Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

    Po dvi juostas į vieną pusę nėra jau taip ir pavojinga. Pavojingiausia minti kai yra po vieną juostą ir ta gatve intensyvus eismas + leidžiama važiuoti sunkvežimiams.
    + išdaužytas kelkraštis

    Comment


      Na yra toks dalykas kaip skirtingų pozicijų įvertinimas. Ar būtų kiekvienam, nepriklausomai nuo lyties, amžiaus saugu? Galbūt aš ir Geležinio Vilko gatve nusileisčiau vieną kartą, bet kasdien ten važinėti tai tikrai ne. Užmiesčio keliais tiesiog nėra kito pasirinkimo, dažniausiai matomumas didesnis, daugiau erdvės aplenkti, ne toks intensyvus eismas. Tai čia ne gatvofobija, turiu omenyje kad visakeriopa infrastruktūra saugi turėtų būt.

      Comment


        Toliau tęsiant apie maps.vilnius.lt nurodytus planus. Atsidarius Miesto tvarkymo žemėlapį yra 2022 m. planuojamų tvarkymo darbų atkarpos, kur nurodyti ir dviračių takų darbai.

        Antraštėse https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...viraciu-takai/ skambiai pasakojo, kaip 2022 m. nuties ne mažiau 14 km dviračių takų. Pažiūrėkime ir palyginkime kaip sekėsi ir kas laukia 2023 m.


        Padaryti 2022 m. (žalios atkarpos)
        - Dariaus ir Girėno g. 1 km
        - Geležinkelio g. atkarpa 0,8 km
        - Algirdo g. (nepažymėta) 1,7 km
        - Kalvarijų g. Baltupiuose 0,8 km
        - Laisvės pr. ties Spaudos rūmais (nepažymėta) 0,4 km
        - Kernavės g. (nepažymėta) 0,7 km
        - L. Girios g. 1,3 km
        Viso 6,7 km

        Pradėti 2022 m.
        - Narbuto g. 2,8 km
        - Kareivių g. 0,6 km
        - A. Goštauto g. 1,2 km
        - P. Vileišio (dviračių gatvė) 2,5 km
        Viso 7,1 km

        Nepadaryta 2022 m.
        - Paneriai-Trakų Vokė 4 km
        - Savanorių pr. Vilkpedėje 5 km
        - Savanorių pr. 0,7 km
        - Naugarduko g. 0,8 km
        - Didžioji g. 0,3 km
        - Maironio g. - B. Radvilaitės g. 2 km
        - Žirmūnų g. 0,4 km
        - Saltoniškių g. 0,5 km
        Viso 13,7 km

        2022 m. eigoje išimta iš žemėlapio, nors buvo iš pradžių numatyti. Šitie km diskutuotini, nes vėliau planus papildė naujomis kitomis atkarpomis. Vėlgi, šis visas sąrašas perkeltas į 2023 m. planus
        - L.Asanavičiūtės g. iki A.P. Kavoliuko g. 0,5 km
        - Ateities g. 0,8 km
        - K. Jelskio g. 0,3 km
        - Žaliųjų Ežerų g. 7 km
        Viso 8,6 km

        2023 m. prisidėjo naujos atkarpos
        - Žygimantų g. - A. Goštauto g. 1,2 km
        - J. Tumo-Vaižganto g. 0,2 km
        - Žirmūnų tiltas 0,2 km

        Apibendrinant, iš suplanuotų minimum 14 km, padarė 7 km, vykdo dar 7 km, nepadarė 14 km ir perkelė į 2023 m. bei pridėjo dar 8 km takų. Realiai visi 2023 m. planai yra tai, kas turėjo būti padaryta per 2022 m. Verdiktas - labai blogai, neįgyvendino net minimalaus tikslo ir eilinį kartą beveik visi vėluojantys ir nepradėti darbai velkasi į kitus metus ir turime, kad viešumoje teigiama apie 15 km ir daugiau per metus, bet turime po 5-10 km. Net neverta nagrinėti 2024 m. planų, kur, panašu, sužymėta apie 50 km takų.

        2023 m. realiausiai turėsime panašią situaciją su esamų darbų užbaigimu 7 km, plius kelių nedidelių atkarpų kaip Žirmūnų g., Saltoniškių g., Ateities g. Tai bendrai vėl iki 10 km, nes numatyta darbų apie 22 km

        Ir jau klasika tapusi siaura vieta Eurovelo take. Techninis projektas turėjo būti iki 2022 m. lapkričio.


        P.S. Tikėtina, kad vienos ar kitos atkarpos nepaminėjau ar pridėjau ne ten, bet bendro vaizdo, tikriausiai, tai nepakeistų.

        P.S.S. Situacija jau pakomentavo Edd Merų rinkimų temoje.
        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        Dabartinės valdžios viena iš pagrindinių problemų - kažkoks neįgalumas normaliais terminais įgyvendinti projektus realybėje.

        Comment


          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
          Na yra toks dalykas kaip skirtingų pozicijų įvertinimas. Ar būtų kiekvienam, nepriklausomai nuo lyties, amžiaus saugu? Galbūt aš ir Geležinio Vilko gatve nusileisčiau vieną kartą, bet kasdien ten važinėti tai tikrai ne. Užmiesčio keliais tiesiog nėra kito pasirinkimo, dažniausiai matomumas didesnis, daugiau erdvės aplenkti, ne toks intensyvus eismas. Tai čia ne gatvofobija, turiu omenyje kad visakeriopa infrastruktūra saugi turėtų būt.
          Čia gryna gatvofobija.

          Iš mano patirties - gatvėmis važinėjant tikrai mažiau momentų kai galima prikraut pampersą. Tas daugiau erdvės aplenkt neegzistuoja kai fūra 90km/h tave lenkia per sprindį. Ir, priešingai nei miesto gatvėje, į fūrą įtraukinėja oro gūsis. Kuris nesusidaro mieste važiuojant 50-60. Matomumas mieste yra gerokai geresnis nei užmiesčio keliuose akli kalniukai su posūkiais. Ypač malonu kai tokio aklo kalniuko viršūnėje sutinki dvi mašinas lenkiančias viena kitą per visą kelio plotį. Nu nes ne toks intensyvus eismas ir kodėl gi neapsilenkti ant aklo kalniuko

          Kol yra gatviofobija - tol ir „saugu kiekvienam“ bus ištampoma iki neadekvačių mastelių. Pavyzdžiui ar dvirtakyje turėtų būti saugu 5mečiui ar šiaip nesugebančiam važiuoti tiesiai? Ne, nes toks eismo dalyvis ir pats bus nesaugus kitiems. Nesvarbu ar gatvėje, ar dvirtakyje.

          Comment


            Gyvenau užsienio miestuose su daug prastesne dviračių infrastruktūra ir važiuodavau gatvėmis, tiesa ne visomis, tai etiketėm aplipdyti manęs nepavyks. Tiesa, vengdavau labai intensyvių gatvių.
            Užmiestyje irgi priklauso kaip dažnai važinėji. Jeigu važinėti kasdien, tai turbūt nelabai malonu. Be ryškios lemenės ir lempų niekaip. Aišku būna ir dviratininkų išlenkusių taurelę, kurie patys save į pavojų stato. Tik nežinau kodėl reikia spręsti apie visus visuomenės narius, šiuo atveju potencialius dviratininkus iš savo varpinės. Manau kad dvirtakis 5 mečiui daug saugesnė erdvė nei kelias su automobiliais, jeigu jau taip mąstom. Bet penkiamečiai ir nėra ta grupė, kuri savarankiškai naudojasi dviračių takais, tuo tarpu kai į jau pradinių klasių moksleivių poreikius reikėtų atsižvelgti.

            Comment


              Nežinau, kaip jums, bet man Narbuto gatve nusileisti kokią savaitgalio popietę būdavo vienas iš gyvenimo malonumų. Važiuoji sau juostos viduriu, greitis siekia 50-60 km/h, automobilių vairuotojai nesinervina ir kaire juosta aplenkia.

              Comment


                Parašė alga Rodyti pranešimą
                Nežinau, kaip jums, bet man Narbuto gatve nusileisti kokią savaitgalio popietę būdavo vienas iš gyvenimo malonumų. Važiuoji sau juostos viduriu, greitis siekia 50-60 km/h, automobilių vairuotojai nesinervina ir kaire juosta aplenkia.
                Narbuto, Ukmergės... GV prasinešt nebent pirmadienį-ketvirtadienį vėlai vakare Esu sulaukęs ne vieno draugiško papypinimo/pamojavimo susilyginus.

                Comment


                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                  Gyvenau užsienio miestuose su daug prastesne dviračių infrastruktūra ir važiuodavau gatvėmis, tiesa ne visomis, tai etiketėm aplipdyti manęs nepavyks. Tiesa, vengdavau labai intensyvių gatvių.
                  Užmiestyje irgi priklauso kaip dažnai važinėji. Jeigu važinėti kasdien, tai turbūt nelabai malonu. Be ryškios lemenės ir lempų niekaip. Aišku būna ir dviratininkų išlenkusių taurelę, kurie patys save į pavojų stato. Tik nežinau kodėl reikia spręsti apie visus visuomenės narius, šiuo atveju potencialius dviratininkus iš savo varpinės. Manau kad dvirtakis 5 mečiui daug saugesnė erdvė nei kelias su automobiliais, jeigu jau taip mąstom. Bet penkiamečiai ir nėra ta grupė, kuri savarankiškai naudojasi dviračių takais, tuo tarpu kai į jau pradinių klasių moksleivių poreikius reikėtų atsižvelgti.
                  Etiketės pačios lipdosi kai „vyrui su aukštu rizikos laipsniu“ baisu važiuoti dviračiu gatve.

                  Kam ryški liemenė? Užtenka kelių gerų atšvaitų strateginėse vietose. Seniau turėjau daugiau laiko ir šiltu laiku mindavau plente 3-4 kartus per savaitę, tiek vakarais po darbo, tiek savaitgaliais. Be jokios liemenės, vasarą ar savaitgaliais ir be lempų. Nepavadinčiau to „su aukštu rizikos laipsniu“. Ir kažkaip nesijaučiu nesaugiai.

                  Nežinau ar 5mečiui labai saugu dvirtakyje. Jei ramiai minant dvirtakiu 30km/h iš už lenkiamų dviratininkų išlįstų 5metis - pasekmės būtų labai liūdnos. Ar dvirtakiai turėtų būti saugi erdvė kur reikia toleruoti eismo dalyvius, kurie nėra pakankamai adekvatūs eismui?

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą
                    Nežinau, kaip jums, bet man Narbuto gatve nusileisti kokią savaitgalio popietę būdavo vienas iš gyvenimo malonumų. Važiuoji sau juostos viduriu, greitis siekia 50-60 km/h, automobilių vairuotojai nesinervina ir kaire juosta aplenkia.
                    Same, tik su riedučiais. Na, bent iki tol, kol psichai nenusprendė nuo kelio su savo "bemsu" bandyt nustumt. Nuo tada tai darau tik sutemus.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Etiketės pačios lipdosi kai „vyrui su aukštu rizikos laipsniu“ baisu važiuoti dviračiu gatve.

                      Kam ryški liemenė? Užtenka kelių gerų atšvaitų strateginėse vietose. Seniau turėjau daugiau laiko ir šiltu laiku mindavau plente 3-4 kartus per savaitę, tiek vakarais po darbo, tiek savaitgaliais. Be jokios liemenės, vasarą ar savaitgaliais ir be lempų. Nepavadinčiau to „su aukštu rizikos laipsniu“. Ir kažkaip nesijaučiu nesaugiai.

                      Nežinau ar 5mečiui labai saugu dvirtakyje. Jei ramiai minant dvirtakiu 30km/h iš už lenkiamų dviratininkų išlįstų 5metis - pasekmės būtų labai liūdnos. Ar dvirtakiai turėtų būti saugi erdvė kur reikia toleruoti eismo dalyvius, kurie nėra pakankamai adekvatūs eismui?
                      Nu gi taip. Pagal savo vyriškumo įsivaizdavimą reikia apie visus spręst.
                      Kažkaip kalbėjom kad plente nesaugiau. Dabar pasirodo ir su plentu viskas tvarkoj, jeigu atšvaitai tinkamose vietose. Kai mašinos pavienės tai viskas tvarkoj gal ir nuo Narbuto kalno varyt, bet mes ne apie tokius atvejus man atrodo šnekam, nes jei pasimaišysi dienos vidury, tai neatrodo labai patrauklus pavyzdys.
                      Aš nesuprantu kodėl mes vis dar apie penkiamečius kalbam. Dviračiu važiuojant irgi reikia proto turėt, kai kokią vasaros popietę paupio takas pilnas lėtai važiuojančių, nereikia MAMYLams stravos rekordų gerint.

                      Comment


                        Parašė gangstarr Rodyti pranešimą
                        Toliau tęsiant apie maps.vilnius.lt nurodytus planus. Atsidarius Miesto tvarkymo žemėlapį yra 2022 m. planuojamų tvarkymo darbų atkarpos, kur nurodyti ir dviračių takų darbai.

                        Antraštėse https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...viraciu-takai/ skambiai pasakojo, kaip 2022 m. nuties ne mažiau 14 km dviračių takų. Pažiūrėkime ir palyginkime kaip sekėsi ir kas laukia 2023 m.
                        Welcome to Šimašius' Vilnius. Anksčiau, iki kokių 2021, irgi skaičiavau - visada buvo totalus melas. Paskui tiesiog atsibodo, nes kai net asmeniškai kalbi su už tai tiesiogiai atsakingais činovnikais (sorry, bet kitaip nepavadinsi, grynai Rusijos činūšos, tik kai kurie labiau viešesni išmoko kalbėti kaip europiečiai) jie tau sako "nū tai kaip nenutiesėm, ką jūs čia sakot, nutiesėm, jūs tiesiog kažką ne taip paskaičiavot...".

                        Jeigu norit dar labiau patestuot savo nervus, patariu užsukti į tokias skiltis kaip "Šiemet remontuojami kiemai/gatvės/šaligatviai" ir pasigrožėti kaip kai kurie iš jų jau po 3-5 metus yra "šiemet remontuojami"

                        Comment


                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                          Nu gi taip. Pagal savo vyriškumo įsivaizdavimą reikia apie visus spręst.
                          Kažkaip kalbėjom kad plente nesaugiau. Dabar pasirodo ir su plentu viskas tvarkoj, jeigu atšvaitai tinkamose vietose. Kai mašinos pavienės tai viskas tvarkoj gal ir nuo Narbuto kalno varyt, bet mes ne apie tokius atvejus man atrodo šnekam, nes jei pasimaišysi dienos vidury, tai neatrodo labai patrauklus pavyzdys.
                          Ne aš pradėjau aiškint, kad va koks aš vyras ekstremalas ir NET man gatvėj baisu Mano nuomone ir plente, ir gatvėj saugu. Įskaitant ir vidury dienos. Debilų visur pasitaiko, bet debilas gali ir į stotelę įskristi kai lauki vielabraukio...

                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                          Aš nesuprantu kodėl mes vis dar apie penkiamečius kalbam. Dviračiu važiuojant irgi reikia proto turėt, kai kokią vasaros popietę paupio takas pilnas lėtai važiuojančių, nereikia MAMYLams stravos rekordų gerint.
                          Paupio takas yra išvis ne dvirtakis, o madų demonstravimo podiumas hipsterynui. Grįždamas iš tos pusės jau geriau apvažiuoju Subačiaus/Maironio.

                          Dvirtakiai nėra rekordų gerinimui. Bet dvirtakiai, ypač magistraliniai, yra skirti visų pirma sklandžiam eismui.

                          Comment


                            Bendras takas nuo Architektų g. iki požeminės perėjos perėjos Laisvės pr. ties Litexpo. Galbūt jau kažkas buvo įkėlęs. Tako apačioje trūksta apšvietimo, tikėkimės vieną dieną atsiras, o iki pilnos laimės reikia šiuos Lazdynų dviračių takus sujungti su Vingio parku

                            Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
                            Attached Files

                            Comment


                              Turiu kelis klausimus dėl Kairiosios Neries krantinės dviračių tako: gal yra žinoma, kaip atrodys atkarpa tarp Baltojo ir Žaliojo tiltų bei tarp Mindaugo tilto ir Vileišių skvero? Ir ar bus nusileidimas dviračiams nuo Olandų žiedo į P. Vileišio g.?

                              Dar įdomu, kad šių metų plane yra pažymėtas dviračių tako įrengimas per Žirmūnų tiltą, tačiau sunku suprasti, kur jis ten galėtų atsirasti, nes pėsčiųjų takai šonuose ir taip gana siauri. Galbūt pažymėta tiesiog per klaidą.

                              Comment


                                Nuo Baltojo tilto iki Žaliojo tilto dar neaišku kaip atrodys, nes čia perkami projektavimo darbai. O tolimesnė atkarpa, kaip suprantu, greičiausiai bus tokia. Nebent daromos kažkokios korekcijos.









                                Comment


                                  Galėtų įvažas ir pailginti, jei jau jas perdarinėja. O dabar atrodo taip, kad jos būtų netgi trumpesnės nei buvo (pataisykit, jei klystu). Nesuprantama man šitos savivaldybės politika.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Savivaldybė skelbia pirkimą dviračių saugyklų įrengimui.

                                    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-688164

                                    Vietos:
                                    • Jonažolių g. 1, Lazdynai;
                                    • Architektų g. 152, Lazdynai;
                                    • Architektų g. 226, Lazdynai;
                                    • Erfurto g. 2, Lazdynai;
                                    • Architektų g. 65, Lazdynai;
                                    • Architektų g. 28, Lazdynai;
                                    • Erfurto g. 50, Lazdynai;
                                    • M. Mironaitės g. 22, Lazdynai;
                                    • Fabijoniškių g. 1, Fabijoniškės;
                                    • Viršuliškių g. 38, Viršuliškės;
                                    • Jurgio Matulaičio a. 11, Viršuliškės;
                                    • S. Nėries g. 45A, Fabijoniškės;
                                    • Viršuliškių g. 75A, Viršuliškės;
                                    • Tujų g. 3, Viršuliškės;
                                    • Fabijoniškių g. 75A, Fabijoniškės;
                                    • Žirmūnų g. 22, Žirmūnai;
                                    • S. Stanevičiaus g. 64, Fabijoniškės;
                                    • Gedvydžių g. 35, Fabijoniškės.

                                    Išvaizda:

                                    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-01-21 102852.jpg
Views:	828
Size:	148,2 kB
ID:	2024957

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Nuo Baltojo tilto iki Žaliojo tilto dar neaišku kaip atrodys, nes čia perkami projektavimo darbai. O tolimesnė atkarpa, kaip suprantu, greičiausiai bus tokia. Nebent daromos kažkokios korekcijos.



                                      Jei niekas nesikeis, gaunasi, kad P. Vileišio takas niekaip nesusijungs net su perėja per Kosciuškos g. Gaila, kad nenumatoma pratęsti dviračių taką palei Arsenalo g. Neries pusėje iki Mindaugo tilto. Ten šaligatvis dabar yra apie 4m pločio, važiuojamosios dalies plotis 14 m, tad susiaurinus važiuojamąją dalį ~1-1.5 m, tikrai turėtų tilpti 2.5 m pločio takas ir šaligatvis. Taip mažiau maišytųsi pėsčiųjų (kurių daugiau kitoje gatvės pusėje) ir ne į/iš senamiesčio vykstančių dviračių srautai, tuo pačiu galėtų būti išlyginta važiuojamoji dalis ypač ties sankryža su Mindaugo tiltu, kur tarpai tarp plytelių ir nelygumai itin gilūs (per velomaratoną gaila važiuoti plentiniu dviračiu). Net ir dabar šaligatvis Neries pusėje yra patogesnis atvykus nuo P. Vileišio g. važiuojant palei upę, tad norėtųsi, kad jei statoma nauja tranzitinė trasa, būtų padaryta gerai iki galo.
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Galėtų įvažas ir pailginti, jei jau jas perdarinėja. O dabar atrodo taip, kad jos būtų netgi trumpesnės nei buvo (pataisykit, jei klystu). Nesuprantama man šitos savivaldybės politika.
                                        Jei trumpinamos įvažos, kodėl nepatrumpinus ir esamų dviračių takų? Trumpins ties Mindaugo tiltu:

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	705
Size:	999,2 kB
ID:	2025185

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	696
Size:	1,21 MB
ID:	2025186

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot (4).png
Views:	695
Size:	728,8 kB
ID:	2025187

                                        FB kiti minėjo, kad tokios dviejų aukštų tipo dviračių saugyklos netinkamos įvairiesms žmonėms, nes ne visi gali užkelti ir šiaip nepatogu. Pvz. man plyšo rankos raumuo arba sausgyslės ir planuoju 8 sav. neduoti krūvio, kaip turėčiau užkelti dviratį į antrą aukštą? Gerai, kad yra raumenų ir užkelsiu viena ranka 20 kg svorį, bet ar tikrai visi kiti taip galėtų?

                                        Lokacijos saugykloms pasirinktos Architektų g.:

                                        a) skatinti dviratizmą kur trūksta naudotojų, nes takas neatitinka STR nuolydžio?

                                        b) naudotojų STR nagal nuolydį neatitinančiame take dabar daugiau nei kituose STR atitinkančiuose takuose?
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Kiek pamenu, dėl vietų buvo balsuojama.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X