Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Turėtų būti atvirkščiai. 45° - palaukit, dar ne sankryža, ji truputį priekyje kairiau, 90° - jau labai po kaire, susirūpinkite sukti, jei reikia.

    Comment


      Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
      Ikėjos viaduko vienintelis minusas (valio "toliaregiams" projektuotojams), kad nėra galimybės gan greitai į apsisukt į Minsko kryptį. Reikia lįsti į vidinį IKEA/Rimi žieduką.
      Na, kiek suprantu, nebūtina lįsti į žiedą, galima pirmoje sankryžoje apsisukti, ten kaip ir nėra tą daryti draudžiančio ženklo.

      Comment


        Parašė DArnas Rodyti pranešimą

        Na, kiek suprantu, nebūtina lįsti į žiedą, galima pirmoje sankryžoje apsisukti, ten kaip ir nėra tą daryti draudžiančio ženklo.
        Apsisukti galima, kai galima sukti į kairę. O kaip trišalėje sankryžoje, kur galima važiuoti tik tiesiai? Logika sako, kad trukdomas eismas.

        Comment


          Kiek žinau, nėra KET punkto, teigiančio, kad apsisukti galima tik ten, kur galima sukti į kairę. Gal kas labiau išmanantis KET galėtų pakomentuoti šitą situaciją?
          KET 116.6. Apsisukti draudžiama keliuose su skiriamąja juosta, išskyrus tam įrengtas ir kelio ženklais arba kelio ženklais bei horizontaliuoju ženklinimu pažymėtas apsisukimo vietas. Čia, kaip suprantu, kalba eina apie eismą ne sankryžose. Tuo tarpu sankryžoms galioja:
          KET 157. Sukdamas į kairę (apsisukdamas), vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms lygiareikšmiu keliu priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę... Tiesiog praleidžiam ir apsisukam, sankryžos KET nėra skirstomos į trišales ar keturšales, kai kalba eina apie apsisukimo manevrą.

          Comment


            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

            Apsisukti galima, kai galima sukti į kairę. O kaip trišalėje sankryžoje, kur galima važiuoti tik tiesiai? Logika sako, kad trukdomas eismas.
            Ten, kur trukdomas eismas, statomi apsisukti, sukti į kairę ar kitaip manevruoti draudžiantys ženklai.

            Comment


              Yra kelio ženklai nurodantis važiavimo kriptis sankryžose, ir toks ženklas ten stovi - judejimas tik tiesiai.

              Comment


                Parašė DArnas Rodyti pranešimą

                Na, kiek suprantu, nebūtina lįsti į žiedą, galima pirmoje sankryžoje apsisukti, ten kaip ir nėra tą daryti draudžiančio ženklo.
                O tamstai toks nurodomasis kelio ženklas nieko nereiškia?


                Apsisukti galima ten, kur galima ir sukti į kairę, arba atskirai nurodomuoju kelio ženklu nurodomas apsisukimas. Jeigu kabo aukščiau pavaizduotas ženklas (o toje sankryžoje tokie yra), tai apsisukti nėra kaip, nes iš kairiosios juostos galima važiuoti tik tiesiai.

                Comment


                  Supratau. Prieš tai neprisiminiau, kad toks nurodomasis ženklas ten stovi. Tuomet viskas aišku.

                  Comment


                    Šiek tiek informacijos, jei kam bus kada aktualu, keliaujant po USA. Ten kitaip nei Lietuvos policija ar Regitra traktuoja , kas pagal taisyklės turi ką praleisti, kai yra nuvažiuojama į lėtėjmo/greitėjimo juostą

                    You Do Not Have the Right of Way When Entering the Highway
                    Many drivers are unaware that drivers currently on the highway have the right of way over cars entering it. It is not the job of cars already on the highway to make room for cars entering. Furthermore, if you happen to be in a weave lane (a lane used for both entering and exiting the highway), the cars exiting the highway have the right of way over cars entering the highway.
                    http://www.driversedguru.com/drivers...ghway-merging/

                    Weave Lane
                    A weave lane is both an entrance and an exit for an expressway. Traffic may come
                    onto and leave the expressway at the same location. This traffic weave causes
                    conflicts, both for motorists using a weave lane and those on the expressway
                    and entrance ramp (in terms of speed and space adjustments). The motorist
                    entering from the entrance ramp must yield the right-of-way to the motorist leaving
                    the expressway.


                    http://www.state.nj.us/mvc/pdf/Licen.../Chapter_4.pdf
                    When traveling on expressways, there are also several other rules you should follow:
                    • Weave lanes serve as expressway entrances and exits, and traffic may enter and exit at the same spot. The motorist entering the expressway should yield to exiting motorists.
                    • In heavy traffic, drive in the center or left lane to free up the right lane for merging vehicles.
                    • If your vehicle becomes disabled, pull off the road as far as possible. Enable flashers, raise your hood, and then return to the vehicle and lock your doors. If someone stops to help you, ask to phone for assistance; never get into someone’s vehicle.
                    • In a construction zone, reduce speed, follow signs, and maintain space surrounding your vehicle.
                    • If a toll booth’s signals are green, it’s open. When exiting the booth, scan traffic surrounding you to find an opportunity to merge.
                    https://www.lynchlawyers.com/blog/ne...ct=clnk&gl=lt/
                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                    Comment


                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                      Šiek tiek informacijos, jei kam bus kada aktualu, keliaujant po USA. Ten kitaip nei Lietuvos policija ar Regitra traktuoja , kas pagal taisyklės turi ką praleisti, kai yra nuvažiuojama į lėtėjmo/greitėjimo juostą
                      Bent jau turi atskirą pavadinimą. Matomai šią problemą turi aiškiai aprašę, kad niekam nekiltų klausimų.

                      Comment


                        Kadangi paskutiniu laiku nemažai būnu Lenkijoje, pasidarė, įdomu, kaip ten reglamentuojamas parkavimas ir pėsčiųjų perėjos iš KET pusės? Nesinorėtų gauti baudos dėl nežinojimo ar neteisingo interpretavimo.

                        Pastebėjau porą dalykų:
                        - Mašinos dažnai parkuojamos tiesiog ant šaligatvio, nors nėra jokių parkavimo būdą nurodančių ženklų. Ir ne šiaip kur Lenkijos Šeškinėje ar Fabijoniškėse, o ir senamiesčiuose ar šiaip paprastoje centro vietoje.
                        Pavyzdys:


                        - Pėsčiųjų praleidmas perėjose. Gal dideliuose miestuose senamiestyje sunkiau pastebėti, bet visokiuose mažuose miesteliuose dažnas vaizdas, kai pėstieji tiesiog stovi ir laukia perėjoje, kol pravažiuos kolona mašinų ir tada eina. Lietuvoje kažkas panašaus yra neįsivaizduojama, net jeigu kartais atsiranda tokių, kurie nepraleidžia pėsčiųjų.

                        Ar Lenkijoje šiek tiek skiriasi KET, ar ten problemos su vairavimo kultūra, kaip pas mus prieš 15 metų (arba Kaune prieš 5 metus)?
                        Paskutinis taisė John; 2019.08.14, 20:15.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Kadangi paskutiniu laiku nemažai būnu Lenkijoje, pasidarė, įdomu, kaip ten reglamentuojamas parkavimas ir pėsčiųjų perėjos iš KET pusės? Nesinorėtų gauti baudos dėl nežinojimo ar neteisingo interpretavimo.

                          Pastebėjau porą dalykų:
                          - Mašinos dažnai parkuojamos tiesiog ant šaligatvio, nors nėra jokių parkavimo būdą nurodančių ženklų. Ir ne šiaip kur Lenkijos Šeškinėje ar Fabijoniškėse, o ir senamiesčiuose ar šiaip paprastoje centro vietoje.
                          Pavyzdys:


                          - Pėsčiųjų praleidmas perėjose. Gal dideliuose miestuose senamiestyje sunkiau pastebėti, bet visokiuose mažuose miesteliuose dažnas vaizdas, kai pėstieji tiesiog stovi ir laukia perėjoje, kol pravažiuos kolona mašinų ir tada eina. Lietuvoje kažkas panašaus yra neįsivaizduojama, net jeigu kartais atsiranda tokių, kurie nepraleidžia pėsčiųjų.

                          Ar Lenkijoje šiek tiek skiriasi KET, ar ten problemos su vairavimo kultūra, kaip pas mus prieš 15 metų (arba Kaune prieš 5 metus)?
                          Dėl parkavimo pastebėjau tai, bet nežinau, ar tai leidžia jų KET. O dėl pėsčiųjų tai manau, kad tokia jau jų kultūra. Tam pačiam Gdanske loterija laukiant prie perėjos: praleis - nepraleis. Gerai pastebėta, kad taip buvo pas mus prieš kažkiek tai metų.

                          Comment


                            Na pas mus neseniai pasikeitė viena KET formuluotė vairuotojų pareigoms pėstiesiems, po ko vairuotojas privalo sustoti ne tik, kai pėstysis jau įžengė į "važiuojamąją dalį", bet ir kai yra netoli jos. Gal Lenkijoje galioja kažkas panašaus, kaip pas mus iki pakeitimų? Tada, bent jau techniškai, viskas ok.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              - Pėsčiųjų praleidmas perėjose. Gal dideliuose miestuose senamiestyje sunkiau pastebėti, bet visokiuose mažuose miesteliuose dažnas vaizdas, kai pėstieji tiesiog stovi ir laukia perėjoje, kol pravažiuos kolona mašinų ir tada eina. Lietuvoje kažkas panašaus yra neįsivaizduojama, net jeigu kartais atsiranda tokių, kurie nepraleidžia pėsčiųjų.

                              Ar Lenkijoje šiek tiek skiriasi KET, ar ten problemos su vairavimo kultūra, kaip pas mus prieš 15 metų (arba Kaune prieš 5 metus)?
                              Domėjausi, kad KLR (Kinijoje) draudžiama prie perėjų sustot. Kai kurie laiko, kad tai insane dalykas, o žiūrint iš techninės pusės, tai pėstiesiems perėjimą palengvinanti priemonė, rodanti kur pereiti gatvę/kelią Kažkas panašaus jei Kaunas-Vilnius kai kur būtų pėsčiųjų perėjos ties stotelėmis, bet sustoti būtų draudžiama. Neesu skaitęs, kad tai būtų taikoma kur nors Europoje, nekalbant jau apie Lenkiją.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Na pas mus neseniai pasikeitė viena KET formuluotė vairuotojų pareigoms pėstiesiems, po ko vairuotojas privalo sustoti ne tik, kai pėstysis jau įžengė į "važiuojamąją dalį", bet ir kai yra netoli jos. Gal Lenkijoje galioja kažkas panašaus, kaip pas mus iki pakeitimų? Tada, bent jau techniškai, viskas ok.
                                Buvau kartą į Marijampolę nuvažiavęs paturistaut, pažiūrėt Rail Baltica ir Via Baltica objektų, tai nustebino, kad automobilis sustojo man dar net nesiruošiant eiti per perėją. Galvojau, kad čia vakarietiškas labai kultūringas elgesys, turbūt būdingas/atsirandantis netoliese esančioj Lenkijoj. Kaune tokių reikalavimų dar niekas nesilaiko, kaip sakė vienas pažįstamas, per daug išdidūs tokiems manevrams

                                Comment


                                  Parašė booraz Rodyti pranešimą
                                  Įvažiavimai į kiemus prioritetas prieš dviračių taką? Norėtųsi, kad dviračiams ir pėstiesiems nereiktų aukštyn-žemyn, plius pridėtų saugumo, nes automobilis nelėktų per kalniuką.

                                  Šitas dalykas ir mane varo į neviltį, Savanorių pr. take taip pat. Tipo "stabdykit dviratininkai prieš kiekvienus vartus, o vat automobiliai - lėkit kuo greičiau per vartus be kliūčių"...
                                  Juk takas galėtų eiti viename lygyje, automobiliams padarant savaiminį lėtinimo kalnelį tiek dėl dviračių, tiek ir dėl pesčiųjų, kurie irgi kerta kiemų išvažiavimus.

                                  Comment


                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą


                                    Šitas dalykas ir mane varo į neviltį, Savanorių pr. take taip pat. Tipo "stabdykit dviratininkai prieš kiekvienus vartus, o vat automobiliai - lėkit kuo greičiau per vartus be kliūčių"...
                                    Juk takas galėtų eiti viename lygyje, automobiliams padarant savaiminį lėtinimo kalnelį tiek dėl dviračių, tiek ir dėl pesčiųjų, kurie irgi kerta kiemų išvažiavimus.
                                    jo, tikrai, visi automobiliai nestabde išvažiuoja iš kiemų į pagrindinę gatvę, nes visi turi racing bolidus kur 90 laipsnių posūkius ima nestabdę. Aš tai už dviračių tako aukščio perkritimus vien dėl to, kad automobiliai tikrai pristabdo prieš išvažiavimą/įvažiavimą, o vat elektriniai dviratininkai ir ypač paspirtukininkai tai skrenda nepristabdę. Kalniukai automobiliams yra sveikintini tose sankryžose kur automobilis gali kirsti sankryžą tiesiai ir tuo pačiu statmenai dviračių takui. Ten kur vairuotojas nori nenori daro 90 laipsnių posukį - jis visada pristabdys ir taip.

                                    Comment


                                      Parašė evil Rodyti pranešimą

                                      jo, tikrai, visi automobiliai nestabde išvažiuoja iš kiemų į pagrindinę gatvę, nes visi turi racing bolidus kur 90 laipsnių posūkius ima nestabdę. Aš tai už dviračių tako aukščio perkritimus vien dėl to, kad automobiliai tikrai pristabdo prieš išvažiavimą/įvažiavimą, o vat elektriniai dviratininkai ir ypač paspirtukininkai tai skrenda nepristabdę. Kalniukai automobiliams yra sveikintini tose sankryžose kur automobilis gali kirsti sankryžą tiesiai ir tuo pačiu statmenai dviračių takui. Ten kur vairuotojas nori nenori daro 90 laipsnių posukį - jis visada pristabdys ir taip.
                                      Tai va, kad sustos tik prieš išvažiavimą, t.y. ant dviračių ir pėsčiųjų tako, tada teks su dviračiu laukti kol išvažiuos į gatvę.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                        Tai va, kad sustos tik prieš išvažiavimą, t.y. ant dviračių ir pėsčiųjų tako, tada teks su dviračiu laukti kol išvažiuos į gatvę.
                                        tai kalniukas šito klausimo neišspręs - sustos ant kalniuko ir lygiai taip pat su dviračiu lauksi, nes 99% atvejų kitaip neįmanoma išvažiuot į pagrindinę gatvę. Iš kiemo išvažinėji paprastai lėčiau nei 10km/h ir ar yra kalniukas ar jo nėra prie tokio greičio visiškai neaktualu. O vat paspirtukininką kad ir 1 cm bortelis pristabdo (dažniausiai), dviratininkam su normaliais miesto/kalnų dviračiais minimalus nepatogumas, pėstiesiems jokio.

                                        Comment


                                          Parašė evil Rodyti pranešimą

                                          tai kalniukas šito klausimo neišspręs - sustos ant kalniuko ir lygiai taip pat su dviračiu lauksi, nes 99% atvejų kitaip neįmanoma išvažiuot į pagrindinę gatvę. Iš kiemo išvažinėji paprastai lėčiau nei 10km/h ir ar yra kalniukas ar jo nėra prie tokio greičio visiškai neaktualu. O vat paspirtukininką kad ir 1 cm bortelis pristabdo (dažniausiai), dviratininkam su normaliais miesto/kalnų dviračiais minimalus nepatogumas, pėstiesiems jokio.
                                          Ne apie patogumą kalbam beje, o apie saugumą. Saugume prioritetuose yra pirmie pėstieji, dviratininkai ir tik tada automobilis.

                                          Pritariu, kad automobilio greitis dėl kalniuko nesikeis, jei tai yra tikrai išvažiavimas iš privataus namo kiemo, tai kam gadinti gyvenima kitiems. Bet dar būna, kad išvažiavimas iš parkavimo aikštelės, kur automobilių srautas yra didelis ir tikrai ne kiekvienas saugiai elgiasi prieš važiuodamas į gatvę, iš anksto mato, kad gatvėje nėra automobilių ir įvažiuoja į gatvę net nestabdant 20-30 km/h. O esant kalniukui (vizuali/fizinė priemonė) priverstų automobilio vairuotoją elgtis atsargiau. Pavyzdys šita vieta Kaune. Ten automobilių išvažiuojančių šimtai per dieną.

                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X