Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Temoje kur keli forumiečiai ginčijasi apie vogtas, bet nepavogtas lenteles, aptikau straipsnį su šia foto. Gal kas galit paaiškint, kodėl VMS atsisakė atžymėti net fiziškai atskirtą dviračių taką iki M. K. Čiurlionio g., bet pati buvo įgyvendinusi analogišką sprendimą, kur siauriau nei takai parko gilumoj, kur nėra užtikrinta apsaugos zona, kur net lokaliai susiaurėja dvirtakis ir neatitinka STR pločio, kur tėra tik linija be fizinio berjero, kur nėra jokios kitos alternatyvos patekti į parką iš šios pusės? Jei toks takų atskyrimas nepasiteisino ar neplanuojama jo naikinti?

    Kad ir kokie bebūtų argumentai, nelogiška kas tinka vienai atkarpai – netinka atnalogiškai kitai (kai žymiai daugiau erdvės ir galimybių padaryti ženkliai geriau). Ne taip?

    https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=92314483
    Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	1291
Size:	561,7 kB
ID:	2028331
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Įkeliu kas minima programoje be cirkų, susijusiai su dviračiais. Šioks toks atskaitos taškas.

      Eismas dviračiu
      • Dviračių eismo pagrindas – magistraliniai dviračių takai, kurie suteikia patogų ir tiesioginį susisiekimą tarp miesto rajonų. Šiuo metu dviračių takai yra statomi šalia gatvių arba mažinant pėsčiųjų takus. Pasinaudojant kitų Europos šalių pavyzdžiu, dviračių takus projektuosime pagal tikslą, nemažinant šaligatvių ir žaliųjų erdvių. Nutiesime taką iš Karoliniškių į Gedimino pr. per Karoliniškių mišką.
      • Kiekvienas naujas dviračių takas bus projektuojamas atsižvelgiant į jau esamą infrastruktūrą. Jeigu pasibaigus dviračių takui numatytas eismas gatve, įrengsime reikiamus nuvažiavimus, ženklinimą ir tinkamai pažymėsime gatvės dalį, skirtą dviratininkams. Jeigu du dviračių takai pasibaigs 100 metrų atstumų vienas nuo kito, jie bus sujungiami.
      • Autobusai ir troleibusai, važiuojantys į tris kalnus Vilniuje (Tauro, Narbuto ir Šeškinės) vieną stotelę nemokamai paveš visus dviratininkus. Taip pat sieksime, kad kiekvienas autobusas ir troleibusas turėtų galimybę priimti ir saugiai vežti dviračius.
      • Dviračių takams bus taikoma tokia pati priežiūra, kaip ir gatvėms – rudenį bus renkami lapai, žiemą – kasdien valomas takas.
      • Dviračių turizmui ir Vilniaus pažinimo skatinimui sukursime dviračių taką aplink Vilnių.
      • Perėjos bus įrengiamos prie pat gatvių susikirtimų, o ne nukeliamos toliau, taip verčiant pėsčiuosius eiti aplink. Be to, gatvės visada bus pakeliamos į perėjos lygį.
      • Pėstiesiems – greičiau užsidegantys šviesoforo signalai.
      • Dviračių ir pėsčiųjų takų sankirtose įrengsime specialias perėjas ir ženklus apie būtinybę pristabdyti ir praleisti pėsčiuosius. Taip pat numatysime kuo mažiau pėsčiųjų ir dviratininkų takų susikirtimų.
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Dviračių eismo pagrindas – magistraliniai dviračių takai, kurie suteikia patogų ir tiesioginį susisiekimą tarp miesto rajonų. Šiuo metu dviračių takai yra statomi šalia gatvių arba mažinant pėsčiųjų takus. Pasinaudojant kitų Europos šalių pavyzdžiu, dviračių takus projektuosime pagal tikslą, nemažinant šaligatvių ir žaliųjų erdvių. Nutiesime taką iš Karoliniškių į Gedimino pr. per Karoliniškių mišką.
        Tai mažinant ar nemažinant?

        Comment


          Sako, kad dabar mažina [pvz. 2018 m. Justiniškių g. nuo 3 m iki minimalaus 1,5 m vyr. miesto inžinierius padaręs kas panaikino STR vertikalios apsaugos zonas dėl minmalių takų pločių, nors buvau siūlęs daryti vejos šoninėse juostose tarp gatvės ir esamų medžių vienkrypčius takus – motyvavo, kad tankiausiame Vilniaus mikrorajone nėra tiek pėsčiųjų, kad reiktų platesnio nei minimalus šaligatvis, tai padarė pigiau ir rekreaciškiau], bet žada nebemažint. Gaunasi, jog ketina iškirsti nemažai miško Karoliniškėse, bet kadangi ten draustinis ir nieks neleis kirsti, tai vadinasi meluoja, kad neatims erdvės iš pėsčiųjų, nes dabar ten yra pėsčiųjų takas (nors ir be kelio ženklo).

          Visgi sako nemažins ir žaliųjų plotų, tai vadinasi atims visur po 1 eismo juostą automobiliams. Atims dar ir A juostoms, tai kas liks mašinoms? Žodžiu eilinis VMS melagis.

          P. S. Koraluose tikrai būtų šauni jungtis, nors VMS jau bent 5 m. žino, jog būtų užtekę kelis metrus skersiniame šlaite pramintą taką išlyginti, bet nieko iki šiol nepadarė. Gal 1 medį būtų tekę kirst arba užvešt naujų žemių performuojant šlaitą. Nors oficialiam takui ten vis tiek per didelis nuolydis pagal STR, jei kalba apie tą pagrindinį taką: https://goo.gl/maps/ZkuPQ9qhbpLcLYVH8.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            P. S. Koraluose tikrai būtų šauni jungtis, nors VMS jau bent 5 m. žino, jog būtų užtekę kelis metrus skersiniame šlaite pramintą taką išlyginti, bet nieko iki šiol nepadarė. Gal 1 medį būtų tekę kirst arba užvešt naujų žemių performuojant šlaitą. Nors oficialiam takui ten vis tiek per didelis nuolydis pagal STR, jei kalba apie tą pagrindinį taką: https://goo.gl/maps/ZkuPQ9qhbpLcLYVH8.
            Reiktų gal labiau į Neries regioninį parką kreiptis, nes jiems yra priskirtas Karoliniškių miškas. Bent jau tą taką labiau sutvarkius, praplatinus (Žvėryno pusėje palei tą vilą, o ne per kalną), būtų patogesnė jungtis negu palei Naruto g.

            Comment


              Del Karoliniskiu misko eilinis populizmas nuziurejus minti is vieno konkurso. Anais metais buvo toks konkursas https://dalyvauk.vilnius.lt/budgets/...?heading_id=15 kur Karoliniskese laimejo projektas Sujunkime Karoliniškes su Centru ir Žvėrynu! Taigi pagal sita konkursa, pesciuju takui sutvarkyti turetu buti skirta 10K. Ka uz ta suma galima padaryti? Manau, kad nieko apart zvyro dangos palyginimo. Beje konkurso siulyme takas pazymetas per belekiek laiptu i virsu ir i apacia, nei vienas sveiko proto zmogus tranzitiniam susisiekimui ten neina, o eina aplink arciau ex Vyriausybes sveciu namu per labai nesaugu ir tik vasara praeinama takeli. Abejoju, kad kazkas leis ten vaziuoti traktoriams ir lyginti slaita dviraciu takui.

              Taka siuo slaitu Savivaldybe buvo "suplanavusi" dar 2016, bet iki siol nieko nepadare

              ...ir mes jau esame suplanavę ten taką tarp Žvėryno ir Karoliniškių. Jeigu Kultūros paveldo departamentas neužprotestuos, net iki Kalėdų esame suplanavę padaryti praėjimą tuo taku...

              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=73006558
              O kodel sakau kad populizmas, tai kad mero pavaduotojas tikrai turetu zinoti kodel anksciau to tako nebuvo leista padaryti.
              Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.03.07, 14:05.

              Comment


                Goštauto g. nuo Žvėryno tilto link Baltojo tilto



                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Abejoju, kad kazkas leis ten vaziuoti traktoriams ir lyginti slaita dviraciu takui.
                  Viena vertus draustinis ir beveik nieko negalima daryt (nors šalia stovi net 2 tiltukai mediniai ir šiaip pridaryta laiptų ir suoliukų!), kita vertus ta probleminė atkarpa na realiai yra vos keli metrai, dėl kurių ir nesigauna rinktis to maršruto. Commute'inant iš darbo namo kartą kilau į viršų, bet daugiau nesinorėjo tokio sporto. Taip sunku kilti, kaip žvyriniu Gudelių serpantinu. Atkarpa aktuali buvo nebent prikledžio metu, kad nerizikuoti kieta šaligatvio danga nuo Narbuto kalno, bet vėl gi nesigavo naudotis šiuo taku dėl tų kelių metrų. Net ir koja vos prisilietus prie medžio šaknies – momentaliai slysti.

                  John, būtų šaunu jei ten poroje vietų šaligatvis atitrūktų nuo dvirtakio ir susikeistų su medžiais vietomis, galėtų būti pora ar bent viena proskyna pasigrožėti NMC. Aišku kainuotų performuot šlaitą €€€. Gal ne taip kaip Gavnosranske, užtektų tiesiog šaligatvio ir ant žemės:

                  Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	786
Size:	554,3 kB
ID:	2035443
                  Paskutinis taisė dondc; 2023.03.07, 18:02.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Del Karoliniskiu misko eilinis populizmas nuziurejus minti is vieno konkurso. Anais metais buvo toks konkursas https://dalyvauk.vilnius.lt/budgets/...?heading_id=15 kur Karoliniskese laimejo projektas Sujunkime Karoliniškes su Centru ir Žvėrynu! Taigi pagal sita konkursa, pesciuju takui sutvarkyti turetu buti skirta 10K. Ka uz ta suma galima padaryti? Manau, kad nieko apart zvyro dangos palyginimo. Beje konkurso siulyme takas pazymetas per belekiek laiptu i virsu ir i apacia, nei vienas sveiko proto zmogus tranzitiniam susisiekimui ten neina, o eina aplink arciau ex Vyriausybes sveciu namu per labai nesaugu ir tik vasara praeinama takeli. Abejoju, kad kazkas leis ten vaziuoti traktoriams ir lyginti slaita dviraciu takui.

                    Taka siuo slaitu Savivaldybe buvo "suplanavusi" dar 2016, bet iki siol nieko nepadare


                    O kodel sakau kad populizmas, tai kad mero pavaduotojas tikrai turetu zinoti kodel anksciau to tako nebuvo leista padaryti.
                    Problema ta, kad meras bėgioja po bendruomenes, prisižada, priverstas užsiimti micro managementu, kurį tiesiog po to užmiršta, ir sprendimai paskęsta vidiniame liūne.
                    Lygiai kaip ir tą nelegalią tvorą jau seniausiai turėjo nugriauti.
                    Regioninio parko direkcija gal ir neleistų ten formuoti STR standartų dviračių tako ir užsiimti žemių kasimu ir barstymu, bet tai nedraudžia įrengti platesnio kelio ir palikti tą atkarpą neoficialiam naudojimui. Bet įkalnė gerokai per stati oficialiam takui.

                    Comment


                      Nutiesime taką iš Karoliniškių į Gedimino pr. per Karoliniškių mišką.
                      Per Karoliniškių draustinį, ane? Sėkmės, senį...

                      Dviračių takams bus taikoma tokia pati priežiūra, kaip ir gatvėms – rudenį bus renkami lapai, žiemą – kasdien valomas takas.
                      Jeigu "tokia pati", tai reiškia nebus valomi kasdien. Šiaip juokingi tokie pažadai, kai net pagrindinių šaligatvių nesugeba nuvalyt po 3 dienas po snygio.

                      Comment


                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                        Problema ta, kad meras bėgioja po bendruomenes, prisižada, priverstas užsiimti micro managementu, kurį tiesiog po to užmiršta, ir sprendimai paskęsta vidiniame liūne.
                        Lygiai kaip ir tą nelegalią tvorą jau seniausiai turėjo nugriauti.
                        Regioninio parko direkcija gal ir neleistų ten formuoti STR standartų dviračių tako ir užsiimti žemių kasimu ir barstymu, bet tai nedraudžia įrengti platesnio kelio ir palikti tą atkarpą neoficialiam naudojimui. Bet įkalnė gerokai per stati oficialiam takui.
                        Aš kažkada rašiau direkcijai su prašymu pravalyti ir geriau paruošti taką nuo Narbuto g. iki Birutės g. Spėkit ką atrašė? Kad čia draustinis ir nėra skirtas intensyviam lankymui. Va taip. Dar džiaugiuosi, kad po mano tokio išsišokimo nepastatė ten išvis kokios tvoros. Nors takas eina pačiu pačiu ribos pakraščiu, per 10 metrų nuo daugiabučio...

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą



                          John, būtų šaunu jei ten poroje vietų šaligatvis atitrūktų nuo dvirtakio ir susikeistų su medžiais vietomis, galėtų būti pora ar bent viena proskyna pasigrožėti NMC. Aišku kainuotų performuot šlaitą €€€. Gal ne taip kaip Gavnosranske, užtektų tiesiog šaligatvio ir ant žemės
                          Keistis vietomis su pėsčiųjų taku nematau prasmės, nes norintys pasigrožėti gali tiesiog sustoti ir pasigrožėti nuo pėsčiųjų tako dalies. Didesnė problema, imho, dalis prie Baltiojo tilto, kur dviračių takas tiesiog dingsta. Taip pat ir plotis galėjo būti šiek tiek didesnis. Anyway, šiaip smagu, kad ta Goštauto g. pusė pagaliau darosi prieinama žmonėms su upės vaizdu.

                          Ko dar nelabai suprantu, tai medžių sodinimo lokacijos. Neturėtų medžiai+krūmai būti sodinami tarp dviračių tako ir važiuojamosios dalies, kuri yra ypač nemaloni šioje vietoje? Koks tikslas sodinti medžius, kurie absoliučiai visiems blokuos vaizdą į upę ir kitą jos pusę?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Keistis vietomis su pėsčiųjų taku nematau prasmės, nes norintys pasigrožėti gali tiesiog sustoti ir pasigrožėti nuo pėsčiųjų tako dalies. <...>

                            Koks tikslas sodinti medžius, kurie absoliučiai visiems blokuos vaizdą į upę ir kitą jos pusę?
                            Aš turėjau omeny, kad dvirtakis turėtų likti kur yra, bet norėtųsi vietomis sukeisti šaligatvį su medžių juosta, praktiškai, kaip ir pats išsireiškei. Padarė pigiau, nes sodinti medį tarp abiejų takų ir reikštų mano siūlymą – performuoti šlaitą supilant žemių ir daryti statesnes atramines sienutes, nes tam tiesiog daugiau vietos reikėtų. Dabar medžiai ten praktiškai į šlaitą įsodinti.

                            €€€

                            Edit: dėl medžių / krūmų tarp dvirtakio ir gatvės – toliau esantis šaligatvis 4,5 plytelių pločio, vadinasi žalia juosta vos platesnė nei 1,5 m, kai pagal STR želdynus šoninėje juostoje galima sodinti tik turint 2,3 m plotį. Šiaip man nebūtų gaila sodinti ten, bet tiek medžiam per mažai natūralaus dirvožemio (nekokybiškas jiems gyvenimas), tiek jau arti tako, tai šakos nebus nuolat genimos pradės trukdyt dviratininkams. Krūmai išvis išsikerotų ir siaurintų taką, kaip Paupy pvz.
                            Paskutinis taisė dondc; 2023.03.07, 20:58.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą


                              Edit: dėl medžių / krūmų tarp dvirtakio ir gatvės – toliau esantis šaligatvis 4,5 plytelių pločio, vadinasi žalia juosta vos platesnė nei 1,5 m, kai pagal STR želdynus šoninėje juostoje galima sodinti tik turint 2,3 m plotį. Šiaip man nebūtų gaila sodinti ten, bet tiek medžiam per mažai natūralaus dirvožemio (nekokybiškas jiems gyvenimas), tiek jau arti tako, tai šakos nebus nuolat genimos pradės trukdyt dviratininkams. Krūmai išvis išsikerotų ir siaurintų taką, kaip Paupy pvz.
                              O koks ten eismo juostos plotis? Atitinka STR? Negali būti padaryta taip, kad STR atitiktų ir želdinių juosta ir eismo juostos?

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                O koks ten eismo juostos plotis? Atitinka STR? Negali būti padaryta taip, kad STR atitiktų ir želdinių juosta ir eismo juostos?
                                Žinant, kad esamo gatvės bordiūro vietos nekeitė, tai juostų pločiai bus sovietinių aerodromų standarto

                                Comment


                                  Net kurdami „šaunias krantines“, neskaitant spalvotų trinkelių ir sodinukų, suprojektvao pigiausią įmanomą variantą, kaip ir įprasta: nei gatvės bortus stumdė, nei šlaitą performavo, kad viskas deramai tilptų.

                                  Žalia juosta dabar ten atitinka STR tol kol nėra medžių – užtenka min. 1 m stulpams arba turi visai nebūti šoninės juostos. Su medžiais jau reiktų min. 2,3 m.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Net kurdami „šaunias krantines“, neskaitant spalvotų trinkelių ir sodinukų, suprojektvao pigiausią įmanomą variantą, kaip ir įprasta: nei gatvės bortus stumdė, nei šlaitą performavo, kad viskas deramai tilptų.
                                    Panašu į tai. Man šita Vilnietiška krachoborščina (kurią, beje, labai gina net kai kurie etatiniai kreivų VMS projektų gynėjai net šitame forume) vizualiai, o ir pagal naudojamas medžiagas, primena Varlamovo keikiamus ir išjuokiamus visokius naujus aplinkos tvarkymo projektus visokiuose antraeiliuose Rusijos miestuose, kur dar nepastačius viso projekto viskas lūžta, griūva ir atrodo like shit.

                                    Nereikia važiuoti labai toli, užtenka Lenkijos, kad pamatyti, kaip šitie dalykai daromi normaliai, su normaliomis medžiagomis, pagal normalius standartus ir tiesiog atrodo normaliai, o ne kaip krachoborų ir kreivarankių padarytas mėšlas, kurį arba reikia taisyti po poros metų arba jis lieka sulūžęs ir nušiuręs, kaip beveik viskas Vilniuje.

                                    Comment


                                      Gal be rusiškų žodėlių galima apsieiti, jei jau mes taip veržiamės į vakarus? Teko atsiverst žodyną, ką čia nori pasakyti. Ir – крохоборство: чрезмерное внимание к мелочам в ущерб общим, широким вопросам, общему, широкому видению. Prie smulkmenų kabinėtis tai labiau tamstos bruožas, o ne VMS.

                                      Comment



                                        Parašė alga Rodyti pranešimą
                                        Prie smulkmenų kabinėtis tai labiau tamstos bruožas, o ne VMS.
                                        Dėl to ir liūdna, nes leidžiantis Narbuto kalnu (išskyrus tik per patį vidurį, kur takai atitolsta nuo gatvės), visi stulpai ne tai, kad per arti tako be apsaugos zonos, bet praktiškai beveik besiliečia su tako riba. Viskas buvo suderinta per PP, kad būtų gerai, bet eilinį kartą...



                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė alga Rodyti pranešimą
                                          Gal be rusiškų žodėlių galima apsieiti, jei jau mes taip veržiamės į vakarus? Teko atsiverst žodyną, ką čia nori pasakyti. Ir – крохоборство: чрезмерное внимание к мелочам в ущерб общим, широким вопросам, общему, широкому видению. Prie smulkmenų kabinėtis tai labiau tamstos bruožas, o ne VMS.
                                          Aš gi apie tai ir kalbu, kad su Vakarais tai, kas daroma Vilniuje su aplinkos tvarkymu, dažniausiai neturi daug bendro.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X