Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    OK, sutinku, gal mano klaidingas įspūdis, gal pakeisiu nuomonę. Esu open-minded

    Comment


      Pavasarinė naujesnių dvirtakių apžvalga 8x greičiu (Fabijoniškės - Naujininkai - Karoliniškės).
      Dalis mintų takų įgavo kitą žavesį su bepradedančiais žaliuoti sodinukais ir aiškiai pasijuto skirtumas, kai yra nors kokie želdiniai ar žolė skiriantys nuo gatvės.
      Iš naujesnių takų ir ramaus eismo gatvių matosi:
      Ozo g. ties viaduku
      Žalgirio g.
      Minties g.
      Žirmūnų g.
      Olimpiečių g.
      Algirdo g. (intensyvios statybos - kliūčių ruožas)
      Šaltkalvių g.
      Naujininkų tunelis
      Gerosios Vilties g.


      Kol susidoros youtube - be garso
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Nuostabus video! Šitie takai liks kaip tikrai geras Šimašiaus kadencijos rezultatas

        Comment


          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
          Pavasarinė naujesnių dvirtakių apžvalga 8x greičiu (Fabijoniškės - Naujininkai - Karoliniškės).
          Dalis mintų takų įgavo kitą žavesį su bepradedančiais žaliuoti sodinukais ir aiškiai pasijuto skirtumas, kai yra nors kokie želdiniai ar žolė skiriantys nuo gatvės.
          Iš naujesnių takų ir ramaus eismo gatvių matosi:
          Ozo g. ties viaduku
          Žalgirio g.
          Minties g.
          Žirmūnų g.
          Olimpiečių g.
          Algirdo g. (intensyvios statybos - kliūčių ruožas)
          Šaltkalvių g.
          Naujininkų tunelis
          Gerosios Vilties g.

          Kol susidoros youtube - be garso
          Ačiū už video.
          Ties santuokų rūmais, tai du savaitgalius fotografavau pažeidėjus, bet dar taip įžūliai nemačiau, labai liūdna.

          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-05-13 at 23.53.03.png
Views:	815
Size:	619,4 kB
ID:	1968342

          Comment


            Šiaip matosi kaip pasikeitė takų tiesimo principai per keletą metų. Architektų g. ir ką tik nutiestas Oslo g. Atskyrimai, apšvietimas, apželdinimas.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Šiaip matosi kaip pasikeitė takų tiesimo principai per keletą metų. Architektų g. ir ką tik nutiestas Oslo g. Atskyrimai, apšvietimas, apželdinimas.
              Svarbiausia - tvoreles nudažai RAL9004 ir jos jau niekam nebekliūna ...

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Šiaip matosi kaip pasikeitė takų tiesimo principai per keletą metų. Architektų g. ir ką tik nutiestas Oslo g. Atskyrimai, apšvietimas, apželdinimas.
                Vis dar nepakeitė asfalto/pagrindų klojimo principų, nes kaip skilinėjo, taip skilinėja.

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Pavasarinė naujesnių dvirtakių apžvalga 8x greičiu (Fabijoniškės - Naujininkai - Karoliniškės).
                  Dalis mintų takų įgavo kitą žavesį su bepradedančiais žaliuoti sodinukais ir aiškiai pasijuto skirtumas, kai yra nors kokie želdiniai ar žolė skiriantys nuo gatvės.
                  Iš naujesnių takų ir ramaus eismo gatvių matosi:
                  Ozo g. ties viaduku
                  Žalgirio g.
                  Minties g.
                  Žirmūnų g.
                  Olimpiečių g.
                  Algirdo g. (intensyvios statybos - kliūčių ruožas)
                  Šaltkalvių g.
                  Naujininkų tunelis
                  Gerosios Vilties g.
                  Šaltkalvių gatvės remonto darbai dar nėra užbaigti (nors ir vyksta jau 3 metus).

                  Comment


                    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                    Svarbiausia - tvoreles nudažai RAL9004 ir jos jau niekam nebekliūna ...
                    Tiesa, kas čia per mada užėjo stulpus dažyti juodai? Ne tamsia, kaip Kaune, o tūpai juoda spalva apdažinėta

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Tiesa, kas čia per mada užėjo stulpus dažyti juodai? Ne tamsia, kaip Kaune, o tūpai juoda spalva apdažinėta
                      Toks naujas standartas. Šiaip geras sprendimas.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Toks naujas standartas. Šiaip geras sprendimas.
                        Bet tai spalva neturėjo būti tamsiai pilka?

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Bet tai spalva neturėjo būti tamsiai pilka?
                          Nu gatvių standarto lankstinukuose taip ir parašyta - juoda.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Nu gatvių standarto lankstinukuose taip ir parašyta - juoda.
                            Parašyta "RAL 9004 MATT". Meras, kiek atmenu, ištarė su kažkokiu priešorgazminiu jauduliu ...

                            RAL Colour 9004 Signal black
                            https://www.paintcolourchart.com/ral...ssic/9004.html

                            Pilkšvai juoda, o radikaliai juoda - RAL9005.

                            Comment


                              Kaip čia taip, toks modernus projektas, o apsaugos zona kokia? Panašu į standartinę 0,5 m, kai ties tokiu parkingo būdu privalo būti 0,75 m.

                              Click image for larger version

Name:	Untitled-1.png
Views:	1332
Size:	624,1 kB
ID:	1968385

                              Click image for larger version

Name:	Apsaugos_zonos.jpg
Views:	1258
Size:	42,2 kB
ID:	1968386
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Kaip čia taip, toks modernus projektas, o apsaugos zona kokia? Panašu į standartinę 0,5 m, kai ties tokiu parkingo būdu privalo būti 0,75 m.

                                Click image for larger version

Name:	Untitled-1.png
Views:	1332
Size:	624,1 kB
ID:	1968385
                                Čia su optimistine sąlyga, kad parkotojey mašinas parkuos už tų plastikinių atmušėjų tako atžvilgiu, o ne virš jų.

                                Comment


                                  Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                  Parašyta "RAL 9004 MATT". Meras, kiek atmenu, ištarė su kažkokiu priešorgazminiu jauduliu ...

                                  RAL Colour 9004 Signal black
                                  https://www.paintcolourchart.com/ral...ssic/9004.html

                                  Pilkšvai juoda, o radikaliai juoda - RAL9005.
                                  O koks RAL naudojamas Kaune? Iš pažiūros spalva visai kita.
                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Nu gatvių standarto lankstinukuose taip ir parašyta - juoda.
                                  Pamenu, kad Kauno pavyzdys pasirodė teigiamas, todėl nuspręsta taip padaryti ir Vilniuje. Kurioje grandinės vietoje kažkam šovė į galvą ne remtis patikrintu pavyzdžiu, o nueiti savo asobu keliu pasirenkant visai kitą spalvą?
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2022.05.15, 12:32.

                                  Comment


                                    Būtų įdomu išgirsti dondc, Kristisz ir kitų nuomonę dėl poros dalykų, kurie mane nejuokais pradeda erzinti Vilniuje iš dvriačių takų naudotojo perspektyvos:

                                    1. Išvažiavimai/įvažiavimai į degalines, daugiabučių kiemus, prekybos centrų parkingus ir panašias vietas, kuriuos kerta dviračių takas. Nuolat kyla pavojingos situacijos, kai auto vairuotojai visiškai nesidairydami pilnu greičiu šauna į/iš tokius įvažiavimus ir dėmesį sukoncentruoja nebent į kitas mašinas, kurios galėtų sutrukdyti jų manevravimą. Konkrečių vietų payzdžiai: Saltoniškių g. įvažiavimas į Panoramos parkingą, Žirmūnų g. nuokalnė nuo Lidl link Šilo tilto, kur yra keli įvažiavimai į daugiabučių kiemus, Geležinio Vilko g. įvažiavimas+išvažiavimas iš Circle K ir daug daug kitų. Kol kas nėra jokių papildomų saugumo priemonių tokiems vairuotojams, kaip kad papildomi kelio ženklai ar horizontalus ženklinimas, kas yra gana įprastą, pavyzdžiui, NL. Labai reikšminga dalis vairuotojų ne tik nepastabūs, bet realiai galvoja, kad jie turi važiavimo pirmenybę tokiose situacijose ir, imho, papildomas ženklinimas turėtų tokių vairuotojų žinias pagerinti.

                                    2. Šviesoforai be apsaugoto pėsčiųjų/dviratininkų ciklo. Pavyzdžiai: Geležinio/Ukmergės g. sankryža, Saulėtekio al./Nemenčinės pl. sankryža ir daug daug kitų sankryžų. Pats žinau bent kelias bjaurias sankryžas, kur nuolat kyla pavojingos situacijos ar maži incidentai, kai auto vairuotojai ignoruoja viską aplinkui ir laikosi principo, kad jie visada turi visišką pirmenybę prieš pėsčiuosius/dviratininkus. Kartais ir dviratininkai lekia kaip akis išdegę ir nesidairo išvis į nieką, įskaitant tuos pačius pėsčiuosius ar kitus dviratininkus. Ypač galioja paspirtukistams ir Wolt'istams su elektriniais dviračiais. Klausimas: kodėl Vilniuje vengiama praktika tokiose pavojingose ir konfliktiškose vietose įrenginėti izoliuotą žalios šviesos ciklą? Pavyzdžiui, UK pėstiesiems žalias šviesoforas yra visada izoliuotas ir žalia reiškia, kad niekad nebus jokio konflikto. Ar būtų labai didelė problema taip įrengti bent jau kai kuriuos šviesoforus Vilniuje, kur kyla realūs konfliktai tarp eismo dalyvių?
                                    Paskutinis taisė John; 2022.05.17, 00:07.

                                    Comment


                                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                      Pavasarinė naujesnių dvirtakių apžvalga 8x greičiu (Fabijoniškės - Naujininkai - Karoliniškės).
                                      Dalis mintų takų įgavo kitą žavesį su bepradedančiais žaliuoti sodinukais ir aiškiai pasijuto skirtumas, kai yra nors kokie želdiniai ar žolė skiriantys nuo gatvės.
                                      Iš naujesnių takų ir ramaus eismo gatvių matosi:
                                      Ozo g. ties viaduku
                                      Žalgirio g.
                                      Minties g.
                                      Žirmūnų g.
                                      Olimpiečių g.
                                      Algirdo g. (intensyvios statybos - kliūčių ruožas)
                                      Šaltkalvių g.
                                      Naujininkų tunelis
                                      Gerosios Vilties g.
                                      nice, kaip filmuota?

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Būtų įdomu išgirsti dondc, Kristisz ir kitų nuomonę dėl poros dalykų, kurie mane nejuokais pradeda erzinti Vilniuje iš dvriačių takų naudotojo perspektyvos:

                                        1. Išvažiavimai/įvažiavimai į degalines, daugiabučių kiemus, prekybos centrų parkingus ir panašias vietas, kuriuos kerta dviračių takas. Nuolat kyla pavojingos situacijos, kai auto vairuotojai visiškai nesidairydami pilnu greičiu šauna į/iš tokius įvažiavimus ir dėmesį sukoncentruoja nebent į kitas mašinas, kurios galėtų sutrukdyti jų manevravimą. Konkrečių vietų payzdžiai: Saltoniškių g. įvažiavimas į Panoramos parkingą, Žirmūnų g. nuokalnė nuo Lidl link Šilo tilto, kur yra keli įvažiavimai į daugiabučių kiemus, Geležinio Vilko g. įvažiavimas+išvažiavimas iš Circle K ir daug daug kitų. Kol kas nėra jokių papildomų saugumo priemonių tokiems vairuotojams, kaip kad papildomi kelio ženklai ar horizontalus ženklinimas, kas yra gana įprastą, pavyzdžiui, NL. Labai reikšminga dalis vairuotojų ne tik nepastabūs, bet realiai galvoja, kad jie turi važiavimo pirmenybę tokiose situacijose ir, imho, papildomas ženklinimas turėtų tokių vairuotojų žinias pagerinti.

                                        2. Šviesoforai be apsaugoto pėsčiųjų/dviratininkų ciklo. Pavyzdžiai: Geležinio/Ukmergės g. sankryža, Saulėtekio al./Nemenčinės pl. sankryža ir daug daug kitų sankryžų. Pats žinau bent kelias bjaurias sankryžas, kur nuolat kyla pavojingos situacijos ar maži incidentai, kai auto vairuotojai ignoruoja viską aplinkui ir laikosi principo, kad jie visada turi visišką pirmenybę prieš pėsčiuosius/dviratininkus. Kartais ir dviratininkai lekia kaip akis išdegę ir nesidairo išvis į nieką, įskaitant tuos pačius pėsčiuosius ar kitus dviratininkus. Ypač galioja paspirtukistams ir Wolt'istams su elektriniais dviračiais. Klausimas: kodėl Vilniuje vengiama praktika tokiose pavojingose ir konfliktiškose vietose įrenginėti izoliuotą žalios šviesos ciklą? Pavyzdžiui, UK pėstiesiems žalias šviesoforas yra visada izoliuotas ir žalia reiškia, kad niekad nebus jokio konflikto. Ar būtų labai didelė problema taip įrengti bent jau kai kuriuos šviesoforus Vilniuje, kur kyla realūs konfliktai tarp eismo dalyvių?
                                        1. iskilios ivazos dviraciams ir pestiesiems su atitinkamais posukiu kampais
                                        2. spec sviesoforai duodantys pirmas 10 sek dviratininkams o po to masinoms.
                                        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                        - George W. Bush President of the USA

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          1. Išvažiavimai/įvažiavimai į degalines, daugiabučių kiemus, prekybos centrų parkingus ir panašias vietas, kuriuos kerta dviračių takas. Nuolat kyla pavojingos situacijos, kai auto vairuotojai visiškai nesidairydami pilnu greičiu šauna į/iš tokius įvažiavimus ir dėmesį sukoncentruoja nebent į kitas mašinas, kurios galėtų sutrukdyti jų manevravimą.
                                          Na, matyt nerealu yra tikėtis, kad vairuotojai pradės laikytis KET, todėl paprasčiausias ir patikimiausias variantas būtų pastatyti ženklą duoti kelią dviračių tako pusėje. Tokioje vietoje greitai artėjantis automobilis yra gerai prognozuojamas, yra aišku, kad jis nestos praleisti. Man asmeniškai labiau pavojingos atrodo iškeltos pervažos, nes tokiose vietose nežinai kodėl vairuotojas stabdo: ar praleisti, ar dėl bordiūro. Todėl prieš tokias pervažas sutoju visiškai ir tik įsitikinęs, kad vairuotojas sustojo praleisti, pajudu.

                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          2. Šviesoforai be apsaugoto pėsčiųjų/dviratininkų ciklo. Pavyzdžiai: Geležinio/Ukmergės g. sankryža, Saulėtekio al./Nemenčinės pl. sankryža ir daug daug kitų sankryžų. Pats žinau bent kelias bjaurias sankryžas, kur nuolat kyla pavojingos situacijos ar maži incidentai, kai auto vairuotojai ignoruoja viską aplinkui ir laikosi principo, kad jie visada turi visišką pirmenybę prieš pėsčiuosius/dviratininkus.
                                          Tiesiog elgiuosi, tarsi neturėčiau primenybės. Labiausiai tikėtina, kad sukantis vairuotojas manęs nepamatys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X