Parašė Martlarkis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Tai užtenka to horizontalaus žymėjimo ir mažesnio formato šalutinio kelio trikampio kaip Olandijoje.
Haga
Paskutinis taisė Eimantas; 2012.08.26, 19:26.
Comment
-
Kaip jau ir Eimantas minėjo, užtenka ir dabartinės sistemos su "trikampiukais" (horizontaliuoju ženklinimu), tik jie turėtų būti naudojami dažniau. O jei kalbėti apie idėjas ateičiai, visai neblogai būtų daug kur Europoje naudojama papildoma lentelė, naudojama kartu su ženklu "duoti kelią", įspėjanti (primenanti) praleisti ir dviratininkus:Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąDžiugu, kad pagaliau nors kai kur atsiranda pirmumas dviračiams. Gal turėtų atsirasti ir vertikalūs ženklai su "duoti kelią dviračiams"? Tik neįsivaizduoju kaip jie galėtų atrodyt.

Pavyzdys Suomijoje:

(Foto:Google StreetView)
Comment
-
Nežinau, ar savivaldybėje kas nors dviratininkus atstovauja, tačiau infrastruktūra tikrai galėtų būti geresnė čia. Šiandien teko įsitikinti greitai lekiojant iš vieno centro kampo į kitą. Dar pagalvojau apie tokį kelio ženklą kaip "Dviračių tako pabaiga". Visai praverstų, žinant kaip mėgsta nutrūkt takai. Šiaip, nei jokių nuorodų, yra takas konkrečia kryptimi ar ne. Eurovelo take jų galima rasti, bet kažkokie grybai ten. Manau, kad dviračių takas turėtų būti kažkas daugiau negu balta linija atskirtas šaligatvis su stulpais viduryje jo.
Comment
-
Baltarusijoje yra toks ženklas, tačiau, kaip parodyta nuotraukoje, jį tikriausiai statytų prie kiekvienos sankirtos su keliu ir realiai jis nelabai ką padėtų, gal net klaidintų. Mano nuomone, veiksmingas jis būtų tik tokiu atveju, jei visi susikirtimai (ypač sankryžose) būtų ženklinami "kvadratėliais" (horizontaliuoju ženklinimu) ir takas formaliai taptų nenutrūkstantis. Tada ženklą jau būtų galima statyti "tikrojoje" tako pabaigoje.Parašė Gnoss Rodyti pranešimąDar pagalvojau apie tokį kelio ženklą kaip "Dviračių tako pabaiga". Visai praverstų, žinant kaip mėgsta nutrūkt takai.

(Foto: http://makutello.blogspot.com/2010/08/blog-post_21.html)
Comment
-
Keik girdėjau turėtų ankščiau, atrodo iki 2014-15m. Iš kur duomenys, kad iki 2018?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąPo 2018 metų viską pataisys.Nes būtent tada nuo Nemėžio iki Liepkalnio g. rekonstruktruos.
Kur nuotraukose, net nežinau kur veda... Turbut naujas DAF pastatas statytas buvo, pagal taisykles, atnaujinus kelius teritorijoje, turįjo būti peščiųjų ir dviračių takai. Ten tik keli metrai jų.
Iš kitos pusės gan geras yra, eina iki pat Nemėžio. Tik nuo miesto pradedant važiuoti kiek jau "išvažinėtas.
Šiaip labai smagu būtų turėti dviračių taką palei Minsko plentą naujajš ir senąji iki pat Medininkų, juk tiek dviratininkų pravažiuoja!
Comment
-
O kam čia ta ištisinė linija? Pavojinga lenkti? Esu matęs nuotraukas forume iš Baltarusijos.Parašė Martlarkis Rodyti pranešimąBaltarusijoje yra toks ženklas, tačiau, kaip parodyta nuotraukoje, jį tikriausiai statytų prie kiekvienos sankirtos su keliu ir realiai jis nelabai ką padėtų, gal net klaidintų. Mano nuomone, veiksmingas jis būtų tik tokiu atveju, jei visi susikirtimai (ypač sankryžose) būtų ženklinami "kvadratėliais" (horizontaliuoju ženklinimu) ir takas formaliai taptų nenutrūkstantis. Tada ženklą jau būtų galima statyti "tikrojoje" tako pabaigoje.
Atvaizdas
(Foto: http://makutello.blogspot.com/2010/08/blog-post_21.html)
Tačiau kokia situacija su informaciniais ženklais dviračių takuose, pavyzdžiui Europoje?
Comment
-
Tiesą sakant, net neįsivaizduojuParašė Gnoss Rodyti pranešimąO kam čia ta ištisinė linija? Pavojinga lenkti? Esu matęs nuotraukas forume iš Baltarusijos.
Tačiau kokia situacija su informaciniais ženklais dviračių takuose, pavyzdžiui Europoje?
Čia jau matyt kažkoks baltarusių išmislas.
Europoje daug kur yra krypčių-atstumų ženklai, skirti dviratininkams. Pavyzdžiui, Nyderlanduose nuorodos dviratininkams yra raudonos spalvos:
Lietuvoje jų irgi yra, tačiau labai nedaug ir nevienodo dizaino (Kuršių Nerijoje - kaip sumažinti kelio ženklai, EuroVelo trasoje - rudos). Iš esmės dviratininkų nuorodomis būtų galima laikyti ir mėlynas nuorodas Vilniuje su gatvių, rajonų pavadinimais bei atstumais.
Comment
-
Kad nereikėtų nutraukti dviračio tako ties kiekviena sankryža, matyt pats laikas pakeisti KET suteikiant daugiau pirmenybės dviratininkams. Visas dviračio patogumas dingsta kai negali važiuoti pastoviu dideliu greičiu stoviniuodamas ties kiekviena sankryža, šaligatviu ir pan. Ką jau kalbėti jei visur kur priklauso laipiotum nuo dviračio ir jį vestumeisi...
Comment
-
Teoriškai KET keisti net ir nereikėtų, nes beveik visur ženklai "duoti kelią" sustatyti prieš šaligatvius/takus (dviratininkai gauna tokią pačią pirmenybę kaip ir kitos transporto priemonės). Problema tame, kad dėl kažkokių priežasčių šalia perėjų nėra žymimos sankirtos ir takai "trūkinėja".Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKad nereikėtų nutraukti dviračio tako ties kiekviena sankryža, matyt pats laikas pakeisti KET suteikiant daugiau pirmenybės dviratininkams. Visas dviračio patogumas dingsta kai negali važiuoti pastoviu dideliu greičiu stoviniuodamas ties kiekviena sankryža, šaligatviu ir pan. Ką jau kalbėti jei visur kur priklauso laipiotum nuo dviračio ir jį vestumeisi...
Comment
-
Būtų šaunu, jei kitą kartą nuorodą įdėtum taip - Iki 2020 metų Vilniuje planuojama įrengti apie 180 kilometrų naujų dviračių takų
Comment
-
Visgi žadama tiesti dviračių taką iki medininkų.
Žemelapio noroda: http://www.vilnius.lt/I/dviraciu2.html
Comment
-
Panasu kolkas daryti niekas nieko apart plano parengima nesiruosia. As manau kad senasis planas yra pakankamai geras ir nera prasmes daryti naujo. Vietoj to reikia parengti dviraciu taku irenginejimo standartus.bus parengtas „Vilniaus miesto dviračių takų specialusis planas“, kuriam jau gautas 202 tūkstančių litų ES fondų lėšų finansavimas
Comment
-
Dėl dviračių takų tai tikrai liuks, nusimato labai puiki trasa, tik galėtų per visą aplinkelį padaryti, bo pagal planą jis kažkur vidury nutrūkstaParašė miestas Rodyti pranešimąFantastiškai sutvarkytas kelias! Apšvietimas, dviračių takai, estakados, viadukai, avarinės juostos, platus. Atrodo kaip Vokietija.
..
Comment
-
O kaip nuvažiuoti iki to tako? Kartu su fūromis ir kitu transportu Savanorių pr. arba Gariūnų g.?Parašė Mariiuk Rodyti pranešimąDėl dviračių takų tai tikrai liuks, nusimato labai puiki trasa, tik galėtų per visą aplinkelį padaryti, bo pagal planą jis kažkur vidury nutrūksta
..
Comment


Comment