geri. Tad kol bus tokia situacija reiketu vazineti tik gatvemis. Beje labai dziugu kai aikivaizdziai VIlniuje daugeja dviratininku ir vis daugiau ju vazineja gatvemis.

                  Comment


                    Išleistas Vilniaus dviračių trasų žemėlapis

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Dviračių takas baigiasi ties Trinapolio vienuolynu
                      http://www.15min.lt/naujiena/miestas/vilnius/41/44973/
                      Laikinai bus keičiamas eismas Verkių gatvėje
                      Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad, siekiant užtikrinti poilsiautojų užimtumą ir geresnį susisiekimą dviračiais su Verkių regioninio parko lankytinomis vietomis, liepos ir rugpjūčio mėnesiais eksperimento tvarka planuojama laikinai pakeisti eismą Verkių gatvėje.

                      Šiuo metu rengiamas projektas dėl vienpusio transporto eismo ir laikino dviračių tako nuo Verkių dvaro (pastatas nr. 100) iki Trinapolio (pastatas nr. 70).

                      Liepos ir rugpjūčio mėnesiais Verkių gatve nuo Žaliųjų ežerų pusės miesto centro link bus galimas vienpusis transporto eismas. Laikinas dvipusis dviračių takas numatomas Verkių gatvės važiuojamojoje dalyje Neries pusėje.

                      Laikinas dviračių takas pratęs esamą taką nuo Mindaugo tilto ir sujungs jį su Verkių regioninio parko dviračių takais.

                      Apie rengiamą projektą gyventojai savo nuomonę gali pareikšti el. p. henrikas.mackela@vilnius.lt

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        http://www.15min.lt/naujiena/miestas/vilnius/41/44973/
                        Laikinai bus keičiamas eismas Verkių gatvėje
                        Geras sprendimas, nes dabar nelabai malonu dviračiu važiuoti verkių gatve, tik automobiliams eismą reikėjo palikt priešinga kryptimi.
                        Flickr

                        Comment


                          Bandys gaivinti dviračių idėją

                          http://www.lrytas.lt/?data=20090701&...n090701&view=2
                          Sandra TRINKŪNAITĖ
                          LR korespondentė
                          2009-07-01
                          Vilniaus meras Vilius Navickas seka buvusio miesto vadovo Artūro Zuoko pėdomis – kitais metais sostinėje bus įdiegta nauja dviračių nuomos sistema.
                          Kitais metais, kai bus apmokestintas įvažiavimas į Senamiestį, sostinės valdžia ketina visas surinktas lėšas skirti dviračių takams įrengti bei prižiūrėti ir šaligatviams tvarkyti.
                          „Taip pat diegsime tokią dviračių sistemą, kokia yra beveik visoje Europoje. Galvojame apie mokamus dviračių nuomos punktus.
                          Bus naudojamos elektroninės identifikavimo kortelės, ją turėdamas žmogus susimokės už dviračio nuomą, galės važinėti, o sistema parodys, kur jis paliko dviratį“, – aiškino V.Navickas.
                          Paklaustas, ar tai, kaip A.Zuoko laikais, bus oranžiniai dviračiai, meras neatsakė.
                          Planuojama, kad mieste bus galima išsinuomoti kelis šimtus dviračių, veiks 7-8 punktai, iš jų 4-5 Senamiestyje, vienas Gedimino prospekte, kiti – taip pat centre.
                          „Tikimės, kad Vilniuje dviračių sistema kitais metais bus visiškai sutvarkyta“, – teigė V.Navickas.

                          Miesto vadovai paskelbė ir dar vieną naujieną. Nuo liepos 7 dienos Verkių gatvėje bus įvestas vienos krypties eismas, ten bus pažymėtas ir naujas dviračių takas. Juo vilniečiai galės važiuoti Žaliųjų ežerų link.
                          „Dabar toje gatvėje padėtis tokia, kad važiuoti dviračiu yra pavojinga gyvybei, o norinčiųjų – labai daug“, – aiškino sostinės vicemeras Romas Adomavičius.

                          Miesto valdžia paskelbė, jog sutvarkytas ir dviračių takas, vedantis Nemenčinės link.
                          Ant nemokamų oranžinių dviračių dar 2001 metais vilniečius mėgino pasodinti tuometinis meras A.Zuokas.
                          Per plačiai nuskambėjusią akciją „Dviratis išrastas. Važiuok oranžiniu!“ mieste atsirado apie 1000 oranžinių dviračių.
                          Tačiau per kelias dienas jų neliko – dviračiai buvo nuniokoti ir pavogti.
                          Po kurio laiko A.Zuokas vėl norėjo įgyvendinti Vilniuje oranžinių dviračių projektą.
                          Ar verta jį įgyvendinti, turėjo balsuoti sostinės gyventojai. Tačiau šie planai kūnu netapo.

                          Comment


                            Miesto valdžia paskelbė, jog sutvarkytas ir dviračių takas, vedantis Nemenčinės link.
                            čia apie ką kalba? kažkaip net apvažiuoju tą dviračių "taką" per turniškes, kad nereikėtų kratytis ir tai kiek tenka važiuoti, tai be šansų, kad atvešiu namo braškes, agurkus ar pomidorus iš sodo sveikus
                            ai keliose vietose kur buvo kokia medžio šaknis asfaltą iškėlusi, tai ten vos vos keliose vietose lyg ir mačiau naujo asfalto, o visa kita.... kas nors galėtų pasivažinėti su fotiku ir pamatytumėt kokių ten "gerų" vietų yra, ypač vienoj vietoj leidžiantis nuo kalniuko smagu būna dviračių takais vilniuje skųstis galiu nors ir visą amžinybę...

                            Comment


                              Ką gi, šiomis dienomis ir aš persėdau ant dviračio. Bandysiu padaryti iš jo savo pagrindinę transporto priemonę. Vilniaus dviračių takai man jau dabar neduoda ramybės

                              Jau geriau V.Navickas aktyviau rūpintųsi takų tiesimu, o ne vien naujomis dviračių nuomos idėjomis (nors jos, be abejo, taip pat reikalingos). Dviratininkų mieste daugėja ne dienom, o valandom. Reiks rengti revoliuciją

                              Comment


                                Interesai susidūrė siauroje gatvelėje

                                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=23378336
                                Miesto gyventojus šią vasarą nustebino Vilniaus savivaldybės eksperimentas. Verkių gatvėje įrengus dviračių taką, dalis vilniečių priversti dusti kamščiuose.

                                Comment


                                  Kadangi Vilniuje dviračių takai įrenginėjami negalvojant apie jų naudotojus t.y. dviratininkus, gal kam bus įdomus filmukas apie tai kaip reikia įrenginėti takus kad jais būtų galima saugiai bei greitai važinėti bei skatinti dviračių transportą. Ypač rekomenduojama projektuotojams.



                                  Teisingai įrengto dviračių tako pjūvis.

                                  1. Labai svarbu dviračių taką įrenginėti gatvės, bet ne šaligatvio lygyje. Taip pėstieji aiškiai suvokia, kad čia ne jų zona. Be jokios abejonės jis turi būti arčiau gatvės nei šaigatvis. Galime pastebėti kaip vyksta eismas nuo Katedros link Mindaugo tilto. Praktiškai 90 proc. pėsčiųjų eina dviračių taku.

                                  2. Takas turi būti atskirtas nuo automobilių eismo bordiūrais, kuoleliais, želdiniais ar kt. kad netaptų papildoma juosta ar parkingu automobiliams kaip tai yra Gedimino prospekte, Upės gatvėje.

                                  Tikiuosi, kad Vilniuje bus pradėta galvoti apie dviratininkus ir tiesiant naujas gatves ar rekonstruojant senas dviračių takai bus įrengti logiškai.
                                  Paskutinis taisė deep'as; 2009.08.16, 13:46.

                                  Comment


                                    /\ Visiškai pritariu tau, Deep'ai. Labai gaila, kad dabartiniai "projektuotojai" Vilnių bando paversti automobilių miestu. Kol dviratininkas bus "kliūtis kelyje, trukdanti man ramiai važiuoti", tol dėmesio dviratininkų interesams, nemanau, kad sulauksime...
                                    Apie pėsčiuosius net nebūtina priminti - tikriausiai niekur kitur Europoje nėra tiek daug kėglių... Palyginus pėsčiųjų ir dviračių takų skaičių mieste turbūt gautųsi ganėtinai įspūdingas santykis, bet pasirodo jiems ir to dar neužtenka..
                                    Ypač nemalonu, kai užkliudžius neapdairų kėglį pasipila begalė rusiškų keiksmažodžių ir pykčio banga už tai, kad gadindamas dviračio stabdžius išsaugojau jam bent keletą kaulų... Tada pradedu galvoti, kodėl Vilniuje dviratininkai yra tokie tolerantiški pėstiesiems, o pėstieji dviratininkams - ne?
                                    Why visit Vilnius?

                                    Galerija

                                    Comment


                                      Jei amerikoje dviratininkai daugiau mažiau yra savižudžiai lakstantys tarp mašinų tai ko norėt lietuvoje, kur gyvename "bananų šalyje" kur kiekvienas turi vos ne po mašiną, bet neturi kur vietos jei pastatyti ir galvoją, kad už jį padarys kasnors kitas, kur pėstieji ignoruoja ženklus tai ko norėt?? Nereik milžiniškų investicijų tiesiog sutvarkyti duobėtus šaligatvius, sužeminti bortus prie sankryžų ir taip visiem bus žymiai geriau. Ateityje beabejo galima galvoti apie dviračių juostas, bet kolkas jos nereikalingos. O mokantis greit važiuoti dviračiu per miestą daugiau mažiau yra savižudis Ypač Vilniuje. Kaune šiuo atžvilgiu situoacija geresnė.

                                      Comment


                                        Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                        Jei amerikoje dviratininkai daugiau mažiau yra savižudžiai lakstantys tarp mašinų tai ko norėt lietuvoje, kur gyvename "bananų šalyje" kur kiekvienas turi vos ne po mašiną, bet neturi kur vietos jei pastatyti ir galvoją, kad už jį padarys kasnors kitas, kur pėstieji ignoruoja ženklus tai ko norėt?? Nereik milžiniškų investicijų tiesiog sutvarkyti duobėtus šaligatvius, sužeminti bortus prie sankryžų ir taip visiem bus žymiai geriau. Ateityje beabejo galima galvoti apie dviračių juostas, bet kolkas jos nereikalingos. O mokantis greit važiuoti dviračiu per miestą daugiau mažiau yra savižudis Ypač Vilniuje. Kaune šiuo atžvilgiu situoacija geresnė.
                                        Be abejo iš pradžių būtų gerai peržiūrėti visus takus, sujungti į bendrą tinklą, nužeminti bordiūrus bei pašalinti kitas kliūtis.

                                        Rekonstruojant gatves ar tiesiant naujas dabar praktiškai visur įrengiamas ir dviračių takas, tačiau taip, kad juo dažniausiai vaikšto pėstieji arba važinėja autobomiliai. O kodėl jų neįrenginėjus pagal mano įdėtą schemą jei tai nereikalauja papildomų investicijų arba reikalauja minimaliai. Aš nesiūlau perdaryti takus į tokius arba pulti tiesti naujus, bet jei tarkomos gatvės ir įrenginėjami takai tai kodėl jų nepadaryti taip kad jie tikrai būtų skirti saugiai ir patogiai važinėti dviratininkam. Pasiskaitinėjus apie įvairių miestų patirtį, tai po tokių dviračių takų įrengimo dviratininkų mieste gerokai padaugėja, kai kur padvigubėja.

                                        Comment


                                          Beja jei kitais metais Vilniuje bus įdiegta miesto dviračių sistema kaip Navickas žada, tuomet ir dviračių takų būklei dėmėsys bus padidintas ir aš tikiuosi kad visgi bus pradėta vadovautis logika bei dviračiams draugiškų miestų patirtimi.

                                          Pavyzdys iš naujai įrengto tako Sidnėjuje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X