Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Tai, kad Ozo g. sankryža neįėjo į projekto ribas. Ten tas išplatėjimas yra, nes gi bus Ozo g tęsinys. Man labiau klausimas kyla nafig reikėjo Ąžuolyno g. daryt posūkiui juostas, jeigu ten ta gatvė bus vos ne akligatvis po kitų projektų pabaigimo.
    Todel kad savivaldybe niekada nemasto i prieki. Dar kitaip tai vadinasi tunnel vision kai matau tik tai ka turiu atlikt, bet tai kas uz projekto ribu visiskai nebeidomu. Cia kaip su dviraciu takais, daug pabarstytu atkarpu po puse kilometro, bet i viena visuma niekas nesusijungia.

    Comment


      Parašė KaJenius Rodyti pranešimą

      Todel kad savivaldybe niekada nemasto i prieki. Dar kitaip tai vadinasi tunnel vision kai matau tik tai ka turiu atlikt, bet tai kas uz projekto ribu visiskai nebeidomu. Cia kaip su dviraciu takais, daug pabarstytu atkarpu po puse kilometro, bet i viena visuma niekas nesusijungia.
      Kantrybės. Dviračių takai susijungs į vieną sistemą 2023m.

      Comment


        Parašė Horn Rodyti pranešimą

        Kantrybės. Dviračių takai susijungs į vieną sistemą 2023m.
        Aha, arba 2032... O yra koks nors racionalus paaiškinimas, kodėl negalima jų tiesti iš kokios nors vienos vietos, pavyzdžiui centro, ir tolygiai plėsti iki tų "2023" (ar kokie ten dabar eiliniai pažadai), kad iki to laiko daug metų jais galima būtų patogiai naudotis?

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

          Aha, arba 2032... O yra koks nors racionalus paaiškinimas, kodėl negalima jų tiesti iš kokios nors vienos vietos, pavyzdžiui centro, ir tolygiai plėsti iki tų "2023" (ar kokie ten dabar eiliniai pažadai), kad iki to laiko daug metų jais galima būtų patogiai naudotis?
          Tiesiama daug kur su europiniais pinigais ir dėl įvairių priežasčių vieni projektai įgyvendinami greičiau, kiti lėčiau.
          Realiai, kad pagrindinės tinklo dalys susijungtų trūksta tik normalaus tako Narbuto g.. Kitais metais jį nutiesus senamiestis ir NMC bus pasiekiamas iš Pilaitės, Karoliniškių, Viršuliškių, Justiniškių bei Pašilaičių.

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

            Aha, arba 2032... O yra koks nors racionalus paaiškinimas, kodėl negalima jų tiesti iš kokios nors vienos vietos, pavyzdžiui centro, ir tolygiai plėsti iki tų "2023" (ar kokie ten dabar eiliniai pažadai), kad iki to laiko daug metų jais galima būtų patogiai naudotis?
            Nebūkim tokie pesimistai Nereiks 2032. Dar prie themanual komentaro pridėčiau, jog nemažai atkarpų yra suformuojamos vykstant naujiems projektams ir jos kol kas gaunasi iš niekur į niekur.

            Comment


              Nepamirškit, kad ne visi visada važiuoja į miesto centrą. Daug judėjimo vyksta ir tarp rajonų. Pavyzdžiui, iš Pašilaičių į Karoliniškes.

              Comment


                Parašė Horn Rodyti pranešimą

                Nebūkim tokie pesimistai Nereiks 2032. Dar prie themanual komentaro pridėčiau, jog nemažai atkarpų yra suformuojamos vykstant naujiems projektams ir jos kol kas gaunasi iš niekur į niekur.
                Aš nekalbu apie tuos dvirtakius, kuriuos nutiesia vystytojai statant savo projektus. Su tuo yra viskas gerai. Kalbu būtent apie VMS pasirinktas vietas.

                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Nepamirškit, kad ne visi visada važiuoja į miesto centrą. Daug judėjimo vyksta ir tarp rajonų. Pavyzdžiui, iš Pašilaičių į Karoliniškes.
                Na tai gerai, su tuo nėra problemų, pvz Laisvės pr. dvirtakis yra labai gerai... bet pavyzdžiui Goštauto, Žirmūnų nuo Šilo tilto iki Lidl, Apkasų, Gelvonų, visi jie yra iš niekur į niekur. Aš suprantu, kad planuojama kažkada juos su kažkuo sujungt, bet pavyzdžiui jeigu visi žino, kad kelis metus bus statomas naujas didelis rajonas (Paupys) ir kad jame planuojama tiesti dvirtakį, tai negi nėra logiškiau nutiesti dvirtakį nuo to rajono pavyzdiui iki Gedimino prospekto, sutvarkant tokias third world vietas ir nedaryt miestui gėdos prieš turistus, kurių ten yra labai daug, nei tiesti kažkokias neaiškias atkarpas ir paskui laukt 5 (o su VMS gal ir 10) metų iki kol jie ten kažką sujungs?

                Comment


                  Goštauto g. takas jungiasi su Gedo pr., jungsis su kairiųjų krantinių projektu iki pat Antakalnio. Žirmūnų visos atkarpos greit susijungs (liko atkarpa nuo LIDL). Tiesiama Apkasų g. jungsis su Rinktinės taku ir Žalgirio g. Visos nutiestos atkarpos yra dalis didesnės atkarpos.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Goštauto g. takas jungiasi su Gedo pr., jungsis su kairiųjų krantinių projektu iki pat Antakalnio. Žirmūnų visos atkarpos greit susijungs (liko atkarpa nuo LIDL). Tiesiama Apkasų g. jungsis su Rinktinės taku ir Žalgirio g. Visos nutiestos atkarpos yra dalis didesnės atkarpos.
                    Na tai aš žinau kas su kuo turi susijungti, aš kalbu apie tai, kad kodėl nenutiest iš pradžių Rinktinės atkarpos, o paskui Apkasų, kodėl nenutiest nuo centro iki Šilo tilto, o paskui toliau į Žirmūnus, kodėl nenutiest Goštauto atkarpos nuo Baltojo tilto iki Gedo prospekto, o paskui toliau... Ta pati Giedraičių gatvė - puiku, kad tiesia dvirtakį, bet tai ar per vieną dieną jie tai nusprendė padaryt? Negi negalima buvo iš anksto pagalvot apie papildomus 200 metrų iki KP dvirtakio, kad visam laikui išspręst klausimą su ta vieta?

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                      Na tai aš žinau kas su kuo turi susijungti, aš kalbu apie tai, kad kodėl nenutiest iš pradžių Rinktinės atkarpos, o paskui Apkasų, kodėl nenutiest nuo centro iki Šilo tilto, o paskui toliau į Žirmūnus, kodėl nenutiest Goštauto atkarpos nuo Baltojo tilto iki Gedo prospekto, o paskui toliau... Ta pati Giedraičių gatvė - puiku, kad tiesia dvirtakį, bet tai ar per vieną dieną jie tai nusprendė padaryt? Negi negalima buvo iš anksto pagalvot apie papildomus 200 metrų iki KP dvirtakio, kad visam laikui išspręst klausimą su ta vieta?
                      Tai nes yra projektai ir jų ribos. Giedraičių g. projektas berods dar iš Zuoko laikų. O likusią atkarpą irgi projektavo, dabar turbūt duos Eikai prafinansuot.

                      Piktiniesi lygioje vietoje. Ar takas bus pirmoje kelionės dalyje ar antroje - visai jokio skirtumo. Investuot vien į centrą irgi nėra labai gerai, kai rajonai tokios būklės.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Piktiniesi lygioje vietoje. Ar takas bus pirmoje kelionės dalyje ar antroje - visai jokio skirtumo. Investuot vien į centrą irgi nėra labai gerai, kai rajonai tokios būklės.
                        Čia kaip sugalvojus statyt metro nutiest liniją nuo Stoties iki Senamiesčio ir paskui liniją nuo Žvėryno iki Pilaitės ir paskui sakyt "nu ir kas, kad nutiesė ne nuo Senamiesčio iki Žveryno, o nuo Žveryno iki Pilaitės, važiuojant iš Pilaitės į Stotį visai jokio skirtumo kurioje dalyje metro nutiestas, o kurioje ne..." Skirtumas toks, kad jeigu plėsti dviračių takus kaip tinklą (o ne išmėtyt gabaliukus po visą miestą ir paskui bandyt juos sujungt), tuo tinklu naudotusi žymiai daugiau žmonių. Ir nėra būtina, kad tas tinklas būtų centre, svarbu kad tai būtų sujungtas tinklas, o ne 300 metrų takas, kuris 5 metus lauks sujungimo ir tik tada jis taps kam nors patrauklus ir juo pradės naudotis. Nes dabar tarkim gyvenu aš kažkur prie naujo Žirmūnų tako prie Šiaurės miestelio, nu ok, gražus takas, net visai būtų paprikolu palikt savo seną bemsą kieme, paimt paspirtuką ir be kamščių nuvaryt į centriuką, bet nusileidžiu aš nuo kalno iki Šilo tilto, baigiasi dvirtakis ir oh hello sovietiniai šaligatviai, kreivos trinkelės ir visos kitos Žirmūnų atrakcijos... Ir kažkaip jau nebepaprikolu, gal geriau dar 3 metelius pavažinėsiu su bemsų, kol nuties dvirtakį iki centriuko.

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                          Nes dabar tarkim gyvenu aš kažkur prie naujo Žirmūnų tako prie Šiaurės miestelio, nu ok, gražus takas, net visai būtų paprikolu palikt savo seną bemsą kieme, paimt paspirtuką ir be kamščių nuvaryt į centriuką, bet nusileidžiu aš nuo kalno iki Šilo tilto, baigiasi dvirtakis ir oh hello sovietiniai šaligatviai, kreivos trinkelės ir visos kitos Žirmūnų atrakcijos...
                          Nusileidus dviračiu iki Šilo tilto, niekas per Žirmūnus nebevažiuoja, visi renkasi važiuoti palei Nerį, kur jau daugybė metų veikia dviračių takas. Bet šiaip reikia nepamiršti, kad yra tiesiami ne tik dviračių takai, o dažniausiai atliekama visa gatvės rekonstrukcija - asfaltas, pakelės bortai, pėsčiųjų, dviračių takai ir net sankryžos. Ir jeigu yra planuojama tokia gatvės rekonstrukcija, tai tuo pačiu neįrenginėti ten dviračių tako, 'nes jis nesijungia su kitu', nėra labai protinga. Bet dauguma naujų dviračių takų turi jungtis su kitais dviračių takais ir su lyg kiekvienais metais, daugėjant dviračių takų, tų jungčių irgi daugėja.

                          Comment


                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                            Čia kaip sugalvojus statyt metro nutiest liniją nuo Stoties iki Senamiesčio ir paskui liniją nuo Žvėryno iki Pilaitės ir paskui sakyt "nu ir kas, kad nutiesė ne nuo Senamiesčio iki Žveryno, o nuo Žveryno iki Pilaitės, važiuojant iš Pilaitės į Stotį visai jokio skirtumo kurioje dalyje metro nutiestas, o kurioje ne..."
                            Jeigu dviračiu ar paspirtuku negali važiuot ne dviračių taku, tai tada analogija tinkama. Kitu atveju - ne.

                            Comment


                              Norit analogijos? ttttt rašo daugmaž: "ką tie durniai lenkai daro su S7? Nuo Varšuvos į Krokuvą važiuoji, tai yra greitkelis, tai nėra, tai vėl yra, tai vėl nėra. Tegu daro vientisą sistemą, o ne atkarpėles. Nekompetentiški korumpuoti vagiai."

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą
                                Norit analogijos? ttttt rašo daugmaž: "ką tie durniai lenkai daro su S7? Nuo Varšuvos į Krokuvą važiuoji, tai yra greitkelis, tai nėra, tai vėl yra, tai vėl nėra. Tegu daro vientisą sistemą, o ne atkarpėles. Nekompetentiški korumpuoti vagiai."
                                Analogiją sugalvot nėra sunku. Bet tai nekeičia to, ką aš sakiau: jokio skirtumo kuri kelio atkarpa turi taką, nes jei patogumas, nei greitis nuo to ypatingai nesikeičia. Kol nėra vientisų jungčių - tol nėra ir taškas.

                                Comment


                                  2019 metai baigiasi ir galim pradėti skaičiuoti viščiukus. Suprantama, kad ne visi planai buvo įgyvendinti, užsibrėžus ambicingus tikslus vėlavimai yra natūralus procesas, su savo statybomis vėlavo ir Quadrums, ir K18b, ir Teslos Model 3, vėlavimas nėra problema, problema, kada dviračių takai apskritai nestatomi, kaip Vilniuje buvo dar ne taip jau ir seniai. Įsijungus Vilniaus interaktyvų žemėlapį suskaičiuoju 18-20 dviračių takų, kurie pažymėti kaip šių metų planai ir kaip suprantu be kokio vieno ar poros jie visi įgyvendinti arba netoli to. Bet sekantys metai turėtų būti absoliučiai rekordiniai, jie būtų rekordiniai net jei dalis planų nusikeltų į vėlesnį laiką. Kol kas vis dar pavieniai dviračių takai sekančiais metais jau labai aktyviai pradės jungtis į bendrą tinklą kas išties yra labai svarbu, nes jeigu tie, kas dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę, jais važinėjo ir tada, kai dviračių takų apskritai nebuvo, tai važinėjantiems dėl rekreacijos nepertraukiamas dviračių takas yra ganėtinai svarbu ir galimybė nepertraukiamai važinėti ne tik palei Nerį, bet ir po visą Vilnių, jau ne už kalnų.

                                  Comment


                                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                    2019 metai baigiasi ir galim pradėti skaičiuoti viščiukus. Suprantama, kad ne visi planai buvo įgyvendinti, užsibrėžus ambicingus tikslus vėlavimai yra natūralus procesas, su savo statybomis vėlavo ir Quadrums, ir K18b, ir Teslos Model 3, vėlavimas nėra problema, problema, kada dviračių takai apskritai nestatomi, kaip Vilniuje buvo dar ne taip jau ir seniai. Įsijungus Vilniaus interaktyvų žemėlapį suskaičiuoju 18-20 dviračių takų, kurie pažymėti kaip šių metų planai ir kaip suprantu be kokio vieno ar poros jie visi įgyvendinti arba netoli to. Bet sekantys metai turėtų būti absoliučiai rekordiniai, jie būtų rekordiniai net jei dalis planų nusikeltų į vėlesnį laiką. Kol kas vis dar pavieniai dviračių takai sekančiais metais jau labai aktyviai pradės jungtis į bendrą tinklą kas išties yra labai svarbu, nes jeigu tie, kas dviratį naudoja kaip susisiekimo priemonę, jais važinėjo ir tada, kai dviračių takų apskritai nebuvo, tai važinėjantiems dėl rekreacijos nepertraukiamas dviračių takas yra ganėtinai svarbu ir galimybė nepertraukiamai važinėti ne tik palei Nerį, bet ir po visą Vilnių, jau ne už kalnų.
                                    Čia kažkoks reklaminis savivaldybės postas ar jūs tiesiog labai retai keliaujat po miestą? Iš 17 dviračių takų aš vien nepradėtų suskačiuoju 6, jau nekalbant apie nebaigtus.

                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                      Na tai aš žinau kas su kuo turi susijungti, aš kalbu apie tai, kad kodėl nenutiest iš pradžių Rinktinės atkarpos, o paskui Apkasų, kodėl nenutiest nuo centro iki Šilo tilto, o paskui toliau į Žirmūnus, kodėl nenutiest Goštauto atkarpos nuo Baltojo tilto iki Gedo prospekto, o paskui toliau... Ta pati Giedraičių gatvė - puiku, kad tiesia dvirtakį, bet tai ar per vieną dieną jie tai nusprendė padaryt? Negi negalima buvo iš anksto pagalvot apie papildomus 200 metrų iki KP dvirtakio, kad visam laikui išspręst klausimą su ta vieta?
                                      Visų pirma, tiesiamos paprasčiausios trąsos, kurios palenda po "paprastojo remonto" sąvoka. Nereikia techninių projektų, derinimų ir pan. Todėl ir atsirado pirmiausiai Žirmūnų g. atkarpa, Laisvės pr., Justiniškių g., Architektų g. atkarpos.

                                      Kiek sudėtingiau, kai savivaldybė dalį dviračių takų projektų nori pakišti po ES projektais. Tai ne tik techninių projektų ir visų derinimų reikia, bet papildomai ir teikti paraiškas ES paramai gauti, pasirašyti sutartis ir t.t. O visa tai su darbais užtrunka keliskart ilgiau. Ir ne tik dėl to, kad savivaldybė kažką netaip padaro. Dar ir dėl to kad institucijose (pvz. CPVA) yra tam tikri biurokratiniai veiksmai, ES projektų vertinimai ir t.t.

                                      Comment


                                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                        Įsijungus Vilniaus interaktyvų žemėlapį suskaičiuoju 18-20 dviračių takų, kurie pažymėti kaip šių metų planai ir kaip suprantu be kokio vieno ar poros jie visi įgyvendinti arba netoli to. Bet sekantys metai turėtų būti absoliučiai rekordiniai, jie būtų rekordiniai net jei dalis planų nusikeltų į vėlesnį laiką.
                                        Gal yra nuoroda į artimiausiu metu planuojamų takų žemėlapį?

                                        Comment


                                          Na gal pasikartosiu, kažkieno mintis, bet man labai užkliuvo Šimulionio g. dviračio takų žymėjimo nesilaikymas. Jei tiksliau sakant, palikta galimybė važinėtis nubrėžtais takais, esančiais gatvėje. Užteko keletą kartų tik praeiti pro perėję, esančią link maximos ir neįgaliųjų centro. Pora mašinų pravažiavo dviračiu taku, viena moteris iš maximo išsukinėjo, ir nelabai sekėsi įsukti už saugomo salelės. Gal problema kad nėra fizinės kliūties? ar įprotis sukti už pesčiųjų salėlės, kokia yra įrengta tarp važiuojamosios dalies ir dviračių tako. Bet šita mintis negaliojo, tam atvėjui kur iš toliausiai važiavo dviračio taku.
                                          Aišku kita mintis, tai parkavimas, mašinų priešingoj pusėj nei dviračio takos, prie naujų namų esančių nuo maximos įvažiavimo, link parko, dažnai kampu pastato ir mašinos galas gerokai išlenda į važiuojamą dali, tai esamoj gatvės plotyje, mašinom prasilenkti nebeišeina.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X