Bet trūkstama jungiamoji atvė dar labiau padėtų judant nuo Ukmergės g..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Laisvės pr. – Ateities g. - Ukmergės g. sankryža Vilniuje
Collapse
X
-
Ta gatvė ir prieš statybas buvo tokia pat klaiki, gal darbų metu ir atsirado kelios naujos duobės, bet tik kelios. Beja, pilnai įrengti mazgą žadėta iki Gruodžio, jungtis kaip nejuda, taip nejuda. Tai ji bus ar ne? Nes kol kas atliktą darbą manau laikyti pilnaverčiu nėra teisinga. Nors pati Ateities g. pasiteisino, t.y. žymiai trumpiau reikia važiuoti nuo Laisvės pr. iki Fabijoniškių ir avirkščiai
Bet trūkstama jungiamoji atvė dar labiau padėtų judant nuo Ukmergės g..
-
Matyt uzverte gyventojai skundais, kad del mazgo statybos padidejus transporto srautui Fabijoniskiu gatveje sugadinta gatves danga, tai savivaldybe uzsake papildomo darbelio, kaipo savotiska statybu padariniu likvidavima. Kitokio varianto nesugalvoju.Parašė SPX Rodyti pranešimąGal ir ne į temą, bet "Panvežio keliai" keis dangą Fabijoniškių gatvėje, nuo pat Ateities g. iki "Statoil", kiek pastebėjau. Tik įdomu kokia proga? Ar liko pingų nuo šio projekto, ar susimylėjo pagaliau paremontuoti, ar jungtį nuo Ukmergės g. iki Ateities g. galim pamiršti (už tuos pinigus tvarkys Fabijonškių g.) ??? Kiek pastebėjau, dirba ta pati technika ir asmenys, kurie klojo dangą šiame mazge....
Komentuoti:
-
Gal ir ne į temą, bet "Panvežio keliai" keis dangą Fabijoniškių gatvėje, nuo pat Ateities g. iki "Statoil", kiek pastebėjau. Tik įdomu kokia proga? Ar liko pingų nuo šio projekto, ar susimylėjo pagaliau paremontuoti, ar jungtį nuo Ukmergės g. iki Ateities g. galim pamiršti (už tuos pinigus tvarkys Fabijonškių g.) ??? Kiek pastebėjau, dirba ta pati technika ir asmenys, kurie klojo dangą šiame mazge....
Komentuoti:
-
Tas apšvietimas (pačio viaduko) nepilnai sutvarkytas. Daug kur lemuptės nesusuktos ir cokolių trūksta. O šeip , kaip ir sakei, visai jauku.
Komentuoti:
-
Šįvakarą teko po paskaitų pasivaikščioti Ateities gatve link Laisvės pr... Tuo pačiu užfiksavau keletą vaizdų šio viaduko apylinkėse. Nepykit už nuotraukų kokybę ir mažą pikselių skaičių, tik pateiksiu keletą vaizdų kaip atrodo apšviestas viadukas sutemus.
Apšvietimas tikrai vykęs, atrodo jaukiai, eiti net sutemus nėra baisu
Taigi, artėjant Ateities gatve link viaduko...


Viaduko apšvietimas iš arti (po Ukmergės gatve)...
Komentuoti:
-
Kažkaip pro dabar ta vieta visai neporblematiška, bent jau man. Kai ten nebuvo šviesoforo prieš du metus kur kas didesnis bardakas buvo. Beja, kada ta jungtis pradės judėti?Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKaži kas sutrukdė taip padaryt?
Komentuoti:
-
Taip, tu teisus, jei jau investuoti pinigai i viaduka, tai reiktu ji isnaudoti 100 procentu. Na bet kolkas dar truksta 1 jungties, o ir Laisves pr. pakolkas nesusidaro jokiu rimtesniu transporto grusciu, tad klausimas gali buti nukeltas ateiciai. Man labiau pikta del to naujo pesciuju sviesoforo salia "magsimos". Ten tai jau akivaizdus spjuvis i veida, parodantis kaip gerus ketinimus gali sujaukti vienas pinigingas savo siaurus poreikius ginantis "marketas".Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąManau, kad reikia laikytis principo - pastačius viaduką aplinkui panaikinti visas lygiagrečias sankryžas, kad pagrindinis srautas nebūtų stabdomas. Kitaip sakant išnaudoti ne 50 proc. viaduko, bet 100 proc.
Kodėl dėl keleto kertančiųjų automobilių turi būti stabdomas srautas kuriuo juda daugiau automobilių ir didesniu greičiu? Kažkaip pas mus nėra gatvių klasifikavimo strategijos. Vietoj to kad būtų gatvės skirstomos į prioritetines ir šalutines, visas miestas planuojamas kaip senamiestis - visos gatvės vienodo lygmens - ar važiuoji daug km Laisvės prospektu, ar sukinėjiesi vietinės reikšmės Baltrušaičio gatve - vienas ir tas pats...
Kad jau uzsiminei apie Baltrusaicio, tai nuo pat pradziu tokia ir buvo ideja, kad Ukmerges gatveje nei vieno sviesoforo, o visi privaziavimai prie objektu (iskaitant visas magsimas, senius, bigus ir pan.) tik is lygiagreciai nutiestu zemesnes kategorijos gatviu. Tiek sankryza su Siaurine gatve, tiek su Zemenhofo, tiek su Vakariniu aplinkeliu, taip pat nuo seno buvo suprojektuotos 2 lygiu be sviesoforu.
Komentuoti:
-
Manau, kad reikia laikytis principo - pastačius viaduką aplinkui panaikinti visas lygiagrečias sankryžas, kad pagrindinis srautas nebūtų stabdomas. Kitaip sakant išnaudoti ne 50 proc. viaduko, bet 100 proc.
Kodėl dėl keleto kertančiųjų automobilių turi būti stabdomas srautas kuriuo juda daugiau automobilių ir didesniu greičiu? Kažkaip pas mus nėra gatvių klasifikavimo strategijos. Vietoj to kad būtų gatvės skirstomos į prioritetines ir šalutines, visas miestas planuojamas kaip senamiestis - visos gatvės vienodo lygmens - ar važiuoji daug km Laisvės prospektu, ar sukinėjiesi vietinės reikšmės Baltrušaičio gatve - vienas ir tas pats...
Komentuoti:
-
Mano manymu viena iš priežasčių kodėl taip nepadarė, tai 46 autobusas. Priešingu atveju jis turėtu sukti daugybę kartų į dešinę, kad galėtu patekti į Pašilaičių g. vietoj vieno posukio į kairę.
Komentuoti:
-
O kaip i kaire tuomet pasukti? Ar velgi vazinetis ratais n kartu i desine, vietoj vieno posukio i kaire?Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKaži kas sutrukdė taip padaryt?
Mintis gal ir igyvendinama, bet tik ne dabar, pakol nera jungties nuo Ateities i Ukmerges gatve.Paskutinis taisė Ginthus; 2008.09.25, 07:33.
Komentuoti:
-
Esimo stabdymas šviesoforais ties viadukais pamažu tampa mūsų miesto stiliumi. Džiugu, kad šiąnakt sutvarkė bent šią sankryžą ir panaikino šviesoforą

Kaži kas sutrukdė taip padaryt?
Komentuoti:
-
Nesuprantu aš kas ten dėl tų sklypų. Ar čia savivaldybė išpirkti pinigų kaip visada neranda, ar savininkai kosminių sumų už burokų laukus didelių mikrorajonų sandūroje prašo
Nes kiek man žinoma, tai ta jungtis vos nepirma turėjo būti baigta, o tik poto visa kita ką dabar matom.
Komentuoti:
-
Tai dabar kol nebus tos jungties tol nepanaikins šviesaforų Ukmergės - Žadeikos sankryžoje?
Komentuoti:
-
Jos blokuoja Ukmergės gatvės jungtį su Ateities (čia važiuojant nuo centro).Parašė JohnKokia tiksliai jungti blokuoja tos bakuzes? Ar apskritai yra kokia nors mazgo schema?
http://www.miestai.net/forumas/showp...8&postcount=56
Komentuoti:
-
Panašiai yra ties "Pasidaryk pats", važiuojant nuo centro, ten Laisvės pr. kaip tik yra 3 juostos, po to lieka 2, artėjant link Matulaičio sankryžos. Viskas gerai veikia.Parašė Lettered Rodyti pranešimąGal, kad ateityje nesusidarytų kamščiai, nes trys juostos pralaidžiau už dvi, o tos trys vėliau neturėtų didelės spūsties sudaryti susiaurėdamos iki 2 juostų. Beto perspektyvoj gal visas Laisvės pr. bus 6 juostų
Komentuoti:
-
Gal, kad ateityje nesusidarytų kamščiai, nes trys juostos pralaidžiau už dvi, o tos trys vėliau neturėtų didelės spūsties sudaryti susiaurėdamos iki 2 juostų. Beto perspektyvoj gal visas Laisvės pr. bus 6 juostųParašė sleader Rodyti pranešimąBakužės vis dar stovi, tas vienas nuvažiavimas iki šiol nenutiestas.
Tik man keista kam iš Ateities g. tiesiai į Laisvės pr. padarytos 3 juostos, kai toliau vistiek gatvė susiaurėja iki 2. O palei žieda anksčiau kur stovėdavo mikriukai, kad pravažiuot išvis tekdavo iki vienos "susiprastint" (nors dabar gal ten praplatino, bet vistiek toliau tik dvi).
Komentuoti:
-
Bakužės vis dar stovi, tas vienas nuvažiavimas iki šiol nenutiestas.
Tik man keista kam iš Ateities g. tiesiai į Laisvės pr. padarytos 3 juostos, kai toliau vistiek gatvė susiaurėja iki 2. O palei žieda anksčiau kur stovėdavo mikriukai, kad pravažiuot išvis tekdavo iki vienos "susiprastint" (nors dabar gal ten praplatino, bet vistiek toliau tik dvi).
Komentuoti:






Komentuoti: