Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Dviračių vidutinis greitis artimesnis pėsčiųjų (jau nekalbant apie paspirktukus ar riedučius) nei automobilių, tai kodėl jie turėtų būti šalia gatvių? Plius kam smagu save nuodyti ir kvėpuoti išmetamosiomis dujomis? Manau tikrai smagiau, saugiau ir sveikiau važiuoti tokiu taku kaip dabar Gladiator įmetė žvėryne, nei tokiu, kuris nupieštas gatvėje šalia važiuojančių automobilių ir fūrų.
    Kiek kartų skiriasi 25km/h nuo 50km/h ir 5km/h nuo 25km/h? Šiaip jau smagiau ir saugiau važiuot gatve nei dvirtakyje saugantis nesąmones darančių piliečių ir laviruoti tarp pėsčiojo greičiu judančių dvirtakių eismo dalyvių.

    Comment


      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

      Click image for larger version Name:	IMG_20180607_143023_resized_20180607_034534982.jpg Views:	1 Size:	240,8 kB ID:	1646983


      Click image for larger version Name:	IMG_20180607_143347_resized_20180607_034323318.jpg Views:	1 Size:	232,3 kB ID:	1646964
      Ten rimtai pėstiesiems tą smėlyną ir paliks? Laukiam purvo bei pėsčiųjų ant dvirtakio. Liuks. Ačiū, Obama.

      Comment


        Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
        Na, mano vidutinis greitis yra 35+ km/h, ir tikrai nenoriu kad kažkokie riedutininkai, važiuodami 8 km/h keltų pavojų savo ir mano gyvybei.

        8 yra daug arčiau 5 (pėsčiojo greitis) nei 30 (žmogaus, dviračiu važiuojančio į darbą, greitis).
        Na 35+ km/h vidutinį greitį kelionėse Vilniuje manau turi mažiau nei procentas keliautojų

        Pats kasdien važinėju į darbą tai vidutinis greitis (įskaitant sustojimus ties šviesoforais) siekia 15-20 km/h (tiksliau būtų 16-18 km/h). Važiuodamas vis pamąstau, kad jeigu vidutinis būtų greitis - 20-25 km/h - būtų pakankama. Bet tam trukdo esama infrastruktūra. Dažniausiai važinėju dviračių takais, šaligatviais (kur būklė gera), gatve. Važiavimo greitis nuo 10 km/h (kylant į Narbuto kalną; ties stotelėmis) iki 45 km/h leidžiantis nuo kalno.

        Bandau įsivaizduoti 35+ km/h vidutinį greitį savo atveju. Iki darbo man beveik 4 km, tai nuvažiuočiau per 6,5 minutės. Fantastika

        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Ten rimtai pėstiesiems tą smėlyną ir paliks? Laukiam purvo bei pėsčiųjų ant dvirtakio. Liuks. Ačiū, Obama.
        Taip, smėlyną paliks. Kaip ir Bernardinų sode paliko O žmonės ir toliau ten vaikšto.

        Man didesnė problema atrodo, kad dviračių takas nėra atskirtas nuo pėsčiųjų tako bent 1 metru - o vietos tam buvo.
        Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2018.06.07, 15:51.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Kiek kartų skiriasi 25km/h nuo 50km/h ir 5km/h nuo 25km/h? Šiaip jau smagiau ir saugiau važiuot gatve nei dvirtakyje saugantis nesąmones darančių piliečių ir laviruoti tarp pėsčiojo greičiu judančių dvirtakių eismo dalyvių.
          Skaičiuoti reiktų ne kartus, o km/h skirtumą, 25 km/h važiuoja retas, dauguma apie 15-20 km/h, tai gaunasi skirtumas tik 5-15 km/h, tuo tarpu gatvėje vidutinis auto greitis apie 60 km/h, tai skirtumas nuo dviračio gaunasi net 40-45 km/h, jei greito eismo gatvė, dar daugiau, todėl bent man tikrai jokio malonumo maltis tarp lekiančių auto ar fūrų ir dar kvėpuoti jų išmetamosiomis dujomis. Nesąmones daro pagrinde tie, kurie nesugeba pasirinkti saugaus greičio ir dėl to pridaro krūva avarinių situacijų. Neveltui pagrindinė mirčių keliuose priežastis greitis, o ne koks nors ten žioplumas.
          Flickr

          Comment


            Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą

            Na 35+ km/h vidutinį greitį kelionėse Vilniuje manau turi mažiau nei procentas keliautojų

            Pats kasdien važinėju į darbą tai vidutinis greitis (įskaitant sustojimus ties šviesoforais) siekia 15-20 km/h (tiksliau būtų 16-18 km/h). Važiuodamas vis pamąstau, kad jeigu vidutinis būtų greitis - 20-25 km/h - bet tam trukdo esama infrastruktūra. Važinėju dviračių takais, šaligatviais (kur būklė gera), gatve. Važiavimo greitis nuo 10 km/h (kylant į Narbuto kalną; ties stotelėmis) - 45 km/h leidžiantis nuo kalno.

            Bandau įsivaizduoti 35+ km/h vidutinį greitį savo atveju. Iki darbo man beveik 4 km, tai nuvažiuočiau per 6,5 minutės. Fantastika
            Man iki darbo šiek tiek virš 21 km, nuvažiuoju per 35-37 minutes. Su TT dviračiu manau per 32 - 33 nuvažiuočiau, kas būtų apie 40 km/h.
            If a lion could speak, we could not understand him.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Ten rimtai pėstiesiems tą smėlyną ir paliks? Laukiam purvo bei pėsčiųjų ant dvirtakio. Liuks. Ačiū, Obama.
              Vaikčiojau ten kelis kartus, nebuvo net minties lipti ant dviračių tako, tokia danga dar smagiau vaikščioti ir keliams sveikiau, ypač bėgant. Pan. kaip Bernardinų sode. Dviračiu važiuojant irgi nemačiau nei vieno vaikštant tuo raudonu taku.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Skaičiuoti reiktų ne kartus, o km/h skirtumą, 25 km/h važiuoja retas, dauguma apie 15-20 km/h, tai gaunasi skirtumas tik 5-15 km/h, tuo tarpu gatvėje vidutinis auto greitis apie 60 km/h, tai skirtumas nuo dviračio gaunasi net 40-45 km/h, jei greito eismo gatvė, dar daugiau, todėl bent man tikrai jokio malonumo maltis tarp lekiančių auto ar fūrų ir dar kvėpuoti jų išmetamosiomis dujomis. Nesąmones daro pagrinde tie, kurie nesugeba pasirinkti saugaus greičio ir dėl to pridaro krūva avarinių situacijų. Veveltui pagrindinė mirčių keliuose priežastis greitis, o ne koks nors ten žioplumas.
                Atmetus GV ir panašias vietas, vidutinis auto greitis tikrai ne 60km/h.

                Dvirtakiuose nesąmones dažniausiai daro mažai ir lėtai važiuojantys. Kaip taisyklė kuo greičiau važiuoja - tuo daugiau turi patirties ir atsakingiau elgiasi galima pavojingose vietose. Neteko matyt sankausko plavinėjančio po dvirtakį zigzagais. O riedančių nenuspėjamom trajektorijom nors vežimu vežk. Supratimas kas yra savo eismo pusės laikymasis, saugus ap/prasilenkimas ir t.t. taip pat dažniausiai atvirkščiai proporcingas greičiui. Tiesa, negalioja elektriniams, nes ten greitis neateina su patirtim.

                Dvirtakyje sudaryti avarinę situaciją greičio tikrai nereikia. Užtenka sustoti arba apsisukti. Antru atveju greičiau dar ir geriau būtų...

                Kiek per metus miršta A1 ar A2 ir kiek kituose keliuose? Koks vidutinis greitis pirmu atveju ir antru? Mirčių priežastis tikrai ne greitis, o smegenų trūkumas. Ir greičių skirtumai, kurie padidina smegenų trūkumo problemas.

                Comment


                  Nu va, išsiaiškinom, kad gi problema yra kvailas elgesys, o ne transporto priemonė. Taigi riedutininkas ir co. nėra lygu kvailam elgesiui ant dviračių tako. Todėl jie ir turi jais važinėti

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Nu va, išsiaiškinom, kad gi problema yra kvailas elgesys, o ne transporto priemonė. Taigi riedutininkas ir co. nėra lygu kvailam elgesiui ant dviračių tako. Todėl jie ir turi jais važinėti
                    O jei mama su vežimėliu tvarkingai dalyvauja eisme - irgi viskas ok?

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      O jei mama su vežimėliu tvarkingai dalyvauja eisme - irgi viskas ok?
                      Ne, nes jau trečią kartą kartoju, kad jos greitis nėra tolygus kitų dalyvių greičiui. Ok?

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Ne, nes jau trečią kartą kartoju, kad jos greitis nėra tolygus kitų dalyvių greičiui. Ok?
                        Riedutininkas 8km/h. Nors atsipūtęs gal ir 6km/h. Dviračiai < 10km/h neretenybė (jie ir numuša vidurkį, kurį bando pakelt sankauskas). O toli gražu ne visos mamos stumdo vežimėlius koja-už-kojos 2km/h. Laisvai gali ir 5km/h. Dar kokia ir pabėgioja su vežimėliu (būna, ne teorinis atvejis) ir tą patį riedutininką aplenktų Tai greitis kaipo ir tinkamas.

                        Comment


                          Jeigu mama bėgioja su vežimėliu, tai jai tikrai ne pakeliui su pėsčiaisiais. Dėl vaiko saugumo.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Jeigu mama bėgioja su vežimėliu, tai jai tikrai ne pakeliui su pėsčiaisiais. Dėl vaiko saugumo.
                            Del vaiko saugumo jai tikrai nevieta buti tarp greitai keliaujanciu dviraciu.

                            Comment


                              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                              Del vaiko saugumo jai tikrai nevieta buti tarp greitai keliaujanciu dviraciu.
                              Dėl vaiko saugumo jai išvis reikėtų nustoti bėgioti.

                              Comment


                                Sutinku su kiekvienu Creatium teiginiu. Nepamirškim ir fakto, kad tokios ratuotos priemonės kaip riedučiai ar longboardai, neturi nei stabdžių, nei yra manevringi, dėl ko nardyti tarp žmonių yra daug pavojingiau, nei važiuoti kartu su dviratininkais. Greitis jų dažnai būna panašus į dviračių, važiuojančių rekreaciniais tikslais. Galiausiai, nepamirškim ir to, kad šių transporto priemonių ratukai yra kieti ir mažo diametro, dėl ko važiuoti trinkelėmis kartais net neįmanoma. Taigi kol šiom ratuotom priemonėm neties atskirų takų (juokauju) arba bent nepradės dėti visur trinkelių be nuožulnių kraštų, tol niekas manęs neįtikins, kodėl negalima joms važiuoti dviračių taku.

                                Comment


                                  Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                  Ant plentinio turiu, ant TT, kuriuo dalyvauju tik varžybose - neturiu.

                                  Niekada skambučio nenaudoju, žinoma, nes visada aiškiau ir paprasčiau šūktelti - Atsargiai!
                                  Aš be skambučio. Vistiek dažniausiai tenka naudot riksmą su keiksmažodžių kombinacija, kad ir šiandien sukant į kairę bei praleidinėjant 4 mašinas iš priešais (dviratį aišku buvo neprestižas praleist), iš galo pažeidžiant KET papypsėjo kažkoks lopas, jei nesupainiojau vairuotojo, tai jis dar telefonu kalbėjo. https://www.google.lt/maps/@54.67076...7i13312!8i6656

                                  Beje, Sankausko didelis vidutinis greitis yra, matyt, dėl tiesaus dvirtakio ar kelio, važiuojant nuo savo ežero miesto pakrašty. Vistiek Šiauliai ne Vilnius, o Lettered tai grynai mieste mina.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                    Aš be skambučio. Vistiek dažniausiai tenka naudot riksmą su keiksmažodžių kombinacija, kad ir šiandien sukant į kairę bei praleidinėjant 4 mašinas iš priešais (dviratį aišku buvo neprestižas praleist), iš galo pažeidžiant KET papypsėjo kažkoks lopas, jei nesupainiojau vairuotojo, tai jis dar telefonu kalbėjo. https://www.google.lt/maps/@54.67076...7i13312!8i6656

                                    Beje, Sankausko didelis vidutinis greitis yra, matyt, dėl tiesaus dvirtakio ar kelio, važiuojant nuo savo ežero miesto pakrašty. Vistiek Šiauliai ne Vilnius, o Lettered tai grynai mieste mina.
                                    Šankauskas matyt meluoja. Niekas Šiauliuose tokių žodžių, kaip "atsargiai" nevartoja. dondc jau arčiau teisybės rašo. Tik kad važiuojant gatve, niekas negirdi nei skambučio, nei keiksmažodžių. O štai dviračių takuose, skambučiai turėtų skambėti nuolat, kad dresiruotusi kiti eismo dalyviai nesipainioti. Beje, įdomu kelintą valandą ryto (o gal jau po pietų?) į darbą skubat, kad jums painiojasi visokie poilsiautojai? Ir beje nemanykit, kad tik jums dviratininkams kažkas painiojasi ir trukdo. Automobilistams pasitaiko lygiai tokių pačių problemų, ir tenka papypsėti ir pasikeikti.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Atmetus GV ir panašias vietas, vidutinis auto greitis tikrai ne 60km/h.

                                      Dvirtakiuose nesąmones dažniausiai daro mažai ir lėtai važiuojantys. Kaip taisyklė kuo greičiau važiuoja - tuo daugiau turi patirties ir atsakingiau elgiasi galima pavojingose vietose. Neteko matyt sankausko plavinėjančio po dvirtakį zigzagais. O riedančių nenuspėjamom trajektorijom nors vežimu vežk. Supratimas kas yra savo eismo pusės laikymasis, saugus ap/prasilenkimas ir t.t. taip pat dažniausiai atvirkščiai proporcingas greičiui. Tiesa, negalioja elektriniams, nes ten greitis neateina su patirtim.

                                      Dvirtakyje sudaryti avarinę situaciją greičio tikrai nereikia. Užtenka sustoti arba apsisukti. Antru atveju greičiau dar ir geriau būtų...

                                      Kiek per metus miršta A1 ar A2 ir kiek kituose keliuose? Koks vidutinis greitis pirmu atveju ir antru? Mirčių priežastis tikrai ne greitis, o smegenų trūkumas. Ir greičių skirtumai, kurie padidina smegenų trūkumo problemas.
                                      GV vidutinis 80-90, kas važiuoja ant 50 km/h paprastose gatvėse? Greitis pagrindinė žūčių keliuose priežastis, nesuprantu, kam dar dėl to ginčytis, pats pastoviai matau kaip be smegenų lekiantys dviratininkai sudarinėja avarines situacijas, ant 15 km/h važiuojantys nei savęs nei kitų niekada neužmuš. 35 km/h čia saugus greitis kur nors take laukuose, bet tikrai ne mieste kokioje nors Vilniaus gatvėje ar net miegamuose rajonuose, kur tie takai eina šalia priparkuotų auto, namų, išvažiavimų ir pan., kur atlekiančio dviratininko dažnai negali pastetebėti kita auto ar pėstysis. Kalbat dabar koks maroziukas su BMW, kuriam visi kiti eismo dalyviai tik velkasi, žioplinėja ir trukdo normaliai lėkti, supratimo apie saugumą nulis.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2018.06.08, 07:25.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        GV vidutinis 80-90, kas važiuoja ant 50 km/h paprastose gatvėse? Greitis pagrindinė žūčių keliuose priežastis, nesuprantu, kam dar dėl to ginčytis, pats pastoviai matau kaip be smegenų lekiantys dviratininkai sudarinėja avarines situacijas, ant 15 km/h važiuojantys nei savęs nei kitų niekada neužmuš. 35 km/h čia saugus greitis kur nors take laukuose, bet tikrai ne mieste kokioje nors Vilniaus gatvėje ar net miegamuose rajonuose, kur tie takai eina šalia priparkuotų auto, namų, išvažiavimų ir pan., kur atlekiančio dviratininko dažnai negali pastetebėti kita auto ar pėstysis. Kalbat dabar koks maroziukas su BMW, kuriam visi kiti eismo dalyviai tik velkasi, žioplinėja ir trukdo normaliai lėkti, supratimo apie saugumą nulis.
                                        Tai automobilių leistiną greitį reiktų padaryti mieste 20km/h, autostradoje - 60km/h.

                                        Niekas neužsimuštų, visi vieni kitus pastebėtų.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Tai automobilių leistiną greitį reiktų padaryti mieste 20km/h, autostradoje - 60km/h.

                                          Niekas neužsimuštų, visi vieni kitus pastebėtų.
                                          Niekam leistino greičio mažinti nereikia, nei automobiliams, nei dviračiams, kalba eina tik apie tai, kad ne visur saugu lėkti ir kai kurie dviratininkai truputį nepamąsto apie tai.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X