Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Bus geriau:




    Gal galit pakomentuot kuo šita idėja geresnė už mano numesta? Kiek matosi, iš šitos vizualizacijos, kad turbūt nebus vietos automobiliui apvažiuot dviratininką, todėl turės tystis paskui, kai mano iliustracijoj iš Olandijos atrodo viskas labai gerai apgalvota.


    Neradau nieko geresnio, bet va video, Audinės review'sas Bet jeigu pasižiūrėsit šiek tiek, pamatysit, kad toks dvirtakis užmieste išsprendžia problemą siauruose keliuose labai paprastai ir kokybiškai.

    https://youtu.be/6SLbuhkBTIc?t=5m13s
    Paskutinis taisė MartynasT; 2018.07.22, 14:03.

    Comment


      Parašė MartynasT Rodyti pranešimą




      Gal galit pakomentuot kuo šita idėja geresnė už mano numesta? Kiek matosi, iš šitos vizualizacijos, kad turbūt nebus vietos automobiliui apvažiuot dviratininką, todėl turės tystis paskui, kai mano iliustracijoj iš Olandijos atrodo viskas labai gerai apgalvota.


      Neradau nieko geresnio, bet va video, Audinės review'sas Bet jeigu pasižiūrėsit šiek tiek, pamatysit, kad toks dvirtakis užmieste išsprendžia problemą siauruose keliuose labai paprastai ir kokybiškai.

      https://youtu.be/6SLbuhkBTIc?t=5m13s
      Tautiečiams visi priešai/vagys/paukščiai su skiautere ir tik ieško kaip vienas kitą nuskriaust. Dėl to saugumo niekad nebus per daug. Dar gerai, kad neplanuoja pristatyt tvorelių per vidurį. Kad nelenktų per plytelių juostą. Nes garantuotai lenks

      Comment


        Parašė MartynasT Rodyti pranešimą




        Gal galit pakomentuot kuo šita idėja geresnė už mano numesta? Kiek matosi, iš šitos vizualizacijos, kad turbūt nebus vietos automobiliui apvažiuot dviratininką, todėl turės tystis paskui, kai mano iliustracijoj iš Olandijos atrodo viskas labai gerai apgalvota.


        Neradau nieko geresnio, bet va video, Audinės review'sas Bet jeigu pasižiūrėsit šiek tiek, pamatysit, kad toks dvirtakis užmieste išsprendžia problemą siauruose keliuose labai paprastai ir kokybiškai.

        https://youtu.be/6SLbuhkBTIc?t=5m13s
        Tavo duotas sprendimas ir Vileišio g. būsimas sprendimas skiriasi savo tikslais. Vileišio g. tikslas - mažinti automobilių eismo kiekį suteikiant pirmenybę dviratininkams, bet tuo pačiu neuždraudžiant eismo gyventojams. Tavo duotas variantas yra panašus, tik jame automobiliai turi pirmenybę. Vileišio g. bus taip: automobilis faktiškai turės važiuoti dviračių taku, vienu ratu ant dviračių tako, kitu - ant plytelėmis klotos centrinės dalies. Tai vairuotojui primins: tu važiuoji ne tau skirtu normaliu keliu, todėl nedidink greičio. Taip, vairuotojai teoriškai galės lenkti dviratininką, bet daugumoje atvejų turės važiuoti paskui. Toks principas bus pirmą kartą Lietuvoje pritaikytas.

        Comment


          Ai, nu gal ir nieko visai tada, nebent automobilistai skraidys ir tingės laukt, tai gali būt skaudžių nelaimių.

          Mano duotam pavyzdį, jeigu važiuoja du automobiliai priešprieša ir viena puse rieda dviratininkas, automobilis važiuojantis paskui dviratį turi pasitraukia į kraštą ir okupuoti dvirtakį, kad galėtų praleisti priešprieša atvažiuojanti automobilį. Jie prasilenkia, automobilis važiuojantis paskui dviratį pasuka kairiau ir važiuoja sau toliau saugiai aplenkdamas dviratininką, tad aš nematau čia pirmenybės automobiliam.

          Nerandu video su dviratininkais dabar, bet principas na lyg ir paprastas automobilių prasilenkimui: https://youtu.be/QU24nnkipzY?t=2m38s

          Comment


            Skraidyti nebus kur, nes, tikėtina, bus dviratininkų take. T.y. nebus kur ir kada įsibėgėti. To neleis patogiai daryti ir gatvės profilis (plytelės).

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Skraidyti nebus kur, nes, tikėtina, bus dviratininkų take. T.y. nebus kur ir kada įsibėgėti. To neleis patogiai daryti ir gatvės profilis (plytelės).
              Visada galima apsižergt plyteles ir ramiai pjaut asfaltu

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Visada galima apsižergt plyteles ir ramiai pjaut asfaltu
                Tai daug ką galima daryt. Galima ir su tanku pravažiuot.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Norint propaguot susisiekimą dviračiu - reiktų orientuotis ir į "lakstančius". Ypač su populiarėjančiais elektriniais dviračiais/paspirtukais/mopedais. Bando stabdyti automobilizaciją lėtinant eismą. Bet dviračių atžvilgiu taiko tą pačią strategiją ir tikisi priešingo rezultato
                  Su plentiniu, lycra, dviem gertuvėm, etc. etc. šiandien pralėkiau tuo taku. Visai tinkamas jis greitai važiuoti. Pavingiavimai aplink stoteles tik paįvairina važiavimą. Greitį gadina tik šviesoforai ir nebaigtos vietos.

                  Nuo Pašilaičių žiedo iki Sodros 20 km/h vidutinis greitis (4.5 km per 14 min), 28 km/h vidutinis judėjimo greitis, kai užmiesty buvo 29. Teko Laisvės prospektu pavažinėt prieš atsirandant takui, patirtis nebuvo maloni -- gan intensyvus automobilių eismas, gan prasta danga. Man dabar yra daug, daug, geriau.

                  Comment


                    Važiuojant dviračiu nesijaučia, bet ar toks dangos sugadinimas neturės reikšmės greitesniam dviračių tako susidėvėjimui?
                    Lazdynų dviračių takas 2018-07-23.



                    Comment


                      Praėjusią savaitę turėjo būti atplėšti vokai dėl dviračių takų nuo Baravyko g. iki Baltojo tilto ir nuo Baltojo link Žaliojo tilto. Laikykit špygas, kad viskas būtų ok ir nebūtų skundų

                      Comment


                        Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                        Važiuojant dviračiu nesijaučia, bet ar toks dangos sugadinimas neturės reikšmės greitesniam dviračių tako susidėvėjimui?
                        Lazdynų dviračių takas 2018-07-23.


                        Apie ką jūs čia? Dviratistai gi taip aktyviai reikalavo vientisų pervažų iš raudono asfalto, nes raudonos trinkelės ir bordiūrai nepatogu. Tai gal tikėjosi, kad įvažiavimais dar ir automobiliai nesivažinės? Danga skirta dviračiams, važiuos bilekoks transportas - aišku, kad greičiau devėsis.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Apie ką jūs čia? Dviratistai gi taip aktyviai reikalavo vientisų pervažų iš raudono asfalto, nes raudonos trinkelės ir bordiūrai nepatogu. Tai gal tikėjosi, kad įvažiavimais dar ir automobiliai nesivažinės? Danga skirta dviračiams, važiuos bilekoks transportas - aišku, kad greičiau devėsis.
                          Tik nereikia sakyti, kad viskas OK ir spalva nusidevėjo ne per greitai.
                          Eilinis atsitiktinis pavyzdys iš Olandijos:
                          https://www.google.lt/maps/@50.85181...7i13312!8i6656

                          Nenorėčiau patikėti, kad į kiemą Lazdynuose srautas ant tiek didenis nei pavyzdyje iš Olandijos, kuriame net ir pati gatvelė raudono asfalto, kad Olandijoje danga raudona ir nepajuodavusi, o pas mus per kelias savaitės jau nusidėvėjo. Sakyčiau prastoką asfalto mišinį naudojame. Ir kas per sprendimas aprėminti tą asfalto juostą betoniniais vejos bortais skersai važiavimo krypties. Tai gi po pusmečio iš tų bortų nieko neliks ir jie bus sutrūkę bei apsidaužę. Būtų bortai iš akmens, būtų bent kažkiek logikos.

                          Buvo reikalaujama nenutrūkstamo asfalto, nes pas mus nesugeba perėjimų (asfaltas <--> trinkelės/plyteles) padaryti lygių, be jokių peraukštėjimų ar įdubimų. Aišku geriau paklotų trinkeles be nusklembtų kraštų, bet pasistengtų ir tą padarytų lygiai su a/b.
                          Palei Spaudos rūmus yra seniau padarytas asfaltuotas takas, kuriame a/b danga yra tikrai geros kokybės ir lygesnė už dabar įrengiamą raudoną palei Laisvės pr. Tačiau ten pėsčiųjų taką kertant šaligatviui, asfaltas nutrūksta ir yra intarpai iš plytelių. Tai toje vietoje viskas baisiai sugadinta, nes yra peraukštėjimai apie 1-2 cm per kuriuos baladotis nėra jokio malonumo.

                          Comment


                            Nusitrynusi spalva dar nieko palyginus su išdaužytu paviršiumi. Tokiais tempais po metų bus visiški krateriai.

                            Comment


                              Sorry, bet Spaudos rūmų senas takas tikrai nėra lygesnis už naujus. Tas ypač jaučiasi važiuojant paspirtuku.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                Tik nereikia sakyti, kad viskas OK ir spalva nusidevėjo ne per greitai.
                                Eilinis atsitiktinis pavyzdys iš Olandijos:
                                https://www.google.lt/maps/@50.85181...7i13312!8i6656
                                Ne tik spalva. Matos kad ka tik paklota o jau ishsivaiksciojo trinkeles. Tai yra del to kad pas mus neegzistuoja jokia kokybes kontrole. Grinda uzsakyma gavo, pinigus gavo, padare, patys save patikrino ir tuo viskas ir baigiasi. Jei po metu viskas siugrius, miestas dar duos pinigu, negi gaila. O jus ten raportuokit per Tvarkau Miesta.
                                Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.07.23, 22:13.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  Tik nereikia sakyti, kad viskas OK ir spalva nusidevėjo ne per greitai.
                                  Eilinis atsitiktinis pavyzdys iš Olandijos:
                                  https://www.google.lt/maps/@50.85181...7i13312!8i6656

                                  Nenorėčiau patikėti, kad į kiemą Lazdynuose srautas ant tiek didenis nei pavyzdyje iš Olandijos, kuriame net ir pati gatvelė raudono asfalto, kad Olandijoje danga raudona ir nepajuodavusi, o pas mus per kelias savaitės jau nusidėvėjo. Sakyčiau prastoką asfalto mišinį naudojame. Ir kas per sprendimas aprėminti tą asfalto juostą betoniniais vejos bortais skersai važiavimo krypties. Tai gi po pusmečio iš tų bortų nieko neliks ir jie bus sutrūkę bei apsidaužę. Būtų bortai iš akmens, būtų bent kažkiek logikos.

                                  Buvo reikalaujama nenutrūkstamo asfalto, nes pas mus nesugeba perėjimų (asfaltas <--> trinkelės/plyteles) padaryti lygių, be jokių peraukštėjimų ar įdubimų. Aišku geriau paklotų trinkeles be nusklembtų kraštų, bet pasistengtų ir tą padarytų lygiai su a/b.
                                  Palei Spaudos rūmus yra seniau padarytas asfaltuotas takas, kuriame a/b danga yra tikrai geros kokybės ir lygesnė už dabar įrengiamą raudoną palei Laisvės pr. Tačiau ten pėsčiųjų taką kertant šaligatviui, asfaltas nutrūksta ir yra intarpai iš plytelių. Tai toje vietoje viskas baisiai sugadinta, nes yra peraukštėjimai apie 1-2 cm per kuriuos baladotis nėra jokio malonumo.
                                  Spalva nenusidėvėjo, nes spalvotas visas asfalto sluoksnis. Aš tai įtarčiau, kad ne asfaltas prastas, o vietinių įperkamos kinietiškos padangos. Olandai ko gero tokių nenaudoja. Nors visai įdomu būtų išgirsti ir vienintelių raudono asfalto gamintojų Vilniuje komentarus.
                                  Bortų iš akmens nieks nedarys, tokių net įkainių nėra einamųjų remontų sutartyse. Tam reikia daryti projektus ir skelbti konkursus.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Spalva nenusidėvėjo, nes spalvotas visas asfalto sluoksnis. Aš tai įtarčiau, kad ne asfaltas prastas, o vietinių įperkamos kinietiškos padangos. Olandai ko gero tokių nenaudoja. Nors visai įdomu būtų išgirsti ir vienintelių raudono asfalto gamintojų Vilniuje komentarus.
                                    Bortų iš akmens nieks nedarys, tokių net įkainių nėra einamųjų remontų sutartyse. Tam reikia daryti projektus ir skelbti konkursus.
                                    Kasdien važiuoju į šį kiemą. Nesuvokiamas sprendimas sudėti bortelius skersai važiavimo krypties. Eismas šioje vietoje kaip nekeista gana intensyvus, plius padarytas nesupratamai aukštas ir status užvažiavimas iš gatvės, kas lemia netolygų važiavimą vos tik įvažiavus. Manau, todėl ir padangų žymės bei purvas taip greitai pasidengė. Nemanau, kad šią žiemą atlaikys...

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Spalva nenusidėvėjo, nes spalvotas visas asfalto sluoksnis. Aš tai įtarčiau, kad ne asfaltas prastas, o vietinių įperkamos kinietiškos padangos. Olandai ko gero tokių nenaudoja. Nors visai įdomu būtų išgirsti ir vienintelių raudono asfalto gamintojų Vilniuje komentarus.
                                      Bortų iš akmens nieks nedarys, tokių net įkainių nėra einamųjų remontų sutartyse. Tam reikia daryti projektus ir skelbti konkursus.
                                      Nežinau technologijos kaip suteikiama spalva, bet tikrai nepanašu, kad pajuodavimai atsiradę dėl padangų. Nuo civilinių padangų įprastomis sąlygomis danga guma taip nepasidengia. O pigios kinietiškos padangos kaip tik turi kietą mišinį, kuris prastai "limpa" prie asfalto. Atidžiau pažiūrėjus tai panašiau, kad pajuodavimai dėl bitumo. Arba kažkur šalia naujai užasfaltuotas plotas ir nuo jo paviršiaus dalis bitumo persinešė ant tako, arba pačio tako dangos bitumas "išplaukė" į paviršių (tik jis gal pigmentais turėtų būti dažytas).
                                      O kas vieninteliai gamina raudoną asfaltą?

                                      Comment


                                        Iš nuotraukos panašu, kad kažkuo pasidengė, o ne nusidėvėjo. Paviršius kažkoks pusiau blizgus, lyg slidus būtų.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Apie ką jūs čia? Dviratistai gi taip aktyviai reikalavo vientisų pervažų iš raudono asfalto, nes raudonos trinkelės ir bordiūrai nepatogu. Tai gal tikėjosi, kad įvažiavimais dar ir automobiliai nesivažinės? Danga skirta dviračiams, važiuos bilekoks transportas - aišku, kad greičiau devėsis.
                                          Aš ne apie pasidengimą spalva, o asfalto sugadinimą skalda. Atliekant darbus ir šalia netvarkingai laikant skaldą, ji pasklisdavo ant važiuojamosios dalies, o esant pakankamai intensyviam eismui (darželis, mokykla, komerc. patalpos), dviračių tako dangoje atsirado duobutės. O takui vos kelios savaitės.

                                          O spalva pakito dėl naudojamų mišinių (tą patį mačiau ir Laisvės pr.) + karštis.


                                          Comment

                                          Working...
                                          X