Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Uch. Nu taip, dar galima ir tiesiog šiaip gatve važiuoti. Arba išvis pro Maišiagalą galima prasukti juk.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Netiesa - leisdamasis Žirmūnų gatve suki žvyruotu keliu už moksleivių techninės kūrybos centro kartodromo į kairę ir pasieki krantinės taką nepažeisdamas jokių KET nuostatų.
Kalbu apie dviračių takus ir normalų jų sujungimą, o ne kaip kažkur "teoriškai" įmanoma pravažiuoti.
- 4 patinka
Comment
-
Bet jei rimtai, tai to vėko paminėto pravažiavimo irgi reikėtų kaip dviračių tako. Būtų naudinga, nes juo ir taip nemažai žmonių naudojasi.
Pliusas tas, kad ten gi yra privažiavimas prie to nupirkto sklypo prie Neries. Tai garantuotai jį tvarkys. O kai rengs projektą reiks savivaldybės prašyt, kad numatytų ir dviračių tako jungtį.
Comment
-
Aš parašysiu Antonui dėl šito.Parašė John Rodyti pranešimąKaip tokius dalykus geriausia adresuoti savivaldybei? Per tvarkaumiestą?
Comment
-
Dėl kiekvieno atvejo jam rašyti? Nes visokių neadekvačių vietų yra/bus ne viena.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Aš parašysiu Antonui dėl šito.
- 1 patinka
Comment
-
Na, maniau, kad kalbame apie mano paminėtą atvejį dėl daugiabučių statybų ir privažiavimo.Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl kiekvieno atvejo jam rašyti? Nes visokių neadekvačių vietų yra/bus ne viena.
Visais kitais atvejais tvarkaumiestą turbūt. Vis tiek nueina pas tuos, kurie atsakingi už tai.
Comment
-
Manau marinuoja tą erdvę, nes dabar naudojasi tik gyventojai iš dviejų trobų upės šlaite ir kam prireikia pasiekti įlankos uostą ir apleistą teritoriją prie jos. Paminėjimo verta ir tą įkalnė, kur dviračių takas suspraustas į šalikelę su milžinišku bortu, kai tuo tarpu didžiąją dalį ten užima žvyrkelis, kuriuo pravažiuoja dvi mašinos per dieną. Pėstiesiems kaip visada, eina tiek žvyrkeliu, tiek dviračių taku, bet einantieji su vežimėliais neturi kito pasirinkimo tik kaip eiti per dviračių taką.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nusileidimas senu taku irgi vertas paminėjimo perliukas.
Galbūt kažką tvarkys jeigu pajudės su statybomis prie įlankos, bet nenustebintų jei ties sankryža netikėtai atsirastų planai degalinei arba parduotuvei, pagal geriausias vilnietiško planavimo tradicijas
Comment
-
Taigi nesmagu važinėti tranzitinėmis gatvėmis. Svarbu būtų maršrutai jungiantys skirtingas miesto dalis, ramius takus per Neries krantus, Šeškinės vidurį, Miglos g. imčiau bet kurį kartą vietoj triukšmo ir smogo. Tavo paminėtam Laisvės pr. ruože juk yra takai -- naujasis Architektų lankas, paskui pusėtinas šaligatvis iki tos perėjos.Parašė themanual Rodyti pranešimąKas man nepatinka, tai kad neplanuojami takai palei tranzitines gatves, pvz Laisvės pr nuo Karoliniškių iki Litexpo tunelinės perėjos, Ukmergės g. (A juosta yra, bet ten nuo kalno didelis greitis, nesaugu) nuo Šeškinės iki pedagoginio žiedo, netgi palei G.V. gatvę galėtų takas tęstis nuo Žalgirio iki dobilo su Ozo g. kur susijungtų su Ozo g. taku.
- 1 patinka
Comment
-
Čia ironija tikiuos?Parašė alga Rodyti pranešimą
Taigi nesmagu važinėti tranzitinėmis gatvėmis. Svarbu būtų maršrutai jungiantys skirtingas miesto dalis, ramius takus per Neries krantus, Šeškinės vidurį, Miglos g. imčiau bet kurį kartą vietoj triukšmo ir smogo. Tavo paminėtam Laisvės pr. ruože juk yra takai -- naujasis Architektų lankas, paskui pusėtinas šaligatvis iki tos perėjos.
Priimsiu už ironiją
man tai didžiausia nesąmonė, kad Laisvės pr. takas tęsiasi normaliai 5km su visu triukšmu ir smogu, o po to paskutinius 2km pyst sulenda kažkur į kiemus. Smagumas ne visada prioritetas, kartais greitis prioritetas, o piko metu dažnoje gatvėje dviratis yra greičiausia transporto priemonė.
Ukmergės g. pavingiavimai po gamtą irgi netinkami normaliam commutinimui, bet ten bent yra A juosta, kur teoriškai neturėtų reikėti stumdytis su automobiliais. Aišku į kalną kilt vėl bėda.
Beje kurį čia rytą atitvertoje Ukmergės A juostos dalyje užmačiau dviratininkus (sportininkų tipo, ne commuteriai), kurie erzino gudručius su automobiliais blokuodami kelią. Autobusų nebuvo, bet aš nuo centro važiavau, tai labai trumpai tik mačiau visą situaciją.
Comment
-
Ne, aš visiškai rimtai. Jei yra galimybė taką daryti taką palei judrią gatvę arba toliau, aišku, kad geriau toliau. Apie Ukmergės g., nesuprantu, kas norėtų į kalną puškuoti tame pilname dūmų griovyje su vakariniu eismu, kai galima užvažiuoti ramiu parko taku šalia. Be to, jei ten takas atsiras, tai pralėkimas su vėjeliu A juosta taps nebelegalus pagal dabartines taisykles...Parašė themanual Rodyti pranešimą
Čia ironija tikiuos?
Priimsiu už ironiją
man tai didžiausia nesąmonė, kad Laisvės pr. takas tęsiasi normaliai 5km su visu triukšmu ir smogu, o po to paskutinius 2km pyst sulenda kažkur į kiemus.
Comment
-
OK, tai spėju labiau rekreaciniais tikslais važinėjat dviračiu. Su rekreaciniais takais yra viskas ok, bet susisiekimui skirti takai turi eiti greičiausia įmanoma trasa. O ir smogo aš priskvėpuosiu panašiai ar važiuodamas 7km palei Laisves pr, ar 5km plius 3km per Lazdynų kiemus ilgesne IR lėtesne trasa.Parašė alga Rodyti pranešimą
Ne, aš visiškai rimtai. Jei yra galimybė taką daryti taką palei judrią gatvę arba toliau, aišku, kad geriau toliau. Apie Ukmergės g., nesuprantu, kas norėtų į kalną puškuoti tame pilname dūmų griovyje su vakariniu eismu, kai galima užvažiuoti ramiu parko taku šalia. Be to, jei ten takas atsiras, tai pralėkimas su vėjeliu A juosta taps nebelegalus pagal dabartines taisykles...
Ukmergės g. greitis svarbus keliaujant link centro, ten galima sutaupyti daug daugiau laiko nei kylant į kalną lyginant planuojamą trasą su tiesiausia. Takas būtų aišku geriau už A jusotą, nes būtų galima naudotis ir kylant į viršų.
Sutinku, kad esant lygiavertei alternatyvai greičio požiūriu takas toliau nuo tranzitinės gatvės bus geriau (nors reikia ir privažiavimus įvertinti, ar nenukenčia kažkuris rajonas, patraukus taką į kažkurią pusę nuo kelio), bet esamuose planuose kreivuojantys takai nėra tokios alternatyvos
- 1 patinka
Comment
-
Tai kad dviračių tako dalis per Lazdynus praktiškai tokio paties ilgio, kaip ir būtų, jei būtų daroma šalia Laisvės pr. Važiavimo greitis irgi nematau, kurioje vietoje labai apribotas? Ir nereikia daryti kosminių projektų sprendžiant Laisvės pr. dviejų įvažiavimų/išvažiavimų į/iš Lazdynų kirtimą.Parašė themanual Rodyti pranešimąO ir smogo aš priskvėpuosiu panašiai ar važiuodamas 7km palei Laisves pr, ar 5km plius 3km per Lazdynų kiemus ilgesne IR lėtesne trasa.
Comment
-
Nu ok, nepailgėja taip drastiškai kaip įsivaizdavau, bet net ir keli šimtai metrų yra ženklus skirtumas poros km atkarpoje. Greitis apribotas, nes atsiranda daug kampuotų posūkių (6 vs 1 prie parodų rūmų požeminio praėjimo važiuojant link naujo tilto arba 8 vs 0 važiuojant link naujų ofisų), reikia kirsti du kartus Asanavičiūtės gatvę (nors ir turint pirmumą, bet dėl saugumo greitis negali būti didelis) ir vieną šviesoforinę sankryžą.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąTai kad dviračių tako dalis per Lazdynus praktiškai tokio paties ilgio, kaip ir būtų, jei būtų daroma šalia Laisvės pr. Važiavimo greitis irgi nematau, kurioje vietoje labai apribotas? Ir nereikia daryti kosminių projektų sprendžiant Laisvės pr. dviejų įvažiavimų/išvažiavimų į/iš Lazdynų kirtimą.
O kokių kosminių sprendimų reiktų įvažiavimuose į Laisvės pr? Karoliniškėse jau yra kertamas vienas toks įvažiavimas ir viskas ok. Priminsiu, jog Laisvės pr kategorija yra C1.Paskutinis taisė themanual; 2019.12.12, 14:45.
Comment
-
Na pravažiuok ir atidžiau pažiūrėk tuos Lazdynų įvažiavimus. Reljefas, tiltai, tvoros, požeminė perėja. Paprastuoju būdu niekaip nepadarysi tiesaus dviračių tako. Ir nereikia, yra tikrai labiau probleminių vietų.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Nu ok, nepailgėja taip drastiškai kaip įsivaizdavau, bet net ir keli šimtai metrų yra ženklus skirtumas poros km atkarpoje. Greitis apribotas, nes atsiranda daug kampuotų posūkių (6 vietoje vieno prie parodų rūmų požeminio praėjimo), reikia kirsti du kartus Asanavičiūtės gatvę (nors ir turint pirmumą, bet dėl saugumo greitis negali būti didelis) ir vieną šviesoforinę sankryžą.
O kokių kosminių sprendimų reiktų įvažiavimuose į Laisvės pr? Karoliniškėse jau yra kertamas vienas toks įvažiavimas ir viskas ok. Priminsiu, jog Laisvės pr kategorija yra C1.
Comment
-
Esu važiavęs, nematau jokių problemų. Juk žada daryti A juostą Lasivės pr link Savanorių žiedo, vis tiek teks platinti skiriamosios juostos sąskaita, o ji plati, galima išplatinti taip, jog tilps ir dviračių takas. Nuovažas susiaurinus ir sumažinus kampus kaip ir priklauso C1 kategorijos gatvei, o pačias pervažas padarius iškiliomis, būtų pasiekti ir saugumo reikalavimai.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Na pravažiuok ir atidžiau pažiūrėk tuos Lazdynų įvažiavimus. Reljefas, tiltai, tvoros, požeminė perėja. Paprastuoju būdu niekaip nepadarysi tiesaus dviračių tako. Ir nereikia, yra tikrai labiau probleminių vietų.
- 1 patinka
Comment
-
Nu įdomu jeigu taip kreivai tiestų autostradas, kur yra visos galimybės to nedaryti, ar automobilių vairuotojai būtų patenkinti? Čia juk bus magistralinė dviračių trasa skirta greitam susisiekimui, o ne pasigrožėti panoramomisParašė alga Rodyti pranešimąAi, nu nereikia, papildomas kilometras su dviračiu tai dvi-trys minutės, panašiai kaip du sustojimai prie šviesoforo Laisvės prospekte.
Comment
-
Autostrados dažnai ir tiesiamos ne tiesiausia įmanoma linija. Ar pridedant lankstą, kad neužmigtų važiuodami tiesia linija, ar darant apylankas dėl įvairių objektų, reljefo ir t.t.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Nu įdomu jeigu taip kreivai tiestų autostradas, kur yra visos galimybės to nedaryti, ar automobilių vairuotojai būtų patenkinti? Čia juk bus magistralinė dviračių trasa skirta greitam susisiekimui, o ne pasigrožėti panoramomis
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Autostrados dažnai ir tiesiamos ne tiesiausia įmanoma linija. Ar pridedant lankstą, kad neužmigtų važiuodami tiesia linija, ar darant apylankas dėl įvairių objektų, reljefo ir t.t.
viskas aišku dabar, tie 90 laipsnių kampai ir pervažos tai į vieną gatvės pusę, tai į kitą yra tam, kad dviratininkai neužmigtų prie vairo
- 1 patinka
Comment
Comment