Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai, kad rašo jog dviratininkas turi sustoti ir praleisti automobibius.
    Tai dabar irgi rašo, kad per perėją reik vestis dviratį.... bet pagal statistiką nutrenktų važiuojančių kelios dešimtys Pasak policijos, nubaustų važiuojančių per perėją statistikos nėra, tai galimai ir apskritai nėra nubaustų?

    Tai klausimas lieka tas pats: kas įvykus eismo įvykiui turės įrodinėti? Sustojo, nesustojo, prilėtino, neprilėtino, važiavo pėsčiojo, sraigės ar dar kokiu greičiu... Ar nuosprendis vienareikšmiškas - perėja-avarija- vairuotoją ant ešafoto?

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Tai dabar irgi rašo, kad per perėją reik vestis dviratį.... bet pagal statistiką nutrenktų važiuojančių kelios dešimtys Pasak policijos, nubaustų važiuojančių per perėją statistikos nėra, tai galimai ir apskritai nėra nubaustų?

      Tai klausimas lieka tas pats: kas įvykus eismo įvykiui turės įrodinėti? Sustojo, nesustojo, prilėtino, neprilėtino, važiavo pėsčiojo, sraigės ar dar kokiu greičiu... Ar nuosprendis vienareikšmiškas - perėja-avarija- vairuotoją ant ešafoto?
      Tai dabar dviratį vestis per perėją reikia ir kaltas vairuotojas jei nutrenks, nes vedančio dviratį pirmenybė.
      Važiuojant per perėją dviračiu - pirmenybė automobiliui, dviratis gali važiuoti tik praleidęs automobilius. Tai ne vairuotoją, o dviratininką ant ešafoto.

      Vedantis dviratį - vedančio pirmenybė perėjoje.
      Važiuojant per perėją dviračiu - automobilio pirmenybė.

      Nutrenkus pirmu atveju kaltas vairuotojas, nutrenkus antru atveju kaltas dviratininkas.

      Comment


        vairuotojui teks įrodinėti kad sužvėrėjęs pedalgalvis nesivedė, o važiavo.
        -

        Comment


          Visur į vakarus nuo postsovoko vairuotojai geranoriškai stabdo ir praleidinėja, nepriklausomai ar nulipai ar nenulipai ar lianomis tarzaniškai perskridai. Vemti verčia vien nuo minties, kad yra vairuotojų, neketinančių kažko praleidinėti ant perėjos

          Comment


            Nežinau, ar naudinga kažkokius nišinius "What if" scenarijus svarstyti.
            Dabar jau visi ir taip važiuoja per perėjas, ir jokios diskusijos ar problemų nėra. Realiai, būtų tik legalizuotas toks veiksmas.
            O dėl eismo įvykio aplinkybių įrodymo, kai full-HD registratorių su microSD gali nusipirkti 100 Eur neišleidęs... Manau, turi būti neracionalus vairuotojas, kad be jo važinėtum. t'Sakant, ekstremalas, "living on the edge".

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Jei nors kartą teko važiuoti dviračiu šalia gatvės, kur daug šviesoforų/perėjų, tai bus akivaizdu, kad nulipinėti ir vestis dviratį jau po kokio 3 karto pasidaro vienodai ir beveik niekas taip nedaro. Tai pasiūlymas labai geras ir į temą.
              Aš visada su dviračiu važiuoju per perėją. Daugių daugiausia prasispiriu jei kurį laiką nepraleidžia. Bet su tokiu pakeitimu klausimas kaip reiktų įrodyti, kad ne vairuotojas kaltas jei dviratininkas atskrenda 30km/h iš už žmonių minios ar reklaminio stendo ir neria į gatve?"

              Esamas reguliavimas su praktiniu taikymu atrodo visai saugus variantas kai dviratininkai itin atsargiai važiuoja per perėjas, nes kitaip bus patys kalti. Neteko girdėt apie piknaudžiavimus iš vairuotojų pusės.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                Visur į vakarus nuo postsovoko vairuotojai geranoriškai stabdo ir praleidinėja, nepriklausomai ar nulipai ar nenulipai ar lianomis tarzaniškai perskridai. Vemti verčia vien nuo minties, kad yra vairuotojų, neketinančių kažko praleidinėti ant perėjos
                Ar į vakarus nuo to postsovoko dažni tokie atvejai, kai paspirtukų, dviračių vadeliotojai bando į saloną naglai per šoninius langus įlipti?
                Panevėžyje į automobilį atsitrenkė nepilnametės vairuojamas paspirtukas, mergina – ligoninėje
                Vemt verčia vien nuo minties, kad pajutus dabartinę begalinę laisvę, stabdant prie perėjos 8 iš 10 atvejų tu niekados nematai atsisukusiojo į automobilius pėsčiojo akių (žvilgsnis telefone, tiesiai į priekį, arba draugelius šalia).
                Norint kažką praleidinėti, reikia pirmiausia juos pamatyti. Perėjos ne miškas ir kaip stirnoms taip pat nereikėtų šokinėti.

                Comment


                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                  Norint kažką praleidinėti, reikia pirmiausia juos pamatyti. Perėjos ne miškas ir kaip stirnoms taip pat nereikėtų šokinėti.
                  Koją nuo gazo nukelk prieš perėją ir pamatysi. Ar, kaip ir ponas R, turi alergiją pristabdymams?

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    Koją nuo gazo nukelk prieš perėją ir pamatysi. Ar, kaip ir ponas R, turi alergiją pristabdymams?
                    Labiau kaip naglas dviratininkas žinau kaip galima lakstyt mieste. Ar tamsta pro visas perėjas važiuoji 10km/h, kad spėtum sustot kai išlėksiu iš už reklaminio stendo ar šimaškrūmių ant 30+ ? Nors ir tai negarantuoju, kad spėsi sustot.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Koją nuo gazo nukelk prieš perėją ir pamatysi. Ar, kaip ir ponas R, turi alergiją pristabdymams?
                      Asmenines nuoskaudas prašom išaiškinti asmeniškai su ponu R...

                      Tai kiek pvz. reikia koją nukelt šioje vietoje? 13 A10 – „Google“ žemėlapiai
                      Kiek trunka laiko iš tiesiog kulniuojančio pėsčiojo šaligatviu tapti einančiu per perėją?


                      ​​​​​​​

                      Comment


                        Man atrodo jūs abu apie skirtingus lazdos galus kalbate.

                        Taip, būna "stirnų", kurios šokinėja į gatvę. Labiausiai "nevirškinu" tokių, kurie vietoje to, kad tinkamai apsidairytų, galvą nusukę į priešingą eismo kryptį eina, o priėję gatvės vidurį praktiškai į kitą pusę nusuka, taip specialiai parodydami, kad jiems px, ar juos nutrenks, ar ne, nes gi jų pirmenybė. Kai tuo tarpu aš praktiškai kol einu per gatvę, tol palaikau akių kontaktą su vairuotojais, prieš tai, kaip senais laikais Algis "Greitai" sakė TomTom navigacijoje, "Kaip vyturėlis galvą pasukiojęs" keturis kartus.

                        Taip, būna "erelių" kurie prie perėjos sustos paskutinę akimirką, taip parodydami, jog jei norėtų - suvažinėtų pėstyjį, todėl jo geriau neversti sustoti.

                        Nu ką padarysi. Debilų visose gyvenimo srityse galima sutikti. Bet ar dėl tų ribinių debilų verta ginčytis?

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Labiau kaip naglas dviratininkas žinau kaip galima lakstyt mieste. Ar tamsta pro visas perėjas važiuoji 10km/h, kad spėtum sustot kai išlėksiu iš už reklaminio stendo ar šimaškrūmių ant 30+ ? Nors ir tai negarantuoju, kad spėsi sustot.
                          Jei kažkas nespės sustoti su tavo 30+ perėjoje, tai bus tik tavo chirurginių varžtų problema. Ir draudimui gali būti įdomu kas čia toks, minkštas ir nepakankamai greitas, automobilius gadina.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            Jei kažkas nespės sustoti su tavo 30+ perėjoje, tai bus tik tavo chirurginių varžtų problema. Ir draudimui gali būti įdomu kas čia toks, minkštas ir nepakankamai greitas, automobilius gadina.
                            Su dabartiniu reguliavimu viskas aišku kieno pusėj problema. Jei važiuot leis - velnias žino kaip įrodyt be registratorių ir t.t.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Jei nors kartą teko važiuoti dviračiu šalia gatvės, kur daug šviesoforų/perėjų, tai bus akivaizdu, kad nulipinėti ir vestis dviratį jau po kokio 3 karto pasidaro vienodai ir beveik niekas taip nedaro. Tai pasiūlymas labai geras ir į temą.
                              Tavo problemsai - eik pėsčias arba važiuok automobiliu. Jeigu aš stoviu kamštyje ir matau motociklininką, kuris važiuoje tarp eilių - visada užkertu jam kelią. O jeigu motociklinkas bando lenkti per kelkraštį - visada staigiai užkertu jam kelią, kadjis nukristų į griovį.
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Tavo problemsai - eik pėsčias arba važiuok automobiliu. Jeigu aš stoviu kamštyje ir matau motociklininką, kuris važiuoje tarp eilių - visada užkertu jam kelią. O jeigu motociklinkas bando lenkti per kelkraštį - visada staigiai užkertu jam kelią, kadjis nukristų į griovį.
                                Kurią naktį sapnavai tokį šlapią sapną?

                                Comment


                                  O ar galima pagal KET bėgti per perėją?

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Su dabartiniu reguliavimu viskas aišku kieno pusėj problema. Jei važiuot leis - velnias žino kaip įrodyt be registratorių ir t.t.
                                    Bent jau man šis pakeitimas atrodo nereikalingas ir gal kiek pavojingas. Aš šaligatviu stengiuosi nevažiuoti, ten per daug netikėtumų. Bet užtai visokie dėžių vežikai pasijaus esą visai nebaudžiami.

                                    Comment


                                      Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
                                      O ar galima pagal KET bėgti per perėją?
                                      Nedraudžiama. Net ir ne perėjoje nedraudžiama.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Tavo problemsai - eik pėsčias arba važiuok automobiliu. Jeigu aš stoviu kamštyje ir matau motociklininką, kuris važiuoje tarp eilių - visada užkertu jam kelią. O jeigu motociklinkas bando lenkti per kelkraštį - visada staigiai užkertu jam kelią, kadjis nukristų į griovį.
                                        O tamsta turi vairuotojo pažymėjimą? Nes iš šio komentaro atrodote kaip psichiškai nesveikas, o tokiems neturėtų būti leidžiama turėti vairuotojo pažymėjimą.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Jei važiuot leis - velnias žino kaip įrodyt be registratorių ir t.t.
                                          Turbūt pagal tai, kaip toli dviratininkas nuskrido

                                          Comment

                                          Working...
                                          X