Nieko keisto. Darom gi ne sau, o kažkokiai "valstybei".
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Kaip taip gaunasi, kad šita problema nutinka išskirtinai nuo 2015 pastatytiems takams, o dauguma senesnių (2000-) takų tokių problemų neturi, neskilinėja, netrupa ir besibanguoja?Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
priklauso nuo temperaturos, dregnumo, ar posukis ten... tiesiog sie takai pritaikyti dviraciams o ne sunkiasvorems masinoms... ir tas turi but irasyta i valymo sutarti... bet visiems pochui
Comment
-
2000ųjų tai čia tie, kuriuos jau nutrynė?Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip taip gaunasi, kad šita problema nutinka išskirtinai nuo 2015 pastatytiems takams, o dauguma senesnių (2000-) takų tokių problemų neturi, neskilinėja, netrupa ir besibanguoja?
Comment
-
Eurovelo, Ateities, Jeruzalės rodos irgi panašių laikų. Visi šiti gan neblogai išsilaikę. Molėtų plento dvirtakis irgi gerai išsilaikęs, nors gal tiesiog nedaug nenaudojamas dėl siaurumo...Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
2000ųjų tai čia tie, kuriuos jau nutrynė?
- 1 patinka
Comment
-
Tuo, kad čia jau pereinate prie apples vs oranges lyginimo.Parašė mantasm Rodyti pranešimąKuo tai skiriasi nuo požiūrio, kad ant šaligatvio priparkuota mašina niekam netrukdo kol yra vietos apeit?
Comment
-
Kiek iš tų senesnių takų turi ploną viršutinį raudono asfalto sluoksnį? Va jums ir atsakymas, kai funkcionalumas aukojamas vietoj estetikos.Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip taip gaunasi, kad šita problema nutinka išskirtinai nuo 2015 pastatytiems takams, o dauguma senesnių (2000-) takų tokių problemų neturi, neskilinėja, netrupa ir besibanguoja?
Comment
-
Sakyčiau paėjęs visas gruntas net su bordiūrais, nes tarp asfalto ir bortų irgi plyšys matosi. Jausmas toks tarsi pasislinko gruntas su bortais, užgriebdamas ir dalį tako dangos asfalto.Parašė rmss Rodyti pranešimą
Kiek iš tų senesnių takų turi ploną viršutinį raudono asfalto sluoksnį? Va jums ir atsakymas, kai funkcionalumas aukojamas vietoj estetikos.
Comment
-
Kuo? Abiem atvejais naudot netrukdo, tik nepatogu ir neestetiška. Nu ir saugumas ne 100%.Parašė digital Rodyti pranešimąTuo, kad čia jau pereinate prie apples vs oranges lyginimo.
Comment
-
Viskuo. Kliūtis ant šaligatvio ar dviračių tako, kaip pvz. priparkuotas auotmobilis yra nepalyginamas dalykas su įskilimu dviračių take. Aš nesakau, kad tie įskilimai gerai, juos aišku reikia tvarkyti, bet jei man reikėtų rinktis, ar nutiesti dvigubai daugiau takų, bet kartais su įskilimais, ar dvigubai mažiau, bet idealių takų, aš rinkčiausi pirmą variantą. Apie tai ir buvo mano komentaras, kad su dviračių takų tiesimu viskas paskutiniu metu labai neblogai.Parašė mantasm Rodyti pranešimąKuo? Abiem atvejais naudot netrukdo, tik nepatogu ir neestetiška. Nu ir saugumas ne 100%.
Comment
-
Bent iš akies atrodo, kad ten pasėdęs ne tik viršutinis sluoksnis, bet visi sluoksniai ir galimai visas pagrindas. Kaip skyla duonos riekė ją laužiant per pusę. Kaip suprantu, taip gali nutikti, kai pasislenka/pasėda pagrindas.Parašė rmss Rodyti pranešimą
Kiek iš tų senesnių takų turi ploną viršutinį raudono asfalto sluoksnį? Va jums ir atsakymas, kai funkcionalumas aukojamas vietoj estetikos.
Šitoje foto gal kiek geriau matosi. Kraštas kaip nulaužtas atrodo. Tikrai ne tik viršutinis sluoksnis
Paskutinis taisė John; 2021.03.01, 19:52.
Comment
-
Daugelis kliūčių būna apeinamos/apvažiuojamos. Gal kai kuriem piliečiam tenka įtraukt pilvą kartais, bet iš principo nėra, kad reikia grįžt atgal ir eit kitu keliu.Parašė digital Rodyti pranešimąViskuo. Kliūtis ant šaligatvio ar dviračių tako, kaip pvz. priparkuotas auotmobilis yra nepalyginamas dalykas su įskilimu dviračių take. Aš nesakau, kad tie įskilimai gerai, juos aišku reikia tvarkyti, bet jei man reikėtų rinktis, ar nutiesti dvigubai daugiau takų, bet kartais su įskilimais, ar dvigubai mažiau, bet idealių takų, aš rinkčiausi pirmą variantą. Apie tai ir buvo mano komentaras, kad su dviračių takų tiesimu viskas paskutiniu metu labai neblogai.
Takų tiesimo konkurso sąlygose būna įrašyta, kad gali suskilinėt po žiemos ir viskas okei? Gal tada dar 2x daugiau takų gautųsi
Comment
-
Nesakau, kad tai ok, bet daugiau neįdomu aiškinti akivaizdžius dalykus, gaila laiko, tai tiek to.Parašė mantasm Rodyti pranešimąDaugelis kliūčių būna apeinamos/apvažiuojamos. Gal kai kuriem piliečiam tenka įtraukt pilvą kartais, bet iš principo nėra, kad reikia grįžt atgal ir eit kitu keliu.
Takų tiesimo konkurso sąlygose būna įrašyta, kad gali suskilinėt po žiemos ir viskas okei? Gal tada dar 2x daugiau takų gautųsi
Paskutinis taisė digital; 2021.03.02, 00:24.
Comment
-
Kas tas Eurovelo? Tai šiaip maršrutas iš Nordkappo į Atėnus. Maršruto oficialiam puslapy Lietuvos ruožas dar visai nedetalizuotas. Vilniuje jis greičiausiai eis ir per Gedimino prospektą ir per Vingio parką. Šitam kontekste tai to tako nuo Tuskulėnų parko iki Trinapolio vienuolyno pavadinimas ar kas?Parašė mantasm Rodyti pranešimąEurovelo, Ateities, Jeruzalės rodos irgi panašių laikų.
Comment
-
Manau, tai labiau galima vertinti kaip savivaldybės darbuotojų prioritetų prasilenkimą su tamstos lūkesčiais. Jau kurį kartą skaitant tamstos tokius komentarus man kyla mintis, jei taip gerai išmanai šitą sritį, gal pabandyk nusiųsti CV? ;-)Parašė John Rodyti pranešimąDėl to nesu tikras, kad čia "kiekvieną traktoristą suvaldyti nėra lengva", nes visa įmanoma informacija VMS jau pateikta. 50 kartų. Apie tą patį pažeidimą. Bijau, kad problema yra VMS įsivešėjusi nekompetencija.
Comment
-
Spėčiau, kad silpnas pagrindas, pritaikytas tik dviračiams. Normaliomis sąlygomis be didelių apkrovų greičiausiai irgi sėstų, banguotų, bet taptų tik nelygus (asfaltas minkštas, nes Žvėryne kai prasiveržė vanduo tik gumbai iškilo, nesulūžo), bet žiemą pravažiavo sunkiasvoris traktorius ir štai jums prašom. Nenustebčiau, kad jie ir bortus galėjo išlaužyti, jei netilpo ir važiavo per juos.Parašė John Rodyti pranešimą
Bent iš akies atrodo, kad ten pasėdęs ne tik viršutinis sluoksnis, bet visi sluoksniai ir galimai visas pagrindas. Kaip skyla duonos riekė ją laužiant per pusę. Kaip suprantu, taip gali nutikti, kai pasislenka/pasėda pagrindas.
Šitoje foto gal kiek geriau matosi. Kraštas kaip nulaužtas atrodo. Tikrai ne tik viršutinis sluoksnis

Reiktų rinktis vieną iš dviejų - arba statyti dviračių takus pagal gatvių standartus arba nevažinėti ant jų su sunkia technika.Paskutinis taisė index; 2021.03.01, 23:56.Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Gelvonų, Goštauto, Oslo. Tiek ant greičio prisimenu, kur su specifiškai tokiais defektais, kai šonuose ilgi skilimai.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąJei netingit, galim pamėgint paieškot priežasčių dar pačiuose projektuose. Mestelkit sąrašiuką nutrupėjusių takų ir pabandom surast viešintus PP arba pirktų darbų TP. Turiu vieną įtarimą, kas juos gali sieti.Paskutinis taisė John; 2021.03.02, 12:41.
Comment
-
Goštauto tai tarp Žvėryno tilto ir Geležiako? Šitam buvo pirkimas - susiradau. Dėl Gelvonų ir Oslo ir pats nežinau kas ir kaip.Parašė John Rodyti pranešimą
Gelvonų, Goštauto, Oslo. Tiek ant greičio prisimenu, kur su specifiškai tokiais defektais, kai šonuose ilgi skilimai.
Beje, Šeškinės Saulės alėjoj taip neskilinėjo?
Comment
Comment