Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Laisvės pr. – Ateities g. - Ukmergės g. sankryža Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • SPX
    replied
    Ta gatvė ir prieš statybas buvo tokia pat klaiki, gal darbų metu ir atsirado kelios naujos duobės, bet tik kelios. Beja, pilnai įrengti mazgą žadėta iki Gruodžio, jungtis kaip nejuda, taip nejuda. Tai ji bus ar ne? Nes kol kas atliktą darbą manau laikyti pilnaverčiu nėra teisinga. Nors pati Ateities g. pasiteisino, t.y. žymiai trumpiau reikia važiuoti nuo Laisvės pr. iki Fabijoniškių ir avirkščiai Bet trūkstama jungiamoji atvė dar labiau padėtų judant nuo Ukmergės g..

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Gal ir ne į temą, bet "Panvežio keliai" keis dangą Fabijoniškių gatvėje, nuo pat Ateities g. iki "Statoil", kiek pastebėjau. Tik įdomu kokia proga? Ar liko pingų nuo šio projekto, ar susimylėjo pagaliau paremontuoti, ar jungtį nuo Ukmergės g. iki Ateities g. galim pamiršti (už tuos pinigus tvarkys Fabijonškių g.) ??? Kiek pastebėjau, dirba ta pati technika ir asmenys, kurie klojo dangą šiame mazge....
    Matyt uzverte gyventojai skundais, kad del mazgo statybos padidejus transporto srautui Fabijoniskiu gatveje sugadinta gatves danga, tai savivaldybe uzsake papildomo darbelio, kaipo savotiska statybu padariniu likvidavima. Kitokio varianto nesugalvoju.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Gal ir ne į temą, bet "Panvežio keliai" keis dangą Fabijoniškių gatvėje, nuo pat Ateities g. iki "Statoil", kiek pastebėjau. Tik įdomu kokia proga? Ar liko pingų nuo šio projekto, ar susimylėjo pagaliau paremontuoti, ar jungtį nuo Ukmergės g. iki Ateities g. galim pamiršti (už tuos pinigus tvarkys Fabijonškių g.) ??? Kiek pastebėjau, dirba ta pati technika ir asmenys, kurie klojo dangą šiame mazge....

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Tas apšvietimas (pačio viaduko) nepilnai sutvarkytas. Daug kur lemuptės nesusuktos ir cokolių trūksta. O šeip , kaip ir sakei, visai jauku.

    Komentuoti:


  • auksellis
    replied
    Šįvakarą teko po paskaitų pasivaikščioti Ateities gatve link Laisvės pr... Tuo pačiu užfiksavau keletą vaizdų šio viaduko apylinkėse. Nepykit už nuotraukų kokybę ir mažą pikselių skaičių, tik pateiksiu keletą vaizdų kaip atrodo apšviestas viadukas sutemus.

    Apšvietimas tikrai vykęs, atrodo jaukiai, eiti net sutemus nėra baisu

    Taigi, artėjant Ateities gatve link viaduko...




    Viaduko apšvietimas iš arti (po Ukmergės gatve)...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Šiuo metu kaiptik asfaltuoja Ukmergės g., buvusios sankryžos vietoje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2008 10 12












    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Kaži kas sutrukdė taip padaryt?
    Kažkaip pro dabar ta vieta visai neporblematiška, bent jau man. Kai ten nebuvo šviesoforo prieš du metus kur kas didesnis bardakas buvo. Beja, kada ta jungtis pradės judėti?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Manau, kad reikia laikytis principo - pastačius viaduką aplinkui panaikinti visas lygiagrečias sankryžas, kad pagrindinis srautas nebūtų stabdomas. Kitaip sakant išnaudoti ne 50 proc. viaduko, bet 100 proc.

    Kodėl dėl keleto kertančiųjų automobilių turi būti stabdomas srautas kuriuo juda daugiau automobilių ir didesniu greičiu? Kažkaip pas mus nėra gatvių klasifikavimo strategijos. Vietoj to kad būtų gatvės skirstomos į prioritetines ir šalutines, visas miestas planuojamas kaip senamiestis - visos gatvės vienodo lygmens - ar važiuoji daug km Laisvės prospektu, ar sukinėjiesi vietinės reikšmės Baltrušaičio gatve - vienas ir tas pats...
    Taip, tu teisus, jei jau investuoti pinigai i viaduka, tai reiktu ji isnaudoti 100 procentu. Na bet kolkas dar truksta 1 jungties, o ir Laisves pr. pakolkas nesusidaro jokiu rimtesniu transporto grusciu, tad klausimas gali buti nukeltas ateiciai. Man labiau pikta del to naujo pesciuju sviesoforo salia "magsimos". Ten tai jau akivaizdus spjuvis i veida, parodantis kaip gerus ketinimus gali sujaukti vienas pinigingas savo siaurus poreikius ginantis "marketas".
    Kad jau uzsiminei apie Baltrusaicio, tai nuo pat pradziu tokia ir buvo ideja, kad Ukmerges gatveje nei vieno sviesoforo, o visi privaziavimai prie objektu (iskaitant visas magsimas, senius, bigus ir pan.) tik is lygiagreciai nutiestu zemesnes kategorijos gatviu. Tiek sankryza su Siaurine gatve, tiek su Zemenhofo, tiek su Vakariniu aplinkeliu, taip pat nuo seno buvo suprojektuotos 2 lygiu be sviesoforu.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Manau, kad reikia laikytis principo - pastačius viaduką aplinkui panaikinti visas lygiagrečias sankryžas, kad pagrindinis srautas nebūtų stabdomas. Kitaip sakant išnaudoti ne 50 proc. viaduko, bet 100 proc.

    Kodėl dėl keleto kertančiųjų automobilių turi būti stabdomas srautas kuriuo juda daugiau automobilių ir didesniu greičiu? Kažkaip pas mus nėra gatvių klasifikavimo strategijos. Vietoj to kad būtų gatvės skirstomos į prioritetines ir šalutines, visas miestas planuojamas kaip senamiestis - visos gatvės vienodo lygmens - ar važiuoji daug km Laisvės prospektu, ar sukinėjiesi vietinės reikšmės Baltrušaičio gatve - vienas ir tas pats...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Mano manymu viena iš priežasčių kodėl taip nepadarė, tai 46 autobusas. Priešingu atveju jis turėtu sukti daugybę kartų į dešinę, kad galėtu patekti į Pašilaičių g. vietoj vieno posukio į kairę.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Kaži kas sutrukdė taip padaryt?
    O kaip i kaire tuomet pasukti? Ar velgi vazinetis ratais n kartu i desine, vietoj vieno posukio i kaire?
    Mintis gal ir igyvendinama, bet tik ne dabar, pakol nera jungties nuo Ateities i Ukmerges gatve.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2008.09.25, 07:33.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Esimo stabdymas šviesoforais ties viadukais pamažu tampa mūsų miesto stiliumi. Džiugu, kad šiąnakt sutvarkė bent šią sankryžą ir panaikino šviesoforą


    Kaži kas sutrukdė taip padaryt?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Nesuprantu aš kas ten dėl tų sklypų. Ar čia savivaldybė išpirkti pinigų kaip visada neranda, ar savininkai kosminių sumų už burokų laukus didelių mikrorajonų sandūroje prašo Nes kiek man žinoma, tai ta jungtis vos nepirma turėjo būti baigta, o tik poto visa kita ką dabar matom.

    Komentuoti:


  • AnD
    replied

    Nebent iš Laisvės pr. link Panevėžio važiuoti pro Mandarino PC

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied

    Tai dabar kol nebus tos jungties tol nepanaikins šviesaforų Ukmergės - Žadeikos sankryžoje?

    Komentuoti:


  • AnD
    replied
    Parašė John
    Kokia tiksliai jungti blokuoja tos bakuzes? Ar apskritai yra kokia nors mazgo schema?
    Jos blokuoja Ukmergės gatvės jungtį su Ateities (čia važiuojant nuo centro).
    http://www.miestai.net/forumas/showp...8&postcount=56

    Komentuoti:


  • Plents
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Gal, kad ateityje nesusidarytų kamščiai, nes trys juostos pralaidžiau už dvi, o tos trys vėliau neturėtų didelės spūsties sudaryti susiaurėdamos iki 2 juostų. Beto perspektyvoj gal visas Laisvės pr. bus 6 juostų
    Panašiai yra ties "Pasidaryk pats", važiuojant nuo centro, ten Laisvės pr. kaip tik yra 3 juostos, po to lieka 2, artėjant link Matulaičio sankryžos. Viskas gerai veikia.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Bakužės vis dar stovi, tas vienas nuvažiavimas iki šiol nenutiestas.
    Tik man keista kam iš Ateities g. tiesiai į Laisvės pr. padarytos 3 juostos, kai toliau vistiek gatvė susiaurėja iki 2. O palei žieda anksčiau kur stovėdavo mikriukai, kad pravažiuot išvis tekdavo iki vienos "susiprastint" (nors dabar gal ten praplatino, bet vistiek toliau tik dvi).
    Gal, kad ateityje nesusidarytų kamščiai, nes trys juostos pralaidžiau už dvi, o tos trys vėliau neturėtų didelės spūsties sudaryti susiaurėdamos iki 2 juostų. Beto perspektyvoj gal visas Laisvės pr. bus 6 juostų

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Bakužės vis dar stovi, tas vienas nuvažiavimas iki šiol nenutiestas.
    Tik man keista kam iš Ateities g. tiesiai į Laisvės pr. padarytos 3 juostos, kai toliau vistiek gatvė susiaurėja iki 2. O palei žieda anksčiau kur stovėdavo mikriukai, kad pravažiuot išvis tekdavo iki vienos "susiprastint" (nors dabar gal ten praplatino, bet vistiek toliau tik dvi).

    Komentuoti:

Working...
X