Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Xeonas Rodyti pranešimą
    Na gal pasikartosiu, kažkieno mintis, bet man labai užkliuvo Šimulionio g. dviračio takų žymėjimo nesilaikymas. Jei tiksliau sakant, palikta galimybė važinėtis nubrėžtais takais, esančiais gatvėje. Užteko keletą kartų tik praeiti pro perėję, esančią link maximos ir neįgaliųjų centro. Pora mašinų pravažiavo dviračiu taku, viena moteris iš maximo išsukinėjo, ir nelabai sekėsi įsukti už saugomo salelės. Gal problema kad nėra fizinės kliūties? ar įprotis sukti už pesčiųjų salėlės, kokia yra įrengta tarp važiuojamosios dalies ir dviračių tako. Bet šita mintis negaliojo, tam atvėjui kur iš toliausiai važiavo dviračio taku.
    Aišku kita mintis, tai parkavimas, mašinų priešingoj pusėj nei dviračio takos, prie naujų namų esančių nuo maximos įvažiavimo, link parko, dažnai kampu pastato ir mašinos galas gerokai išlenda į važiuojamą dali, tai esamoj gatvės plotyje, mašinom prasilenkti nebeišeina.
    Tai kad čia vėl pasakojat kažkokias anekdotines situacijas. Jau kelioliką kart pravažiavau ta gatve dviračiu po juostų perbraižymo ir nėkart nesutikau jokio automobilio dviračių juostoje. Nežinau kiek atsilupęs turi būti, kad įvažiuoti į ją, atimt teises iškart reiktų tuomet.

    Comment


      Parašė Xeonas Rodyti pranešimą
      Na gal pasikartosiu, kažkieno mintis, bet man labai užkliuvo Šimulionio g. dviračio takų žymėjimo nesilaikymas. Jei tiksliau sakant, palikta galimybė važinėtis nubrėžtais takais, esančiais gatvėje. Užteko keletą kartų tik praeiti pro perėję, esančią link maximos ir neįgaliųjų centro. Pora mašinų pravažiavo dviračiu taku, viena moteris iš maximo išsukinėjo, ir nelabai sekėsi įsukti už saugomo salelės. Gal problema kad nėra fizinės kliūties? ar įprotis sukti už pesčiųjų salėlės, kokia yra įrengta tarp važiuojamosios dalies ir dviračių tako. Bet šita mintis negaliojo, tam atvėjui kur iš toliausiai važiavo dviračio taku.
      Aišku kita mintis, tai parkavimas, mašinų priešingoj pusėj nei dviračio takos, prie naujų namų esančių nuo maximos įvažiavimo, link parko, dažnai kampu pastato ir mašinos galas gerokai išlenda į važiuojamą dali, tai esamoj gatvės plotyje, mašinom prasilenkti nebeišeina.
      Tai įrengė dar ką nors prie įvažiavimų ar nieko taip ir neįrengė? Antonui primygtinai siūliau fizines saleles ties įvažiavimais daryt, bet jaučiu kažkas kitas buvo protingesnis.

      Comment


        Fizinės salelės yra, bet jos per trumpos, trūksta tako fizinio atribojimo, kad ir ties tuo pačiu išvažiavimu iš Maximos. Kad ir tais pačiais kuoliukais, kad aiškiai matytųsti, jog ten negalima važiuoti, nes kol kas tai tik užbrūkšniuota.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

          Čia kažkoks reklaminis savivaldybės postas ar jūs tiesiog labai retai keliaujat po miestą? Iš 17 dviračių takų aš vien nepradėtų suskačiuoju 6, jau nekalbant apie nebaigtus.
          Visokiuose mikrorajonuose retai būnu, tai galiu kažko nežinoti, bet kiek žinau tai kol kas nepradėta tiesti dviračių tako Žalgirio ir Naugarduko gatvėse, gal dar koks nereikšmingas galas. Bet bendroje sumoje tai yra nedidelė dalis, lyginant su tuo, kiek per šiuos metus buvo nutiesta arba šiuo metu yra tiesiama ir reikia suprasti, kad vėlavimai yra natūrali statybų proceso dalis, tiek valstybiniame, tiek privačiame sektoriuje. Reikia skirti kur vėluojama pusmečiu ir kur apskritai nėra projektai įgyvendinami. Čia reikia dar pridurti, kad žemėlapyje pažymėti ne visi šiemet nutiesti dviračių takai, pvz. Žirmūnų gatvės, prie balto ir prie Kareivių gatvės tiltų per Nerį (ir dar turbūt ne visus prisimenu). Kai reikia - aš Vilniaus savivaldybę kritikuoju pats pirmas, tačiau visiškai nesuprantu nepagrįstos kritikos. Kai pirmą kartą Vilniaus istorijoje taip aktyviai tiesiami dviračių takai ir iš esmės vyksta dviračių takų revoliucija, tai man nesuprantama kodėl apskritai reikėtų tuo piktintis, o jeigu jau piktinamasi, tai bent jau kažkokių argumentų reikėtų normalesnių susigalvoti, nei kad 'kodėl ne nuo vienos vietos visus takus tiesia'.

          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Gal yra nuoroda į artimiausiu metu planuojamų takų žemėlapį?
          https://maps.vilnius.lt/transportas
          Sluoksniuose reikia pasirinkti, kad rodytų planuojamus tiesti dviračių takus.

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

            Visokiuose mikrorajonuose retai būnu, tai galiu kažko nežinoti, bet kiek žinau tai kol kas nepradėta tiesti dviračių tako Žalgirio ir Naugarduko gatvėse, gal dar koks nereikšmingas galas. Bet bendroje sumoje tai yra nedidelė dalis, lyginant su tuo, kiek per šiuos metus buvo nutiesta arba šiuo metu yra tiesiama ir reikia suprasti, kad vėlavimai yra natūrali statybų proceso dalis, tiek valstybiniame, tiek privačiame sektoriuje. Reikia skirti kur vėluojama pusmečiu ir kur apskritai nėra projektai įgyvendinami. Čia reikia dar pridurti, kad žemėlapyje pažymėti ne visi šiemet nutiesti dviračių takai, pvz. Žirmūnų gatvės, prie balto ir prie Kareivių gatvės tiltų per Nerį (ir dar turbūt ne visus prisimenu). Kai reikia - aš Vilniaus savivaldybę kritikuoju pats pirmas, tačiau visiškai nesuprantu nepagrįstos kritikos. Kai pirmą kartą Vilniaus istorijoje taip aktyviai tiesiami dviračių takai ir iš esmės vyksta dviračių takų revoliucija, tai man nesuprantama kodėl apskritai reikėtų tuo piktintis, o jeigu jau piktinamasi, tai bent jau kažkokių argumentų reikėtų normalesnių susigalvoti, nei kad 'kodėl ne nuo vienos vietos visus takus tiesia'.
            Tai tada reikia pridurti, kad pvz Paupio takas yra 2018 projektas, Naugarduko yra nupaišytas ant seno asfalto, o ne nutiestas ir t.t. Dar kartą, iš pažymėtų žemėlapyje aš suskaičiuoju 6 nepradėtus, plius žemėlapyje nematau Fino gatvės tako nei 2019, nei kituose planuose, nors turėjo būti nutiestas kartu su Giedraičių, tad gaunam jau 7 iš 18. O dar kiek nepradėtų dvirtakių nukelta į 2020, nors jau turėjo būti nutiesti... Tai kad tiesia daugiau dvirtakių nei bet kada yra labai gerai, taip ir turi būti, blogai yra priešrinkiminiai Šimašiaus pažadai, kurie neturi nieko bendro su realybe.

            Comment



              Dar karta: visur, kur vykdomos statybos, vėlavimai yra natūralus reiškinys. Koks tavo moralas? Kad savivaldybė neturėtų skelbti apie planuojamus tiesti takus, nes natūralu, kad kai kurie iš jų vėluos? Ar kad savivaldybė neužsibrėžtų nutiesti tiek daug dviračių takų ir visą dėmesį koncentruotų į kelis, kuriuos žino, kad tikrai nuties laiku? Tiesą sakant aš nenorėčiau nei vieno, nei kito varianto ir geriausiu laikau dabartinį - kada tikslai užsibrėžiami milžiniški, o jeigu kas vėluoja, tai nėra bėda, bėda yra kada nėra aukštų tikslų ir kada tie takai nėra tiesiami, kaip buvo ankščiau.

              Comment


                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                Dar karta: visur, kur vykdomos statybos, vėlavimai yra natūralus reiškinys. Koks tavo moralas? Kad savivaldybė neturėtų skelbti apie planuojamus tiesti takus, nes natūralu, kad kai kurie iš jų vėluos? Ar kad savivaldybė neužsibrėžtų nutiesti tiek daug dviračių takų ir visą dėmesį koncentruotų į kelis, kuriuos žino, kad tikrai nuties laiku? Tiesą sakant aš nenorėčiau nei vieno, nei kito varianto ir geriausiu laikau dabartinį - kada tikslai užsibrėžiami milžiniški, o jeigu kas vėluoja, tai nėra bėda, bėda yra kada nėra aukštų tikslų ir kada tie takai nėra tiesiami, kaip buvo ankščiau.
                Pritariu. Geriau vėluot, negu visai nieko. Lenkija ir Estija nebuvo pastatyta per naktį (čia tarp kitko, jeigu ką)

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                  Dar karta: visur, kur vykdomos statybos, vėlavimai yra natūralus reiškinys. Koks tavo moralas? Kad savivaldybė neturėtų skelbti apie planuojamus tiesti takus, nes natūralu, kad kai kurie iš jų vėluos? Ar kad savivaldybė neužsibrėžtų nutiesti tiek daug dviračių takų ir visą dėmesį koncentruotų į kelis, kuriuos žino, kad tikrai nuties laiku? Tiesą sakant aš nenorėčiau nei vieno, nei kito varianto ir geriausiu laikau dabartinį - kada tikslai užsibrėžiami milžiniški, o jeigu kas vėluoja, tai nėra bėda, bėda yra kada nėra aukštų tikslų ir kada tie takai nėra tiesiami, kaip buvo ankščiau.
                  Ok, jeigu jūs renkatės kas statys jums namą ir pasirenkat mane, nes aš prižadu viską pastatyt per 3 mėnesius, o paskui padarau tai per visus metus (na bet padarau gi, ot big deal...), tai jum viskas su tuo bus ok, nes galų gale aš juk pastačiau tą namą ir dzin kiek laiko tai užtruko? Sorry, bet man tokie dalykai nesuprantami, čia kažkas panašaus į "nu vagia, bet ir daro", tik "nu kabina makaronus, bet nu daro juk kažką". Moralas toks, kad nereikia meluot prieš rinkimus (nors, pasirodo, tai neblogai veikia, pvz ant jūsų, juk net nežinot realios situacijos), tai kad takai yra tiesiami - taip ir turi būti, bet jeigu tu veluoji (kas pasitaiko), tai bent jau nekabink dar dvigubai daugiau makaronų tam, kad sulaukt visuomenės palaikymo. Nes pavyzdžiui pažiūrėkit į 2020 planus, maža to, kad keli dvirtakiai jau turėjo būti nutiesti (pvz Narbuto, Neries kantinės, Žirmūnų trikampis), tai aš jau dabar galiu lažintis, kad visų 2020 planuojamų takų 100% nenuties, nes tai tiesiog neįmanoma.

                  Comment


                    Dar karta: visur, kur vykdomos statybos, vėlavimai yra natūralus reiškinys.
                    Yra vietų, kur nėra jokių statybų, tačiau darbai įpusėjami ir numetami neribotam laikotarpiui. Geras pavyzdys yra dviračių tako, vedančio Žaliųjų er. link, asfaltavimas. Turbūt dar pavasarį numatytos asfaltuoti atkarpos buvo padengtos stambia skalda. Po to kažkiek paasfaltuota. Ir viskas palikta iki šiol. Visą vasarą dviratininkai kratėsi per tą stambią skaldą.

                    Comment


                      Buvo informacija, kad prie Žaliųjų Ežerų nebebus jokio asfalto naujo – uždraudė Verkių parko vadovybė ar kažkas kiti panašūs. Motyvuodami tuo, kad parke turi būti natūrali danga.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                        Moralas toks, kad nereikia meluot prieš rinkimus [I](nors, pasirodo, tai neblogai veikia, pvz ant jūsų
                        Tame ir esmė, kad per rinkimus aš klausausi ne pažadų, o vertinu realius darbus. Pagal mano vertinimą balsavau už Šimašių, nes jis tiesė dviračių takus, kaip suprantu tu balsavai už Zuoką, nes nė vienas jo nutiestas dviračių takas nevėlavo ir nesvarbu, kad jų apskritai nebuvo. Dėl to ir dabar man visiškai nesvarbu ką ir kiek koks Šimašius žadėjo, aš tų pažadų net neskaičiau, man svarbu kiek realiai kilometrų dviračių tako yra nutiesiama per metus.

                        Ok, jeigu jūs renkatės kas statys jums namą ir pasirenkat mane, nes aš prižadu viską pastatyt per 3 mėnesius, o paskui padarau tai per visus metus (na bet padarau gi, ot big deal...), tai jum viskas su tuo bus ok.
                        Jeigu statysies namą, greitai suprasi, kad dažniausiai niekas neina pagal planą, nebent perki jau pastatytą namą. Bet jeigu namo statymu užsiimi pats - ruoši projektą, samdysi darbininkus ir t.t., tai retu atveju gali tiksliai suplanuoti kiek viskas užtruks. Kitas reikalas, kada jau pasirašai sutartį su rangovais. Jie žinoma ne kvaili ir užsimeta ekstra laiko, bet juk tas pats galioja ir dviračių takų tiesime - pasirašius sutartį rangovas retai kada vėluoja nutiesti tuos dviračių takus. Problema ne ten, problema projektų rengime ir kadangi sėdi šitame forume, galėjai pastebėti, kad projektų rengimas užtrunka ilgiau, nei pačios statybos, pvz. K18b projekto laimėtojas paaiškėjo prieš 4 metus, o dviračių takų tiesime dar įsivelia ir pašaliniai faktoriai, tokie kaip finansavimo šaltiniai, ES fondų programų niuansai, konkursų teisminiai procesai ir t.t. Bet pasikartosiu - man visiškai nesvarbu kiek kas vėluoja, man svarbu kiek km. dviračių takų yra nutiesiama per metus, jeigu Šimašius prisižadėtų dešimt kartų daugiau jų nutiesti, o nutiestų 5 kartus daugiau ir kitus vėluotų - aš tai labai pozityviai priimčiau, o tu kaip suprantu negatyviai, nes vertintum ne tai, kad dviračių takų nutiesta 5 kart daugiau daugiau, o tai, kad kiek daug jų vėluoja.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                          Tame ir esmė, kad per rinkimus aš klausausi ne pažadų, o vertinu realius darbus. Pagal mano vertinimą balsavau už Šimašių, nes jis tiesė dviračių takus, kaip suprantu tu balsavai už Zuoką, nes nė vienas jo nutiestas dviračių takas nevėlavo ir nesvarbu, kad jų apskritai nebuvo. Dėl to ir dabar man visiškai nesvarbu ką ir kiek koks Šimašius žadėjo, aš tų pažadų net neskaičiau, man svarbu kiek realiai kilometrų dviračių tako yra nutiesiama per metus.
                          Nebalsavau nei už Šimašių, nei tuo labiau už Zuoką.

                          Jie žinoma ne kvaili ir užsimeta ekstra laiko, bet juk tas pats galioja ir dviračių takų tiesime - pasirašius sutartį rangovas retai kada vėluoja nutiesti tuos dviračių takus. Problema ne ten, problema projektų rengime ir kadangi sėdi šitame forume, galėjai pastebėti, kad projektų rengimas užtrunka ilgiau, nei pačios statybos.
                          Kadangi sprendžiu ne tik iš forumo, bet ir prasivažiuoju ir prasieinu per miestą, puikiai matau, kad viena iš pagrindinių problemų yra, kad VMS prikabino visiems makaronų ir dabar reikia kažkaip kurt iliuziją, kad tai nebuvo pigūs populistiniai pažadai ir kad darbai iš tikrųjų vyksta. Taip ir turim pvz Neries Senvagės dvirtakį - tiesia jau daugiau nei metus, o nepadaryta nei pusės darbų. Kodėl? Nes 2/3 to laiko niekas ten net nedirbo, nes reikia varynėt per tuos likusius objektus, kad atrodytų, kad visur vyksta darbai. Todėl praktiškai visi dvirtakiai ir veluoja. O apie problemas projektų rengime tai išvis juokinga, tų projektų jau paruoštų ir patvirtintų yra tiek, kiek per 2020 jie nesugebėtų nutiest...

                          Comment


                            Kaune dalis dvirtakių irgi vėluoja, bet man svarbu, kad pradėtų, o kaip prižada labai neiimu į širdį, svarbu padaro. Na nebent užpuola paranojiškos mintys, kad iš vis viskas stos kaip auksiniais 90-aisiais ir 2000-aisiais

                            Comment


                              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                              viena iš pagrindinių problemų yra, kad VMS prikabino visiems makaronų ir dabar reikia kažkaip kurt iliuziją, kad tai nebuvo pigūs populistiniai pažadai ir kad darbai iš tikrųjų vyksta.
                              99.9% vilniečių negalėtų išvardinti kur kada ir kokius dviračių takus VMS žadėjo nutiesti. Jiems tai visiškai nerūpi, jiems rūpi kiek realiai yra nutiesiama. Siūlau tą patį ir tau daryti - pamiršti visas VMS įvardintas dviračių tiesimo datas ir pradėti vertinti ne kalbas, o darbus, nebereikės piktintis lygioj vietoj ir kurti tokių konspiracijų:

                              2/3 to laiko niekas ten net nedirbo, nes reikia varynėt per tuos likusius objektus, kad atrodytų, kad visur vyksta darbai.

                              Comment


                                Kažkada neseniai čia buvo mini diskusija, ar Vilniuje yra dviračių takų sistema. Tai čia keli atsitiktiniai pavyzdžiai, kurie man asmeniškai užkliūna tiesiog važiuojant dviračiu. Kas bus daroma su raudonai pažymėtomis vietomis? Jeigu bus kada nors, tai kodėl ne dabar, kai pagrindinė infrastruktūra jau yra įrengta?

                                Žaliai pažymėjau adekvačius esamus, statomus ar patvirtintus būsimus dviračių takus. Raudonais punktyrais pažymėtos vietos, kurių statusas nelabai aiškus.

                                Žvejų g. tako susiaurėjimas artėjant prie Mindaugo tilto. Jau dabar labai nepatogi ir net pavopjinga vieta. Kas bus, kai aplinkui bus renovuota/pastatyta daugiau takų ir dviračių eismas padidės kelis kartus?


                                Senas krantinės takas palei Žirmūnu gatvę ir naujas Žirmūnų takas Nuo Šilo tilto link Lidl. Vieta ties Šilo tiltu. Nėra adekvačios jungties tarp seno ir naujo tako ir nesutvarkyta sankryža bei šviesoforai. Bent jau laikantis KET patekti iš vieno tako į kitą nenulipus nuo dviračio negalima


                                Esamas naujas takas Saltoniškių g. ir būsimas takas palei Narbuto g. Nebus jungties tarp jų? Nes nu surely nebus siūloma neštis dviračių požemine "perėja"?




                                Kas bus su šita vieta? Takas nuo Ozo pusės iki dobilo sankryžos kaip ir pastatytas. Perėja/pervaža pro sankryžą link Šeškinės liko, kaip buvusi. Ar bus įrengiamos saugios ir patogios pervažos bei perėjos pėstiesiems? Kaip bus su takų sujungimu abiejose Ozo g. pusėje?


                                Įrengtas naujas takas Gelvonų g. nuo sankryžos link Ozo eina visai geros būklės takas. Jungties tarp abiejų takų nėra. Reikia kirsti necivilizuotą ir nepatogią Akropolio sankryžą.



                                Čia vienas žiauresnių. Vos ne iš visų pusių įvairiomis kryptymis eina arba eis dviračių takai. Bet nuvažiuoti nuo Akropolio ar Ozo pusės link upės dviračių taku nebus įmanoma. Dabar ten yra baisus apgriuvęs šaligatvis, Wtf?



                                Tai čia tokie šiaip keli randominiai pavyzdžiai. Yra jų daugiau.
                                Paskutinis taisė John; 2019.12.10, 21:29.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Tai čia tokie šiaip keli randominiai pavyzdžiai. Yra jų daugiau.
                                  Čia yra smulkmenos, kurias tikiuos pašalins per artimiausius kelis metus (net jeigu ir nepažymėta planuose).

                                  Kas man nepatinka, tai kad neplanuojami takai palei tranzitines gatves, pvz Laisvės pr nuo Karoliniškių iki Litexpo tunelinės perėjos, Ukmergės g. (A juosta yra, bet ten nuo kalno didelis greitis, nesaugu) nuo Šeškinės iki pedagoginio žiedo, netgi palei G.V. gatvę galėtų takas tęstis nuo Žalgirio iki dobilo su Ozo g. kur susijungtų su Ozo g. taku.

                                  Vienintelė gatvė, kurią gal suprantu, tai Kalvarijų, ten vietos mažai, jei būtų A juostos per visą ilgį iš abejų pusių manau dviratininkams pakaktų, o ir paraleliai eis netoliese patogios alternatyvos taikantiems tiesiai į NMC ar tiesiai į senamiestį.
                                  Paskutinis taisė themanual; 2019.12.10, 21:39.

                                  Comment


                                    Nežinau kaip Vilniuje su dviračių perėjomis, bet Kaune tai iš vis prapultis su dviračiais dėl tų perėjų, per visą miestą vos keletas vietų, kur dviračiams perėja pažymėta. Tenka arba pažeisti KET, arba nuolat nulipinėt nuo dviračio. Šiaip turiu įtarimą, stebėdamas šiek tiek situaciją, kad Vilnius labiau pažengęs su dviračių infrastruktūrą nei Kaunas, tai dar yra šioks toks polinkis dėl to jums pavydėt

                                    (tam, kad forumo kauniečiai man nesiundytų dėl to prakeiksmų už Kauno vardo teršimą prieš vilniečius, galiu teigti, kad Kaunas pvz. yra labiau pažengęs su šviesoforų standartų atnaujinimu).

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Senas krantinės takas palei Žirmūnu gatvę ir naujas Žirmūnų takas Nuo Šilo tilto link Lidl. Vieta ties Šilo tiltu. Nėra adekvačios jungties tarp seno ir naujo tako ir nesutvarkyta sankryža bei šviesoforai. Bent jau laikantis KET patekti iš vieno tako į kitą nenulipus nuo dviračio negalima
                                      Nusileidimas senu taku irgi vertas paminėjimo perliukas.

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                        Čia yra smulkmenos, kurias tikiuos pašalins per artimiausius kelis metus (net jeigu ir nepažymėta planuose).
                                        Va būtent. Bendrame grandizinės dviračių takų plėtros kontekste tai yra smulkmenos. Bėda ta, kad tos smulkmenos yra gana smarkiai erzinančios, jų yra daug ir Vilniaus valdžia turi labai nekokį track-record'ą su smulkmenų ignoravimu ir iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. Tai vat man ir įdomu, ar tokios vietos yra nurašytos kaip "smulkmenos" ir nėra planų jas tvakyti? Ar visgi tam yra planai ir tiesiog tai bus sutvarkyta vėliau?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Va būtent. Bendrame grandizinės dviračių takų plėtros kontekste tai yra smulkmenos. Bėda ta, kad tos smulkmenos yra gana smarkiai erzinančios, jų yra daug ir Vilniaus valdžia turi labai nekokį track-record'ą su smulkmenų ignoravimu ir iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. Tai vat man ir įdomu, ar tokios vietos yra nurašytos kaip "smulkmenos" ir nėra planų jas tvakyti? Ar visgi tam yra planai ir tiesiog tai bus sutvarkyta vėliau?
                                          Manau, kad tikrai sužiūrės, pvz prie Spaudos rūmų kur sutrūkinėja Laisvės pr takas, tai ten jau yra įtrauktas tvarkymas į Narbuto g. tako projektą. Eurovelo trasos sujungimas irgi pagaliau bus.
                                          Prie Panoramos bus pervaža Narbuto dviračių takui, tai nors projekte nematau jungties su Saltoniškių g, bet kad ji atsiras vilties yra.

                                          Kitas reikalas, kad tikrai per ilgai užtrunka tų smulkmenų tvarkymas, bet iš kitos pusės ir pačių takų tiesimas labai sporadiškas buvo ilgą laiką, tai sakyčiau kol kas dar labai maža imtis daryti išvadoms kai kalba eina apie naujausius dviratizmo skatinimo laikus.

                                          Sutinku, kad smulkmenos nervina labiau nei turėtų, bet vėlgi mane labiausiai neramina tai ką matau perspektyviniuose planuose, kur gali būti padaryta sunkiai atitaisomos arba neracionaliai brangios klaidos. Rašiau kažkada laišką dėl tų trasų (ir kas mane asmeniškai neramina) savivaldybei, tai gavau tik automatinį pranešimą, kad mano užklausa priimta. Teisybės dėlei daugiau ir neknisau niekam proto, nes mačiau feisbuke aktyvistų, kurie irgi mato panašias problemas ir man rodos gyvai yra aptarę tuos reikalus su savivaldybe.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X