Man panašu, kad praeitoje kadencijoje nebuvo planuota plento rekonstrukcija, dėl to taką ir sutvarkė. O Valdeliui reikia didelio eksvalduoto paminklo, tad projektas ir išjudėjo.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ta problema buvo aiški jau prieš trejus metus, tačiau VMS į ją nekreipė dėmesioParašė bucaneer Rodyti pranešimąApie tą patį rašo LRT:
LRT.lt 2024.04.08
300 tūkst. eurų į balą? Naujai sutvarkytas takas vėl ardomas


300 tūkst. eurų į balą? Naujai sutvarkytas takas vėl ardomas
Klausimas kokioje stadijoje buvo plento rekonstrukcijos projektas 2021 metais. Ar nebuvo galimybės paimti paruoštus brėžinius ir dviračių taką atitraukti iš karto, nelaukiant kol bus pasiruošta viso plento darbams?
LRT.lt 2021.11.18
Vilniečiai kaltina savivaldybę švaistant pinigus: dabar dviračių taką Nemenčinės plente įrengs, o vėliau išardys?
„Norėčiau atkreipti dėmesį į galimą lėšų švaistymą Vilniaus miesto savivaldybėje. Šiuo metu pradėtas dviračių tako remontas Nemenčinės plente, 5,6 km ruože nuo Kairėnų gatvės iki Vilniaus miesto ribos. Šio tako remontas mums, Nemenčinės plento gyventojams, yra išties svarbus. Bet... Svarbi ir paties Nemenčinės plento rekonstrukcija.

Jau parengtas techninis šios rekonstrukcijos projektas, gautas leidimas. Viešojoje erdvėje pavyko rasti Nemenčinės plento rekonstrukcijos projektą. Jame aiškiai matyti, kad vietoj dabar esančio ir remonstruojamo dviračių tako ateityje bus plento važiuojamoji dalis, o naujas dviračių takas bus padarytas šalia – kitoje vietoje, nei yra dabar. Norime paklausti: jei tai tiesa, po kažkiek laiko – pusės metų, metų, dvejų – dabartinis atnaujintas dviračių takas bus išardytas? Tada kam jis remontuojamas ir leidžiamos lėšos?“ – klausė skaitytojas.

(...) Savivaldybės atstovas Anton Nikitin taip pat patvirtino, kad rekonstravus Nemenčinės plentą pagal parengtą projektą vietoj dabar esamų dviejų eismo juostų būtų keturios – po dvi kiekviena kryptimi. Tiesa, jis nenurodė, ar plento rekonstrukcijos atveju dviračių takas būtų išardytas, tačiau skaitytojo pateikto plano neįvardijo kaip neteisingo.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...veliau-isardys
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ten šiaip dviračių eismas gana intensyvus.Parašė John Rodyti pranešimąŠiap tai žiaurus pinigų taškymas atrodo su tuo taku. Takas buvo gerai, bet kiek juo realiai pravažiavo dviratininkų nuo sutvarkymo? Ir kiek jis kainavo?
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai porai metų visai verta buvo už 300K ane? Galim sau leist, nors tuo pačiu metu tvarkytis VT yra "per brangu"?Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Ten šiaip dviračių eismas gana intensyvus.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet takas buvo, kad ir duobėtas. Pats esu važiavęs dar iki remonto. Bet daug kur Vilniuje taip pat duobėti ar visai nėra takų, o čia juk žinojo, kad greit viską raus, rekonstrukcijos projektas jau buvo parengtas. Tai tikrai žiaurus prioritetų nebuvimas, ypač matant, kiek dar daug apleistos infrastruktūros, kur daug žmonių ja naudojasi.Parašė Nitro Rodyti pranešimą
Ten šiaip dviračių eismas gana intensyvus.Paskutinis taisė Lettered; 2024.04.09, 14:25.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žiauriai liūdna, kartu ir įdomu, ką padaryti kad už 300k Eur praradimą sprendimą priėmęs asmuo/-ys būtų patrauktas/-i į kokią nors atsakomybę. Nes 300k yra pinigai ir buvo daug ką galima sutvarkyti dviračių takų infrastruktūroje, kritinių taškų netrūksta.
Visgi nujaučiu pats sprendimas finansuoti perasfaltavimą buvo susijęs su priešrinkiminiais metais, kai reikia parodyti kuo daugiau kilometrų asfalto, taigi buvo išsirinkta tokia atkarpa, kur buvo galima greitai parodyti rezultatą nepaisant to, kad ŽINOJO, kad 2-3 metų bėgyje teks išardyti.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nežinau, kažkaip man rodos per jautriai jūs čia reaguojat. Ar nebuvo prieš tuos pačius kelis metus nuomonė maždaug tokia - nu negi čia negali tiesiog perasfaltuot esamo tako, negi reikia laukt dar du metus kažkokio mistinio projekto, kuris neaišku ar bus išvis įgyvendintas? Nu tai ėmė ir padarė, net jei ir žinodami. 2 metai nėra toks trumpas laiko tarpas, o 300k nėra tokie dideli pinigai.
- 13 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Joks ne mistinis, projektas jau buvo parengtas ir net čia forume sudėti brėžiniai, beto rajone plento dalis jau senai rekonstruota. 300 tūkst. dideli pinigai įvertinus, kiek daug apleistos infrastruktūros net pačiame centre, kur kasdien tūkstančiai žmonių praeina, o šitas takas visai net ne prioritetinis, o rekreacinis.Parašė Valiukas Rodyti pranešimąNežinau, kažkaip man rodos per jautriai jūs čia reaguojat. Ar nebuvo prieš tuos pačius kelis metus nuomonė maždaug tokia - nu negi čia negali tiesiog perasfaltuot esamo tako, negi reikia laukt dar du metus kažkokio mistinio projekto, kuris neaišku ar bus išvis įgyvendintas? Nu tai ėmė ir padarė, net jei ir žinodami. 2 metai nėra toks trumpas laiko tarpas, o 300k nėra tokie dideli pinigai.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Norite paspėlioti, kiek jau yra parengta projektų, kurie vis dar guli stalčiuose?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Joks ne mistinis, projektas jau buvo parengtas ir net čia forume sudėti brėžiniai, beto rajone plento dalis jau senai rekonstruota. 300 tūkst. dideli pinigai įvertinus, kiek daug apleistos infrastruktūros net pačiame centre, kur kasdien tūkstančiai žmonių praeina, o šitas takas visai net ne prioritetinis, o rekreacinis.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai čia didesnė problema, už šį tako suardymą. Kad projektai turi būti daromi. Visi parengti. Iš kur pinigų gaut, klausiate? Stadionas palauktų.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Norite paspėlioti, kiek jau yra parengta projektų, kurie vis dar guli stalčiuose?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet jūs ir keisti. Pergyvenate dėl 0,3 milijono takui ir visai nesijaudinate dėl 40 milijonų, kurie bus ištratinti plento rekonstrukcijai, kuri keliones plentu SULĖTINS, nes atsiras 5 šviesoforinės sankryžos. taką tiesė, nes Šimašius buvo supratęs to plento projekto ydingumą ir beprasmiškumą.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atleiskit už mano prancūzų, bet VMS gynyba atstovaujama Creatium pralaimėjo:
Ką šitas p*sa protą apie visus dviračius, tai išvis neaišku. Rašiau forume, jog nei kart nesu mynęs mašinų dalimi:Parašė Creatium Rodyti pranešimąKelias lyg turėtų platėti į kitą pusę nuo esamo dviračių tako.
Labiausiai pikta, kad pradėjus minti 2015 m. myniau 6–7 m. tuo išbombarduotu taku. Tada vieną sezoną sugadino statybų darbai, o dabar vėl dėl statybų negalima naudotis.„Iki tol tako būklė buvo tragiška, dviračiais nebuvo įmanoma važiuoti, visi dviračiai važiavo Nemenčinės plentu“, – ginasi Vilniaus savivaldybės atstovas Arūnas Visockas.
https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...172?priority=1
Gali kas nors paaiškinti, kodėl net dabar darant (jau nekakalbant apie ankstesnius VMS laimėjimus) negalima pilnai nutiesti raudono dvirtakio, kuris suprojektuotas stipriai į šoną miške, o tada griauti esamą? T. y., kad nei sekundei nebūtų sutrikdytas dviračių eismas dviračių take? Kertant medžius, jie krenta norima kryptimi, ant dvirtakio nenukristų.
Galim prisimint, kad prieš kapitalinį remontą buvo dar pinigų sukišta į duobių lopymą, iškilimo nufrezaimą ties Antaviliais, tvorų sudėjimą, kurių anksčiau nebuvo, tvorų atnaujinimą ties tiltukais, taip pat buldozeriais nustumtas žemes nuo tako, kur net nesimatė asfalto, nors oficialiais VMS duomenimis ta atkarpa skaitėsi "geros būklės" (čia jau po privalomos atlikti inventorizacijos, kurios aikšu galimai nebuvo) (šio post'o neradau):
2020-03-19
2020-06-22Parašė dondc Rodyti pranešimąNemenčinės pl. netoli Antavilių. Anksčiau buvo atitvarai nuo automobilių. Dabar buvo papildyta „šrapnelio siena” nuo pėsčiųjų, nors ten net ne bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, o būtent dviračių takas. Patekimas į gyvenamuosius namus jau seniai buvo užblokuotas kitoje kelio pusėje, tad pėsčiųjų ten net negali būti, nes nėra ką jiem veikti kitoj pusėj:
Ties Nemenčinės pl./Antavilių g., sumontuoti nauji atitvarai virš upelio. Geriau už tuos pinigus šalia būtų kelis pavienius kanjonus sutvarkę. Po pažadų pratęsimo, šią atkaprą numato tik 2023 m. rekonstruoti, dar 3 m. laukimas yra daug:
Parašė dondc Rodyti pranešimąNemenčinės pl.
Nupjovė iškilimą:
Įdomu, tvarko iš geros valios ar kelio rekonstrukcija atidėta neribotam laikui?♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai viskas gerai, gi ir patys važiuotumėte apžergę. Mašinos gi netrankysi. Klausimas tik ar geranoriškai ir iš ankso pasitrauks ant akmenų pamačius dviratį. Kartą tik teko prasilenkt, tai buvau priverstas per porą cm iki akmenų pasitraukt, o mašina nusuko tik paskutinę sekundę, jau maniau ant akmenų pats šoksiu, bet bukas kampas – labai nesaugu tą daryt, tai rekomenduočiau arba sustot, arba pakelt priekinį ratą ir "užsimest" ant akmenų prireikus...
Priminsiu, kad verčiant kitą eismo dalyvį keisti važiavimo greitį ir / ar trajektoriją traktuojama, kaip avarinės situacijos sudarymas (KET pažeidimas).♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man atrodo tokios gatvės daromos, kad nenutiktų tokių absurdiškų situacijų...Parašė dondc Rodyti pranešimąTai viskas gerai, gi ir patys važiuotumėte apžergę. Mašinos gi netrankysi. Klausimas tik ar geranoriškai ir iš ankso pasitrauks ant akmenų pamačius dviratį. Kartą tik teko prasilenkt, tai buvau priverstas per porą cm iki akmenų pasitraukt, o mašina nusuko tik paskutinę sekundę, jau maniau ant akmenų pats šoksiu, bet bukas kampas – labai nesaugu tą daryt, tai rekomenduočiau arba sustot, arba pakelt priekinį ratą ir "užsimest" ant akmenų prireikus...
Infrastruktūra turi diktuoti važiavimo sąlygas - automobilis telpa ant lygios dangos, bet neturi patogaus būdo lenkti/apvažiuoti/kirsti centrinės dalies bei laikosi dešinio krašto:
http://verkeersontwerpen.nl/?page_id=113#27
- 14 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai buvom aptarę, kad NL turi 3 dviračių gatvės profilius, o šita mūsiškė atkapra su akmenimis neatitinka jokios iš jų. Vienintelis variantas buvo centrinės dalies akmenis stumt prie šoninių išlaikant tą pačią dangų kvadratūrą. Dėl tų 3 NL profilių gaunasi taip, kad nelabai galima / nelabai logiška taikyti bent mūsų KET dėl to laikymosi kuo dešiniau. Papildomai, net STR fūroms skirti tie akmenų plotai visokiuose žieduose ir "salelės iš dešinės" (turi specifinį kitą pavadinimą) yra skirtos užvažiuoti prireikus, bet Regitroj per egzaminą jomis naudotis negali. NL tokiame profilyje (kuris vienintelis turėjo būti tinkamas mūsų šitai akmenų atkarpai [žr. foto žemiau]) mašinoms tikrai numatyta važiuoti tik asfaltu, o akemnys tik prireikus prasilenkti su kita mašina iš priešais. Gaunasi, kaip mūsų STR numatytos tos "salelės ir juostos" fūroms. Vėlgi, atsižvelgiant į tą STR elementą (akmenų saleles šone), gaunasi, kad net pagal KET nelabai gautųsi nubausti nesilaikant dešinės, nes atsižvelgus į tą STR akmenų elementą galima traktuoti, jog net aukščiau nufotografuota mašina net apžergusi centrinę juostą "laikosi kuo dešiniau važiuojamosios dalies", nes kitaip tiesiog netelpa.
Skamba sudėtingai, bet jei man policija baudą išrašytų apžergus centrinę juostą, tai tikrai skųsčiau ir neabejoju, pasinaikinčiau baudą. Kaip bebūtų, pažiūrėkit į foto – tarp ratų ten laisvi gal 10 cm lieka apžergus, tai greitai ten niekas nelakstys, nenorės gadinti važiuoklės užkabinus akmenis. Vienintėlė bėda, kad nenorės trauktis dėl tos pačios priežasties – nenorės gadinti mašinos ant akmenų.
Taip turėjo būti, tik žymiai daugiau akmenų šone, kad KPD pateikti tą pačią norimą akmenų kvadratūrą: https://beyondtheautomobile.com/2020...icycle-street/
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 
Comment