Parašė senasnamas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei kalba eina apie kitą gatvės pusę tai ten stotelių irgi yra.Toks dviračių tako kaip čia, su pėsčiųjų taku apsikeitimas, yra optimaliausias sprendimas.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąTai gali parinkti taka projektuoti kitoje puseje? Nematau problemos.
Viskas čia gerai, nesuprantu, kur jūs čia randat problemų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na o aš atsakiau, kad tai visai ne priežastis, o veikiau nenoras dirbtiParašė senasnamas Rodyti pranešimąAš tik paaiškinau priežastį, nes iš nuotraukos nelabai matosi, kad ten stotelė
.
Problemos tik mūsų pačių galvose: ai sueis ir taip, taigi negi sunku apeiti, gi nėra kur parkuotis... o kodėl pas mus vis dar ne kaip vakaruose?Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
Jei kalba eina apie kitą gatvės pusę tai ten stotelių irgi yra.Toks dviračių tako kaip čia, su pėsčiųjų taku apsikeitimas, yra optimaliausias sprendimas.
Viskas čia gerai, nesuprantu, kur jūs čia randat problemų.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.08.21, 09:19.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai dviračių takai tiesiami ties visomis pagrindinėmis gatvėmis, o jose ir VT eismas vyksta. Tai visos gatvės.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąTuriu omeni kad reiketu apkeisti pesciuju ir dviraciu taku vietas - gatve | pesciuju takas | dviraciu takas - atkarpose kur yra autobusu stoteliu. Tuo atveju dviraciu trasa gali buti tiesi ir nereiketu kas 100m kirsti pesciuju taka.
Dviračių takas arčiau gatvės tiesiamas ne šiaip sau. Praktika rodo, kad pėstieji renkasi eiti kuo įmanoma toliau nuo gatvės. Jeigu pėsčiųjų šaligatvis būtų arčiau gatvės, o dviračių takas toliau - pėstieji rinktųsi eit dviračių taku.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atsiprašau už kabinėjimąsi, bet negaliu susiturėt. "Optimalus" reiškia "pats geriausias duotom sąlygom". Tai kas yra "optimaliausias"?Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimąoptimaliausias sprendimas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vingis gerai tuo, kad atkreipia dėmesį. O ties stotelėm šiaip ar taip daugiau pėsčiųjų eismo. Visgi dviratis yra padidinto pavojingumo transporto priemonė ir jo valdytojas turėtų elgtis atsargiau su žemesne kasta.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąTuriu omeni kad reiketu apkeisti pesciuju ir dviraciu taku vietas - gatve | pesciuju takas | dviraciu takas - atkarpose kur yra autobusu stoteliu. Tuo atveju dviraciu trasa gali buti tiesi ir nereiketu kas 100m kirsti pesciuju taka.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nieko jis neatkreipia, o tik sukuria papildomus krypčių susikirtimus, kur dar ir neina iš tolo suprognozuoti dalyvių veiksmų. Jeigu pėsčiojo tikslas ne stotelė, tai jam pakeliui visiškai bereikalingai atsiranda 2 susikirtimai su dviračių taku ir dar reikia pereiti pačią stotelę, su galimai kaip tik tuo metu lipančiais keleiviais, o galbūt neprognozuojamai apeiti ją dviračių taku. Toks planavimas nei didina saugumą, nei judumo darnumą.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vingis gerai tuo, kad atkreipia dėmesį. O ties stotelėm šiaip ar taip daugiau pėsčiųjų eismo. Visgi dviratis yra padidinto pavojingumo transporto priemonė ir jo valdytojas turėtų elgtis atsargiau su žemesne kasta.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad nėra kaip apeit pėsčiajam nekertat dviračių tako čia kita problema. Idealiu atveju turėtų būti kaip vidurinėj fotkėj aukščiau. Dvirtakis ir šaligatvis daro posūkį ir prie gatvės stotelė.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nieko jis neatkreipia, o tik sukuria papildomus krypčių susikirtimus, kur dar ir neina iš tolo suprognozuoti dalyvių veiksmų. Jeigu pėsčiojo tikslas ne stotelė, tai jam pakeliui visiškai bereikalingai atsiranda 2 susikirtimai su dviračių taku ir dar reikia pereiti pačią stotelę, su galimai kaip tik tuo metu lipančiais keleiviais, o galbūt neprognozuojamai apeiti ją dviračių taku. Toks planavimas nei didina saugumą, nei judumo darnumą.
Fotkėj iš Kopenhagos nepasakyčiau, kad normaliai. Kai pas mus padarė dvirtakį tiesiai už stotelės - iškart buvo skundai, kad nesimato kada pėstysis išlenda iš už stotelės. Ir šiaip Kopenhagoj dviratis yra dievas, o pėstysis eina po jo. Net ir kaip dviratininkas, nelabai palaikau tokio požiūrio.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip bėda, kad pas mus beveik visos VT stotelės yra su įvažomis. Net ir gatvėse, kur yra atskira A juosta. Tokių atkarpų vis daugėja, o stotelės su įvažomis, kaip senais laikais. Užsienyje, jeigu palei gatvę yra žalioji juosta, dažnas toks variantas:

Jokių arba minimalūs vingiai, konfliktiniai taškai aiškiai pažymėti, VT taip pat gali greičiau įvažiuoti/išvažiuoti iš stotelės.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Daugelyje naujai paruoštų objektų daroma taip, kaip kutas įmestame vaizde. Problema yra su tokiais beprojektiniais darbais, kai stotelių nepajudinsi lengvai. Bet šiaip jo, faktas, kad stotelės turi įvažas A juostose yra stebinantis. Pavyzdžiui Konstitucijos pr. laisvai galima naikint įvažas, atsiras žymiai daugiau vietos pėstiesiems laukti, net želdynams.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jo, bet yra stotelių, kuriose stoja visi. Tai tarkim prie Europos berods visi stoja.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Įvažos reikalingos greitiesiems autobusams, kad jie stotelėse pralenktų kitus
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokie pavyzdžiai netinka mums, nes Kopenhagoje, kaip ir daug kur kitur, dviračių takai yra daromi normaliai, vienkrypčiai kiekvienoje gatvės pusėje. Tokiu atveju nėra jokios problemos kaitalioti dviračių tako ir dviračių eismo juostos pagal poreikį, bei esant poreikiui eismą iš dviračių tako nukreipti į važiojamąją dalį ir atvirkščiai. Pas mus daromas kažkoks hibridas, kai net dviračių eismo juosta yra "įteisinta" dvipusio eismo, kai su dviračiu gali važiuoti tiesiog pavojingai prieš eismą. Taigi tokie variantai tik sukurtų daugiau konfliktinių situacijų.Parašė MartynasT Rodyti pranešimąĮ KĄ ATKREIPIA DĖMESĮ?
Normaliuose miestuose, kaip Kopenhaga yra daroma normaliai ir pas mus buvo galima daryt normaliai, bet jau per vėlu, nes nieks neperdarinės šitų dviračių takų, taip kaip turėtų būt.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Yra gatvių, kuriose greitieji autobusai nevažinėja, o jei važiuoja - stoja dalyje sustojimų kartu su kitais maršrutais. Taip pat ne visur eismas toks intensyvus, kad greitieji autobusai negalėtų saugiai apvažiuoti sustojusio transporto antra juosta. Stotelių, kuriose būtinai reikia įvažos, nėra tiek daug.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Įvažos reikalingos greitiesiems autobusams, kad jie stotelėse pralenktų kitus
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kareivių g. dviračių takas nuo Žirmūnų g. iki Valakupių tilto





https://citify.eu/kareiviu-g-dviraci...lakupiu-tilto/
- 4 patinka
 
Comment
 

							
						
Comment