Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    Kodel? Tiems kas viaziuoja ta gatve kuria vaziuoja ir apsisukantisis gali degt pagrindinis zalias.
    Tai gali. Bet būna, kad abiem dega raudonas su papildoma.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tokioje situacijoje norint praleisti, reikėtu sustoti bent pusę automobilio ilgio anksčiau, nes įvažiavus iki tiek, sukantis į dešinę tikrai pristabdys arba sustos - išsigąs susidūrimo (nebus įvykdyta sąlyga "duoti kelią"). O vat sustojus anksčiau, tai automobilio priekis bus nukreiptas tiesiai žemyn ir iš dešinės nieko nebus Manau neverta tęsti diskusijos, o verčiau kiekvienam pasilikti prie savo nuomonės.
    Na tai ir sakau, pabraižyk schemą, geriausiai ant realios sankryžos plano.

    Aš tai matau taip: apsisukdamas tu susiduri su kairėje esančiu priešpriešiniu eismu, iš esmės panašiai, kaip sukdamas į kairę susiduri su priekyje esančiu ir į dešinę sukančiu eismu.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Degant žaliems signalams, kaip parodyta paveikslėlyje, ir abiem kryptimis norinčioms važiuoti transporto priemonėms artėjant prie sankryžos, tai sukančiam į dešinę iš dešinės artėja ketinantis apsisukti. Ar jis jį turi praleisti?? Juo labiau neaišku ar jis apsisuks, ar netrukdomas pasuks į kairę.
    Apie kitą dalį jau diskutavome, kad techniškai apsisukančiam sukantis į dešinę atsiduria iš dešinės tik pirmajam jau atlikus apsisukimo manevrą.
    Man tada įdomu, kaip tu važiuoji per nereguliuojamą sankryžą, kai pagrindinis kelias užsisuka į kairę, o trajektorija atitinka mano paveiksle pateiktą trajektoriją? Ar ir tada abejoji, kad apsisukantis turi praleisti sukantįjį į dešinę?

    Paskutinis taisė dsanto; 2015.04.14, 09:49.

    Comment


      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Tai gali. Bet būna, kad abiem dega raudonas supapildoma.
      Tada praleisti turi tas, kuris apsisuka. Arba reikia pakabinti tokiose sankryžuose ženklus, draudžiančius apsisukti.

      Comment


        Gavau labai argumentuotą paaiškinimą iš vieno pirmųjų lietuviškų KET autoriaus.



        Paveikslėlyje parodytoje situacijoje apsisukantysis privalo duoti kelią sukančiajam į dešinę.

        Apsisukantysis privalo tai padaryti (duoti kelią), vykdydamas KET 155 punkto reikalavimą, lygiareikšmių kelių sankryžoje duoti kelią iš dešinės artėjančioms transporto priemonėms. Vadovaujantis KET 3 punkto 3.14 papunkčio nuostatomis, reguliuojamose sankryžose nėra pagrindinio kelio. Nesant pagrindinio kelio, suprantama, sankryžoje nėra ir šalutinio. Vadinasi tuo metu, kai sankryžoje eismas yra reguliuojamas, keliai yra lygiareikšmiai, o tuo pačiu ir sankryža yra lygiareikšmė. Lygiareikšmėje sankryžoje kelią privalo duoti tas, kuriam, populiariai kalbant, yra kliūtis iš dešinės. Jūsų paveikslėlyje parodytu atveju kliūtis iš dešinės atsiranda apsisukančiajam, todėl jis ir turi duoti kelią.

        Kitaip tariant, 155 punkto reikalavimai reguliuojamose sankryžose taikomi analogiškai, kaip ir 157 punkto. Juk reguliuojamuose sankryžose visi sukantys į kairę, duoda kelią važiuojantiems priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę ir niekam nekyla klausimų kodėl.

        Na, o jeigu kas nors pamanytų, kad Jūsų paveikslėlyje parodyta situacija KET yra neaptarta, turėtų vadovautis KET 115 p. reikalavimais: kai važiavimo trajektorijos kertasi, kelią privalo duoti tas, kuriam transporto priemonė artėja iš dešinės. Rezultatas tas pats.
        Paskutinis taisė dsanto; 2015.04.15, 07:51.

        Comment


          Jei teisingai suprantu, tai pvz. Austrijos KET yra atskiras punktas nurodantis, kad apsisukantis turi duoti kelią kitiems eismo dalyviams:

          https://www.jusline.at/14_Umkehren_u...hren_StVO.html

          Ir nereikia jokių filosofinių interpretacijų.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Jei teisingai suprantu, tai pvz. Austrijos KET yra atskiras punktas nurodantis, kad apsisukantis turi duoti kelią kitiems eismo dalyviams:

            https://www.jusline.at/14_Umkehren_u...hren_StVO.html

            Ir nereikia jokių filosofinių interpretacijų.
            Austrijos KET:

            § 14
            (1) Der Lenker eines Fahrzeuges darf mit diesem nur umkehren, wenn dadurch andere Straßenbenützer weder gefährdet noch behindert werden.

            Vairuotojas gali apsisukti, tik jei nekelia pavojaus kitiems eismo dalyviams.
            Panašiai skamba Vokietijos KET § 9 (5) p. Tačiau tai kaip ir neduoda aiškumo dėl pirmumo. Ką reiškia "nekelia pavojaus"?

            Aš išskirčiau dvi situacijas. Kai yra nereguliuojama sankryža ir yra pagrindinis - šalutinis kelias, vairuotojas turi vadovautis 157 p.:

            157. Sukdamas į kairę (apsisukdamas), vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms lygiareikšmiu keliu priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę, o sankryžoje, kurioje leidžiama lenkti, – ir lenkiančioms transporto priemonėms.

            Jei yra lygiareikšmė sankryža (tiek reguliuojama, tiek nereguliuojama), vairuotojas turi vadovautis 155 p.:

            155. Lygiareikšmių kelių sankryžoje vairuotojas privalo duoti kelią iš dešinės artėjančioms transporto priemonėms.

            Tačiau dėl visiško aiškumo galbūt būtų galima papildyti 157 p.:

            157. Sukdamas į kairę (apsisukdamas), vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms lygiareikšmiu keliu priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę, o sankryžoje, kurioje leidžiama lenkti, – ir lenkiančioms transporto priemonėms. Reguliuojamoje sankryžoje sukdamas į kairę (apsisukdamas) vairuotojas privalo duoti kelią iš dešinės artėjančioms transporto priemonėms.

            Bet Austrijos ir Vokietijos KET pavyzdžiai per daug nekonkretūs.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Austrijos KET:



              Panašiai skamba Vokietijos KET § 9 (5) p. Tačiau tai kaip ir neduoda aiškumo dėl pirmumo. Ką reiškia "nekelia pavojaus"?

              Aš išskirčiau dvi situacijas. Kai yra nereguliuojama sankryža ir yra pagrindinis - šalutinis kelias, vairuotojas turi vadovautis 157 p.:

              157. Sukdamas į kairę (apsisukdamas), vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms lygiareikšmiu keliu priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę, o sankryžoje, kurioje leidžiama lenkti, – ir lenkiančioms transporto priemonėms.

              Jei yra lygiareikšmė sankryža (tiek reguliuojama, tiek nereguliuojama), vairuotojas turi vadovautis 155 p.:

              155. Lygiareikšmių kelių sankryžoje vairuotojas privalo duoti kelią iš dešinės artėjančioms transporto priemonėms.

              Tačiau dėl visiško aiškumo galbūt būtų galima papildyti 157 p.:

              157. Sukdamas į kairę (apsisukdamas), vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms lygiareikšmiu keliu priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę, o sankryžoje, kurioje leidžiama lenkti, – ir lenkiančioms transporto priemonėms. Reguliuojamoje sankryžoje sukdamas į kairę (apsisukdamas) vairuotojas privalo duoti kelią iš dešinės artėjančioms transporto priemonėms.

              Bet Austrijos ir Vokietijos KET pavyzdžiai per daug nekonkretūs.
              Tu čia rimtai? Gal temperatūros turi? Kaip tik toks kreivas dešinės pusės sąvokos įvedimas sukeltų daugiau chaoso ir interpretacijų. 155 ir 157 punktai yra aiškūs ir konkretūs. Artėjimo iš dešinės faktas nustatomas įvažiuojančiųjų į sankryžą atžvilgiu, o ne tavo automobilio ratų susukimo ar galvos pasukimo atžvilgiu. Prisigalvojat čia savų išvedžiojimų, kaip kokie vaikai.
              P.S. "Nekelia pavojaus" manau pakankamai aiškiai pasako, kam pirmenybė.
              Paskutinis taisė Ginthus; 2015.04.15, 10:27.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                Tu čia rimtai? Gal temperatūros turi? Kaip tik toks kreivas dešinės pusės sąvokos įvedimas sukeltų daugiau chaoso ir interpretacijų. 155 ir 157 punktai yra aiškūs ir konkretūs. Artėjimo iš dešinės faktas nustatomas įvažiuojančiųjų į sankryžą atžvilgiu, o ne tavo automobilio ratų susukimo ar galvos pasukimo atžvilgiu. Prisigalvojat čia savų išvedžiojimų, kaip kokie vaikai.
                Atsiprašau, kad mąstau. Bet parašiau "galbūt". Parašiau spontaniškai, o dėl formuluotės ir būtinumo galima padiskutuoti.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  Gavau labai argumentuotą paaiškinimą iš vieno pirmųjų lietuviškų KET autoriaus.

                  Atvaizdas


                  Paveikslėlyje parodytoje situacijoje apsisukantysis privalo duoti kelią sukančiajam į dešinę.

                  Apsisukantysis privalo tai padaryti (duoti kelią), vykdydamas KET 155 punkto reikalavimą, lygiareikšmių kelių sankryžoje duoti kelią iš dešinės artėjančioms transporto priemonėms. Vadovaujantis KET 3 punkto 3.14 papunkčio nuostatomis, reguliuojamose sankryžose nėra pagrindinio kelio. Nesant pagrindinio kelio, suprantama, sankryžoje nėra ir šalutinio. Vadinasi tuo metu, kai sankryžoje eismas yra reguliuojamas, keliai yra lygiareikšmiai, o tuo pačiu ir sankryža yra lygiareikšmė. Lygiareikšmėje sankryžoje kelią privalo duoti tas, kuriam, populiariai kalbant, yra kliūtis iš dešinės. Jūsų paveikslėlyje parodytu atveju kliūtis iš dešinės atsiranda apsisukančiajam, todėl jis ir turi duoti kelią.

                  Kitaip tariant, 155 punkto reikalavimai reguliuojamose sankryžose taikomi analogiškai, kaip ir 157 punkto. Juk reguliuojamuose sankryžose visi sukantys į kairę, duoda kelią važiuojantiems priešinga kryptimi tiesiai arba į dešinę ir niekam nekyla klausimų kodėl.

                  Na, o jeigu kas nors pamanytų, kad Jūsų paveikslėlyje parodyta situacija KET yra neaptarta, turėtų vadovautis KET 115 p. reikalavimais: kai važiavimo trajektorijos kertasi, kelią privalo duoti tas, kuriam transporto priemonė artėja iš dešinės. Rezultatas tas pats.
                  Paaiškinimas argumentuotas, kad skambėtų logiškai, tačiau ne toje situacijoje, ne tuos argumentus naudoja. Tokia logika, jei sumanyčiau viduryje sankryžos nupiešti saulutę, tai mano teisė visiems nubozdinti bamperius priklausytų nuo to, ar į kairę pusę saulę pieščiau, ar į dešinę.

                  Comment


                    Gavau atsakymą iš policijos:

                    Comment


                      Ka sako taisykles apie dviratininkus? Ar jie privalo deveti salma ir liemene? Vakar Karaliaus Mindaugo prospektu vaziavo apie 1000 dviratininku, tame tarpe ir su vaikais, vaziavo labai netvarkingai, trukde eismui ir pan. Is ju gal tik 10 procentu su salmais, o su liemene nei vieno.

                      Comment


                        Liemenė arba šviesos žibintai priekyje ir gale.
                        Kritinė masė ten vyko balandžio mėnesio.
                        Šalmai neprivalomi virš 18 metų.
                        Paskutinis taisė booraz; 2015.04.25, 21:08. Priežastis: Virš*
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Parašė booraz Rodyti pranešimą
                          Liemenė arba šviesos žibintai priekyje ir gale.
                          Kritinė masė ten vyko balandžio mėnesio.
                          Šalmai neprivalomi iki 18 metų.
                          nei liemeniu, nei sviesu;
                          be salmu visi, dauguma virs 18 metu,
                          nezinau kokia ten mase vyko, bet ziauriai daug beprociu savizudziu malesi viduriu Karaliaus Mindaugo prospekto viduriu ir pakraciais.

                          Ir kaip gerbti tuos dviratininkus po tokiu nesamoniu?

                          Sakyciau, salmai privalomi iki 18 metu! Ne? Keistuoliu krastas....
                          Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.25, 21:10. Priežastis: Sujungti pranešimai

                          Comment


                            Parašė liutass
                            Sakyciau, salmai privalomi iki 18 metu! Ne? Keistuoliu krastas....
                            Ne taip parašiau. Neprivalomi virš 18 metų.
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Gavau atsakymą iš policijos:

                              Atvaizdas
                              Na tuomet my apology. Kazkaip maniau, kad 157 straipsnio pakanka tokiai situacijai. Gal tikrai tuomet geriau papildyti 157 straipsni aiskesniu apibrezimu, kad apsisukdamas isvis visus praleisti turi. Apsisukimas nera ta vieta, kur reiketu vadovautis desines rankos taisykle. Nuo to tik daugeja savaip interpretuojanciu taisykles (ka parode ir musu nesutarimas siuo klausimu).

                              Comment


                                Greičio mėgėjus medžios matuokliais, kurių išvengti neįmanoma
                                Lietuvoje įrengta pirma atkarpa, kurioje radarai stebi vidutinį automobilių greitį. Jei automobilis nustatytą atkarpą įveikia greičiau, nei teoriškai įmanoma važiuojant maksimaliu leistinu greičiu, reiškia, kad vairuotojas viršijo greitį.
                                Ši atkarpa įrengta ties Marijampole – prasideda ties 29 „Via Baltica“ kelio kilometru ir tęsiasi 5 km.
                                http://auto.lrytas.lt/naujienos/grei...-neimanoma.htm
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Bent jau šitoje atkarpoje sumažės avarijų. Džiugu.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                    Be to, Lietuva įsipareigojusi mažinti eismo avaringumą. Kol kas mes Europoje gale.
                                    Kokios yra avarijų priežastys Lietuvos keliuose? Kur galima būtų paskaityti oficialią statistiką?

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Kokios yra avarijų priežastys Lietuvos keliuose? Kur galima būtų paskaityti oficialią statistiką?
                                      Reikėtų kreiptis į policiją arba Susisiekimo ministeriją.

                                      Comment


                                        Aikštelėse – „drifto“ mėgėjų medžioklė
                                        Pasirodžius pirmajam sniegui pajūrio ir kitas atokesnes automobilių stovėjimo aikštelės užplūdo esą vairavimo įgūdžius tobulinantys vairuotojai. Policijos pareigūnai tokiais pasiteisinimais netiki ir vieną po kito baudžia "drifto" entuziastus.
                                        Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz3xS4ZQoj3

                                        Nei juoktis nei verkti. Lyg ir atranka kažkokia turėtų būti policijoje. Aišku su vyresne ar vidutine karta, bet vadas Klaipėdoje jaunas, o savo "perlais" seka įkandint tūlo Liudviko Dūdos, Miesto ūkio departamento direktoriaus.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Kauno vairuotojai jau pastebėjo, kad kartais dinaminės informacijos ženklai rodo didesnį greitį, nei už jų stovintys stacionarūs ženklai. Eismo specialistai pabrėžia, kad vairuotojai pirmumą turėtų suteikti kintamos informacijos ženklams.
                                          Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/01/2...#ixzz3yB3An5FS

                                          Ar kelių eismo taisyklėse yra kažkas apie tuos dinaminius ženklus?
                                          Gana įdomu jei jie iš tiesų kartais rodo didesnį greitį nei stacionarūs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X