Dėl antro klausimo. Dvirtakis visur bus žemiau pėsčiųjų tako, bet ten, kur galimas pėsčiųjų kirtimas - pakils iki jų lygio. Ir bus patogiau pėstiesiems ir kartu veiks kaip perspėjimo priemonė dviratininkams. Panašiai kaip automobilių keliuose iškeltos perėjos. Tas pats berods buvo numatyta ir ties stotelėmis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Прием, прием, delfi.ru?
Kaip man jum paaiškint, kad neįstrigt čia dviem savaitėm komentuojant?
• Netinkamas takas (prieštarauja DJMP);Parašė mantasm Rodyti pranešimąTai problema yra netinkamas takas ar netinkama vieta?
Savivaldybė darosi piarą tarp sodininkų atsivelgdama į Seimo rinkimų rezultatus vienmandatėse ir bando pasimeilikaut? 
• netinkama vieta (prieštarauja DJMP);
• takas jau buvo viešintas ir jam pritarta dar prieš rinkimus.
• Tikiuosi pavyko (projektuotojo paklausus, kodėl nesilaikoma 3-jų skirtingų įstatymų (dokumentų), atsakė, kad kiti projektuotojai irgi nesilaiko, todėl ir jis nesilaiko (pateikė pavyzdį nelegalaus tako prie „Litexpo”, kurio deja nepavyko sustabdyti, va ir turim precedentą).Parašė themanual Rodyti pranešimąO tai kaip baigėsi? Žiūriu ar čia žiema ar kas, bet stringa visi projektai iš eilės. Krantinės konkursas lygtais sustabdytas teismo, Narbuto nutrauktas, Kernavės g. turbūt irgi laidot jau reikia. Nepavyko nužudyti dar vieno projekto?
• Jums kažkas neaišku pasakyme, kad pačio miesto patvirtintame plane ir strategijoje Žaliųjų Ežerų g. dvirtakis numatytas tik 70-u nr. eilėje? Dviračių spec. planas net nėra įpusėtas įgyvendinti, kur sužymėtas prioritetas miesto branduolyje, o ne miesto pakraštyje, miesto, kuris plotu 4 kartus didesnis už Paryžių.Parašė themanual Rodyti pranešimąMan tai keista jog siūloma visai kita trasa, tai jei čia tik problema jog eurovelo pavadinimas, tai ignoruokit pavadinimą ir leiskit gyventojams džiaugtis suprojektuotais takais kurie bus begalybę kartų geriau už esamą situaciją būtent ten kur juos planuoja tiesti. O eurovelo tobulasis variantas su estakadomis ar kita trasa lai palaukia tuos dvidešimt metų, dėl jo tikrai neturi likti netvarkytos dabar norimos sutvarkyti gatvės ir tragedijos nebus jei tam takui bus laikinai suteiktas eurovelo trasos pavadinimas, dabar jis n-ioliką metų suteiktas daug prastesniams takams ir vietoms kur takų išvis nėra
Nieks nieko nepapildys niekada. Numatytas 1 takas, kokį pastatys, toks ir bus. Daug takų negali būti, nes miestas neturi pinigų. Svarstymo metu paminėta, kad pinigų nėra ir jų nenumatoma. Neskaitant trijų ES takų ir kelių atkarpų statant pastatus privatininkams, šiemet nei naujų dviračių takų plėtrai, nei remontui nenumatoma nei cento. Kaip ir šaligatviam ir laiptam.Parašė digital Rodyti pranešimąBūtent, juk dabar žmonės gatve važiuoja. Gali būti daug takų - ir šitas, kurio dondc nenori, ir naujas, kuris eis per vasiukų estakadas. Jie vienas kitam netrukdys, tik papildys.
---
• Savivaldybė be jokių ES projektų, nederančia su patvirtintais miesto planais, savavališkai savo iniciatyva – neturėdama pinigų – užsakė taką ne tik Žaliųjų Ežerų g., kaip numato Dviračių spec. planas, bet pratęsė užsakymą iki miesto ribos – ko nenumato planas. Nors dar net neįpusėjo išpildyti numatytų trasų, bet „perka” naujas.
• Dviračių spec. planas yra skirtas 2014–2020 m. periodui. Vilniaus miesto darnaus judumo planas buvo parengtas 2018 m. gruodį, turbūt ne pigiai (ten virš 1 000 psl. dokumentacijos), kuris numato dabar užsakytos jungties tarp Žaliųjų Ežerų g. ir Balsio ežero atsisakyti, o nurodo taką nuo Žaliųjų Ežerų g. kreipti ne į šiaurę, o – pietus, link upės:
• Pagal DJMP, šis užsakytas dviračių ir pėsčiųjų takas yra negalimo tipo, trūkstant vietos, dėl pinigų stygiaus ar dar ko, turėjo būti projektuotas tik dviračių takas. Nors KET draudžia pėstiesiems ten būti, bet kita taisyklė leidžia, nesant kitoms galimybėms, glaustis tako pakraščiu. Tik tokiu atveju takas įgauna susisiekimo prasmę. Užsienyje išvis draudžiama šaligatviais važiuoti (UK, Šveicarijoje galima iki 12 m. amžiaus), tai kas čia per „rytų bloko-bendras-socialistinis takas”?
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 3 patinka
Comment
-
Panašu, privatus parkingas valstybiniame sklype svarbiau, nors jį ir pertvarkys. Jeigu darytų dvirtakį arčiau gatvės, tai reikėtų 1 m šoninės skiriamosios juostos (pagal STR), kaip yra kitoje sankryžoje, kur dvritakis arčiau gatvės. Čia, skyrus 1 m šoninei juostai, 3 m dvirtakiui – šaligatvis siaurėtų iki siauresnio nei 1,5 m minimumas (žr. ties šiaurine perėja).Parašė Riedis Rodyti pranešimąGal kas dalyvavote Žalgirio g. dvirtakio svarstymuose (prieš 2 metus - priedų nuoroda nebeveikia) ir pamenat ar buvo atkreiptas dėmesis į nesutampančią dviračių pervažą?
Pagal rangovo techninę pertrauką iki Balandžio, panašu, kad pavasarį jau bus tiesiamas. Pagal pirkimo dokumentus, panašu, kad palikta taip (nesimato pilnai šios sankryžos) - kaip atrodo galutinis neaišku.
Žodžiu, turbūt bus taip, kaip yra. Reiktų rekonstruot kitą pusę, bet pinigų nėra.
Jei visgi kažkas rašysit, tai pasiūlykit darbo projekte įspėjamąjį paviršių akliesiems kloti lygiagrečiai nukreipiamąjai krypčiai, kaip Japonijoj kloja.
Šachmatus buvo projektavę ir Pilaitės pr. Realybėje jie nepažymėti, o kalniuko jokio nėra. Net ten klojant automobilinius įvažiavimo bortus (aukštesni nei dviračių) jokio peraukštėjimo visiškai nesijaučia, net pereinant į plokščius bortus. Eišiškių pl. irgi projektuoti šachmatai, įdomu, kaip realizuosis. Šiaip ne dviračius stabdyt reikia, o tvorų nepamiršt ties paviljonu. Čia, legendoje nežymi, jog numatytos, nors brežiny kažkas papaišyta.Parašė Riedis Rodyti pranešimąTuo pačiu kitoje sankryžoje dar nemačiau tokio sprendimo, gal žinote kas čia pažymėta raudonai? Iškeliamas dvirtakis? Kokia to funkcija?
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Užbetonuoti nespėjo, tai negi daba laužysi klojinius su sniegu...Parašė Kaid Rodyti pranešimą2021-01-14 Vilnius, Konstitucijos pr.
Comment
-
Bet ties VT sustojimu tai kažkaip sugebėjo paaukot parkingo. Nors būtent toje vietoje buvo galima išsiversti panaikinant įvažą. Dabar visvien liko neadekvatus praėjimas tarp laukimo paviljono ir gatvės borto.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Panašu, privatus parkingas valstybiniame sklype svarbiau, nors jį ir pertvarkys. Jeigu darytų dvirtakį arčiau gatvės, tai reikėtų 1 m šoninės skiriamosios juostos (pagal STR), kaip yra kitoje sankryžoje, kur dvritakis arčiau gatvės. Čia, skyrus 1 m šoninei juostai, 3 m dvirtakiui – šaligatvis siaurėtų iki siauresnio nei 1,5 m minimumas (žr. ties šiaurine perėja).
Žodžiu, turbūt bus taip, kaip yra. Reiktų rekonstruot kitą pusę, bet pinigų nėra.
Comment
-
Panašu, kad stotelė vėl bus įrengta pagal geriausias STR pažeidinėjimo taisykles. #nūtaičiasenasprojektasParašė dondc Rodyti pranešimą
Comment
-
Ten to parkingo kažkada (gal visai greitai) turėtų nelikti, nes yra kažkokie planai statyti verslo centrą. Tai jeigu dabar tobulai nepadarys, galės už privačias lėšas tuos 10 metrų pataisyt. Šaligatvis tada išvis turėtų eit palei pastatą.
O sujungimus su esamais takais manau pataisys (jeigu dar nepataisė) darbo metu.
Paskutinis taisė Creatium; 2021.01.15, 17:13.
- 3 patinka
Comment
-
Nauja atšaka nuo „Gariūnų”, su tuneliu po A1. Takas jungiamas su esamu asfaltuotu dviračių ir pėsčiųjų taku į Grigiškes. Geltona linija žymi suprojektuotą naują taką, bet statybų planai nukelti / įšaldyti:
Vilnius City Cycling Map by Road Surface // https://www.google.com/maps/d/edit?m...255731234&z=13
Nuo „Gariūnų” Grigiškių kryptimi:
Vaizdai atgal:
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 12 patinka
Comment
-
Kažkas minima ir apie dviračių taką Pelesos gatvėje...
Vilniaus dviračių mėgėjai netrukus galės išbandyti naujus maršrutus – įgyvendinant Stoties rajono konversijos projektą jau artimiausiu metu šioje miesto dalyje planuojama pradėti tiesti dviračių ir pėsčiųjų takus. Anton Nikitin, Vilniaus m. savivaldybės vyr. inžinieriaus ir administracijos vyr. patarėjo, teigimu, Stoties rajonas yra vienas svarbiausių miesto ir visos šalies susisiekimo objektų, tad jo pertvarka orientuota į …
- 1 patinka
Comment
-
• Medeinos g. bendrieji asfaltuoti takai panaikinti. Pats asfaltas liko koks buvo (dabar šaligatvis).Parašė Riedis Rodyti pranešimą
• Žemynos g. dabar yra atskiri takai ten kur pažymėta žydrai. Formaliai, visa Žemynos g. yra dviračių takas (ženklai sudėti 3 tik sankryžose ir tik palei laikrodžio rodyklę, bet formaliai ten visur dvirtakis, nes ženklas pagal KET galioja iki sekančios sankryžos, visgi žemėlapyje žymėčiau tik ten kur žydrai paženklinta – ten atskiras asfaltas, nors ir su nenuleistais bortais).
• Gabijos g. yra raudonas asfaltas šalia šaligatvio ir atkarpėlė, kaip bendras takas – šiaurinėje dalyje prie „Iki”. Paženklinta žydrai.
Pociūno g. kur pažymėta juoda, stora linija – ten statomas asfaltuotas, atskiras dvirtakis. Žiema prieš Naujuosius metus buvo jau juodas pirmasis asfalto sluoksnis:
https://www.google.com/maps/d/edit?m...222930301&z=13
Dar stato prie Perkūnkiemio, šalia Vilniaus vakarinio aplinkkelio, palei prekybcentrį (į rytus nuo estakados).
O šiaip keistai parinktos spalvos takų laikotarpio skalėje. Nors nuo archaiškos raudonos iki futuristinių melsvai rusvų atspalvių logikos yra, bet tikslingiau būtų išlaikyti kontrastą skalės pradžiai ir pabaigai, kad lengviau skaityti būtų. Pvz. nuo žalios skalės pradžioje (neandartaliečiai-gamta
) iki raudonos (raudonieji-naujieji Vilniaus takai).
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
-
Tuose žieduose toks chaosas, jie savo žemėlapyje pažymėję neva visur ten dvirtakis. Kažin ar beatseksiu kada kuri atkarpa tai turbūt tiek to iki kol perdarys.
Naujus pažymėsiu prie progos, dar šiemetinių netikrinau. Reiks prasimint sužymėt.
Su ta skale reiks įsivertint kokia seka būtų logiškesnė iš pirmo žvilgsnio. Vis vien galų gale bus aktualu tik nuo ~2015m. - naujieji.
Comment
-
Aš tai siūlyčiau kiek atskirti dalykus. Artėjam prie laiko, kai seniai nutiesti takai arba nebetinkami arba nėra skirti dviračiams dėl pasikeitusių standartų. Tai tarkim jeigu Gabijos g. buvo nutiestas dviračių takas kažkada, dabar ten šaligatvis, o dviračiai bendrame eisme. Ir taip turbūt ir bus, nes eismas Gabijos g. turėtų tapti ramus, o tranzitas nuimtas. Tad galima turėt praktiškai net du žemėlapius: istoriškai nutiesti takai ir dabar naudotini takai.
- 1 patinka
Comment
-
2020-02-17 vyko visuomenės informavimas apie Pilaitės prospekto nuo V. Pociūno g. iki Sietyno g./Spaudos g. Vilniaus m., kapitalinio remonto, viaduko kapitalinio remonto ir dviejų pėsčiųjų viadukų virš Vilniaus Vakarinio aplinkkelio, projektavimą (https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...ku-virs-vilni/)
Viešinime nepavyko sudalyvauti, tačiau buvau pateikęs klausimus raštu. Vakar buvo pateikta viešinimo atsakaita ir atsakymai į klausimus. Atsakaitoje pateikė ir viešinimo procedūros įrašą (https://drive.google.com/file/d/1jSD...skSpNbVB_/view). Vienas iš jų buvo dėl dviračių takų vertikaliojo ženklinimo ir pirmumo sankryžoje. Tie klausimai buvo išdiskutuoti, sunkiai suvokiami projekto vadovams, bet galiausiai pareiškė, kad pirmumas yra dviratininkams (vaizdo įraše: 52:10). Tačiau ataskaitoje pateikė atvirkštį atsakymą, kuris net švelniai sakant šokiravo. Pasigrožėkite:
- 1 patinka
Comment
Taigi čia kolkas yra tik papaišymų ir "va kas galėtų būti, jeigu nupirktumėt seną pastatą" lygyje, juolab atsirado vėliau, nei dvirtakio projektas, tad nelabai suprantu, kokiu būdu tai pateisina faktą, kad dabar nuties šūdinai.
Comment