Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Ir kokias išvadas galima padaryti iš šio tyrimo?
    Na, kiekvienas daro savas išvadas. Mano yra tokios:

    1. Pas juos vyksta visiškas chaosas ir net jie patys nesupranta kas vyksta.
    2. Nėra absoliučiai jokios tvarkos ir nėra kontrolės darbų metu, kuri galėtų sutaupyti įspūdingas sumas, nes paskui nereiktų taisyti klaidų ir daryt daug ką iš naujo (bet hey, dzin, gi pinigai mokesčių mokėtojų, o už jų švaistymą jokios atsakomybės nebus...).
    3. Kaltų nėra. Visada būna "tai padarė kažkas kitas, o mes čia ne prie ko".
    4. Susi'fuckup'inę jie to net nesupranta, nes yra masiškai nesilaikoma nei projektų, nei STR'ų.
    5. Kai parodai jiem jų klaidas (kurių, vėlgi, ne tai kad profesionalai, bet žmonės su nors menkiausiom proto užuomazgom negali nepastebėti) visiems yra dzin, nebent klaida yra tokia grubi, kad tiesiog neįmanoma atsimazinti su "ir taip sueis, gi neapsimoka dabar viską perdarynėt...".

    Comment


      Kad taiso tai gerai, bet tai tragikomedija... Kodėl iš pradžių buvo daromos tokios beprotystės (na, kažkas minėjo, kad tai senas projektas (jei toks išvis buvo) tad buvo daroma pagal jį)? O tai negalima buvo nedaryti darbų, kurie buvo daromi pagal seną neadekvatų projektą?

      Tai dabar, jei kažkas nesenai ir darė *pagal seną projektą / sprendimą*, tai STR vis tiek buvo pažeisti šiuo, o ne anuo, metu. Kaip taip buvo galima praleist? Šakės... Legendinis remonto statusas? Kas atsakingas už tokius darbus? Ne legendinis eksploatacijos skyrius https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/st...ktai/?stid=105 ?

      Kodėl dvirtakis sukeistas su šaligatviu? Kaip išvis gimė toks sprendimas, kai turėtų eiti tvarka: gatvė, dvirtakis, šaligatvis?

      Žodžiu...
      Paskutinis taisė spekas; 2020.05.08, 16:22.

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        Kad taiso tai gerai, bet tai tragikomedija... Kodėl iš pradžių buvo daromos tokios beprotystės (na, kažkas minėjo, kad tai senas projektas (jei toks išvis buvo) tad buvo daroma pagal jį)? O tai negalima buvo nedaryti darbų, kurie buvo daromi pagal seną neadekvatų projektą?

        Tai dabar, jei kažkas nesenai darė *pagal seną projektą / sprendimą*, tai STR vis tiek buvo pažeisti šiuo, o ne anuo, metu. Kaip taip buvo galima praleist? Šakės... Legendinis remonto statusas? Kas atsakingas už tokius darbus? Ne legendinis eksploatacijos skyrius https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/st...ktai/?stid=105 ?

        Kodėl dvirtakis sukeistas su šaligatviu? Kaip išvis gimė toks sprendimas, kai turėtų eiti tvarka: gatvė, dvirtakis, šaligatvis?

        Žodžiu...
        Projektas turėjo būti koreguojamas pagal galiojančius reglamentus. Tai ir dabar pažeidžia, keičia gatvės parametrus, t.y. plotį be jokio projekto. Eilę kartų kai buvo keičiama asfalto danga ir paliekami sovietiniai neaiškūs 9 m ar pan. 1x1 juostų gatvių pločiai, buvo prisidengiama tuo, kad vykdomas paprastasis remontas, o dabar kaip matom drąsiai bortus perkelia, kur logika?

        Šitas dviračių takas tai konkreti tragedija, geriau jau nebūtų išvis jo čia darę, nes viskas atbulom rankom padaryta, dabar gali įvykti ir skaudžių įvykių, kas prisiims atsakomybę?
        Aš ne teisininkas bet būtų įdomu sužinot, kas būtų kaltas, jei pasimautum ant tos tvoros su spygliais arba su dviračio rankena užkabint tuos staliukus?
        Tie staliukai negali būti ten pastatyti apskritai, kas išdavė leidimą juos ten statyti irgi pažeidžia reglamentą, 0,5 m. gabaritas be kliūčių yra ne šiaip sau nustatytas, bet kaip matom čia taisyklės negalioja. Buvo nuspręsta, ai kam čia tuos stulpus apšvietimo perkelt, kam ženklus, geriau va išraizgom taką kaip išeina, ir bus gerai
        Kaip išvis tokius darbus sugebėjo/sugebės priduoti, čia juokas pro ašaras.

        Praktiškai reikia viską perdaryt, na o pagerintų situaciją vietoj dviračių tako padaryt bendrą pėsčiųjų ir dviratininkų, taip bent kažkiek šita chaltūra būtų "pataisyta". Nes dviračių tako tai čia nė kvapo nebus, čia užprogramuota, kad pėstieji eis "raudonu kilimu" ir begalės konfliktinių taškų einant į pastatus pvz. ar kitaip kertant dviračių taką.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Taigi sako - mamytėms vaikučius reik vežioti. Negi nori, kad senamiestyje vaikai dviračiais į mokyklą važinėtų, kaip kokioj skandinavijoj? Taigi nesaugu, nes aplinkui viskas skirta automobiliams - todėl negalima projektuoti, kad būtų saugu, nes reikia vežioti vaikus nesaugiomis gatvėmis. Svarbiausia viską sakyti žinovo tonu ir nieks nesupras disonanso.
          Įkelk stovėjimo vietų mokinių dviračiams prie senamiestyje esančių mokyklų nuotraukų, nes regis mudu kitame laike ar paraleliniame Vilniuje gyvename ...

          Comment


            Parašė Shernas Rodyti pranešimą

            Įkelk stovėjimo vietų mokinių dviračiams prie senamiestyje esančių mokyklų nuotraukų, nes regis mudu kitame laike ar paraleliniame Vilniuje gyvename ...
            Čia bandai pasakyti, kad negalime projektuoti europietiškai, nes trūksta dviračių stovų? Kažkas naujo, prie klimato, reljefo bei mentaliteto...

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Jo, o štai mano foto:



              Smagi terasėlė, kavinės lankytojams malonus vėjelis nuo už 10cm nuo jų 30km/h pralekiančių dviratininkų, dviratininkams puiki galimybė pasiimti alaus išsinešimui net nesustojus - win win situacija.

              Pakalbėjau su darbų vadovų (Grinda):

              - Sveiki, o jūs visas klaidas taisysit, ar tik čia?
              - O kokios dar klaidos?
              - Takas nelygus, ištrupėjęs, visi stulpai ne pagal STR, štai pavojinga tvora su spygliais praktiškai take, prie kavinės labai pavojinga atkarpa. Šito netaisysit? Kaip taip išvis galima buvo padaryti, jeigu to net projekte nėra?
              - Tai čia ne mes darėm, aš nieko nežinau, darė "Gatvių statyba", o mes čia va taisom, siaurinam kelią, nes beveik visai be šaligatvio padarė...
              - Okey, supratau, o nieko kito netaisysit? Juk čia viskas padaryta tiesiog pasibaisėtina...
              - Na taip, labai blogai padaryta, nežinau kaip čia taip, neturi taip būti, bet ne, netaisysim, tik čia šaligatvį normalų padarysim.
              - Tai kaip tai išvis įmanoma, kad padaryta ne pagal projektą, pažeisti visi įmanomi STR ir niekas nesiruošia taisyt klaidas?
              - Nežinau, skambinkite į savivaldybę.

              Plot twist: kai kalbėjau su darbininkais dariusiais prieš tai, sakė "Mes iš Grindos" ir buvo oranžiniai su užrašu "Grinda".
              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              3-as pranešimas iš 3-jų.

              31.
              Click image for larger version

Name:	20200302_143118.jpg
Views:	132
Size:	210,1 kB
ID:	1786789

              Pagal šią nuotrauką matosi ne "Grindos" darbininkai, o "Gatvių statybos".

              Comment


                Parašė Kaid Rodyti pranešimą




                Pagal šią nuotrauką matosi ne "Grindos" darbininkai, o "Gatvių statybos".
                Pagal šitą jo, bet balandžio pabaigoje darbavosi Grindos darbuotojai, su kuriais aš ir kalbėjau.

                Comment


                  Ir dar viena problema sukūriama tokių sprendimų - kai dvirtakis sukeistas su šaligatviu vietomis, neteisingo dvirtakio atkarpos galuose, kur dvirtakis jungsis/iasi su teisinga tvarka įrengtu dvirtakiu, bus persikryžavimas dvirtakio su šaligatviu...

                  Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	73
Size:	411,9 kB
ID:	1800603

                  Comment


                    Svajonių mikrorajonas Karoliniškės — Pilaitės pr.

                    Click image for larger version  Name:	20200508_162605.jpg Views:	1 Size:	238,2 kB ID:	1800693

                    Click image for larger version  Name:	20200508_162722.jpg Views:	1 Size:	307,6 kB ID:	1800694

                    Bonus track'as (truputi prisitildom garsą): https://drive.google.com/open?id=1E5...eIlc-xzUajovN4

                    Click image for larger version  Name:	20200508_163033.jpg Views:	1 Size:	248,8 kB ID:	1800695

                    Click image for larger version  Name:	20200508_163216.jpg Views:	1 Size:	223,4 kB ID:	1800696

                    Click image for larger version  Name:	20200508_163337.jpg Views:	1 Size:	209,9 kB ID:	1800697

                    Click image for larger version  Name:	20200508_163341.jpg Views:	1 Size:	213,9 kB ID:	1800698

                    Click image for larger version  Name:	20200508_163434.jpg Views:	1 Size:	215,6 kB ID:	1800699

                    Click image for larger version  Name:	20200508_163510.jpg Views:	1 Size:	220,6 kB ID:	1800700

                    Click image for larger version  Name:	20200508_163515.jpg Views:	1 Size:	222,7 kB ID:	1800701

                    Click image for larger version  Name:	20200508_163556.jpg Views:	1 Size:	231,4 kB ID:	1800702

                    Click image for larger version  Name:	20200508_163638.jpg Views:	1 Size:	226,8 kB ID:	1800703

                    Viršuliškės. Po reikalų su statybos inspekcija, perpozicionavo el. apšvietimo stulpą už pervažos:

                    Click image for larger version  Name:	20200508_164019.jpg Views:	1 Size:	241,6 kB ID:	1800704

                    Click image for larger version  Name:	20200508_164030.jpg Views:	1 Size:	249,2 kB ID:	1800705

                    Click image for larger version  Name:	20200508_164038.jpg Views:	1 Size:	247,1 kB ID:	1800706
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Na va, Pilaitė jau praktiškai oficialiai prijungta ir visai neblogas dviračių takų tinklas vakarinėje miesto dalyje jau yra. O jeigu jau turėtume ir Narbuto g. taką prie viso šito... Dabar aišku lūkesčiai didžiuliai bet prieš penkis metus nebūčiau išdrįsęs svajoti.

                      Pamenu gal prieš dešimt ar daugiau metų teko sudalyvauti Vilniaus kritinėje masėje ir atrodė, kad va kiek dviratininkų, tieskit tik takus greičiau, bet metai iš metų niekas nevyko, o dviratininkų gal netgi mažėjo (bent jau man toks įspūdis buvo). Ir visgi normaliai infrastruktūrai svarbiausia buvo kritinė masė ne gatvėse, bet politikų galvose.

                      Comment


                        Įdomu, kokie kriterijai dėl takų lygmuo? Ar įmanoma iš rangovo išreikalauti perdarymo, jei visas takas nelygus? Taip nutiko naujam takuo Linkmenų g. tarp Žalgirio g. ir Konstitucijos pr. Tokie truputį linksmieji kalneliai. Kas nebandė, siūlau pravažiuoti dešine puse nuo Žalgirio g. link Konstitucijos pr.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Įdomu, kokie kriterijai dėl takų lygmuo? Ar įmanoma iš rangovo išreikalauti perdarymo, jei visas takas nelygus? Taip nutiko naujam takuo Linkmenų g. tarp Žalgirio g. ir Konstitucijos pr. Tokie truputį linksmieji kalneliai. Kas nebandė, siūlau pravažiuoti dešine puse nuo Žalgirio g. link Konstitucijos pr.
                          Aš testavau su plentiniu, tai imant naujausius takus šis tikrai taiko į blogiausiojo apdovanojimą. Kituose takuose buvęs brokas su įtrūkimais palyginus niekas (kurį beje sutvarkė ir apart estetikos sunku ir prikibti). Labai įdomu kaip bus taisoma/netaisoma situacija čia, skundų girdėjau ne vieną ir kaip suprantu situacija tikrai bus eskaluojama.

                          Gal kas žinot ar taką toliau link Ozo g. tiesia ta pati ar kita įmonė?

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą

                            Aš testavau su plentiniu, tai imant naujausius takus šis tikrai taiko į blogiausiojo apdovanojimą. Kituose takuose buvęs brokas su įtrūkimais palyginus niekas (kurį beje sutvarkė ir apart estetikos sunku ir prikibti). Labai įdomu kaip bus taisoma/netaisoma situacija čia, skundų girdėjau ne vieną ir kaip suprantu situacija tikrai bus eskaluojama.

                            Gal kas žinot ar taką toliau link Ozo g. tiesia ta pati ar kita įmonė?
                            Teoriškai turėtų būti taikomas garantinis laikotarpis statybų darbams, kadangi dviračių takas statytas neseniai, tai garantija tikrai turėtų dar galioti...

                            Klausimas tik, kaip kažkas priėmė tokį dviračių taką, nes čia ir aklam aišku, kad kažkas ne taip, neminint kad "specialistai" gi tikrina darbų kokybę...

                            Comment


                              O kodėl manot, kad takas jau priimtas?

                              Comment


                                Erfurto g.






                                Comment


                                  Tai Erfurto g. suprask daro "Gatvių statyba"? Trikampio logotipas.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    O kodėl manot, kad takas jau priimtas?
                                    Dėl to, kad nieks netaiso defektų. Dažniausiai kiek teko matyti, jeigu nepriima objekto, statytojai stengiasi kuo greičiau ištaisyti broką, o čia neatrodo,kad kas ir bandytų ką nors taisyti, nors gal ir klystu. Aišku, jeigu savivaldybė gaus skundų, gal peržiūrės šio tako kokybę.
                                    ​​​​

                                    ​​​

                                    Comment


                                      Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

                                      Dėl to, kad nieks netaiso defektų. Dažniausiai kiek teko matyti, jeigu nepriima objekto, statytojai stengiasi kuo greičiau ištaisyti broką, o čia neatrodo,kad kas ir bandytų ką nors taisyti, nors gal ir klystu. Aišku, jeigu savivaldybė gaus skundų, gal peržiūrės šio tako kokybę.
                                      ​​​​​
                                      Reikalas yra toks, kad ne svarbu ką žinai, bet ką gali įrodyti. Ne be reikalo John klausė ar įmanoma išsireikalauti remonto. Tarkim, bent yra reglamentuotas ne didesnis nei 2 cm skirtumas tarp tako dangos ir bortų (taikytina tiems skersiniams ir įleistiems pačiame take). Galbūt būtų galima kabintis už to, jog ir jeigu takas nužemėja labiau nei 2 cm, o bortas dešinėje skiriantis dviračių taką nuo šaligatvio yra su didesniu aukščsio skirtumu nei 2 cm. Vargu ar yra reglamentuotas asfalto banguotumas, nebent tarp tų bangelių išskaičiuoti didesnį nuolydį nei leidžiamas. Kažkur apie 5 % yra limitas.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        O kodėl manot, kad takas jau priimtas?
                                        Na, man vietoje buvęs darbų vadovas iš Grindos pasakė, kad jie taisys tik tą vietą su patyčia vietoje šaligatvio. Rimtai manai, kad dabar ims perdarynėt viską iš naujo? Nes kad viskas atitiktų projektą, STR ir būtų be broko, ten reiktų vos ne viską griaut ir daryt nuo nulio.

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                          Reikalas yra toks, kad ne svarbu ką žinai, bet ką gali įrodyti. Ne be reikalo John klausė ar įmanoma išsireikalauti remonto. Tarkim, bent yra reglamentuotas ne didesnis nei 2 cm skirtumas tarp tako dangos ir bortų (taikytina tiems skersiniams ir įleistiems pačiame take). Galbūt būtų galima kabintis už to, jog ir jeigu takas nužemėja labiau nei 2 cm, o bortas dešinėje skiriantis dviračių taką nuo šaligatvio yra su didesniu aukščsio skirtumu nei 2 cm. Vargu ar yra reglamentuotas asfalto banguotumas, nebent tarp tų bangelių išskaičiuoti didesnį nuolydį nei leidžiamas. Kažkur apie 5 % yra limitas.
                                          Banguotumui yra ribojimai, kaip ir automobilių keliams. Ten kažkiek cm po 3 ar 5 metrų liniuote - dabar nepamenu tiksliai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X