Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dondc, pastabos puikios.

    Comment


      Parašė utomnes Rodyti pranešimą
      Dondc, pastabos puikios.


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Mačiau ir aš juos šiandien. Prie vienos pervažos kažką įnirtingai diskutavo ir rodė. Įdomu apie ką buvo? Mokomoji išvyka ar kažką diskutavo dėl įgyvendinimo?
      2 su šalmais ar liemenėmis, 1 su marškiniais jiems kažką aiškino, o mane pakalbino, atrodo, tas inžinierius iš Susisiekimo paslaugų, turbūt, išsigando, kad fotkinu įkėlimui į FB kuriozų grupę... Pats, beje, fotkino su profesionalesniu fotiku, gal tikrino statybų eigą. Tai tiesiog pasakė, kad bus sutvarkyta, all good maždaug. Visgi, vos prakolo negavau lipdamas ant tų bortų – pamatęs išpjautą asfaltą ties bortais pasukau prieš eismą, kad užšokt ant vejos, o ten įveikus gatvės bortą nepatogiai vejos bortas su prakastu grioviu. Nelabai sąmonė dar 2 mėn. laikyt tokią situaciją, kai ir taip labai ilgai ten tokie nuvažiavimai.

      Edit: P. S. Pirklių g. pilnai raudonas asfaltas jau.
      Paskutinis taisė dondc; 2021.08.19, 06:38.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Liepos pabaigoj buvo išasfaltuotas Pirklių/Mamoničių ruoželis:








        Įvažiavimai Pirklių g. pakelti iki dvirtakio lygio:


        Trūksta tiek ženklų tiek horizontalaus ženklinimo prie perėjos:



        Toliau:



        Bonus content: Padangų keitykla gavo patogų parkingą! Jei neapsiramins, reiks prašyt savivaldybės kažkokių kuolelių.

        Comment


          Gariūnų g.–Gudelių g. dvirtakio progresas: 80% ilgio yra borteliai ir skalda. Matosi neryžtingas serpantinas stačiausioj daly:


          Prie pat Gudelių gatvės dar buldozerina:


          Paskutinis taisė alga; 2021.08.19, 18:17.

          Comment


            Algirdo g. rekonstrukcijos pirmas etapas vėluoja jau tris savaites, ir panašu užtruks dar kelias. Raudono asfalto vis dar niekur nėra, bet bent jau juodas asfalto sluoksnis nuklotas per visą ilgį (išskyrus trumpą atkarpą ties Šaltinių g., kur ilgai keitė kanalizacijos šulinį). Dar yra nesutvarkytų šaligatvio vietų ir nepradėtų salelių. Jeigu vasarą taip lėtai ėjosi darbai, tai ruduo ir žiema tolimesniems etapams nieko gero nežada.

            Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_1_20210820.jpg
Views:	1307
Size:	738,3 kB
ID:	1906498

            Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_2_20210820.jpg
Views:	1198
Size:	782,1 kB
ID:	1906499

            Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_3_20210820.jpg
Views:	1202
Size:	675,9 kB
ID:	1906500

            Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_4_20210820.jpg
Views:	1205
Size:	771,4 kB
ID:	1906501

            Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_5_20210820.jpg
Views:	1203
Size:	841,8 kB
ID:	1906503

            Click image for larger version

Name:	algirdorekonstrukcija_6_20210820.jpg
Views:	1201
Size:	748,9 kB
ID:	1906502

            Comment


              Gelezinkelio g. dviraciu takas
              Click image for larger version

Name:	image_113776.jpg
Views:	988
Size:	120,3 kB
ID:	1907139

              Click image for larger version  Name:	gelez2.jpg Views:	0 Size:	158.2 KB ID:	1907140

              Comment


                Vakar V.M. Putino gatvėje iki cerkvės sudėti įspėjamieji ženklai, o šiandien jau vyksta darbai. Nuo Naugarduko iki Basanavičiaus kol kas jokio veiksmo.

                Comment


                  Oslo (ne Norvegijos) g.

                  Statybos darbų (juoda linija) apvažiuojamoji schema (palei gatvę):
                  Click image for larger version  Name:	download.png Views:	0 Size:	1,59 MB ID:	1908705
                  https://www.streetskins.eu/vilnius-c...y-road-surface

                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_142233.jpg Views:	0 Size:	1,17 MB ID:	1908706

                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_142114.jpg Views:	0 Size:	981,6 kB ID:	1908707

                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_142139.jpg Views:	0 Size:	1,43 MB ID:	1908708

                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_142319.jpg Views:	0 Size:	1,69 MB ID:	1908709

                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_142326.jpg Views:	0 Size:	1,24 MB ID:	1908710

                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_142406.jpg Views:	0 Size:	1,23 MB ID:	1908711

                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_142517.jpg Views:	0 Size:	1,80 MB ID:	1908712 Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_142620.jpg Views:	0 Size:	1,65 MB ID:	1908713 Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_142726.jpg Views:	0 Size:	1,75 MB ID:	1908714 Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_142818.jpg Views:	0 Size:	1,53 MB ID:	1908715

                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_142911.jpg Views:	0 Size:	1,65 MB ID:	1908716

                  Vejos bortais sujungs juodą su raudonu asfaltu (o ne dažytu punktyru kokiu), dėl išilginio kampo bus pavojinga ir nekomfortabilu, kaip Eurovelo 11 jungtis su Kareivių g., bet atsakingieji galimai approve'ins, na, kad išlaikyt vientisą kelio saugos standartą mieste:

                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_142917.jpg Views:	0 Size:	1,76 MB ID:	1908717

                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_142947.jpg Views:	0 Size:	1,76 MB ID:	1908718

                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_143030.jpg Views:	0 Size:	1,36 MB ID:	1908719

                  Meistrai sakė pripjaus, viskas gerai. Paprotinau juos, kad granitinius tikrai gamina pereinamuosius, tai gal užsipuls prarabą savo, kad užpirktų kitą kart, kad mažiau dulkėmis kvėpuot:

                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_143119.jpg Views:	0 Size:	1,81 MB ID:	1908720

                  Nuoširdžiai paplepėjom su darbuotojais, jei gerai supratau, vienas iš Čiurlionkės kiti visi iš VDA, sakė aš, kaip prijaučiantis menui, suprasiu – daro pirmą Lietuvoje dviračių taką aukščiau šaligatvio (© DOют ARCHITECTS):

                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_143239.jpg Views:	0 Size:	1,62 MB ID:	1908721

                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_143350.jpg Views:	0 Size:	1,55 MB ID:	1908722

                  Padėkojau už pokalbį apie bortus ir nuvažiavau. Takas sujungs Laisvės pr. takelį su viaduku į Lazdynėlius bei pro kiemus į Architektų g. mega ilgą dvirtakį. Kiemai:

                  Click image for larger version  Name:	IMG_20210831_143640.jpg Views:	0 Size:	1,25 MB ID:	1908723
                  Paskutinis taisė dondc; 2021.08.31, 18:58.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Turbūt norėjot parašyt ne "granitinius", o "gazoninius"?
                    Dviračių takas AUKŠČIAU už šaligatvį? BUT WHY?

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                      Turbūt norėjot [norėjai] parašyt ne "granitinius", o "gazoninius"?
                      Turėjau omeny granitinius-gazoninius. Visgi patikrinau archyvą, turėtas omenyje pavzydys iš V. Vaitkaus g., panašu, visgi yra ne granitinis, o pripjautas. Suklaidino tas blizgėjimas. Iš foto nebepanašu į akmenį (beje ir nusklembtieji dar ne dviratiniai čia):
                      Click image for larger version  Name:	20180903_162748.jpg Views:	0 Size:	1,51 MB ID:	1908821

                      Prisiminiau, kad Gynėjų g. yra vien granitiniai, pereinantys tikrai nepripjauti, bet aišku kampas skiriasi. Tai nejaugi VMS įkalbėjo gamyklas gaminti betoninius dviračių bortus, bet pereinančiųjų ne?
                      Click image for larger version  Name:	20190705_134105.jpg Views:	0 Size:	1,25 MB ID:	1908822 Click image for larger version  Name:	20190705_134026.jpg Views:	0 Size:	1,09 MB ID:	1908824

                      Radau foto, kaip atrodys sujungtas asfaltas. Net Lazdynuose išliejus ir juodo asfalto atkarpą idealiai ties bortu, ilgainiui lygiai prasiskirstys ir atsiras problema. Ties Kareivių g. bortas meta šešėlį ties kuriuo dar kaupiasi smėlis su akmenukais, net nekalbant apie slidesnę kelio dangą (gerai, kai žinai, jog reikia persikelti priekinį ratą sukant arba agresyvesniu kampu sukti – deja ne visi žinos kol nenusisuks sprando, tad su dviračių populiarumu populiarės ir traumos, o jau dabar laukiau virš mėnesio eilėje pas chirurgą Santariškėse):
                      Click image for larger version  Name:	20190623_171624.jpg Views:	0 Size:	1,29 MB ID:	1908823

                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                      Dviračių takas AUKŠČIAU už šaligatvį? BUT WHY?
                      Sakau, čia toks „menas”. Turbūt pagal STR buvo per mažas dvritakio nuolydis, tai dar truputį pakėlė.
                      Paskutinis taisė dondc; 2021.09.01, 11:26.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Click image for larger version Name:	IMG_20210831_142326.jpg Views:	0 Size:	1,24 MB ID:	1908710
                        Oho, tai čia visai normaliai nukasinėja tą šlaitą, gal žinomas projektinis nuolydis?

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                          Oho, tai čia visai normaliai nukasinėja tą šlaitą, gal žinomas projektinis nuolydis?
                          Kad čia turbūt daugiau supilta, nei nukasta. Bet kuriuo atveju nesuprantu wtf čia jie daro. Kodėl negalėjo tako paleisti apačioje palei gatvę, o kam reikia viršun, jau užsukt zigzagu ties pėsčiųjų viaduku?

                          Comment


                            Labai gerai, kad takas toliau nuo gatvės. Ypač tokios.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Kad čia turbūt daugiau supilta, nei nukasta. Bet kuriuo atveju nesuprantu wtf čia jie daro. Kodėl negalėjo tako paleisti apačioje palei gatvę, o kam reikia viršun, jau užsukt zigzagu ties pėsčiųjų viaduku?
                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Labai gerai, kad takas toliau nuo gatvės. Ypač tokios.
                              Takas čia buvo išvis nenumatytas: nei Dviračių takų spec. plane (nors jis nedraudžia kurti papildomos infrastruktūros), nei Vilniaus darnaus judumo plane, nei derinant biurų projektą PP stadijoje (su visuomene derintas takas tik palei Laisvės pr., čia turėjo būti tik šaligatvis). Čia viskas kas įmanoma – nelegalu. DJMP išvis net nurodo, jog netiesti takų palei A kat. gatves. Net keliant į viršų jis vis tiek priartėja prie gatvės.

                              Parašė themanual Rodyti pranešimą

                              Oho, tai čia visai normaliai nukasinėja tą šlaitą, gal žinomas projektinis nuolydis?
                              Šaltinis: mano el. paštas, Dec 1, 2020, 3:57 PM ↓
                              Pagal STR „10 lentelė Pagrindiniai gatvių techniniai parametrai”, maksimalus išilginis nuolydis E kat. – 4 %, projektinis greitis – 30 km/h. Net jeigu prieštarautumėte ir priskirtumėte taką F kat., maksimalus išilginis nuolydis būtų – 5 %, projektinis greitis – 20 km/h. Šaligatviams maks. 5 %.

                              Pateiktuose PP nenurodytas išilginis nuolydis apskritai, parašyta, jog takas bus daromas pagal esamus pramindžiotus takus. Esamų takų selekcinis (būtent nepalankiausioje ir stačiausioje vietoje) išilginis nuolydis yra 14 %. Net jeigu nuo Laisvės pr. keltumėte taką, kad nuolydį suvienodinti ir išlaikyti kuo mažesnį aukščių skirtumą, būtų 6 % ir STR normų vis tiek neišlaikytumėte.
                              Juokingiau ne, kad eilinį kartą daro nelegaliai, bet, jog net pranešus iš anksto dar nepradėjus darbų atsakingoms valstybinėms institucijoms nusispjaut. Labiausiai patiko viešo internetinio PP svarstymo metu (kito nelegalaus projekto Balsiuose) projektuotojo pasakymas, kad jis gali daryti nelegaliai, nes Lazdynuose irgi nelegalu, o savivaldybė tą leidžia – čia jo mintis! Savivaldybės atstovai to svarstymo metu net pakalbinti neištarė nei žodžio. Pagal VMS ir projetuotojus išeina taip: jei narkomanas išdaužia tau automobilio langą pavogdamas magnetolą, tai tu lygiai tą patį gali daryt.

                              Jo supila čia, o ne nukasa. Dar atrodo bando formuoti kaskadinius užvažiavimus – sausu oru gal bus geriau, žiemą bus dar didesnis pravalas. Kadangi nuolydžiai ir atstumai savaime nelegalūs, tai šios kaskados vargu ar padeda (yra specialūs skaičiavimai kiek žmogui reikia jėgos užvažiuoti kokiais laipsniais ir kokius kalniukus daryti, bet ten NL dokumentuose, vargu ar LT jais vadovaujasi, nors bibliotekoje VMS'as formaliai lyg ir turi). Buvęs vaizdas:

                              Click image for larger version  Name:	IMG_20201211_143700.jpg Views:	0 Size:	1,11 MB ID:	1908964
                              Paskutinis taisė dondc; 2021.09.01, 22:32.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Oi tik daugiau tokių nelegalių dviračių takų

                                P.S. reikalavimas dėl takų netiesimo palei A kategorijos gatves yra nesąmonė, nes nevisur yra patogi alternatyvi trasa, nors šioje vietoje čia galima laikyti net ne taku o jungtimi, kurios nėra kaip kitaip nutiesti nuo viaduko per Oslo g. Turėtų būti pakeista reikalavimu tiesti takus alternatyviomis trasomis, jei yra tokia galimybė.

                                Comment


                                  Ne pirmą kartą skaitau dondc komentarus dėl šitos jungties ir nesuprantu iš kur toks pyktis būtent šitai atkarpai ir nusišnekėjimas..

                                  Kaip ir buvo sakyta visų pirma tai net nėra normalus dviračių takas, o tiesiog jungtis, kurios labai seniai reikėjo pusei Lazdynų ir Lazdynėlių (ypač kai bus pastatytas tiltas per Nerį). Antra, man visiškai vienodai ar nuolydis bus 5% ar 15%, nes šitoj vietoj nieko geriau nepadarysi, o ir nereikia. Kas nepajėgs užvažiuoti į šitą kalniuką galės tuos 10m pasivesti dviratį. Tad tas kas yra dabar daroma, bus 100 kartų geriau nei buvo ir kaip themanual sakė, tik daugiau tokių nelegalių dviračių jungčių.

                                  Comment


                                    Parašė Lakis Rodyti pranešimą
                                    Ne pirmą kartą skaitau dondc komentarus dėl šitos jungties ir nesuprantu iš kur toks pyktis būtent šitai atkarpai ir nusišnekėjimas..
                                    Dalinai suprantu. Gal žmogus turėjo planų pagal tą savivaldybės planą. Sakykim jei nusiperki butą tikėdamasis, kad tuoj galėsi patogiai numint iki darbo, vaikai iki mokyklos ir t.t.... Ir vietoj to visai kitur planus tiesiai. Natūralu, kad pikta.

                                    Ir šiaip, kam savivaldybei tas dvirtakių planas jei tiesia ne ten ir ne tokiu prioritetu kaip planavo?

                                    Comment


                                      Takų tiesimo eiliškumas tikrai glumina, bet tokioms trumpoms jungtims daryčiau išimtį, ypač tokiose vietose kaip čia kur jungtis išties labai naudinga.

                                      Labiau užkliūva kai atsiranda ilgas neprijungtas takas miesto pakraštyje, nors taką Narbuto g. žada jau penkti metai praktiškai nuo pirmos kadencijos pradžios, o jis prijungtų trečdalį jei ne pusę VIlniaus gyventojų prie centro

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Takas čia buvo išvis nenumatytas: nei Dviračių takų spec. plane (nors jis nedraudžia kurti papildomos infrastruktūros), nei Vilniaus darnaus judumo plane, nei derinant biurų projektą PP stadijoje (su visuomene derintas takas tik palei Laisvės pr., čia turėjo būti tik šaligatvis). Čia viskas kas įmanoma – nelegalu. DJMP išvis net nurodo, jog netiesti takų palei A kat. gatves. Net keliant į viršų jis vis tiek priartėja prie gatvės.
                                        Daug slidžių dalykų čia yra. Ar tikrai galima vertint, kad takas eis palei A1 kategorijos gatvę? Ir taip ir ne. Jeigu 20 metrų takas eis palei gatvę, o tada nuo jos atitols - tai ar čia jau blogai ar dar ne? Bet jį projektavo ir turbūt net tiesia už biurų statytojų pinigus (nes pirkimo konkurso darbams nemačiau). Tai gal ir nėra blogai išnaudoti tokią proga ir nemokamai (?) gauti jungtį.

                                        O projektas viešintas visuomenei buvo.
                                        Paskutinis taisė Creatium; 2021.09.02, 10:46.

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                          Takų tiesimo eiliškumas tikrai glumina, bet tokioms trumpoms jungtims daryčiau išimtį, ypač tokiose vietose kaip čia kur jungtis išties labai naudinga.

                                          Labiau užkliūva kai atsiranda ilgas neprijungtas takas miesto pakraštyje, nors taką Narbuto g. žada jau penkti metai praktiškai nuo pirmos kadencijos pradžios, o jis prijungtų trečdalį jei ne pusę VIlniaus gyventojų prie centro
                                          Tai kaip supratau Narbuto g. takas 3 metus buvo vilkinamas savivaldybės, o paskutinis atidėjimas metams buvo, nes tas pats dondc paskundė dėl nuolydžių ir kitų istatymų nesilaikymų ir dabar vyksta perprojektavimas. Juk jau buvo net konkursas darbams paskelbtas.

                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Daug slidžių dalykų čia yra. Ar tikrai galima vertint, kad takas eis palei A1 kategorijos gatvę? Ir taip ir ne. Jeigu 20 metrų takas eis palei gatvę, o tada nuo jos atitols - tai ar čia jau blogai ar dar ne? Bet jį projektavo ir turbūt net tiesia už biurų statytojų pinigus (nes pirkimo konkurso darbams nemačiau). Tai gal ir nėra blogai išnaudoti tokią proga ir nemokamai (?) gauti jungtį.

                                          O projektas viešintas visuomenei buvo.
                                          Tuos 20m minsi (o gal net stumsiesi dviratį) ilgą laiką, nes įkalnė labai stati.
                                          Biuru satatytojų pinigai yra miestiečių pinigai, nes tokie takai tiesiami vietoj infrastruktūros mokesčio.
                                          Buvo pasiūlymas tiesti taką per šalia esantį miškelį ir išvingiuoti, kad nebūtų per didelio nuolydžio. Tuo atveju, takas tiktų rekreacijai ir būtų geresnis ir iš susisiekimo perspektyvos (tiesiasnis kelias nuo pietinės lazdynų dalies iki tunelio po laisvės prospektu link būsimo tilto per Nerį, mažesnis nuolydis).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X