Na tai viskas ir atsakyta, pasirodo gali egzistuoti visokie dviračių takai. Tada lieka klausimas ar tinkamai yra parenkama koknrečiose vietose kokių takų reikia ir tuo aš kažkaip abejoju.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi yra spec. planas, kuriame yra numatyta viskas. Jeigu tau netinka - kreipkis į savivaldybę.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNa tai viskas ir atsakyta, pasirodo gali egzistuoti visokie dviračių takai. Tada lieka klausimas ar tinkamai yra parenkama koknrečiose vietose kokių takų reikia ir tuo aš kažkaip abejoju.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lentelė nenurodo kur turi eiti magistralinis takas, o kur ne. Ji tiesiog nurodo kada gali būti dviračių takai, kada juostos, o kada eismas kartu su automobiliais. Magistralinių takų maršrutus nustato savivaldybės specialistai. Yra spec. planas parengtas, kurio linką daviau poste anksčiau.Parašė RamasN Rodyti pranešimąKažkaip pagal lentelę atrodo, kad visur galima vienodai tiesti...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nepavyko niekur rasti informacijos apie atskirą projektą dviračių takui tarp Žaliojo ir Geležinio vilko tiltų. Kaip tik visa šita teritorija palei Upės gatvę nepatenka į dabar paskelbto pirkimo tvarkyti dešinįjį Neries kranto takus ir teritorijas darbų vykdymo ribą, o suplanuota tik 1,4 km dviračių takų kai visos teritorijos ilgis 3,7 km. Gal ne ten ieškau? O šita rekonstruota atkarpa su normaliu dviračių taku labai praverstų, nes dabar baisu ten kaskart važinėt.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Palei Upės gatvę tarp Žaliojo ir Baltojo tiltų yra atskiras projektas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atrodo paprasta kaip du kart du, bet suprojektuota nesąmonė. Reikėjo tiesiog logika vadovautis: pėsčiųjų takas kairiau metro pločio, tada vienos krypties dviračių takas, tada važiuojamoji dalis, tada vėl dviračių takas kita kryptimi, ir tada vėl pėsčiųjų takas. Kažkokį dviratį bando išrasti. Projektuotojams praverstų pakeliauti po Europos miestus bent jau.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Santaros gatvė giliau. Pagal ženklus - parkavimo šioje gatvėje nebus. Nors pradinė idėja lyg ir buvo leisti pirmoje juostoej parkavimą?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Susimalė čia sąvokos. Magistralinis dviračių takas, tai nereiškia, kad platus ir dvipusis. Creatium paminėtam 3-čiam brėžiny, magistraliniu jau pažymėtas esantis skaldos ir miško takas link Žaliųjų ežerų ar Gedimino pr. esančios (vienkryptės) dviračių eismo juostos abejose prospekto pusėse. Tiesiog magistralinis gali būti visoks, tik tiek, kad orientuojamasi į didesnį pralaidumą ir / ar greitį.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNa tai viskas ir atsakyta, pasirodo gali egzistuoti visokie dviračių takai. Tada lieka klausimas ar tinkamai yra parenkama koknrečiose vietose kokių takų reikia ir tuo aš kažkaip abejoju.
Kaip suprantu, užsakant projektus, tako plotis turi būti parenkamas pagal transporto srautų tyrimus, bet jų rezultatus vengiama pateikti viešai, nes dažniausiai jų nėra arba jie nelegitiminiai. Taip teigia Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas. Srautų tyrimai kainuoja (bei, matyt, trūksta kompetencijos juos vertinant), o dviračių takai dar per mažai kam rūpi, todėl taip yra.Paskutinis taisė dondc; 2018.05.22, 22:18.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Eidvis man primena tipinius pensininkus: daro čia kažką, kam čia reikia, nereikia čia nieko daryt... O šiaip žinoma, Vilniuje dar nėra tokių dviratininkų srautų, kad būtų galima ištirti ir apibendrinti apie srautus bei poreikius. Bet čia būtų tas pats, kas aiškinti, kad neįgaliesiems pandusų irgi nereikia, nes čia gi nesivažinėja šimtai neįgaliųjų, parkų nereikia, nes mamos su vežimėliais čia nesilanko, šunų vedžiojimo aikštelių nereikia, nes nu nelaksto šunys... Pirma tegul būna, ką naudoti, tuomet galėsime naudotojus suskaičiuoti.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Susimalė čia sąvokos. Magistralinis dviračių takas, tai nereiškia, kad platus ir dvipusis. Creatium paminėtam 3-čiam brėžiny, magistraliniu jau pažymėtas esantis skaldos ir miško takas link Žaliųjų ežerų ar Gedimino pr. esančios (vienkryptės) dviračių eismo juostos abejose prospekto pusėse. Tiesiog magistralinis gali būti visoks, tik tiek, kad orientuojamasi į didesnį pralaidumą ir / ar greitį.
Kaip suprantu, užsakant projektus, tako plotis turi būti parenkamas pagal transporto srautų tyrimus, bet jų rezultatus vengiama pateikti viešai, nes dažniausiai jų nėra arba jie nelegitiminiai. Taip teigia Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas. Srautų tyrimai kainuoja (bei, matyt, trūksta kompetencijos juos vertinant), o dviračių takai dar per mažai kam rūpi, todėl taip yra.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Naujame BP vėl bus tvirtinami dviračių takų magistraliniai takai: http://www.vilnius.lt/index.php?1465202802 - yra atskirtas dviračių takų planas.
Jeigu jums nepatinka siūlomos vietos, norit naujų ar mažiau - rašykit savivaldybei (savivaldybe@vilnius.lt ar kitais emailais) ir gal atsižvelgs.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš plytelių įrengiama matyt dėl to, kad tai patikimesnė/saugesnė danga nei akmenys (t.y. plytelės nenulėks ant asfalto/dviračių tako).Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJeigu ten techninis šaligatvis, tai tikrai tada nesuprantama kodėl jis toks platus ir kodėl iš plytelių.
Aš irgi dažnai galvoju, kam apskritai reikalingas tas techninis šaligatvis. Na taip, žiemą sustumiamas sniegas, kaupiasi smėlis, patogiau sutvarkyti. Bet kam tokio pločio? Argi neužtektų 1 vnt. pusė metro plytelės tech. šaligatvio (daugiausiai kaupiasi smėlio)? Tuomet 0,50-1,00 metras žalioji zona, ir tik tuomet - dviračių ar pėsiųjų takas. Net vizualiai blogai atrodo toks principas: tech. šaligatvis+dviračių takas+pėsčiųjų takas. Neries krantinių atveju dangų plotis siekia net iki 7,96 metro!
Daliai tamstos minčių pritariu. 2,25 m (prasilenkia 3 asmenys) turėtų būti standartas pėsčiųjų takams. Tiesa, paskutiniu metu tuo ir vadovaujamasi didelėje dalyje. 1,50 metro pėsčiųjų takas - kur minimalus pėsčiųjų srautas. Papildomai, standartas turėtų būti atskirti pėsčiųjų ir dviračių takus veja. Nesutinku dėl dviračių takų. Manau 2,5 metrų pločio dviračių takas ir turėtų išlikti minimalus. Tik esmė, jų neįrenginėti ten, kur nereikia - pvz. koks tikslas Santaros g. atskiro dviračių tako? Jeigu ir manoma, kad praeis/pravažiuos keli pėstieji/dviratininkai, galėjo padaryti 2,5 metrų pločio bendrą taką. Išaugus srautui - padaryti panašiai kaip ir dabar - vienoje pusėje dviračių takas, kitoje - pėsčiųjų.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąUžtektų pėščiųjų taką padaryti vos šiek tiek platesnį ir pėstiesiems nebeliktų nei noro nei būtinybės vaikščioti dviračių taku, kas dabar vyksta, o dviračių takas nuo to tikrai nenukentėtų, nes jis dabar yra beveik dvigubai platesnis, nei pvz. šitas variantas, kuris neintensyviam dviračių eismui mano supratimu yra visai pakankamas
O tokių vietų, kur įrengiami per siauri pėsčiųjų takai yra tikrai nemažai:
1. Bene kasdien pravažiuoju nuo Barclays iki Žvėryno tilto įrengtu taku. Spėju, ten yra ~1,5 m pėstiesiems ir 2,5 m dviratininkams. Bus daug konfliktinių situacijų. Daug pėsčiųjų renkasi ne apatinę terasą, o viršutinę. Suprantu, toje vietoje - ribota vietos, o dviračių takas negali būti siaurinamas. Bet didelėje dalyje, pėsčiųjų taką galėjo prapaltint iki 2,25 m (tam reiktų betoninės sienelės palei šlaitą). Daugiau investicijų, bet mažiau problemų.
2. Naujas dviračių takas palei Nerį į Vingio parką. Dvi problemos - pėstiesiems skirta parko danga (ratuoti pėstieji tuo niekiek nesidžiaugia, bet pripras) ir tai, kad pėsčiųjų takas galėjo būti šiek tiek platesnis bei visoje atskirtas nuo dviratininkų 0,5-1,0 metrų pločio veja.
3. Atkarpa palei Saltoniškių g. Dviračių takas - 2,5 m, pėsčiųjų - realiai 1,3 m (neskaitau silpnariagiams skirto atskyrimo). Šalia verslo centrai (~5000 darbuotojų), kuriems tai vienintelis kelias į Panoramą ir link Narbuto g. VT stotelės. Perfect...

Tikriausiai nelabai suprantate sąvokose. Magistralinis dviračių takas ir yra dvipusis takas. Tik magistralinis dviračių takas - tai takas, kur bus didžiausias dviratininkų srautas, o iki jo privažiavimai organizuojami žemesnės kategorijos dviračių takais, juostomis, gatvėmis, šaligatviais ir pan.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAntras pavyzdys: gatvė siaura ir jame netelpa magistralinis dviračių takas, bet telpa dvipusis - tai ar geriau tiesti dvipusį ar išvis jokio?
Mano supratimu neturėtumėm saves įsisprausti į kažkokius rėmus kad arba magistralinis dviračių takas, arba jokio. Situaciją reikėtų vertinti kompleksiškiau.
Magistraliniai takai yra numatomi, kaip dviračių tinklo arterijos. Automobilių arterijos - Geležinio vilko g., Ukmergės g., Kareivių g., Žirmūnų g., Konstitucijos pr., Pilaitės pr. - t.y. aukštesnės kategorijos gatvės, platesnės, 4+ eismo juostas turinčios gatvės. Todėl atitinkamai ir magistraliniai dviračių takai turėtų būti ne siauresni kaip 3 metrų, kad užtikrintų didesnį pralaidumą.Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2018.05.23, 15:58.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąman tik idomu kodel negresia baudos projektuotojams, kurie neirengia vandens nuleidimo griovelio tarp nuokalnes ir tako? Esant tokiam nuolydziui lietaus vandens surinkimas yra butinas. Jau nuotraukoj matosi kad visos zemes isplaunamos tiesiai ant dviraciu tako. Bleha net sovietmeciu dare tuos griovelius. Kokybe dar blogesne nei 70-tais.Dėl šių vietų užregistravau problemas tvarkaumiesta.lt, dėl abiejų atsakė:Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąDar viena foto (is dviraciu taku grupes) panasios vietos, tik nuozulnumas mazesnis. Bet rezultatas toks pats:
nieko jau tom vejom nedarys manau.
"Jūsų nurodytoje vietoje lietaus surinkimo latakai nenumatyti. Smėlis į taką nepateks įrengus veją, darbus planuojama atlikti artimiausiu metu."
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ta paskutinė nuotrauka gerai įliustruoja, ką paskutiniu metu esu pastebėjęs Vilniuje. Tai kad su dviračių takais viskas ok, nu bet pėščiųju takų plotis tai tragiškas. Greičiausiai netgi prasilenkiant dviem žmonėms, kažkuri iš jų išlįs į dviračių taką. Ir visgi aš manau, kad ir šitame Saltoniškių gatvės pavyzdyje reikėjo pėščiųju taką daryti bent per vieną plytelę platesnį. Jeigu tas neįmanoma - tai reikėjo siaurinti techninę žaliąją zoną. O jeigu ir tai neįmanoma, tai per ta plytelę pasiaurinti dviračių taką. Suprantu, kad dviračių tako pasiaurinimas yra blogai, bet jeigu nėra kito varianto, tai iš dviejų blogybių reikia rinktis mažesnę ir ieškoti kompromiso.Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą3. Atkarpa palei Saltoniškių g. Dviračių takas - 2,5 m, pėsčiųjų - realiai 1,3 m (neskaitau silpnariagiams skirto atskyrimo). Šalia verslo centrai (~5000 darbuotojų), kuriems tai vienintelis kelias į Panoramą ir link Narbuto g. VT stotelės. Perfect...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Zorro Rodyti pranešimąAntakalnio takas.

Pėstiesiems nėra patogumų: žvyruotas praėjimas šalia dviračių tako, išsišakoja tik dviračiams skirtas kelias. Ar bus čia kažkas dar tvarkoma ar taip ir bus palikta?Parašė Zorro Rodyti pranešimą
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
As galvojau Vilniuje kaip pradeda tiesti naujus salitgatvius kartu ir ties naujus dviraciu takus? Galejo gatve susiaurinti ir projektuoti taka dviratukam.Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
Comment
 




							
						













Comment