Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Net nebūtų keista. Kažkokia tendencija neprivesti takų, nors net projektuose numatyta privesti.
Prie bažnyčios tarp Lukiškių a. ir Baltojo tilto, takai turėjo būti pilnai ratu aplink sankryžą, bet nusikirto ties esamu šaligatviu. Jau nekalbant, kad dar ansktesnis projektas (kur jau gal taip ir buvo suprojektuota, netikrinau) asfalto takas perėjo į trinkeles, kurios vis tiek neprivestos prie esamo asfalto tako. Apibraukiau rožine:
Vaižganto g. projektas:
Viršilų g., PP ir projektu neplanavo privesti prie išvažiavimo, bet visiškai nelogiška, taip nukirsti:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąKas liktų kaltas dviratininkui atsitrenkus į tiesiog pusę dviračio tako okupavusį automobilį?
Kažkaip būtų sunku apkaltinti stacionarų, aiškiai matomą objektą.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąKas liktų kaltas dviratininkui atsitrenkus į tiesiog pusę dviračio tako okupavusį automobilį?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/438965
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚
Comment
-
Nemenčinės pl. dviračių takas jau visur raudonas, danga labai lygi per visą ilgį, nepalygint su taip pat neseniai įrengtu Žygimantų g. Sujungimai su gatve visur be bortų, vakar čia buvo vienas didžiausių kada matytų dviratininkų kiekių, tad projektas tikrai labai sėkmingas. Minusas vienintelis, kad dieną ant saulės kepina ir šiuo aspektu senoji atkarpa malonesnė. Nežinau ar leistų kelio parametrai, bet būtų didelis privalumas, jei takas būtų apsodintas medžiais nuo kelio pusės.
- 21 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąSu Žaliųjų ežerų gatvės remontu tvarko ir siaurąjį dvirtakį ties Verkių rūmais. Žiūrint ar bus ir kokie atitvarai - gali gautis visai padoraus pločio. Ir gatvėj nebebus pakilimo tako pločio. Tik nesakykit bortunskui kol nebaigė.
- 1 patinka
Comment
-
Į šią vietą bent keletą kartų buvo baksnojama. Paskutinį kartą, kai paaiškėjo, kad ją remontuos 2025m. ir pastebėjus, kad per remontus judinami bortai be projektų - teko pasinaudoti šia santvarka. Na ir siekiant išvengt senos infrastruktūros įasfaltavimo ilgam. Tuo pačiu žadėjo ieškoti kaip gerinti patekimą nuo VT stotelių iki Verkių rūmų per verkių g. Žiūrėsim, kas gausis.
Dėkojame už pateiktus pasiūlymus. Informuojame, kad remonto metu, techninių galimybių ribose, bus sprendžiamos abi jūsų pateiktos situacijos.
- 1 patinka
Comment
-
JUDU: ar iki 2030 metų tapsime Kopenhaga?
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...ime-kopenhaga/
Lietuvos sostinėje jau įrengta apie 170 km dviračių takų, o Vilniaus savivaldybės planuose numatyta iki 2030 metų tinklą išplėsti iki 200 km. Tai leis dar daugiau vilniečių patogiai ir saugiai rinktis dviratį kasdienėms kelionėms.2024 m. tyrimo duomenimis – 4,6 % Vilniaus miesto gyventojų dviratį renkasi kasdienių kelionių atlikimui, tai 3 kartus daugiau lyginant su 2016 m. kada buvo sistemiškai pradėta vystyti dviračių takų tinklo infrastruktūra. Miesto tikslas – užtikrinti, kad dviračių takai būtų ne toliau nei 250 m atstumu nuo 90 proc. vilniečių gyvenamųjų vietų.Iki 2027 m. viena iš prioritetinių plėtros krypčių – sujungti esamą dviračių takų tinklą į vientisą, patogų ir saugų maršrutų sistemą, užpildant trūkstamas jungtis. Iki 2030 m. siekiama, kad kelionės dviračiu sudarytų bent 7,5 % visų kelionių miestePaskutinis taisė Anonimas urbanistas; 2025.08.11, 17:12.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Anonimas urbanistas Rodyti pranešimąJUDU: ar iki 2030 metų tapsime Kopenhaga?
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...ime-kopenhaga/
Planas iki 2030 m. nutiesti tik ~30 km naujų dviračių takų (po 6 km per metus) yra nepakankamas. Miesto plotas – 401 km², tinklas siekia vos 170 km, tad net pasiekus 200 km tankis liktų labai mažas – ~0,5 km/km², kelis kartus mažesnis nei dviračių miestuose. Tokiu tempu nebus įgyvendintas tikslas, kad 90 % gyventojų takas būtų ≤250 m nuo namų, o tinklas išliks fragmentuotas, ypač pakraščiuose. Pokyčiui pasiekti reikia bent 12–20 km per metus, prioritetą teikiant strateginėms jungtims ir barjerų perėjimams.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Anonimas urbanistas Rodyti pranešimąJUDU: ar iki 2030 metų tapsime Kopenhaga?
https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...ime-kopenhaga/
Planas iki 2030 m. nutiesti tik ~30 km naujų dviračių takų (po 6 km per metus) yra nepakankamas. Miesto plotas – 401 km², tinklas siekia vos 170 km, tad net pasiekus 200 km tankis liktų labai mažas – ~0,5 km/km², kelis kartus mažesnis nei dviračių miestuose. Tokiu tempu nebus įgyvendintas tikslas, kad 90 % gyventojų takas būtų ≤250 m nuo namų, o tinklas išliks fragmentuotas, ypač pakraščiuose. Pokyčiui pasiekti reikia bent 12–20 km per metus, prioritetą teikiant strateginėms jungtims ir barjerų perėjimams.
- 1 patinka
Comment
Comment