Geros pastangos dokumentuojant takų paišymo žioplumus. Tie takai skaičiuojasi kaip oficialūs dviračių keliai mieste tačiau padaryti nesąmoniškai ir neapgalvojant. Ar pamąstei nusiūsti visas savo darytas foto į atitinkamą departamentą savivaldybės, pridedant ir patį Zuoką?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Matyt, jei būtų išrasta tokia sporto šaka kaip dviračių slalomas, mūsų sostinė sulauktų daugybės tokio sporto entuziastų, o Lietuva visame pasaulyje garsėtų atitinkamais sportininkais. Paskutinė nuotrauka tai išties-juokas pro ašaras. Ir kažin ar situacija pasikeis per artimiausią dešimtmetį, net Zuokui čia bus sunku kažką pakeist. Visgi norint normalių takų reikia pakeisti turbūt kokį 90 % dangos, ant kurios nupiešti dabartiniai takai, nes ji daugumoj vietų, išskyrus atskirus senamiesčio plotus ir retas išimtis kituose rajonuose, yra prastos būklės. O tam mieste kažin ar atsiras lėšų. Be to, reikia sukurti kažkokį planą, kaip tuos dvirtakius tiest, kurt sistemą. Nes pavieniai takai- tik pinigų švaistymas "dėl kryžiuko". Žinant dabartinius miesto infrastruktūros planuotojus, jiems panašios sistemos kūrimas būtų neįkandamas darbas..
Comment
-
Tiesą sakant, ne. Turiu savo nuomonę, ką reikėtų daryti su šitais "dviračių takais", tik bijau, kad ji per daug radikali, kad galėtų būti priimta:Parašė taimis Rodyti pranešimąAr pamąstei nusiūsti visas savo darytas foto į atitinkamą departamentą savivaldybės, pridedant ir patį Zuoką?
1) nutrinti visą šitą pornografiją nuo šaligatvių
2) išsiųsti tą žmogų, kuris atsako už dviračių takų planavimą, į rimtus kursus užsienyje (tokioje šalyje, kur važinėjama dviračiais ir mokama tiesti takus). Kursai ypatingą dėmesį turėtų skirti tokioms situacijoms kaip "dviračių tako ir automobilių kelio susikirtimas", "dviračių ir pėsčiųjų tako susikirtimas", "dviračių takas ir viešojo transporto stotelė", "dviračių takas ir automobilių parkavimas", "pėsčiųjų, dviračių ir automobilių sutalpinimas ribotame plote" ir pan.
3) pradėti PLANUOTI normalius dviračių takus
Problema ne pinigų trūkume - visuose pavyzdžiuose nesąmonių pridaryta ne dėl pinigų, o dėl proto trūkumo. Bėda yra sisteminė - visiškas planavimo nebuvimas.
Comment
-
O kaip nebrangiai išspręsti problemą pvz. paskutinėje nuotraukoje? Reikia arba šaligatvį pėstiesiems siaurinti (tuomet 2 žmonės sunkiai prasilenktų), arba gatvę (irgi nelogiška, nes ir taip kamščiai dideli vakarais). Platinti kažkur nelabai yra vietos nei tako nei gatvės, stulpų kažkur iškelti taip pat. Šiaip sutinku, kad geriau jokių takų nei tokie, tiesiog leisti važinėti dviratininkams kur nori, kol nėra normalios infrastruktūros.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTiesą sakant, ne. Turiu savo nuomonę, ką reikėtų daryti su šitais "dviračių takais", tik bijau, kad ji per daug radikali, kad galėtų būti priimta:
1) nutrinti visą šitą pornografiją nuo šaligatvių
2) išsiųsti tą žmogų, kuris atsako už dviračių takų planavimą, į rimtus kursus užsienyje (tokioje šalyje, kur važinėjama dviračiais ir mokama tiesti takus). Kursai ypatingą dėmesį turėtų skirti tokioms situacijoms kaip "dviračių tako ir automobilių kelio susikirtimas", "dviračių ir pėsčiųjų tako susikirtimas", "dviračių takas ir viešojo transporto stotelė", "dviračių takas ir automobilių parkavimas", "pėsčiųjų, dviračių ir automobilių sutalpinimas ribotame plote" ir pan.
3) pradėti PLANUOTI normalius dviračių takus
Problema ne pinigų trūkume - visuose pavyzdžiuose nesąmonių pridaryta ne dėl pinigų, o dėl proto trūkumo. Bėda yra sisteminė - visiškas planavimo nebuvimas.Paskutinis taisė Lettered; 2012.03.14, 10:05.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kaip nebrangiai išspręsti problemą pvz. paskutinėje nuotraukoje? Reikia arba šaligatvį pėstiesiems siaurinti (tuomet 2 žmonės sunkiai prasilenktų), arba gatvę (irgi nelogiška, nes ir taip kamščiai dideli vakarais). Platinti kažkur nelabai yra vietos nei tako nei gatvės, stulpų kažkur iškelti taip pat.
O kodėl negalima neperkelt šito dviračių tako į kitą kelio pusę? Ten ir upė šalia ir vietos yra.Paskutinis taisė romm; 2012.03.14, 10:30.
Comment
-
Būtent. Šioje gatvės pusėje nėra kažkokių didelių traukos objektų, kuriems reikiamas pasiekiamumas dviračiais. Jei kažkas ir važiuoja šia atkarpa, tai greičiausiai važiuoja "tranzitu". Šiuo atveju tako tiesimas upės pusėje būtu naudingas keliais aspektais: patrauklesnis takas dviratininkams ir nesikertantis dviratininkų judėjimas su pėsčiaisiais einančiais į/iš greta esančių pastatų.Parašė romm Rodyti pranešimąO kodėl negalima neperkelt šito dviračių tako į kitą kelio pusę? Ten ir upė šalia ir vietos yra.
Comment
-
Čia jau gaunasi naujo dviračio tako tiesimas, kas nėra taip pigu. Aišku, gerai būtų turėti tokių dviračių takų daug (asfaltuotų, apšvietų, toliau nuo gatvės):Parašė romm Rodyti pranešimąO kodėl negalima neperkelt šito dviračių tako į kitą kelio pusę? Ten ir upė šalia ir vietos yra.


http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=4712&page=5
Comment
-
Tačiau labai retai būna tokia terpė, kad būtu galima padaryti pigiai, bet gerai. Konkrečiu atveju nėra galimybių išsisukti tik su linijų nupiešimu. Geriau apskritai negadinti pėsčiųjų šaligatvio, neatimti iš dviratininkų galimybės važiuoti gatvės važ. dalimi ir nešvaistyti pinigų dažams, nes tai duoda tik neigiamus rezultatus.Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia jau gaunasi naujo dviračio tako tiesimas, kas nėra taip pigu. Aišku, gerai būtų turėti tokių dviračių takų daug (asfaltuotų, apšvietų, toliau nuo gatvės)
Comment
-
Mokymasis iš gerų pavyzdžių nėra radikalu.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTiesą sakant, ne. Turiu savo nuomonę, ką reikėtų daryti su šitais "dviračių takais", tik bijau, kad ji per daug radikali, kad galėtų būti priimta:
1) nutrinti visą šitą pornografiją nuo šaligatvių
2) išsiųsti tą žmogų, kuris atsako už dviračių takų planavimą, į rimtus kursus užsienyje (tokioje šalyje, kur važinėjama dviračiais ir mokama tiesti takus). Kursai ypatingą dėmesį turėtų skirti tokioms situacijoms kaip "dviračių tako ir automobilių kelio susikirtimas", "dviračių ir pėsčiųjų tako susikirtimas", "dviračių takas ir viešojo transporto stotelė", "dviračių takas ir automobilių parkavimas", "pėsčiųjų, dviračių ir automobilių sutalpinimas ribotame plote" ir pan.
3) pradėti PLANUOTI normalius dviračių takus
Problema ne pinigų trūkume - visuose pavyzdžiuose nesąmonių pridaryta ne dėl pinigų, o dėl proto trūkumo. Bėda yra sisteminė - visiškas planavimo nebuvimas.
O dėl upės tai man nesupranta kodėl krantinės nėra pritaikomos dviračiams - pats paprasčiausias variantas, kaip kad pvz. yra padaryta Vienoje kur dviračių takų sprendimai beveik idealūs.
Comment
-
Žinoma, kai žolei ir krūmams augti reikia dagiau ploto nei šaligatviui ir dviračio takui, tada problema tikrai neišsprendžiamaParašė Lettered Rodyti pranešimąO kaip nebrangiai išspręsti problemą pvz. paskutinėje nuotraukoje? Reikia arba šaligatvį pėstiesiems siaurinti (tuomet 2 žmonės sunkiai prasilenktų), arba gatvę (irgi nelogiška, nes ir taip kamščiai dideli vakarais). Platinti kažkur nelabai yra vietos nei tako nei gatvės, stulpų kažkur iškelti taip pat. Šiaip sutinku, kad geriau jokių takų nei tokie, tiesiog leisti važinėti dviratininkams kur nori, kol nėra normalios infrastruktūros.
Šiaip, nuimam kokį pusantro metro žolės iš kairės pusės, pastatom modernius atitvarus ir pirmyn!
Comment
-
Tęsiu savąjį pasivaikščiojimą dviračių takais ir jų imitacijomis.
Vilniaus Gedimino prospektas. Suremontuotas, pakraščiu nupieštas dviračių takas. Viskas lyg ir normalu. Bet gal kas nors žinot, kodėl tuo dviračių taku draudžiama važiuoti sekmadieniais nuo 9 iki 15 valandos?
Atkarpoje tarp Vilniaus g. ir Katedros a., dviračių taku irgi draudžiama važiuoti - darbo dienomis po 19 val., savaigaliais nuo 10 val.
Tiesą sakant, nemanau, kad ženklus statantys asmenys yra idiotai ir nemoka KET. Manau, kad priežastis kita: dviračio kaip vaikų žaislo įvaizdis yra toks stiprus (ir ant šaligatvių paišomi "takai" jį dar labiau sustiprina), kad labai lengva neatkreipti dėmesio, kad ta "plyta" galioja ir dviračiams.
Comment
-
Tokių nesąmonių ne tik Vilniuj pilna. Pavyzdžiui, vienam Alytaus mikrorajone nutiesė NAUJĄ dviračių taką tik praplatindami šaligatvį ir baltais dažais padažydami linijas ir ženkliukus.
Nesuprantu, kodėl negali bent jau raudonos spalvos trinkelėmis išgrįst dviračių takų? Juk nereikės kas keleri metai naudot dažų ir pėstieji bus atsargesni. O Olandijoj išvis specialiu raudonu asfaltu asfaltuoja...100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Jeigu jau kabinėjaties prie tokių smulkmenų ir norit atskirų ženklų dviratininkams, tai pagal KET apskritai draužiama vaikščioti dviračių takais, tuo labiau fotografams. Beto, reiktų ne tik pasivaikščioti, bet ir pasivažinėti dviračių takais norint susidaryti tikrą nuomonę.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTęsiu savąjį pasivaikščiojimą dviračių takais ir jų imitacijomis.
...
Comment
-
Jau nusitrynė.Parašė taccido Rodyti pranešimąPavyzdžiui, vienam Alytaus mikrorajone nutiesė NAUJĄ dviračių taką tik praplatindami šaligatvį ir baltais dažais padažydami linijas ir ženkliukus.
Comment
-
smulkios trinkelės - absurdiškiausia danga dviračių takams. Žvyrkeliu ir tai maloniau važiuoti. paprasčiausias būdas atskirti dviračių taką - borteliu nuo automobilių ir mažu borteliu nuo pesčiųjų. kitas varijantas - nuo pesčiujų skirti tik danga, bet dviračio takas turi būti asfaltuotas, taip maloniau važiuoti ir pestiesiems tai yra psichologiškai "kelias" o ne šaligatvis. Gal prospekte asfaltas netinka, bet bendruoju atveju tai geriausias varijantas.Parašė taccido Rodyti pranešimąTokių nesąmonių ne tik Vilniuj pilna. Pavyzdžiui, vienam Alytaus mikrorajone nutiesė NAUJĄ dviračių taką tik praplatindami šaligatvį ir baltais dažais padažydami linijas ir ženkliukus.
Nesuprantu, kodėl negali bent jau raudonos spalvos trinkelėmis išgrįst dviračių takų? Juk nereikės kas keleri metai naudot dažų ir pėstieji bus atsargesni. O Olandijoj išvis specialiu raudonu asfaltu asfaltuoja...
Comment
-
Gal galėtum pateikti savivaldybei raštą dėl šio atvejo? Pridėtum foto... Jei ne, tuomet teks man turbūt pasirūpint, tik gaila laiko mažai tam turiu ir taip be miego gyvasParašė c2h5oh Rodyti pranešimąTęsiu savąjį pasivaikščiojimą dviračių takais ir jų imitacijomis.
Vilniaus Gedimino prospektas. Suremontuotas, pakraščiu nupieštas dviračių takas. Viskas lyg ir normalu. Bet gal kas nors žinot, kodėl tuo dviračių taku draudžiama važiuoti sekmadieniais nuo 9 iki 15 valandos?
Atvaizdas
Atkarpoje tarp Vilniaus g. ir Katedros a., dviračių taku irgi draudžiama važiuoti - darbo dienomis po 19 val., savaigaliais nuo 10 val.
Atvaizdas
Tiesą sakant, nemanau, kad ženklus statantys asmenys yra idiotai ir nemoka KET. Manau, kad priežastis kita: dviračio kaip vaikų žaislo įvaizdis yra toks stiprus (ir ant šaligatvių paišomi "takai" jį dar labiau sustiprina), kad labai lengva neatkreipti dėmesio, kad ta "plyta" galioja ir dviračiams.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Taip, jei takas yra asfalto klojimo mašinos pločio tai jis greičiausiai bus kokybiškas, kaip pvz. nuo Karklės iki Palangos, bet jei tai tėra pusantro metro juosta, greičiausiai bus susibangavęs ar duobėtas, nes priėmimo aktą pasirašantys savo sėdyne jo nebandys.Parašė [sp] Rodyti pranešimąsmulkios trinkelės - absurdiškiausia danga dviračių takams. Žvyrkeliu ir tai maloniau važiuoti. paprasčiausias būdas atskirti dviračių taką - borteliu nuo automobilių ir mažu borteliu nuo pesčiųjų. kitas varijantas - nuo pesčiujų skirti tik danga, bet dviračio takas turi būti asfaltuotas, taip maloniau važiuoti ir pestiesiems tai yra psichologiškai "kelias" o ne šaligatvis. Gal prospekte asfaltas netinka, bet bendruoju atveju tai geriausias varijantas.
Comment
Comment