Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nėra kurnors brėžinių Gerosios vilties g. rekonstrukcijai? Jau pradėta, bet niekur nerandu brėžinių.

    Comment


    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ramaus eismo gatvė neprivalo gadinti automobilio pakabos.
    Negadina jeigu važiuoji pakankamai lėtai. Visų pirma ne aš sugalvojau tokį sprendimą, man rodos Vileišio g. projekte tokia juosta numatyta. Visų antra įrengus atskirą dviračių taką būtų smagiau minti į įkalnę be kolonos automobilių prisispaudusių prie užpakalio arba bandančių lenkti neprilėtinus, tuomet nereiktų ir tokių drastiškų greičio mažinimo priemonių Gal čia viskas gerai ir dažniau pravažiuojantys dviračiu šia gatve galėtų pakomentuoti, jei tokių yra.
    Paskutinis taisė themanual; 2021.11.18, 10:02.

    Comment


      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      Negadina jeigu važiuoji pakankamai lėtai. Visų pirma ne aš sugalvojau tokį sprendimą, man rodos Vileišio g. projekte tokia juosta numatyta. Visų antra įrengus atskirą dviračių taką būtų smagiau minti į įkalnę be kolonos automobilių prisispaudusių prie užpakalio arba bandančių lenkti neprilėtinus, tuomet nereiktų ir tokių drastiškų greičio mažinimo priemonių
      Dėl atskiro dviračių tako sutinku, kur yra glaimybė jis turėtu būti visur. Nesutinku dėl riedulių pagrindo. Net ir 10 km/h važiuojant per tokį pagrindą tikrai nėra smagu.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Dėl atskiro dviračių tako sutinku, kur yra glaimybė jis turėtu būti visur. Nesutinku dėl riedulių pagrindo. Net ir 10 km/h važiuojant per tokį pagrindą tikrai nėra smagu.
        Man užkliuvo tai kad tikriausiai čia nebus atskiro dviračių tako ir tuomet tobula ramaus eismo gatvė turėtų atrodyti kažkaip taip

        Click image for larger version  Name:	cyclelanes07.jpg Views:	0 Size:	122,3 kB ID:	1929671

        Nesakau kad čia tokios reikia, jeigu galima turėti atskirtą dviračių taką, bet jei jo nėra, o gatvės nepadarai iš tiesų ramios, tai ji neturėtų vadintis ramia. Galbūt "šiek tiek ramesnio eismo gatve"? t.y. šiek tiek lėtesnė automobiliams ir vos saugesnė mažumai dviratininkų entuziastų su fixais (stereotipai ) visada važiojančių tarp automobilių, bet mažai kuo naudinga daugumai potencialių miesto dviratininkų (žmonių naudojančių dviratį numinti iki darbo, mokyklos ar parduotuvės), kurie ir toliau rinksis šaligatvį arba tiesiog važiuos automobiliu.
        Paskutinis taisė themanual; 2021.11.18, 10:25.

        Comment


          LRT.lt 2021.11.18
          Vilniečiai kaltina savivaldybę švaistant pinigus:
          Dabar dviračių taką Nemenčinės plente įrengs, o vėliau išardys?

          Atsakant į klausimą dėl dviračių ir pėsčiųjų tako sutvarkymo darbų verta pažymėti, kad tai paprastasis remontas, ne iš naujo tiesiamas takas. Darbų metu tvarkoma tako danga, kuri nebuvo saugi nei dviratininkams, nei pėstiesiems“, – komentavo A. Nikitinas.
          (...)
          Skaičiuojama, kad darbų kaina siekia apie 300 tūkst. eurų.

          http://www.lrt.lt/naujienos/eismas/7...veliau-isardys

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą

            Click image for larger version Name:	cyclelanes07.jpg Views:	0 Size:	122,3 kB ID:	1929671
            Tokia gatvė skaitosi kaip "dviračių gatvė".

            "Ramaus eismo gatvė" galėtų būti:

            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	89,4 kB ID:	1929710

            Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	137,9 kB ID:	1929711



            Paskutinis taisė Kaid; 2021.11.18, 11:52.

            Comment


              Gal kas prisimena kelintais metais nutiesė šitą kokybės standartą?

              Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
              Click image for larger version  Name:	IMG_20211117_085216.jpg Views:	260 Size:	1,22 MB ID:	1929517

              Comment


                Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                Gal kas prisimena kelintais metais nutiesė šitą kokybės standartą?
                2015. Šimašius jau lyg ir buvo užbaigiant, bet realiai Zuoko projektas. Vienas pirmųjų rauodnų takų dar iki Šimašiaus/Nikitino.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  LRT.lt 2021.11.18
                  Vilniečiai kaltina savivaldybę švaistant pinigus:
                  Dabar dviračių taką Nemenčinės plente įrengs, o vėliau išardys?

                  Yra du variantai ir abu blogi
                  1. Po samanomis užkasama apie 300.000 EUR dvirtakiui ir jis po kelerių metų išardomas, nes bus rekonstruojamas kelias.
                  2. Vilniaus m. savivaldybė tik "tempia gumą" ir imituoja kad kažkada tvarkys Nemenčinės plentą.
                  Dabar atsirado nauja pasaka apie tai, kad Vilniaus m. savivaldybei priklausantį turtą tvarkys kažkas kitas.
                  Visiškai palaikau tą straipsnį ir Romo priekaištus.
                  Nors galėjau keiktis kas kart bei dažnai naudojant tą taką važiuojant plentiniu (guodžiantis įsivaizduoju, jog esu šiaurės Prancūzijoje), bet takas ten yra. Nesvarbu, kad po termobranduolinės reakcijos tektoninių plokščių dislokacijos, bet VMS'as vėluoja statyti žadėtus bent pora šimtų kilometrų takų, kur visai jų nėra. Kur jie? Daug kartų savo oficialiuose planuose nusistatė rekonstruoti kelesdešimt metrų takų ties asmens duomenų centru Vilniuje. Projektas yra, koreguotas projektas irgi yra, už 300 000 Eur tikrai būtų padarę ir dar liktų. Juostelę turėjo kirpti maždaug šiandien. Statybos nepradėtos. Vėl pamelavo. Užtat irgi pradėta rekonsrukcija kažkur užkamy L. Girdos g., kur takų būklė gera, remontuota irgi prieš 2 m.

                  Be to, šito Nemenčinės pl. tako duobes jau tvarkė prieš 1–2 m., keitė ir ilgino tvoras ties tiltukais, po išsityčiojimo čia forume prieš 2 m. su statybiniais buldozeriais (!) viename ruože nustūmė žemes nuo tako, nes jo niekada nevalė. Joks čia ne remontas, jei platina taką ir dar drenažo sistemas įrenginėja. Remontas buvo prieš 2 metus tik maža apimtimi. Reikėjo gauti atsakymą iš LAKD, kad jie neperims kelio, tada tik buvo galima dirbti.
                  Paskutinis taisė Romas; 2021.11.18, 15:36. Priežastis: Perkelta iš KK102 temos. Pridėta citata
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                    Tokia gatvė skaitosi kaip "dviračių gatvė".

                    "Ramaus eismo gatvė" galėtų būti:
                    Jūs matyt esate teisus, tik tiek kad pirmoje foto gatvėje greičiausiai nevyksta tranzitinis eismas, o antroje foto gatvėje mažas automobilių eismo intensyvumas, jog jiems nereikėtų dažnai prasilenkinėti ir galėtų pagrinde važiuoti viduriu. Gerosios vilties g. intensyvumas jau dabar didesnis ir jo dažais nesumažinsi, juolab kad matyt ir tai neplanuojama.

                    Žodžiu aš tikiu jog eismas taps ramesniu daugumai, bet mažumai kurią bandoma užauginti (žmones naudojančius dviratį kaip susisiekimo priemonę) tokia gatvė ramia netaps. Aišku yra kitų vietų kur potencialas tam didesnis, tai gal ir ankstoka kažko reikalauti, tik pasirodė nenuoseklu dviračių infrastruktūros atžvilgiu jog įrenginėjamas pėsčiųjų tunelis Naujininkuose kartu su dviračių taku, kuris logiškai žiūrint turėtų jungtis su Vingio parku būtent per Gerosios vilties g.

                    Comment


                      Taip, eismas taps ramesnis. Gerosios Vilties g. galima sakyti atliekamas remontas numatant papildomas parkavimo vietas, perėjas padarant saugesnes ir numatant daugiau medžių. Bet kokiu atveju ten liks 50 greitis, tačiau nebebus noro važiuot 70.

                      Comment


                        Kita šiek tiek tema, buvo diskutuota kažkada ar geriau vienoje pusėje dvipusis dviračių takas ar vienakryptės dviračių juostos abejose pusėse. Pavyzdžiai iš Olandijos ir Londono, kur buvo įrengtas dvipusis takas vienoje pusėje vietoje anksčiau buvusių juostų. Manau dviejų juostų eismo gatvėse su pakankamu kiekiu vietų jas kirsti dvipusis takas yra geriau. O jeigu gatvė platesnė tai ji tikėtina turės ir pakankamai vietos įrengti dvipusius dviračių takus abejose pusėse, nes vienpusės juostos būnant netinkamoje gatvės pusėje reikš arba lankstą, arba minimą prieš eismą, arba važiavimą dar siauresniu šaligatviu, nei kad galėtų būti jei toje pusėje būtų tik šaligatvis be vienakryptės dviračių juostos.

                        https://irishcycle.com/2021/11/15/tw...aming-streets/

                        Comment


                          Aš stipriai abejočiau, kad ten bus 50 km/h greitis. Perėjos kaip suprantu bus nežymėtos, iškilios. Statau už 30km/h. Pagal naują standartą 50km/h gatvės tik pagrindinės, visos kitos - 30km/h arba mažiau.

                          Comment


                            Gerosios Vilties g. yra tekę minti civilio rūbais, bet kas rytą skubėti piko metu į darbą tokia įkalne, kur į nugarą alsuoja automobiliai, tai nesinorėtų. Alternatyva būtų Vandentiekio g. (irgi į kalniuką), bet kur jokio mašinų eismo nėra, o gatvė oficiali. Turėtų ten tillpti į visokias raudonas gatvės zonas įpaišyti taką dešinėje, o parkuojamoms tačkoms įrengti vietas kitoje gatvelės pusėje. Dar ir šaligatvį tuo patčiu žmonėm padarytų. Takas galėtų būti, kur dabar asfaluotas ruožas lietaus surinkimui (įrengiant požeminį surinkimą), o šaligatvis ten arčiau namų, kur pratrypta:

                            Click image for larger version

Name:	1.png
Views:	393
Size:	5,44 MB
ID:	1929818

                            Click image for larger version

Name:	2.png
Views:	378
Size:	5,67 MB
ID:	1929821

                            Click image for larger version

Name:	3.png
Views:	377
Size:	6,07 MB
ID:	1929822

                            Taką geriau nuvesti tiesiai į žiedą be lanksto per kiemus, tik reiktų miniatiūrinio pandusiuko. Tikrai mažyčio, kainuotų nedaug ir nebūtų nepatogu:

                            Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	376
Size:	2,92 MB
ID:	1929820

                            Tada paminėtas dabar statomas tunelis po bėgiais būtų lygiai taip pat logiškas – Gerosios Vilties g. pavažiuojant keliasdešimt metrų ir nusukant čia. Tik bėda, kad visokiuose BP ir pan. dviračių eismas neplanuotas per žiedą. Visgi rekonstravus esamas pėsčiųjų jungtis jame (na, kaip Vladivostoke ar Olandijoje), Vandentiekio g. būtų labai gerai išnaudota važiuojančių nuo Bukčių tilto, o norintiems į Lazdynus pro būsimą Užvingio tiltą galima patekti nuo žiedo pro „Akropolis 2“ netrukus įrengiamus gausybę takų.

                            Statant pagal BP ir pan., nuo Bukčių iki dabar statotomo tunelio suplanuoja jungtis Vilkpėdės g., kur su sportiniu anglies pluošto dviračiu yra ką veikti kylant. Nesąmoningi ten nuolydžiai ir dar reiks daug ten kirst visko. Nešimašika pagal dendrofilų paniatkes:
                            https://www.google.com/maps/@54.6649...7i13312!8i6656

                            Click image for larger version

Name:	download (1).png
Views:	370
Size:	2,73 MB
ID:	1929819
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              2015. Šimašius jau lyg ir buvo užbaigiant, bet realiai Zuoko projektas. Vienas pirmųjų rauodnų takų dar iki Šimašiaus/Nikitino.

                              Riedis sako, kad 2017 m.:
                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija iki 2021m. (punktyru pažymėti vykstantys darbai)

                              Click image for larger version  Name:	Vilniaus dviračių takai.jpg Views:	951 Size:	544,2 kB ID:	1850098

                              Paspaudus - didesnis

                              Jei pastebėsit netikslumų, prašau duokite žinią.

                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Būsiu suklydęs, radau įrodymą kad 2015m. gruodį jau buvo juodas asfaltas.

                                Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	740
Size:	106,5 kB
ID:	1929846
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Gerosios Vilties gatvė yra Vingio parko tako tęsinys, todėl takas reikalingas būtent toje gatvėje. Manau, kad šiuo atveju geriau būtų atskiras dviračių takas arba dviračių gatvė. Saugiai ir patogiai įrengus visai galima tikėtis, kad bus daug minančių iš Vingio parko.

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Būsiu suklydęs, radau įrodymą kad 2015m. gruodį jau buvo juodas asfaltas.

                                    Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	740
Size:	106,5 kB
ID:	1929846
                                    Šiaip užtenka su Google Earth programa ant PC pasižiūrėti skirtingų metų vaizdus.

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                      Man užkliuvo tai kad tikriausiai čia nebus atskiro dviračių tako ir tuomet tobula ramaus eismo gatvė turėtų atrodyti kažkaip taip

                                      Click image for larger version Name:	cyclelanes07.jpg Views:	0 Size:	122,3 kB ID:	1929671

                                      Nesakau kad čia tokios reikia, jeigu galima turėti atskirtą dviračių taką, bet jei jo nėra, o gatvės nepadarai iš tiesų ramios, tai ji neturėtų vadintis ramia. Galbūt "šiek tiek ramesnio eismo gatve"? t.y. šiek tiek lėtesnė automobiliams ir vos saugesnė mažumai dviratininkų entuziastų su fixais (stereotipai ) visada važiojančių tarp automobilių, bet mažai kuo naudinga daugumai potencialių miesto dviratininkų (žmonių naudojančių dviratį numinti iki darbo, mokyklos ar parduotuvės), kurie ir toliau rinksis šaligatvį arba tiesiog važiuos automobiliu.
                                      Kad čia nuotraukoje yra dvipusis dviračių takas, o ne gatvė. Aš tai už atskirus dviračių takus, bet jeigu tokio nėra tai nebūtina tada sugadinti eismą visiems jo dalyviams vien todėl kad kai kurie vairuotojai nemoka ramiai važiuoti.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Kad čia nuotraukoje yra dvipusis dviračių takas, o ne gatvė. Aš tai už atskirus dviračių takus, bet jeigu tokio nėra tai nebūtina tada sugadinti eismą visiems jo dalyviams vien todėl kad kai kurie vairuotojai nemoka ramiai važiuoti.
                                        Cia paprasta gyvenamojo rajono gatve o ne dvipusis dviraciu takas. Yra ivaziavimai i kiemus ir automobiliu parkavimo vietos.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X