Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    viskas aišku dabar, tie 90 laipsnių kampai ir pervažos tai į vieną gatvės pusę, tai į kitą yra tam, kad dviratininkai neužmigtų prie vairo
    Toks gyvenimas kai tiesiama infrastruktūra derinama prie esamos situacijos. Aš irgi norėčiau, kad autostradas tiesiai per miestus griaudami visas triobas pakeliui. Deja tenka daryti aplinkelius.

    Manęs asmeniškai nežavi dvirtakiai su daugybe šviesoforų su nepatogiom fazėm. Atima galimybę važiuoti su srautu ir naudotis geresnėm auto fazėm. Neretai greičiau ir patogiau būna važiuoti šalutinėm gatvelėm, kiemais ir t.t. Jei tik galima nutiesti dvirtakius atitraukus toliau, su mažiau šviesoforų, tuo pačiu pravedant arti pro svarbius objektus ir gyvenamuosius namus.. Kodėl ne.

    Comment


      Neretai greičiau ir patogiau būna važiuoti šalutinėm gatvelėm, kiemais ir t.t.
      Vien taršos aspektas svarbu, nes visose magistralinėse gatvėse automobilių srautas praktiškai nepertraukiamas. Į Šeškinės kalną dviračiu Ukmergės g. nekilčiau, net jei būtų nutiestas šildomas bei paauksuotas dviračių takas .

      Comment


        Linkmenų gatvė ties sankryža su Lvovo gatve. Stulpas ant tiesiamo dviračių tako. "Seni projektai", panašu, siautėja toliau

        Comment


          Čia jau nelabai juokinga. Jei iki persūdymo tankių ir neliečiamų Šnipiškių požeminių komunikacijų niekaip nevalia krutint, stulpą sodinant nors 20cm kairiau, nu tai nors kokius ryškius ar šviečiančius ,apie kliūtį įspėjančius,ženklus ant to stulpo pakabintų dėl saugumo. Ir aišku asfaltas neraudonas(kažkas čia forume sakė kad atseit juodas tai mišrus - pėsčiūjų/dviratininkų takas(tai o kam tas šaligatvis gretimais?)), nes nu seno projekto kaip ir tų komunikacijų gi niekaip nepakoreguosi.

          Comment


            Raudonas sluoksnis dar nepaklotas. Kol kas darbai nebaigti, tai yra vilties, kad dar pavyks užbėgti įvykiams už akių. Tik bijau, kad ne.

            Comment


              Klausimas ar kas ruošdamas projektą išvis žiūrėjo, kad ten yra stulpas, arba gal jis vėliau pastatytas ir inžineriniuos brėžiniuos senuose nebuvo arba nesužiūrėta naujausia versija. Tikėtina, kad gyvai eiliniį kart nieks nenuvažiavo pachekint.

              O šiaip aš aišku suprantu, kad tai ne darbininkų ir ne darbų vadovo reikalas, bet gal ateis diena, kuomet ir iš jų pusės bus feedback'as užsakovui (o gal kartais ir būna, ką gali žinoti?), jog galimai bus nesąmonė padaryta. Nes jei statytų kokį dangoraižį, tai kažkam iš rangovų tikrai kiltų klausimai jei projekte būtų nesąmonė ar klaida.

              Comment


                Kareivių purvynėlio naujienos
                Savivaldybė: 2019-10-25 14:31:31

                Planuojama įrengti užtvėrimą važiuojant link tilto. Įvažiavimas š Kareivių gatvės link mokyklos lieka, kadangi tai vienintelis privažiavimas iki stadiono.

                Realybė: 2019-12-16

                Tranzitinis pravažiavimas, du kartus kertantis dviračių taką ne tik neužblokuotas kaip žadėta, bet dar ir susikirtimuose iš abiejų pusių paasfaltuotas, kad automobilių vairuotojams būtų patogiau taką kirsti stabiliu pagrindu, idealiai vienodame aukštyje su dviračių taku ir nereiktų susikirtimuose pristabdyti. Paguoda gal tik ta, kad bus truputį mažiau purvo ir dviratkio šonai taip greit nesutrupės.

                Jo didenybė pralaidumas nugalėjo.
                Vilniaus miesto savivaldybe, gėda ant tavęs!


                Comment


                  Neseniai teko kamščių metu pravažiuoti pro ten. Nusukančių į dvirtakį tikrai daug Stovėdamas kamštyje suskaičiavau ~ 10 nusukančių kol nuo tilto vidurio pravažiavau pro nusukimo vietą. Dar teko matyti kaip vienas auto dvirtakiu nuvažiavo į viršų link Kareivių-Žirmūnų sankryžos pagal geriausias chamų paniatkes

                  Tuo tarpu Kareivių-Žirmūnų sankryžoje juosta sukti į kairę visiškai tuščia...

                  P.s. VMS, gėda dėl tavęs

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                    Tai kad čia vėl pasakojat kažkokias anekdotines situacijas. Jau kelioliką kart pravažiavau ta gatve dviračiu po juostų perbraižymo ir nėkart nesutikau jokio automobilio dviračių juostoje. Nežinau kiek atsilupęs turi būti, kad įvažiuoti į ją, atimt teises iškart reiktų tuomet.
                    Na žinok, ten šalia gyvenam, tai tiek aš mačiau ne kartą, kad pravažiavo tą atkarpą bent nuo maximos išvažiavimo iki sausio 13 g. sankryžos, dviračių taku. Na žmona irgi ne kartą matė.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Neseniai teko kamščių metu pravažiuoti pro ten. Nusukančių į dvirtakį tikrai daug Stovėdamas kamštyje suskaičiavau ~ 10 nusukančių kol nuo tilto vidurio pravažiavau pro nusukimo vietą. Dar teko matyti kaip vienas auto dvirtakiu nuvažiavo į viršų link Kareivių-Žirmūnų sankryžos pagal geriausias chamų paniatkes

                      Tuo tarpu Kareivių-Žirmūnų sankryžoje juosta sukti į kairę visiškai tuščia...

                      P.s. VMS, gėda dėl tavęs
                      Suka nemažai ten. Žiūrėsim pavasarį, ar neprasidės avarijos, kai dviratininkų padaugės ir jų greičiai padidės. Nes ten matomumas neįspūdingas, o sąlygos automobiliams dabar ženkliai pagerintos. Anksčiau nepravažiuodavo beveik nesustoję.

                      Shame ON you
                      Gėda ANT tavęs

                      Kai savivaldybė leidžia sau blokuoti tranzitą tiesdama asfaltą, aš leidžiu sau užsiimti pažodiniais vertimais.
                      O šiaip tai vis tiek ANT, žr. paveiksliuką.

                      Comment


                        Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
                        Suka nemažai ten. Žiūrėsim pavasarį, ar neprasidės avarijos, kai dviratininkų padaugės ir jų greičiai padidės. Nes ten matomumas neįspūdingas, o sąlygos automobiliams dabar ženkliai pagerintos. Anksčiau nepravažiuodavo beveik nesustoję.
                        Reiktų ir kokią kritinę masytę pavasarį paorganizuoti.

                        Parašė MantasMa Rodyti pranešimą
                        Shame ON you
                        Gėda ANT tavęs
                        Lietuvių kalboje turime nuostabią formą "gėda tau" ir gražų literatūrišką išsireiškimą "gėda, tau, gėda". Nenusiriskime iki VMS (vienas meras sakė) lygio. Bet paveiksliukas geras Dar reiktų pridėti Vilniaus logotipą.

                        Comment


                          Erfurto g. dviračių takas eina į pirkimus: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-697516

                          https://citify.eu/erfurto-g-dviraciu-takas/

                          Comment


                            Dviračių tako danga - rudos spalvos asfaltas? Čia misstypas, auto correctas ar kažkokia rimta priežastis naudoti kitokią spalvą negu kitur?

                            Comment


                              Matyt, klaida atspindinti realiją, kad geležies(III) oksidu dažytas asfaltas yra labiau rudas, o ne raudonas.

                              Comment


                                Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	132,2 kB ID:	1771433Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	221,9 kB ID:	1771430Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	145,7 kB ID:	1771431
                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Uch. Nu taip, dar galima ir tiesiog šiaip gatve važiuoti. Arba išvis pro Maišiagalą galima prasukti juk.
                                Kalbu apie dviračių takus ir normalų jų sujungimą, o ne kaip kažkur "teoriškai" įmanoma pravažiuoti.
                                Čia buvo keletas pastabų dėl Šilo tilto Zirmunu sankryžos dviračiu taku, tai kiek aš supratau turėtų būti jie sujungti per KAP. SUREMONTUOTA PERĖJA. Kitais metais, kai bus padaryti Zirmunu Trikampio Dviračiu Takai. Tikiuosi, kad ale dviračiu tako žymėjimas pačioje pėsčiųjų perėjoje, kur dabar atsirado yra laikinas.
                                Paskutinis taisė Romikas; 2019.12.20, 18:03.

                                Comment


                                  Naujienos iš Pilaitės prospekto.
                                  Panašu, kad pasaka tęsiasi, dvirtakio kelkraštis vėl ne tokias bordiūrais atskirtas nuo pėsčiųjų tako. Kerista du kartus klojo, panašu kad Eurovia taip pat du kartus klos.

                                  Comment


                                    O kokie tie bordiūrai turi būti?

                                    Comment


                                      Paskutiniu metu statomi taip

                                      Comment


                                        O dėl kokių priežasčių taip nestatoma Linkmenų g.?

                                        Comment


                                          Nežinau, man asmeniškai tinka ir tie ir anie, bet graudu žiūrėti, kai po atlikto darbo, nuardoma ir perdaroma.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X