Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pilaitės pr. dviračių takas

    Veiksmas tarp Senosios Pilaitės g. ir naujos jungiamosios gatvės, sename raudoname dvirtakyje, kurį perdarinėja su gretimom statybom.

    Smagu, kad šioje atkarpoje takas platinamas ir įrengiamas atskiras šaligatvis.

    Click image for larger version

Name:	20220805_082239.jpg
Views:	1059
Size:	307,2 kB
ID:	1983184

    Ties nauja jungtimi nukasė labai daug šlaito, tai matomumas leidžiantis bus geresnis nei tikėtąsi, bet dėl greitėjimo/lėtėjimo juostų perdaroma atkarpa kelsis į pažymėtą ruožą.

    Click image for larger version

Name:	20220805_082055.jpg
Views:	1056
Size:	327,5 kB
ID:	1983185

    Įdomu, kad dalį miško šlaito arčiau Pilaitės nukasė, kad sutalpint atskirus takus, bet tolimoje ateityje taip sujungti iki pat Pilaitės atrodo problematiška (nebent siaurins važiuojamąją dalį)


    Click image for larger version

Name:	20220805_081943.jpg
Views:	1061
Size:	704,2 kB
ID:	1983186

    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Narbuto g. dviračių takas (užuomazgos)

      Sankryžoje dviejose pervažose dėlioja šaligatvius, naikina salelę, po to tikriausiai senų vietoje darys dvirtakius.

      Click image for larger version  Name:	20220805_082847.jpg Views:	0 Size:	650,6 kB ID:	1983190

      Ne dvirtakis, bet patogi jungtis užvažiuoti į Vaitkaus g. link Narbuto viaduko.

      Click image for larger version  Name:	20220805_082836.jpg Views:	0 Size:	556,3 kB ID:	1983191

      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Salelę jau panaikino, jos vietoje bus posūkis dešinėn. Taigi salele atskirto posūkio į dešinę nebelieka, taip atsiranda gerokai daugiau vietos pėstiesiems ir dviračiams.

        Buvusi salelė čia pažymėta dryžuotai:
        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-08-05 094047.jpg
Views:	1040
Size:	146,3 kB
ID:	1983196

        Comment


          Smalinės g. dviračių takas

          Iš schemų nelabai suprantu ar dvirtakis bus aukščiau važiuojamosios dalies, už kolonų?

          Click image for larger version

Name:	20220805_081806.jpg
Views:	1051
Size:	1,64 MB
ID:	1983199
          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

          Comment



            Taip, dviračių ir pėsčiųjų takas bus aukščiau:
            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1025
Size:	166,7 kB
ID:	1983207
            Stebina darbų tempas, per 4 mėnesius tik lietaus tinklus suklojo, o joks eismas netrukdo. Ką jie žiemą planuoja atramines sienutes statyti, sankryžas įrenginėti..?

            Comment


              Kažką praleidau - kairiam krante nebus dviračio tako? (Nuotrauka daryta šiandien nuo Baltojo tilto)

              Comment


                Hmm, įdomu įdomu. Kitose vietose tai yra atskiras takas. Gal šitą atkarpą dėl medžių dabar palieka taip, o kartu su 2 etapu nuties siaurinant gatvę?

                Comment


                  T. Narbuto g. statomos atramos ten, kur arba nereiks judint gatvės ribų arba kur jau pajudinta.

                  Comment


                    Mane nemaloniai stebina, kad čia troleibusų tinklo atramos - juodos aštuonbriaunės, t.y. kaip ir turi būti, bet kai keičia kitur (pvz. kai dabar Viršuliškėse keitė), tai stato sovietinio tipo apvalius.

                    Comment


                      Ten, kur stato apvalius sovietinius, tai man atrodo jie tiesiog patvarko turimas senas atramas, t.y. nudažo juodai. Ar ne? O čia naujos visai, daug maž tokios pat, kokios buvo statytos visur, kur buvo rekonstruotos gatvės.

                      Bet tos sovietinės mažiau akį rėžiančios, nes plonesnės.

                      Comment


                        Ne, padažoma buvo tik Pylimo ir Žirmūnų gatvėse, visur kitur jie yra nauji. Toks mini skiriamasis požymis - senieji "blizga", nauji yra labiau matiniai

                        Aštuonbriauniai yra daug geriau eismo saugumo požiūriu - jeigu automobilis įvažiuoja į stulpą, tai aštuonbriaunis stulpas tarsi "palenda" po automobiliu, o ne sumaitoja transporto priemone ir ją važiuojančius.

                        Be to, aštuonbriauniai išlaiko didesnes tinklo svorio apkrovas - tai bus aktualu, jeigu kas nors susiprotės tiesinti troleibusų tinklą kreivėse didesniam greičiui.

                        Comment


                          Buvau praleidęs, jog dabar įrengs A juostą tik iki Narbuto stotelės. Kiek gaila.

                          Comment


                            Tiesiog tęsia tradiciją rengti A juostas tose vietose kur autobusai mažiau stringa.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Ten, kur stato apvalius sovietinius, tai man atrodo jie tiesiog patvarko turimas senas atramas, t.y. nudažo juodai. Ar ne? O čia naujos visai, daug maž tokios pat, kokios buvo statytos visur, kur buvo rekonstruotos gatvės.

                              Bet tos sovietinės mažiau akį rėžiančios, nes plonesnės.
                              Kur prie senų troleibusų atramų įrengiamos dubliuojamos to pačio dizaino atramos, spėju tiesiog turi kažkur rezerve sovietines atramas ir jas rengia (?) Turbūt ir kaina žymiai žemesnė, o tie aštunkampiai tai turbūt ir naujai įsigyti reikia, ir kainuoja viskas žymiai daugiau.

                              Man asmeniškai naujesnio dizaino labiau patinka, kūginės atramos asmeniškai dailiau atrodo. Tiesa, būnant šalia jų tikrai jaučiasi, kad griozdiškai užima daugiau vietos, ypač jei apklijuojami lapukais ar grafičiais apipaišomi, tai tikrai labiau akį režia.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2022.08.09, 20:28.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Hmm, įdomu įdomu. Kitose vietose tai yra atskiras takas. Gal šitą atkarpą dėl medžių dabar palieka taip, o kartu su 2 etapu nuties siaurinant gatvę?
                                Ar apskritai yra atnaujintas projektas ir statybos leidimas? maps.vilnius.lt, kaip suprantu, rodo seną leidimą, nes dviračių takas, pagal jį, yra ten, kur dabar jau tiesiamas šaligatvis VLR nuotrauikoje. Naujo projekto ir leidimo, kaip suprantu, net nėra arba jis kažkur giliai nukištas? Ir kada bus tas "siaurinimas"? Kad nebūtų taip, kad ta dalis bus palikta Zuokui, kai jis beveik neabejotinai bus išrinktas meru. Tiek ir bus to siaurinimo tada. Bijau, kad vėl kvepia nedadarymu ir "ai nu gal kaip nors".

                                Comment


                                  Arba gali būti nauja buvusio leidimo laida arba išvis darbo projekto korektūros. Tada nebus niekur.

                                  Comment


                                    Šiaip nebūtų pasaulio pabaigos, jei ir nebūtų ten dviračių tako. Analogiškai, kaip yra dešiniąjame krante ties Liubarto tiltu, kur visi sėkmingai įsitenka tiek viršutiniame, tiek apatiniame pėsčiųjų takuose. Tik klausimas, kodėl mes apie tai sužinom tik tada, kai darbai jau praktiškai baigti (bent toje vietoje)?

                                    Renderyje, kuris yra Citify, matosi, kad dviračių takas visgi yra. Foto ten man atrodo iš labai panašaus kampo daryta

                                    Comment


                                      Čia va geresnis renderis konkrečiai tos vietos:



                                      Kitose atkarpose takas yra.

                                      Comment


                                        Čia renderis pagal seną projektą. Dviračių tako vietoje jau suklotos trinkelės pėsčiųjų takui.

                                        Comment


                                          Tai taip. Šitas renderis yra pagal originalų projektą. Akivaizdu, kad atsisakė "įbetonuoti" medžius.

                                          Dėl siaurinimo - mano spėjimas, nes buvo skelbta, kad perprojektuos dalį atkarpos. Tai gal ir šitą vietą įtraukė.

                                          Reikės savaitgalį praeit visą atkarpą pafotkint.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X