Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Senas krantinės takas palei Žirmūnu gatvę ir naujas Žirmūnų takas Nuo Šilo tilto link Lidl. Vieta ties Šilo tiltu. Nėra adekvačios jungties tarp seno ir naujo tako ir nesutvarkyta sankryža bei šviesoforai. Bent jau laikantis KET patekti iš vieno tako į kitą nenulipus nuo dviračio negalima
    Netiesa - leisdamasis Žirmūnų gatve suki žvyruotu keliu už moksleivių techninės kūrybos centro kartodromo į kairę ir pasieki krantinės taką nepažeisdamas jokių KET nuostatų.

    Comment


      Parašė vėkas Rodyti pranešimą

      Netiesa - leisdamasis Žirmūnų gatve suki žvyruotu keliu už moksleivių techninės kūrybos centro kartodromo į kairę ir pasieki krantinės taką nepažeisdamas jokių KET nuostatų.
      Uch. Nu taip, dar galima ir tiesiog šiaip gatve važiuoti. Arba išvis pro Maišiagalą galima prasukti juk.
      Kalbu apie dviračių takus ir normalų jų sujungimą, o ne kaip kažkur "teoriškai" įmanoma pravažiuoti.

      Comment


        Bet jei rimtai, tai to vėko paminėto pravažiavimo irgi reikėtų kaip dviračių tako. Būtų naudinga, nes juo ir taip nemažai žmonių naudojasi.

        Pliusas tas, kad ten gi yra privažiavimas prie to nupirkto sklypo prie Neries. Tai garantuotai jį tvarkys. O kai rengs projektą reiks savivaldybės prašyt, kad numatytų ir dviračių tako jungtį.

        Comment


          Kaip tokius dalykus geriausia adresuoti savivaldybei? Per tvarkaumiestą?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Kaip tokius dalykus geriausia adresuoti savivaldybei? Per tvarkaumiestą?
            Aš parašysiu Antonui dėl šito.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Aš parašysiu Antonui dėl šito.
              Dėl kiekvieno atvejo jam rašyti? Nes visokių neadekvačių vietų yra/bus ne viena.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Dėl kiekvieno atvejo jam rašyti? Nes visokių neadekvačių vietų yra/bus ne viena.
                Na, maniau, kad kalbame apie mano paminėtą atvejį dėl daugiabučių statybų ir privažiavimo.

                Visais kitais atvejais tvarkaumiestą turbūt. Vis tiek nueina pas tuos, kurie atsakingi už tai.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Nusileidimas senu taku irgi vertas paminėjimo perliukas.
                  Manau marinuoja tą erdvę, nes dabar naudojasi tik gyventojai iš dviejų trobų upės šlaite ir kam prireikia pasiekti įlankos uostą ir apleistą teritoriją prie jos. Paminėjimo verta ir tą įkalnė, kur dviračių takas suspraustas į šalikelę su milžinišku bortu, kai tuo tarpu didžiąją dalį ten užima žvyrkelis, kuriuo pravažiuoja dvi mašinos per dieną. Pėstiesiems kaip visada, eina tiek žvyrkeliu, tiek dviračių taku, bet einantieji su vežimėliais neturi kito pasirinkimo tik kaip eiti per dviračių taką.
                  Galbūt kažką tvarkys jeigu pajudės su statybomis prie įlankos, bet nenustebintų jei ties sankryža netikėtai atsirastų planai degalinei arba parduotuvei, pagal geriausias vilnietiško planavimo tradicijas

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą
                    Kas man nepatinka, tai kad neplanuojami takai palei tranzitines gatves, pvz Laisvės pr nuo Karoliniškių iki Litexpo tunelinės perėjos, Ukmergės g. (A juosta yra, bet ten nuo kalno didelis greitis, nesaugu) nuo Šeškinės iki pedagoginio žiedo, netgi palei G.V. gatvę galėtų takas tęstis nuo Žalgirio iki dobilo su Ozo g. kur susijungtų su Ozo g. taku.
                    Taigi nesmagu važinėti tranzitinėmis gatvėmis. Svarbu būtų maršrutai jungiantys skirtingas miesto dalis, ramius takus per Neries krantus, Šeškinės vidurį, Miglos g. imčiau bet kurį kartą vietoj triukšmo ir smogo. Tavo paminėtam Laisvės pr. ruože juk yra takai -- naujasis Architektų lankas, paskui pusėtinas šaligatvis iki tos perėjos.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Taigi nesmagu važinėti tranzitinėmis gatvėmis. Svarbu būtų maršrutai jungiantys skirtingas miesto dalis, ramius takus per Neries krantus, Šeškinės vidurį, Miglos g. imčiau bet kurį kartą vietoj triukšmo ir smogo. Tavo paminėtam Laisvės pr. ruože juk yra takai -- naujasis Architektų lankas, paskui pusėtinas šaligatvis iki tos perėjos.
                      Čia ironija tikiuos?
                      Priimsiu už ironiją man tai didžiausia nesąmonė, kad Laisvės pr. takas tęsiasi normaliai 5km su visu triukšmu ir smogu, o po to paskutinius 2km pyst sulenda kažkur į kiemus. Smagumas ne visada prioritetas, kartais greitis prioritetas, o piko metu dažnoje gatvėje dviratis yra greičiausia transporto priemonė.
                      Ukmergės g. pavingiavimai po gamtą irgi netinkami normaliam commutinimui, bet ten bent yra A juosta, kur teoriškai neturėtų reikėti stumdytis su automobiliais. Aišku į kalną kilt vėl bėda.

                      Beje kurį čia rytą atitvertoje Ukmergės A juostos dalyje užmačiau dviratininkus (sportininkų tipo, ne commuteriai), kurie erzino gudručius su automobiliais blokuodami kelią. Autobusų nebuvo, bet aš nuo centro važiavau, tai labai trumpai tik mačiau visą situaciją.

                      Comment


                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                        Čia ironija tikiuos?
                        Priimsiu už ironiją man tai didžiausia nesąmonė, kad Laisvės pr. takas tęsiasi normaliai 5km su visu triukšmu ir smogu, o po to paskutinius 2km pyst sulenda kažkur į kiemus.
                        Ne, aš visiškai rimtai. Jei yra galimybė taką daryti taką palei judrią gatvę arba toliau, aišku, kad geriau toliau. Apie Ukmergės g., nesuprantu, kas norėtų į kalną puškuoti tame pilname dūmų griovyje su vakariniu eismu, kai galima užvažiuoti ramiu parko taku šalia. Be to, jei ten takas atsiras, tai pralėkimas su vėjeliu A juosta taps nebelegalus pagal dabartines taisykles...

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                          Ne, aš visiškai rimtai. Jei yra galimybė taką daryti taką palei judrią gatvę arba toliau, aišku, kad geriau toliau. Apie Ukmergės g., nesuprantu, kas norėtų į kalną puškuoti tame pilname dūmų griovyje su vakariniu eismu, kai galima užvažiuoti ramiu parko taku šalia. Be to, jei ten takas atsiras, tai pralėkimas su vėjeliu A juosta taps nebelegalus pagal dabartines taisykles...
                          OK, tai spėju labiau rekreaciniais tikslais važinėjat dviračiu. Su rekreaciniais takais yra viskas ok, bet susisiekimui skirti takai turi eiti greičiausia įmanoma trasa. O ir smogo aš priskvėpuosiu panašiai ar važiuodamas 7km palei Laisves pr, ar 5km plius 3km per Lazdynų kiemus ilgesne IR lėtesne trasa.
                          Ukmergės g. greitis svarbus keliaujant link centro, ten galima sutaupyti daug daugiau laiko nei kylant į kalną lyginant planuojamą trasą su tiesiausia. Takas būtų aišku geriau už A jusotą, nes būtų galima naudotis ir kylant į viršų.
                          Sutinku, kad esant lygiavertei alternatyvai greičio požiūriu takas toliau nuo tranzitinės gatvės bus geriau (nors reikia ir privažiavimus įvertinti, ar nenukenčia kažkuris rajonas, patraukus taką į kažkurią pusę nuo kelio), bet esamuose planuose kreivuojantys takai nėra tokios alternatyvos

                          Comment


                            Parašė themanual Rodyti pranešimą
                            O ir smogo aš priskvėpuosiu panašiai ar važiuodamas 7km palei Laisves pr, ar 5km plius 3km per Lazdynų kiemus ilgesne IR lėtesne trasa.
                            Tai kad dviračių tako dalis per Lazdynus praktiškai tokio paties ilgio, kaip ir būtų, jei būtų daroma šalia Laisvės pr. Važiavimo greitis irgi nematau, kurioje vietoje labai apribotas? Ir nereikia daryti kosminių projektų sprendžiant Laisvės pr. dviejų įvažiavimų/išvažiavimų į/iš Lazdynų kirtimą.

                            Comment


                              Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
                              Tai kad dviračių tako dalis per Lazdynus praktiškai tokio paties ilgio, kaip ir būtų, jei būtų daroma šalia Laisvės pr. Važiavimo greitis irgi nematau, kurioje vietoje labai apribotas? Ir nereikia daryti kosminių projektų sprendžiant Laisvės pr. dviejų įvažiavimų/išvažiavimų į/iš Lazdynų kirtimą.
                              Nu ok, nepailgėja taip drastiškai kaip įsivaizdavau, bet net ir keli šimtai metrų yra ženklus skirtumas poros km atkarpoje. Greitis apribotas, nes atsiranda daug kampuotų posūkių (6 vs 1 prie parodų rūmų požeminio praėjimo važiuojant link naujo tilto arba 8 vs 0 važiuojant link naujų ofisų), reikia kirsti du kartus Asanavičiūtės gatvę (nors ir turint pirmumą, bet dėl saugumo greitis negali būti didelis) ir vieną šviesoforinę sankryžą.
                              O kokių kosminių sprendimų reiktų įvažiavimuose į Laisvės pr? Karoliniškėse jau yra kertamas vienas toks įvažiavimas ir viskas ok. Priminsiu, jog Laisvės pr kategorija yra C1.
                              Paskutinis taisė themanual; 2019.12.12, 14:45.

                              Comment


                                Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                Nu ok, nepailgėja taip drastiškai kaip įsivaizdavau, bet net ir keli šimtai metrų yra ženklus skirtumas poros km atkarpoje. Greitis apribotas, nes atsiranda daug kampuotų posūkių (6 vietoje vieno prie parodų rūmų požeminio praėjimo), reikia kirsti du kartus Asanavičiūtės gatvę (nors ir turint pirmumą, bet dėl saugumo greitis negali būti didelis) ir vieną šviesoforinę sankryžą.
                                O kokių kosminių sprendimų reiktų įvažiavimuose į Laisvės pr? Karoliniškėse jau yra kertamas vienas toks įvažiavimas ir viskas ok. Priminsiu, jog Laisvės pr kategorija yra C1.
                                Na pravažiuok ir atidžiau pažiūrėk tuos Lazdynų įvažiavimus. Reljefas, tiltai, tvoros, požeminė perėja. Paprastuoju būdu niekaip nepadarysi tiesaus dviračių tako. Ir nereikia, yra tikrai labiau probleminių vietų.

                                Comment


                                  Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

                                  Na pravažiuok ir atidžiau pažiūrėk tuos Lazdynų įvažiavimus. Reljefas, tiltai, tvoros, požeminė perėja. Paprastuoju būdu niekaip nepadarysi tiesaus dviračių tako. Ir nereikia, yra tikrai labiau probleminių vietų.
                                  Esu važiavęs, nematau jokių problemų. Juk žada daryti A juostą Lasivės pr link Savanorių žiedo, vis tiek teks platinti skiriamosios juostos sąskaita, o ji plati, galima išplatinti taip, jog tilps ir dviračių takas. Nuovažas susiaurinus ir sumažinus kampus kaip ir priklauso C1 kategorijos gatvei, o pačias pervažas padarius iškiliomis, būtų pasiekti ir saugumo reikalavimai.

                                  Comment


                                    Ai, nu nereikia, papildomas kilometras su dviračiu tai dvi-trys minutės, panašiai kaip du sustojimai prie šviesoforo Laisvės prospekte.

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą
                                      Ai, nu nereikia, papildomas kilometras su dviračiu tai dvi-trys minutės, panašiai kaip du sustojimai prie šviesoforo Laisvės prospekte.
                                      Nu įdomu jeigu taip kreivai tiestų autostradas, kur yra visos galimybės to nedaryti, ar automobilių vairuotojai būtų patenkinti? Čia juk bus magistralinė dviračių trasa skirta greitam susisiekimui, o ne pasigrožėti panoramomis

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                        Nu įdomu jeigu taip kreivai tiestų autostradas, kur yra visos galimybės to nedaryti, ar automobilių vairuotojai būtų patenkinti? Čia juk bus magistralinė dviračių trasa skirta greitam susisiekimui, o ne pasigrožėti panoramomis
                                        Autostrados dažnai ir tiesiamos ne tiesiausia įmanoma linija. Ar pridedant lankstą, kad neužmigtų važiuodami tiesia linija, ar darant apylankas dėl įvairių objektų, reljefo ir t.t.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Autostrados dažnai ir tiesiamos ne tiesiausia įmanoma linija. Ar pridedant lankstą, kad neužmigtų važiuodami tiesia linija, ar darant apylankas dėl įvairių objektų, reljefo ir t.t.
                                          viskas aišku dabar, tie 90 laipsnių kampai ir pervažos tai į vieną gatvės pusę, tai į kitą yra tam, kad dviratininkai neužmigtų prie vairo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X