Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Prie kiekvieno greičio matuoklio bus įspėjamasis ženklas+ greičio ženklas, kad tikrai žinotų koks ten leistinas greitis.

    https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...nklai-n1443256
    Sakyčiau čia žemos vairavimo kultūros įteisinimas. Gali lėkti belekokiu greičiu, nežiūrėti į ženklus, tik prie radaro pažiūri ką rodo lentelė, sulėtini, ir toliau varai kiek nori.

    Sektoriniuose ruožuose tai iš viso absurdas, nes juose neretai greitis keičiasi ir ne vieną kartą.

    Comment


      Šiaip tai labai geras pakeitimas. Visą laiką panikuoju, ar tikrai geru greičiu važiuoju pro tą greičio matuoklį

      Comment


        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
        Gali lėkti belekokiu greičiu, nežiūrėti į ženklus, tik prie radaro pažiūri ką rodo lentelė, sulėtini, ir toliau varai kiek nori.
        Tik tikslas tikriausia čia priešingas. Nes lekiant belekokiu greičiu vis vien pamačius greičio matuoklio ženklą yra pristabdoma. Tik dažnai prisibijant ir nesant tikriem, kiek realiai galima važiuoti, yra pristabdoma per daug. Tai toks ženklinimas gal paskatins prie atitinkamo greičio matuoklių nevažiuoti -20 km/h.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Tik tikslas tikriausia čia priešingas. Nes lekiant belekokiu greičiu vis vien pamačius greičio matuoklio ženklą yra pristabdoma. Tik dažnai prisibijant ir nesant tikriem, kiek realiai galima važiuoti, yra pristabdoma per daug. Tai toks ženklinimas gal paskatins prie atitinkamo greičio matuoklių nevažiuoti -20 km/h.
          Tai čia ir gaunasi žemos kultūros įteisinimas - leidžiama važinėti pasirenkant greitį savo nuožiūra, o tada kaip mažiems vaikams ant matuoklio primena kokiu greičiu gali pro jį pravažiuoti.

          Comment


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

            Tai čia ir gaunasi žemos kultūros įteisinimas - leidžiama važinėti pasirenkant greitį savo nuožiūra, o tada kaip mažiems vaikams ant matuoklio primena kokiu greičiu gali pro jį pravažiuoti.
            Dalinai sutinku, bet matau problemą, kad tą kultūra dažnai kuria labai prastas greičio režimų parinkimas keliuose ir jų ženklinimas bendrai. Pas mus pilną kelių ruožų ar gatvių, kur greitis tai dideja, tai vėl mažėja mažose atkarpose ir net ne po vieną kartą. Tada yra keistų ribojimų, kai kelyje einančiame per mišką be nei vieno matomo namo prie jo pastatomi ženklai "gyvenvietė" ir pan. Jau nekalbant apie laikinus ribojimus remontuojamuose ruožuose, kur labai dažnai pamirštama pastatyti "apribojimų pabaiga" ženklus arba ribojimo ženklai sustatomi be jokios logikos, ženklai neaiškiai nubraukiami ir t.t. Tai kartais net bandant atidžiai sekti ženklus ir laikytis jų, atsiduri situacijoje kai jau nebesupranti kur čia koks ribojimas prasidėjo ar pasibaige, bei koks realiai leistinas greitis toje vietoje.

            Man pvz. visai patinka Nyderlanduose, kad ten automagistralėse prie kiekvieno atstumo žymeklio būna mažas leistinas greičio ženkliukas (jeigu greitis kažkaip ribotas). Tai dažnai padeda perdėtai nesikoncentruoti į greičio režimo sekimą. Ring Utrecht Oost - Google Maps

            Comment


              Kolkas nesamoningiausius greicio apribojimus maciau Quebec, Canada. Geras motorway daug platesnis uz Kaunas -Klaipeda, greicio ribojimas... 100... ir absoliuciai niekas tu apribojimu nesilaiko minimum +20 ant virsaus. Tas pats su regional roads. Stacionariu greicio matuokliu nera bet mentai kartais stovi motorway su matuokliais.

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                Tai čia ir gaunasi žemos kultūros įteisinimas - leidžiama važinėti pasirenkant greitį savo nuožiūra, o tada kaip mažiems vaikams ant matuoklio primena kokiu greičiu gali pro jį pravažiuoti.
                Bet tai paryškinta vietą galiotų jei ir nedėtų greičio lentelių prie radaro ženklo.
                Vis tiek kur nėra radaro ženklo galėtų savo nuožiūra važiuoti.
                Tai čia kaip tik gaunasi privalumas, kad kur bus radaras bent jau važiuos tinkamu, o ne bijodami minus 20 ir stabdydami eismą.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Tai čia kaip tik gaunasi privalumas, kad kur bus radaras bent jau važiuos tinkamu, o ne bijodami minus 20 ir stabdydami eismą.
                  Taisyklių turi būti laikomasi. Jeigu taisykles orientuoji į žmones, kurie jų nesilaiko, tai gaunasi valstybės prisipažinimas pralaimėjus karą prieš nusikaltėlius. Sakyčiau jog tokio lėtaeigio vairuotojo lenkimas (žinoma saugiai ir pagal eismo sąlygas) sukuria daug geresnį psichologinį efektą lėtaeigių galvose ateity išmokti žiūrėti į ženklus negu tiesiog pripažinti pralaimėjus ir visiems durniukams parodyti pirštu kokiu greičiu jie turi važiuoti.

                  Comment


                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                    Taisyklių turi būti laikomasi. Jeigu taisykles orientuoji į žmones, kurie jų nesilaiko, tai gaunasi valstybės prisipažinimas pralaimėjus karą prieš nusikaltėlius. Sakyčiau jog tokio lėtaeigio vairuotojo lenkimas (žinoma saugiai ir pagal eismo sąlygas) sukuria daug geresnį psichologinį efektą lėtaeigių galvose ateity išmokti žiūrėti į ženklus negu tiesiog pripažinti pralaimėjus ir visiems durniukams parodyti pirštu kokiu greičiu jie turi važiuoti.
                    Neatsakei esminės dalies - ar bus, ar nebus greitis nurodytas prie radaro, vis tiek galioja tavo teiginys, kad už radaro zonų leidžiama važinėti pasirenkant greitį savo nuožiūra.

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Neatsakei esminės dalies - ar bus, ar nebus greitis nurodytas prie radaro, vis tiek galioja tavo teiginys, kad už radaro zonų leidžiama važinėti pasirenkant greitį savo nuožiūra.
                      Na tai tas pats radaro ženklas irgi yra pralaimėjimo pripažinimas. Tik anas buvo pakištas po atseit duomenų apsauga, kad informuoti apie duomenų rinkimą, o šitas jau yra pirmojo suformuotos ydingos praktikos tęsinys

                      Comment


                        Parašė liootas Rodyti pranešimą
                        Šiaip tai labai geras pakeitimas. Visą laiką panikuoju, ar tikrai geru greičiu važiuoju pro tą greičio matuoklį
                        Ypač su lietuvišku ženklinimu, kur iš vienos pusės važiuojant ženklas vienas, iš kitos kitas, o jeigu griežtai laikantis KET tai pravažiavai "sankryžą" ir realus greitis iš vis trečias.Daug kur dar tiesiog trūksta ženklų neįvažiuojant iš pagrindinio. Pvz Panevežio aplinkelyje nusukus nuo aplinkelio į Šiaulių plentą yra greitis 70, bet ženklas egzistuoja tik iš Panevežio pusės, o nuvažiavus nuo aplinkelio nėra ženklo ir KET sakytų 90.

                        Comment


                          Manau geriausias tokios problemos sprendimas - nemontuoti radarų autostradose ir greitkeliuose. Tikrai nėra būtinybės tokiuose pagal apibrėžimą saugiuose keliuose matuoti greiti stacionaria technika.

                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Apie tai nepagalvojau. Bet bet kokiu atveju, tokių vietų yra vienetai ir technologiškai tas pakeitimas nesunkiai išsprendžiamas. Yra variantų (pvz. dažnai naudojami Vokietijoje) kur ženklai gali būti uždengiami juos užlenkiant, arba galima įrengti paprastesnį tvirtinimo prie stulpo mechanizmą, kuris leistų greitai pakeisti ženklą. Prie apsisukimų automagistralėje irgi besikeičiant sezonui sumontuoja/demontuoja ar pakeičia ženklus kasmet ir problemų ten neiškyla. Juo labiau Kelių priežiūra kasdien važiuoja per ruožus juos apžiūrėdama ir tvarkydama.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Ypač su lietuvišku ženklinimu, kur iš vienos pusės važiuojant ženklas vienas, iš kitos kitas, o jeigu griežtai laikantis KET tai pravažiavai "sankryžą" ir realus greitis iš vis trečias.Daug kur dar tiesiog trūksta ženklų neįvažiuojant iš pagrindinio. Pvz Panevežio aplinkelyje nusukus nuo aplinkelio į Šiaulių plentą yra greitis 70, bet ženklas egzistuoja tik iš Panevežio pusės, o nuvažiavus nuo aplinkelio nėra ženklo ir KET sakytų 90.
                            Prieš degalinę yra 70 ženklas važiujant nuo Panevėžio. Iki to ženklo IMHO greitis 90

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą

                              Delfi buvo įdėtas toks ViaLietuva paveiksliukas
                              Click image for larger version Name:	b7f8fb74-cb5f-4228-b6d8-b4e762a7a5af.jpg Views:	0 Size:	141,1 kB ID:	2215062

                              Kas man atrodo labai idiotiškai. Kodėl automagistralėse ir greitkeliuose nebuvo galima šiose vietose prie matuoklių tiesiog pakabinti ženklo su 120 ir 130 km/h? Jeigu reikia nurodyti greitį, tai ir reikia kabinti ženklą su greičiu. Juk niekur neparašyta, kad tokios kategorijos keliuose draudžiama pakabinti ženklą su pvz. 130 km/h ribojimu (kas dabar pastoviai šviečia švieslentėse A1). Pagal šią logiką ir vietoje 50 km/h reikėtų kabinti gyvenvietės ženklą.

                              Kaip visada - idėja gera, bet įgyvendinimas kreivokas.
                              Manau didesnė problema, kad kai kuriuose ruožuose yra skirtingi greičiai, tarkim KK130 yra 5 atkarpos su vidutinio greičio matuokliais. Vienoje iš jų nuo Prienų žiedo iki nusukimo į Rokus, greitis vienoje vietoje padidėja nuo 70 iki 90 ir vėl sumažėja iki 70km/h. Tai tarkim uždės 70 ženklą ir atkarpoje kur galima važiuoti greičiau vis tiek važiuos lėčiau.
                              Aišku tam pačiam kelyje nuo sankryžos į Rokus iki Išlaužo situacija pagerės kai atsiras ženklas primenantis jog ten 90km/h maksimalus greitis ir bus mažiau važiuojančių 60-65km/h, nes prieš tai buvę vidutinio greičio zonos buvo su 70km/h apribojimais.

                              Comment


                                O kodėl tuomet nėra ispėjami vairuotojai, apie vykdomą greičio kontrolę mobiliomis priemonėmis? Jeigu jau einama prie tokių kraštutinumų, kad vairuotojui jau nebereikia dalyvaujant eisme domėtis kelio ženklais ir leistinu maksimaliu greičiu, tai kodėl palieka čia tokia spraga?
                                Visai būtų gerai, kad priekyje ir gale nežymėto policijos ekipažo važiuotų automobiliai, su ženklais, kad bus matuojamas greitis. Manau 500m būtų pats tas atstumas.
                                Taip pat ir prieš trikojus būtų įrengti laikini kelio ženklai.
                                Vairuotojai juk nevisada gali žinoti leistiną greitį.

                                Comment


                                  Parašė strongiukas Rodyti pranešimą
                                  O kodėl tuomet nėra ispėjami vairuotojai, apie vykdomą greičio kontrolę mobiliomis priemonėmis? Jeigu jau einama prie tokių kraštutinumų, kad vairuotojui jau nebereikia dalyvaujant eisme domėtis kelio ženklais ir leistinu maksimaliu greičiu, tai kodėl palieka čia tokia spraga?
                                  Visai būtų gerai, kad priekyje ir gale nežymėto policijos ekipažo važiuotų automobiliai, su ženklais, kad bus matuojamas greitis. Manau 500m būtų pats tas atstumas.
                                  Taip pat ir prieš trikojus būtų įrengti laikini kelio ženklai.
                                  Vairuotojai juk nevisada gali žinoti leistiną greitį.
                                  Gi labai norėjo padaryti, tik nepaėjo.

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                    Dalinai sutinku, bet matau problemą, kad tą kultūra dažnai kuria labai prastas greičio režimų parinkimas keliuose ir jų ženklinimas bendrai. Pas mus pilną kelių ruožų ar gatvių, kur greitis tai dideja, tai vėl mažėja mažose atkarpose ir net ne po vieną kartą.
                                    Kaip tik keliavau po Lenkiją, tai nustebino, kad ten tokio absurdiško leistino greičio ženklinimo, kur 100 m ruože greitis 2x numušamas iki 50 ir grąžinamas iki 90, dar daugiau nei pas mus. Tikėjausi, kad lenkai arčiau sveiko proto, bet matyt vietinė Via Lenkija nenusileidžia Via Lietuvai.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment

                                    Working...
                                    X