Parašė Briedis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kelių eismo taisyklės
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau buvo šioje temoje aptartos dvi sistemos: kai ženklas galioja iki artimiausio pirmumo ženklo ir kai ženklas galioja iki kito ribojančio ženklo arba jo pabaigos. Lietuva spėju toliau lieka prie pastarosios. Daug kur sudėti tik "Duoti kelią" arba "Stop" ženklai, o pagrindinio kelio ženklų nėra, išskyrus daugiausia LAKD valdomus ruožus arba neseniai rekonstruotas atkarpas.
Jeigu interpretuoti, kad nesant pirmumo ženklo "Pagrindinis kelias", nors šalutiniame yra "Duoti kelią", o draudžiamasis ženklas tęsiasi toliau, tai tokiu atveju draudžiamas ženklas turi būti įrengtas kartu su ženklu "duoti kelią" arba "Stop", na arba pakartojamas už kiekvienos sankryžos. Tuo požiūriu gal net geresnis sprendinys nei iš karto du ženklai "Pagrindinis kelias" ir už sankr. pvz. "greitis 30".Paskutinis taisė PoDV; 2024.07.17, 22:42.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagal KET, nukritusi medį (kliūtį) turi pašalinti arba imtis priemonių kad būtų pašalinta (pvz pranešti apie tai policijai), o ne apvažiuoti.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kad bent straipsnyje rašo tik apie idiotiškos taisyklės panaikinimą, pagal kurią jei tavo kryptyje nuvirto medis, tai tu privalai likti stovėti valandas ar net dienas iki kol medį pašalins ir negali jo apvažiuoti, jei yra ištisinė.
100 proc vairuotojų ir taip to nedarydavo, tad čia niekas nesikeis.
Jeigu nežinai atstumo, reikia laikytis atsargos ir važiuoti toliau, kol būsi užtikrintas kad atstumas yra. Čia kaip ir visur kitur vairuojant. Jei nesi garantuotas kad spėsi aplenkti, nelenk. Jei nesi garantuotas kad yra 5m iki sankrižos, nestatyk. ir t.t.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąNenoriu nuskambėti kaip naglas 90-ųjų stiliaus teisinis nihilistas, na bet....
O kaip man važiuojant 130 km/h pamatuoti atstumą iki prieky esančio automobilio? Žmona turi architektūrinį lazerinį atstumo matuoklį - man jį virš vairo prisimontuoti? Aš suprantu, ką ir kodėl jie daro (saugumas ir t.t.), na bet kaip tokius reikalavimus praktikoje pritaikyti?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gruodžio 11 d. nutarimo Nr. 1950 „Dėl Kelių eismo ta... (lrs.lt)
Pakeitimai:
1. "Pirmasis kelio ženklas naudojamas kelio ruože, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami) Taisyklių pažeidimus, išskyrus nustatyto greičio režimo, fiksuojantys automatiniai prietaisai. Antrasis kelio ženklas naudojamas kelio ruože, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami) nustatyto greičio režimo ir, esant techninėms galimybėms, kitus Taisyklių pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai“."
Bus aiškumas - A1 yra 3 greičio matuokliai (Maxima Bazė, Kauno marios ir Phillip Morris), o kiti tik skirti susimokėti už kelius (kas 15 km vidutiniškai).
2. .8. Pakeisti 176.3 papunktį ir jį išdėstyti taip: „176.3. palikti stovėti didesnės kaip 3,5 t didžiausiosios leidžiamosios masės krovininius automobilius ir didesnes kaip 3,5 t didžiausiosios leidžiamosios masės priekabas, daugiau kaip 12 sėdimų vietų autobusus, taip pat traktorius, savaeiges mašinas ir jų priekabas;“.
Daugiau jokių priekabų avarinėse juostose.
3. "Jei važiuojant tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui sugedo bent viena galinė gabaritinė šviesa ir neveikia avarinė šviesos signalizacija, norint tęsti judėjimą transporto priemonės gale privalo būti pritvirtintas avarinio sustojimo ženklas.“
Panašu, kad išmoko pamokas - skirtingo greičio atsitrenkimus ta pačia kryptimi kai priekinė mašina važiuoja be gabaritinių šviesų.
4. "150. Sustoti ir stovėti draudžiama:
<...>
1.6. Papildyti 150.17 papunkčiu: „150.17. kelio iš dviejų ir daugiau eismo juostų viena važiavimo kryptimi ruože, kuriame važiavimo greitis didesnis kaip 50 km/h, išskyrus specialiai stovėti skirtas vietas, pažymėtas atitinkamais kelio ženklais ir (ar) horizontaliuoju ženklinimu, arba sustojimą maršrutiniam transportui skirtose stotelėse.“
Panaši pamoka - atsitrenkimas į stovintį transportą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atlikti darbus kelio zonoje reikia turėti leidimą. Didelio medžio rankomis nepašalinsi. Gali gal pademonstruoti kai tu pašalini stovinčią fūrą?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pagal KET, nukritusi medį (kliūtį) turi pašalinti arba imtis priemonių kad būtų pašalinta (pvz pranešti apie tai policijai), o ne apvažiuoti.
-
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
kad neveiktų gabaritai nei avarinis - tikimybė 1/1000000, tiesiog dauguma nepatikrina šviesų veikimo ir važiuoja be gabaritų nežinodami. BBZ kaip tas punktas kam nors padės.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
3. "Jei važiuojant tamsiuoju paros metu arba esant blogam matomumui sugedo bent viena galinė gabaritinė šviesa ir neveikia avarinė šviesos signalizacija, norint tęsti judėjimą transporto priemonės gale privalo būti pritvirtintas avarinio sustojimo ženklas.“
Panašu, kad išmoko pamokas - skirtingo greičio atsitrenkimus ta pačia kryptimi kai priekinė mašina važiuoja be gabaritinių šviesų.
-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gaus baudas ir tiek. Jei anksčiau važinėdavo iki sekančios TA atlikimo laiko, tarkim pusmetį, dabar važiuos gerokai trumpiau.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
kad neveiktų gabaritai nei avarinis - tikimybė 1/1000000, tiesiog dauguma nepatikrina šviesų veikimo ir važiuoja be gabaritų nežinodami. BBZ kaip tas punktas kam nors padės.
Dalis "parkavimo fotkintojų" persikvalifikuos į galinių gabaritų fotkintojus
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šis punktas skirtas gyvenamosioms zonoms, o ne avarinėms juostoms.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą2. .8. Pakeisti 176.3 papunktį ir jį išdėstyti taip: „176.3. palikti stovėti didesnės kaip 3,5 t didžiausiosios leidžiamosios masės krovininius automobilius ir didesnes kaip 3,5 t didžiausiosios leidžiamosios masės priekabas, daugiau kaip 12 sėdimų vietų autobusus, taip pat traktorius, savaeiges mašinas ir jų priekabas;“.
Daugiau jokių priekabų avarinėse juostose.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pagaliau. Gal bus mažiau spardančių per stabdį antroje juostoje, kuriems atrodo, kad visur visi tik ir žiūri jų greičio (bet kokia kelių mokesčio kamera), bei važiuoti automagistralėje daugiau 120 km/h nelegalu.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPakeitimai:
1. "Pirmasis kelio ženklas naudojamas kelio ruože, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami) Taisyklių pažeidimus, išskyrus nustatyto greičio režimo, fiksuojantys automatiniai prietaisai. Antrasis kelio ženklas naudojamas kelio ruože, kuriame įrengti stacionarūs (nekilnojami) nustatyto greičio režimo ir, esant techninėms galimybėms, kitus Taisyklių pažeidimus fiksuojantys automatiniai prietaisai“."
Bus aiškumas - A1 yra 3 greičio matuokliai (Maxima Bazė, Kauno marios ir Phillip Morris), o kiti tik skirti susimokėti už kelius (kas 15 km vidutiniškai).
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kelio savininkas gali užpiešti stačiakampius - turi matyti du savo juostoje - Saarema saloje pavyzdys https://maps.app.goo.gl/dYy6kEwD9a2KvzN77Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pagal KET, nukritusi medį (kliūtį) turi pašalinti arba imtis priemonių kad būtų pašalinta (pvz pranešti apie tai policijai), o ne apvažiuoti.
Jeigu nežinai atstumo, reikia laikytis atsargos ir važiuoti toliau, kol būsi užtikrintas kad atstumas yra. Čia kaip ir visur kitur vairuojant. Jei nesi garantuotas kad spėsi aplenkti, nelenk. Jei nesi garantuotas kad yra 5m iki sankrižos, nestatyk. ir t.t.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Baudas gaudavo ir anksčiau (pats esu mokėjęs). Kad negauti baudos nešviečiant gabaritui reikia važiuoti įjungius avarinį. Dabar bus galima važiuoti be gabarito ir neveikiant avariniui, tik trikampį ant galo užsikabinus.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Gaus baudas ir tiek. Jei anksčiau važinėdavo iki sekančios TA atlikimo laiko, tarkim pusmetį, dabar važiuos gerokai trumpiau.
Dalis "parkavimo fotkintojų" persikvalifikuos į galinių gabaritų fotkintojus
Paskutinis taisė gerietis; 2024.07.18, 12:12.-
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tai gamyklinių mašinos atšvaitų nepakanka? Ir trikampį teks turniketu prie valytuvo prikabint? Lipni juosta auto komplektacijoje netiekiamaParašė gerietis Rodyti pranešimą
Baudas gaudavo ir anksčiau (pats esiu mokėjęs). Kad negauti baudos nešviečiant gabaritui reikia važiuoti įjungius avarinį. Dabar bus galima važiuoti be gabarito ir neveikiant avariniui, tik trikampį ant galo užsikabinus.
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai čia juk simple, sustok ir palauk kol visi lenkiantys apleks ir tada galėsi važiuoti laikantis saugaus atstumo. Kitu atveju esi marozas kelių erelis su 40IQ.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSu distancija tarp mašinų didžiausias iššūkis - jei pasilieki distanciją, prieš tave nuolat įlindinėja
Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2024.07.18, 14:05.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
A1 važiuojant sudėtinga išlaikyti tuos 40-50 metrų ties Kaunu. Lenkimas čia ne prie ko - čia persirikiavimas.Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Tai čia juk simple, sustok ir palauk kol visi lenkiantys apleks ir tada galėsi važiuoti laikantis saugaus atstumo. Kitu atveju esi marozas kelių erelis su 40IQ.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ket aiškiai parašyta, ką daryti negalint jos pašalinti. Skaitėt?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Atlikti darbus kelio zonoje reikia turėti leidimą. Didelio medžio rankomis nepašalinsi. Gali gal pademonstruoti kai tu pašalini stovinčią fūrą?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Maždaug taip pat nepakanka, kaip nepakanka ir priekinių gamyklinių gabaritų vietoje trumpųjų šviesų. Vizualinis foninis triukšmas šiais laikais jau pernelyg didelis.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O tai gamyklinių mašinos atšvaitų nepakanka? Ir trikampį teks turniketu prie valytuvo prikabint? Lipni juosta auto komplektacijoje netiekiama
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar beveik taisyklė, kad tokius lėtaeigius nuvijus nuo antros juostos, jie kažkodėl artimiausioje gyvenvietėje su ribojimu, jau lenkia visus kitus. Užsikerta matomai kažkas plokštelėjeParašė sleader Rodyti pranešimą
Pagaliau. Gal bus mažiau spardančių per stabdį antroje juostoje, kuriems atrodo, kad visur visi tik ir žiūri jų greičio (bet kokia kelių mokesčio kamera), bei važiuoti automagistralėje daugiau 120 km/h nelegalu.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Skambinti 112 ir laukti iki trečiadienio, kol pareigūnai suras fūrai evakuatorių?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ket aiškiai parašyta, ką daryti negalint jos pašalinti. Skaitėt?-
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, nes kitu atveju esi marozas kelių erelis su 40 IQ ir dar tikriausiai antivakseris vatnykas kuris čiulpia putinuiParašė gerietis Rodyti pranešimą
Skambinti 112 ir laukti iki trečiadienio, kol pareigūnai suras fūrai evakuatorių?
Comment
 
Comment