Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Už fotografuotojo nugaros, atrodo, irgi kadaise žadėjo sujungt taką.

    Viršilų g. yra asfalto. Prašyto taktilinio paviršiaus išdėstymo japonišku būdu (paskutinėj foto) – ne. Išvažiuojančio trūlo maršruto Nr., jei nepasivaideno, buvo "164B". Foto specialiai su matrasu (turiu ir be matraso).
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250725_163607.jpg
Views:	1660
Size:	1,87 MB
ID:	2212147
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250725_163734.jpg
Views:	1632
Size:	2,02 MB
ID:	2212148
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250725_163758.jpg
Views:	1653
Size:	1,90 MB
ID:	2212149
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250725_163835.jpg
Views:	1638
Size:	1,57 MB
ID:	2212150
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250725_163925.jpg
Views:	1639
Size:	1,34 MB
ID:	2212151
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250725_164044.jpg
Views:	1635
Size:	1,77 MB
ID:	2212152
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250725_164203.jpg
Views:	1643
Size:	1,69 MB
ID:	2212153
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚

    Comment


      Nėra nuleistu bordiūru, Valio! Bet pamiršo formaliai suteikti pirmumą takui!

      Comment


        Dviračių entuziastas pasireiškė

        Click image for larger version

Name:	1.png
Views:	1474
Size:	251,7 kB
ID:	2212312

        Ar tik neplanuoja nutraukti dvirtakio sankryžos prie Žaliojo tilto prieeigose, kad tik nereikėtų siaurinti eismo juostų ir naikinti poros keistų parkavimo vietų

        Click image for larger version

Name:	2.png
Views:	1539
Size:	2,19 MB
ID:	2212313

        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Net nebūtų keista. Kažkokia tendencija neprivesti takų, nors net projektuose numatyta privesti.

          Prie bažnyčios tarp Lukiškių a. ir Baltojo tilto, takai turėjo būti pilnai ratu aplink sankryžą, bet nusikirto ties esamu šaligatviu. Jau nekalbant, kad dar ansktesnis projektas (kur jau gal taip ir buvo suprojektuota, netikrinau) asfalto takas perėjo į trinkeles, kurios vis tiek neprivestos prie esamo asfalto tako. Apibraukiau rožine:
          Click image for larger version  Name:	Screenshot (3).png Views:	0 Size:	1,31 MB ID:	2212336
          Vaižganto g. projektas:
          Click image for larger version  Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	151,2 kB ID:	2212337

          Viršilų g., PP ir projektu neplanavo privesti prie išvažiavimo, bet visiškai nelogiška, taip nukirsti:
          Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	0 Size:	457,5 kB ID:	2212338
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚

          Comment


            Kas liktų kaltas dviratininkui atsitrenkus į tiesiog pusę dviračio tako okupavusį automobilį?
            Click image for larger version

Name:	20250728_124125.jpg
Views:	2246
Size:	2,26 MB
ID:	2212585

            Comment


              Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
              Kas liktų kaltas dviratininkui atsitrenkus į tiesiog pusę dviračio tako okupavusį automobilį?
              Click image for larger version

Name:	20250728_124125.jpg
Views:	2246
Size:	2,26 MB
ID:	2212585
              Dviratininkas.
              Kažkaip būtų sunku apkaltinti stacionarų, aiškiai matomą objektą.

              Comment


                Ten didžiausia nesąmonė, kad net ratų atmušėjų nėra (ar nebėra?). Atvažiavus nepažįstant vietos lengva ir netyčia taip priparkuot. Pariedėjai atgal, atsirėmei į bortą, išlipai ir nuėjai. Ypač kai į tokias įstaigas atvažiavus dažnai ne tas galvoj būna.

                Comment


                  Tai čia yra visiškai normalu ir ne vodytėlių problema, kad nėra bortų atmušėjų. Gal gali nuotraukos autorius užregistruot tvarkaumiesta šitą dalyką?

                  Comment


                    Vėl gi, daug greičiau būtų išspręsta, jei A: vairuotojai gauna bauda už trukdymą eismui (nesvarbu kur tavo ratai, svarbu ar netrukdo kėbulas eismui) ir B: pikti vairuotojai priverčia VMS sudėti atmušėjus.

                    Comment


                      Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                      Kas liktų kaltas dviratininkui atsitrenkus į tiesiog pusę dviračio tako okupavusį automobilį?
                      Dviratininkas. Į stovintį atsitrenkus visada esi pats kaltas.

                      Comment


                        Įdomesnė situacija jeigu tu važiuoji ir gyvai prieš pat tave taip prisiparkuoja ir atsitrenki. Tada va įdomu kaip pavyktų įrodyt, kad įvažiavo į dviračių taką prieš pat nosį.

                        Comment


                          Taip, tada sudėtingas variantas jeigu nei viena pusė neturi vaizdo įrašo. Ieškoti liudininkų turbūt.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Vaižganto g. projektas:
                            Click image for larger version Name:	Screenshot (4).png Views:	0 Size:	151,2 kB ID:	2212337
                            Šiuo metu yra rengiamas ir derinamas projektas „A. Goštauto gatvės dalies, įrengiant pėsčiųjų ir dviračių takus, J. Tumo-Vaižganto, Vasario 16-osios, A. Vienuolio, A. Jakšto, Vilniaus, Žygimantų gatvių kapitalinio remonto, lietaus nuotekų tinklų statybos, pėsčiųjų tako ir kitų inžinerinių statinių (atraminių sienelių, apžvalgos aikštelės) statybos kairėje Neries krantinėje nuo Žaliojo tilto iki Baltojo tilto žemės sklype, kad. Nr. 101/40:102, Vilniuje, Vilniaus m. sav. projektas“, kuriame numatyta išspręsti ir dviračių takų sujungimo vietas.
                            https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/438965
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚

                            Comment


                              Nemenčinės pl. dviračių takas jau visur raudonas, danga labai lygi per visą ilgį, nepalygint su taip pat neseniai įrengtu Žygimantų g. Sujungimai su gatve visur be bortų, vakar čia buvo vienas didžiausių kada matytų dviratininkų kiekių, tad projektas tikrai labai sėkmingas. Minusas vienintelis, kad dieną ant saulės kepina ir šiuo aspektu senoji atkarpa malonesnė. Nežinau ar leistų kelio parametrai, bet būtų didelis privalumas, jei takas būtų apsodintas medžiais nuo kelio pusės.

                              Click image for larger version

Name:	IMG_2091.jpeg
Views:	759
Size:	1,63 MB
ID:	2213728 Click image for larger version

Name:	IMG_2092.jpeg
Views:	759
Size:	1,79 MB
ID:	2213729 Click image for larger version

Name:	IMG_2094.jpeg
Views:	756
Size:	2,76 MB
ID:	2213730

                              Comment


                                Su Žaliųjų ežerų gatvės remontu tvarko ir siaurąjį dvirtakį ties Verkių rūmais. Žiūrint ar bus ir kokie atitvarai - gali gautis visai padoraus pločio. Ir gatvėj nebebus pakilimo tako pločio. Tik nesakykit bortunskui kol nebaigė.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Su Žaliųjų ežerų gatvės remontu tvarko ir siaurąjį dvirtakį ties Verkių rūmais. Žiūrint ar bus ir kokie atitvarai - gali gautis visai padoraus pločio. Ir gatvėj nebebus pakilimo tako pločio. Tik nesakykit bortunskui kol nebaigė.
                                  Penktadienį teko su A36 pasivažinėti tenai, tai visiems kas sakys netelpa, galima anuliuoti teisę vairuoti. Viskas puikiai telpa ir net 18m autobusai pravažiuoja be didelių trikdžių. Džiugu, kad tvarko ir vietos dviračiams bus daugiau.

                                  Comment


                                    Į šią vietą bent keletą kartų buvo baksnojama. Paskutinį kartą, kai paaiškėjo, kad ją remontuos 2025m. ir pastebėjus, kad per remontus judinami bortai be projektų - teko pasinaudoti šia santvarka. Na ir siekiant išvengt senos infrastruktūros įasfaltavimo ilgam. Tuo pačiu žadėjo ieškoti kaip gerinti patekimą nuo VT stotelių iki Verkių rūmų per verkių g. Žiūrėsim, kas gausis.

                                    Dėkojame už pateiktus pasiūlymus. Informuojame, kad remonto metu, techninių galimybių ribose, bus sprendžiamos abi jūsų pateiktos situacijos.
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      JUDU: ar iki 2030 metų tapsime Kopenhaga?
                                      https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...ime-kopenhaga/

                                      Lietuvos sostinėje jau įrengta apie 170 km dviračių takų, o Vilniaus savivaldybės planuose numatyta iki 2030 metų tinklą išplėsti iki 200 km. Tai leis dar daugiau vilniečių patogiai ir saugiai rinktis dviratį kasdienėms kelionėms.
                                      2024 m. tyrimo duomenimis – 4,6 % Vilniaus miesto gyventojų dviratį renkasi kasdienių kelionių atlikimui, tai 3 kartus daugiau lyginant su 2016 m. kada buvo sistemiškai pradėta vystyti dviračių takų tinklo infrastruktūra. Miesto tikslas – užtikrinti, kad dviračių takai būtų ne toliau nei 250 m atstumu nuo 90 proc. vilniečių gyvenamųjų vietų.
                                      Iki 2027 m. viena iš prioritetinių plėtros krypčių – sujungti esamą dviračių takų tinklą į vientisą, patogų ir saugų maršrutų sistemą, užpildant trūkstamas jungtis. Iki 2030 m. siekiama, kad kelionės dviračiu sudarytų bent 7,5 % visų kelionių mieste
                                      Planas iki 2030 m. nutiesti tik ~30 km naujų dviračių takų (po 6 km per metus) yra nepakankamas. Miesto plotas – 401 km², tinklas siekia vos 170 km, tad net pasiekus 200 km tankis liktų labai mažas – ~0,5 km/km², kelis kartus mažesnis nei dviračių miestuose. Tokiu tempu nebus įgyvendintas tikslas, kad 90 % gyventojų takas būtų ≤250 m nuo namų, o tinklas išliks fragmentuotas, ypač pakraščiuose. Pokyčiui pasiekti reikia bent 12–20 km per metus, prioritetą teikiant strateginėms jungtims ir barjerų perėjimams.
                                      Paskutinis taisė Anonimas urbanistas; 2025.08.11, 17:12.

                                      Comment


                                        Parašė Anonimas urbanistas Rodyti pranešimą
                                        JUDU: ar iki 2030 metų tapsime Kopenhaga?
                                        https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...ime-kopenhaga/







                                        Planas iki 2030 m. nutiesti tik ~30 km naujų dviračių takų (po 6 km per metus) yra nepakankamas. Miesto plotas – 401 km², tinklas siekia vos 170 km, tad net pasiekus 200 km tankis liktų labai mažas – ~0,5 km/km², kelis kartus mažesnis nei dviračių miestuose. Tokiu tempu nebus įgyvendintas tikslas, kad 90 % gyventojų takas būtų ≤250 m nuo namų, o tinklas išliks fragmentuotas, ypač pakraščiuose. Pokyčiui pasiekti reikia bent 12–20 km per metus, prioritetą teikiant strateginėms jungtims ir barjerų perėjimams.
                                        Reiktų naudoti realų urbanizuotą plotą. O ne su visais Grigiškių, Verkių ir Nemenčinės miškais. Tada ir tankis atrodys gerokai geriau.

                                        Comment


                                          Parašė Anonimas urbanistas Rodyti pranešimą
                                          JUDU: ar iki 2030 metų tapsime Kopenhaga?
                                          https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...ime-kopenhaga/







                                          Planas iki 2030 m. nutiesti tik ~30 km naujų dviračių takų (po 6 km per metus) yra nepakankamas. Miesto plotas – 401 km², tinklas siekia vos 170 km, tad net pasiekus 200 km tankis liktų labai mažas – ~0,5 km/km², kelis kartus mažesnis nei dviračių miestuose. Tokiu tempu nebus įgyvendintas tikslas, kad 90 % gyventojų takas būtų ≤250 m nuo namų, o tinklas išliks fragmentuotas, ypač pakraščiuose. Pokyčiui pasiekti reikia bent 12–20 km per metus, prioritetą teikiant strateginėms jungtims ir barjerų perėjimams.
                                          Nuo sovietmečio giliai įsišaknyjęs ir niekaip neatsikratomas įprotis piešti nieko bendro su realybe neturinčius penkmečio planus. Ir tai neišeis iš mados, kol bus kvailių, tikinčių tomis pasakomis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X