Kasmet vis po gabaliuką palipdoma, bet sklandaus nuvykimo dviračiu į populiariausią traukos vietą Vilniaus pašonėje turbūt dar teks ilgokai laukti. Daugeliui artimiausias kelias yra pro Gariūnus ir tame maršrute ne tiek daug ir trūksta. Reiktų sutvarkyti tą duobėtą kelią (nutiesiant ir dviračių taką) nuo Regitros iki Lentvario ir trūkstamą gabaliuką nuo Lentvario iki Trakų nac. parko ribos, nuo kurios takas jau yra. Tiesa, tas takas kažkodėl nuveda į Senuosius Trakus, į kuriuos daugiau kaip vieną kartą nėra ko važiuoti. Bet galima pasukti pustuščiu asfaltuotu keliu pro Varnikų kaimą, kur galima apsieiti ir be dviračių tako. Bet tiesiama kažkur per aplinkui, kur darbo reikia daug daugiau nei tiesiausiu keliu.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Teisingai, ten gabaliuką žvyrkelio išasfaltavo ir tiek žinių. Galima ir dviračiu važiuoti, bet kokia ten mistinė trasa turbūt niekas nežino.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Čia kalba tik apie gabaliuko tarp Vokės ir Lentvario asfaltavimą. O plane geltona linija pažymėta visa alėja per Vokės gyvenvietę. Ten kokie pora kilometrų asfalto šalia kurio nėra nei šaligatvio, nei dvirtakio.
Geriau pačiame Lentvaryje padarytų. Pernai-užpernai tvarkė gatves, bet vėl paliko be šaligatvių ir dvirtakių. Taip nuo Vilniaus iki Trakų normalaus dvirtakio kol kas ir nėra.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Duobėto kelio geras gabalas pernai šviežiai perasfaltuotas. Aišku dvirtakio nenusimato, nes nelabai tilptų. Dėl to dvirtakio nauja trasa bus per Vokę, pro dvarą ir beždžionių tiltuką. Išasfaltavus porą gatvių gaunasi nebloga trasa ramiomis gatvelėmis.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKasmet vis po gabaliuką palipdoma, bet sklandaus nuvykimo dviračiu į populiariausią traukos vietą Vilniaus pašonėje turbūt dar teks ilgokai laukti. Daugeliui artimiausias kelias yra pro Gariūnus ir tame maršrute ne tiek daug ir trūksta. Reiktų sutvarkyti tą duobėtą kelią (nutiesiant ir dviračių taką) nuo Regitros iki Lentvario ir trūkstamą gabaliuką nuo Lentvario iki Trakų nac. parko ribos, nuo kurios takas jau yra. Tiesa, tas takas kažkodėl nuveda į Senuosius Trakus, į kuriuos daugiau kaip vieną kartą nėra ko važiuoti. Bet galima pasukti pustuščiu asfaltuotu keliu pro Varnikų kaimą, kur galima apsieiti ir be dviračių tako. Bet tiesiama kažkur per aplinkui, kur darbo reikia daug daugiau nei tiesiausiu keliu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tvarkytoj Geležinkelio g. daly visur yra šaligatviai. Tiesa, tokie dviratininkų nedžiuginantys. Trakų rajono savivaldybė skelbė ir apie likusio ruožo rekonstrukcijos su šaligatviais ir dvirtakiais planavimo darbus.Parašė Sula Rodyti pranešimąGeriau pačiame Lentvaryje padarytų. Pernai-užpernai tvarkė gatves, bet vėl paliko be šaligatvių ir dvirtakių.
O šiemet planuojama perasfaltuoti likusią Lentvario g. dalį -- nuo Savanorių prosp. iki tilto per Vokę.Duobėto kelio geras gabalas pernai šviežiai perasfaltuotas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Takai Pilaitės pr., abejose kelio pusėse. Darbai nesustoję, parkavimo bortai klojami ne pagal projektą:
Pagal projektą, čia turėjo būti atskirti takai želdynų juosta. Už aplinkkelio į vakarus praskyrė. Projekte numatyta praskirti ir ten, ir ten. Deja:
Pėstiesiems įvažiavimo bortas skersai. Nepasisekė neįgaliesiems ir kūdikių vežimams. Kitoje vietoje jau išklojus plyteles – buvo labai statu:
Čia nesigauna minimalus 1,5 m šaligatvio plotis:
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Upės g., jau smėliukas, matyt paruošta asfaltavimui:
Žirmūnų g.:
Pasirodė, jog šis mikrorajonas linkęs į kubizmą su tokiais kapotais takų viražais:
Senų bortų skersai nesivargino išimt. Kaip gi kitaip:
Leidžiantis nuo Žirmūnų g./Kareivių g. sankryžos link "Eurovelo 11". Čia daro bortus, kokie numatyti, kodėl Pilaitėje tas nepavyko – lieka neaišku:
Atrodo, skydas skelbia darbų pabaigą 2019 m. 06 mėn.:
"High tech" atributai
:
Panašu, kad pėstiesiems neliks nuleistų bortų jų plotyje:
Visur latakus nepagrįstai ir neleistinai naikina, bet vis tik yra kas ir projektuoja juos ne tik sovietmečiu, nice:
Vaizdas atgal:
Esamas "Eurovelo 11":
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia gavosi dviguba nesąmonė. Ir dviračių take parkavimo bortas ir dar pėsčiųjų take antras toks pat. Įtarčiau, kad rangovas kažkaip susivairavo projekto pakeitimą, nes tokie bortai jam pigiau.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Ir žinoma kaip gi be geltonų skydų... net ir reguliuojamoje sankryžoje? Visai šalia yra tikrai nesaugios perėjos dobile su vakariniu, bet ten skydų nėra. Logika? Ne negirdėjom.Parašė dondc Rodyti pranešimą
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šitas nusipelno vietos nesąmonių muziejujeParašė dondc Rodyti pranešimą
Nukapot nagus už tingėjimą. O šiaip kyla pagrįstas klausimas. Kiek šiame take gavosi bereikalingų susikirtimų susikeičiant takams pusėmis? Jei jau pusė ruožų gaunasi sukeisti vietomis, tai gal geriau nevingiuot ir daryti visą taką atitrauktą nuo gatvės? Nes nu taip tai kažkaip chaotiškai atrodo.Parašė dondc Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Ginthus; 2019.05.23, 07:44.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na šitoje vietoje niekaip nesuprantu, ar čia nepataikė su dviračių taku, ar kas čia atsitiko?Parašė dondc Rodyti pranešimą
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Užasfaltuota dalis kaip priklauso pagal projektą (šis gana senas). Tas su atramine sienute, jau kitas projektas (jau matyt naujesnis). Kodėl nesuvedė projektų - mįslė. Galimas variantas, kad tiesiog negali vienas į kito statybvietę brautis, kol nepriduoti darbai, nes tada bus nebeaišku kur kieno, tai taip ir sustojo ant ribos.Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
Na šitoje vietoje niekaip nesuprantu, ar čia nepataikė su dviračių taku, ar kas čia atsitiko?Paskutinis taisė Ginthus; 2019.05.23, 10:57.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O jie nesiruosia tos dalies taisyti, kad viskas graziai susijungtu?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Užasfaltuota dalis kaip priklauso pagal projektą (šis gana senas). Tas su atramine sienute, jau kitas projektas (jau matyt naujesnis). Kodėl nesuvedė projektų - mįslė. Galimas variantas, kad tiesiog negali vienas į kito statybvietę brautis, kol nepriduoti darbai, nes tada bus nebeaišku kur kieno.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai veikiausiai sujungs, gi nepaliks taip. Tik pirma išsispręs kas ir kam už tai sumokės. Čia gi papildomas darbas.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
O jie nesiruosia tos dalies taisyti, kad viskas graziai susijungtu?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad padarys, tai turbūt nebuvo abejojančių. Tik pikta, kad tikriausiai miestiečiams tai kainuos papildomai, nors buvo galima padaryti iškart gerai už tuos pačius pinigus. Vieni padarė pagal savo turimą patvirtintą projektą ir užsiaktavo (užsiaktuos) ir kiti padarys pagal savo projektą, bei užsiaktuos. Nori kažkokių pakeitimų jau padarytiems darbams? Statytojau būk mielas ir susimokėk papildomai.Parašė Creatium Rodyti pranešimąRašė Antonas FB, kad abi pusės derinasi sujungimą ir padarys. Viskas bus gerai.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Linkęs manyt, kad taip nebus. Čia panašiai, kaip ir bortus išiminėja projekto metu arba daro kitus pakeitimus. Ne pirmas kartas. O čia iš principo tereikia nuimt du bortelius ir pratęsti ~1 metrą asfalto. O jeigu dabar derinasi darbus, tai sutvarkys dar prieš pabaigiant abi dalis.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kad padarys, tai turbūt nebuvo abejojančių. Tik pikta, kad tikriausiai miestiečiams tai kainuos papildomai, nors buvo galima padaryti iškart gerai už tuos pačius pinigus. Vieni padarė pagal savo turimą patvirtintą projektą ir užsiaktavo (užsiaktuos) ir kiti padarys pagal savo projektą, bei užsiaktuos. Nori kažkokių pakeitimų jau padarytiems darbams? Statytojau būk mielas ir susimokėk papildomai.
Kame tikrai geras klausimas - tai kodėl nesuėjo iš pradžių. Jei suprantu, tai sienelės projektas atsirado vėliau, nors Upės g. projektas yra dalis Birutės tako projekto. Tą sienelę turbūt įrenginėja su Green Hall 3 statybomis ir prisijungimo sąlygomis. Tai savivaldybėje etatiniai Visockai ar Niauros greičiausiai nesužiūrėjo projektų.
Comment
 
Comment