Klausimas kiek laiko jau tai vyksta ir ar jie tikrai dirba.
Taip pat kyla klausimas kas per paėmimo procedūra, ko ji verta ir/ar kaip ji vykdoma jei paimamo objekto savininkai gali užginčyti ir stabdyti procesą.
užginčyti teisme turi teisę visi. Va pvz Perkūnkiemio gatvės sujungimui savininkas labai aktyviai gynėsi per visas instnacijas ir užvilkino procesą apie dešimt metų. Pralaimėjo ir gatvė dabar sujungta, bet užtruko taip ilgai kad navigavijos kartais iki dabar rodo kad pravažiavimo nėra.
Galiausiai tą gyventoją uždengs triukšmo slopinimo sienele prie pat namų (kaip “pasisekė” vienam tokiam aukso ieškotojui prie Savanorių žiedo).
Taip. Įspūdinga iš šono stebėti tokių veiksmus, kurie sunaikina savo turto vertę. Ir kaip taisyklė tai vieni labiausiai besibėdavojančių, kad neturi pinigų...
Jeigu vyktų teisiniai ginčai būtų rašę, kad negali komentuoti. Nebūtų efektyviau išpirkti tą kažkokį garažą/fabriką sankryžoje, suprojektuoti per pusę jo, o tada likusią dalį parduoti kokiai degalinei įrengti. Savu laiku padarius turbūt net pliuse būtų užbaigę dėl vertingos žemės.
Gera mintis. Dalį garažo. Jei nesutiks kas parduoti tada jo dalį paimti visuomenės poreikiams ir nutiesti jungtį.
Kiek žinau, ten vienas iš savininkų aršiai nusiteikęs tik už nerealią kainą nusileisti. Pažįstama gyvena šalia esančiame name tame kaimelyje.
Sakė, kad už siūlytus pinigus galėjo normalų namą pasistatyti, bet ne. Na ir per tą laiką keitėsi daug kas, kokia padėtis dabar, neaišku.
Galiausiai tą gyventoją uždengs triukšmo slopinimo sienele prie pat namų (kaip “pasisekė” vienam tokiam aukso ieškotojui prie Savanorių žiedo).
Klausimas, ar neužtektų pločio dabar tarp sklypų paleisti vieną juostą, nesvarbu kokia kryptim. Tada automatiškai mažiau norės gyvent šalia srauto. Panašu kad šiltnamis ar panašus į jį objektas išvis už sklypo ribų ?
Jeigu vyktų teisiniai ginčai būtų rašę, kad negali komentuoti. Nebūtų efektyviau išpirkti tą kažkokį garažą/fabriką sankryžoje, suprojektuoti per pusę jo, o tada likusią dalį parduoti kokiai degalinei įrengti. Savu laiku padarius turbūt net pliuse būtų užbaigę dėl vertingos žemės.
Kiek žinau, ten vienas iš savininkų aršiai nusiteikęs tik už nerealią kainą nusileisti. Pažįstama gyvena šalia esančiame name tame kaimelyje.
Sakė, kad už siūlytus pinigus galėjo normalų namą pasistatyti, bet ne. Na ir per tą laiką keitėsi daug kas, kokia padėtis dabar, neaišku.
Būčiau linkęs tikėti, kad VMSA nelabai ir deda pastangas. Aišku tai nėra valstybės strateginis projektas, bet lengviau tik raštą parašyti kurio nelabai kas gali patikrinti. Ir visa tai išsilieja į papildomus kamščius, oro užterštumą ir t.t.
Ateities g. kitoje pusėje prie TEC kamino verkiant reikia išvažiavimo iš Ateities į GV centro kryptimi.
Klausimas kiek laiko jau tai vyksta ir ar jie tikrai dirba.
Taip pat kyla klausimas kas per paėmimo procedūra, ko ji verta ir/ar kaip ji vykdoma jei paimamo objekto savininkai gali užginčyti ir stabdyti procesą.
VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
ŽEMĖS TVARKYMO IR ADMINISTRAVIMO SKYRIUS
Su Jūsų pranešimais dėl žemės sklypų Ukmergės g. 265 (buvęs adresas Fabijoniškių g. 82)
ir Subačiaus g. 104 išpirkimo/paėmimo visuomenės poreikiams, susipažinome.
Informuojame Jus, kad, vadovaujantis Lietuvos Respublikos žemės įstatymo (toliau –
Įstatymas) VIII skyriumi ir atsižvelgiant į Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio
ministerijos direktoriaus 2018 m. lapkričio 2 d. įsakymą Nr. 1P-419-(1.17 E.) „Dėl žemės sklypo
(kadastro Nr. 0101/0016:733) Fabijoniškių g. 82, Vilniuje, paėmimo visuomenės poreikiams (keliui
(jungčiai tarp Ateities ir Ukmergės gatvių, Vilniuje) įrengti) procedūros pradžios“, yra pradėta
žemės sklypo Ukmergės g. 265 (buvęs adresas – Fabijoniškių g. 82) dalies, patenkančios į
planuojamą įrengti eismo jungtį tarp Ateities ir Ukmergės gatvių, paėmimo visuomenės poreikiams
procedūra.
Pažymime, kad dėl procedūrų sudėtingumo ir nesutarimų su žemės sklypo Ukmergės g. 265
bendraturčiais dėl atlyginimo už paimamo visuomenės poreikiams žemės sklypo dalį būdo ir dydžio
šio žemės sklypo paėmimas visuomenės poreikiams procedūros užtruko ir nėra baigtos. Tačiau
Vilniaus miesto savivaldybės administracija deda visas pastangas, kad šie procesai būtų kuo
greičiau užbaigti ir atsirastų galimybė įrengti eismo jungtį tarp Ateities ir Ukmergės gatvių.
O ten nėra tiesiog šiaip bordiūras uždėtas, kad lietaus vanduo netekėtų nuo gatvės ir nesusidarytų balos? Mat po didelio lietaus ten kone važiuojama dalimi tekdavo eiti, jei norėjai nesušlapti kojų.
Srautų žemėlapiai iš "Susisiekimo paslaugų" Srautai gatvėse. 2019 m. spalis
Duomenys kai kur atrodo nelabai patikimi, nes srautų kreivės smarkiai keičiasi net atkarpose kur nėra sankryžų (žr. Geležinio Vilko g.) https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15
Ukmergės g. - Žadeikos g. (Laisvės pr. - Ateities g.) sankryžos apkrovimas
Duomenys jau po Ateities - Ukmergės g. viaduko statybos
2010-2011 m. VGTU, B.Vengrys https://www.google.com/url?sa=t&rct=...1xDGAJ93F6PIRD
Arba Pašilaičių g. > Gabijos g. > Ukmergės g. Aš bent jau taip važiuoju, nes gaunasi trumpesnis atstumas nei sukti ratus aplink per Mandariną.
Dėl trūkstamos jungties papildomai ir visai bereikalingai apkraunamos gyvenamųjų kvartalų D kategorijos gatvės.
Esu bandęs abu maršrutus, bet per Mandariną atrodo grečiau. Vienas šviesoforinis posūkis į kairę vietoj dviejų. Nors gal nuo dienos priklauso. Piko metu šitu maršrutu važiuoju tik kokį kartą-du per metus tai sunku objektyviai įvertinti. Bet kokiu atveju, nuimtų labai daug tranzitinio eismo nuo tam nepritaikytų gatvių.
Komentuoti: