Reiškia, galima išpirkti sklypus/namus po 1k€ ir nutiesti magistralę.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Arba sukišta po žeme. O greitkeliai su reguliuojamomis perėjomis (ar dažnai net išvis be jų) iš esmės tampa barjeru, kurio neįmanoma kirsti kitaip kaip tik automobiliu.Parašė John Rodyti pranešimą
Paprasta 1+1 juostų gatvė iš principo nelabai sugadintų.Su nereguliuojamomis perėjomis.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Čia ir problema, kad variantas antroje foto yra absoliučiai nepriimtinas ir sulauks milžiniško pasipriešinimo. Nebent būtų įgyvendintas tunelio variantas.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAtitinkamam srautui planuojama atitinkama gatvė.
Comment
-
Ir iš ko kyla toks supratimas?Parašė John Rodyti pranešimąKaip suprantu, Šiaurinė per Ozą planuojama kažkas panašiau į šitai (Isarring gatvė per Miuncheno Englischer Garten)
Comment
-
Greičiausiai iš projekto. Aišku čia pirmas etapas, bet vargu ar už Geležinio vilko gatvės ji staiga taptų visiškai kitokia.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ir iš ko kyla toks supratimas?
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Tai, kad čia ne greitkelis, koks pavaizduotas John vaizde.Parašė index Rodyti pranešimą
Greičiausiai iš projekto. Aišku čia pirmas etapas, bet vargu ar už Geležinio vilko gatvės ji staiga taptų visiškai kitokia.

Comment
-
Lygiai toks pat, dar platesnis. Tik vietoje atitvaro skiriamojoje juostoje medžiai susodinti.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai, kad čia ne greitkelis, koks pavaizduotas John vaizde.

Kas įdomu, šioje nuotraukoje (čia virš pusės kilometro bus tikrai) nesimato nei vienos vietos pėstiesiems kirsti gatvę.
Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Na, kadangi statyba, kaip supratau, artėja manau dabar yra pats tas laikas diskutuoti ar yra ok perkirsti parką nepereinamu greitkeliu (ar gražesnė ar mažiau graži skiriamoji juosta bebūtų). Kai pradės statyti jau bus tiesiog per vėlu.Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai čia užsiimat pritempinėjimais ir tiek. Ir dar diskutuodami apie tai, ko nėra.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Šiaip įdomu - manau, tikrai verta būtų galvoti pakišti šią, ar panašią, atkarpą po žeme, kad išpildyti abu interesus: gatvės tiesimą ir gamtos saugojimą išsaugant vientisą žalią erdvę. Turint menką supratimą apie gatvių tiesimą, man atrodo, sprendžiant iš izohipsių (tos rudos juostos - tarp jų aukščio perkritimas yra 5 m), gal užtektų vos ne tik biologinį sluoksnį nuimti (vietomis gal net pakeliant gruntą pvz ties prūdu), tiesti gatvę, abipus pastatant sienas, permetant perdangą ir perdangą su sienomis užpilant gruntu? Nes, atrodo, atkarpa iki VA yra gan aukščiau nei VA, tad neįgilinant šios atkarpos, per VA tuomet, atrodo, būtų galima viaduką permesti?
https://www.maps.lt/3DLietuva/
https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...p-19&identify=
Paskutinis taisė spekas; 2020.12.20, 23:10.
- 1 patinka
Comment
-
Tai netiesa. Einu ir as i ta miskeli ir pereiti ta viaduka dabar ne tas pats - dielis triuksmas ir kai maziau vejuota jauciasi nesvarus oras ties aplinkkeliu. O aplinkkelio keliamas triuksmas girdimas ir paciame miskelyje faktiskai vos ne iki pusiaukeles link Pilaites ezero.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
VA vietoje žmonės eidavo per šabakštynus ir garažus link Salotės ir Salotės miškelio. Dabar pereina per viadukus sutvarkytais takais ir nueina į tą patį miškelį, kuriame VA nesijaučia. Subjektyviai sakyčiau miškelyje po VA atsiradimo net daugiau žmonių lankosi...
Šiaurinės atveju žmonės eina būtent prie to ežerėlio. Jei gatvė būtų nei įgilinta, nei uždengta, truputi sugadintų smagumą. Žmonių nėra daug, panašiai kaip ir dabartinėje VA vietoje ar miškelyje už jo...
Comment
-
Tai gal ir reiktų klausti ar reikia tos gatvės visų pirma. Miesto ir žaliųjų erdvių santykis yra subtilus, ne veltui miestai šiais laikais stengiasi kuo labiau įtraukti gamtą į miestą. Reikia tikėtis, kad planas pakišti gatvę po žeme bus svarstomas. Ironiška, kad jei būtų paskelbta kokio nors į raudonają knygą įtraukto gyvūno migracijos vieta ar buveinė, tunelis atsirastų daug greičiau nei dabar, nes kam rūpi ką galvoja vietos gyventojai.Parašė abruo Rodyti pranešimą
O kokia gatvė negadina erdvės kokybės? Kurios gatvės tiesimas pagerino gamtinę būklę? Ar išvis tokių gatvių būna? Ir vėl apie tą parkelį... kiek galima! Retorika grynai kaip 1987-ųjų "ekologų", sustabdžiusių Vakarinio aplinkkelio ir Ozo g. statybas. Miestas yra miestas, jame santykis su gamta iš esmės kitoks nei kaime. Gatvė reikalinga.
Comment
-
Na ir kas?Parašė index Rodyti pranešimą
Niekam neįdomu kur kokia administracinė riba ten baigiasi.
Esmė, kad realiai ten yra vientisa žalioji erdvė.
Negi googliu tapai kur kiekvienas šabakštynas mieste šventas?
Per Hydo parką eina vienas pagrindinių rytų-valarų krypties susisiekimų Londone? Nelabai koks palyginimas mažos parko gatvelės su arterijine gatve.Parašė John Rodyti pranešimąPavyzdys, kaip gali atrodyti gatvė, kertanti parką ar žaliąją erdvę (gatvė, einanti per Londono Hyde Park)
Beto, Londonas yra žinomas kai vienas siaubingiausių miestų kelių infrastruktūros prasme, taigi nėra sektinas pavyzdys.
Reikia.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Tai gal ir reiktų klausti ar reikia tos gatvės visų pirma.
- 1 patinka
Comment
-
Ten ne šabakštynas, o visai populiarus vieta gamtoje pabėgioti ir paminti dviratį bekele visai šalia namų. Ir klausimas ar labiau reikalinga tai ar dar vienas miesto greitkelis, kuris tik padidins automobilių eismą mieste ir sukels kamščius kitose miesto vietose.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na ir kas?
Negi googliu tapai kur kiekvienas šabakštynas mieste šventas?
Apskritai gal būtų naudingiau pinigus į greitąjį viešąjį transportą investuoti.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Šabakštynas, kuriame yra praminti takeliai, vistiek yra šabakštynas. Ir gatvė yra labiau reikalinga nes būtent šioje vietoje nėra jokio rytai-vakarai susisiekimo. Viešasis transportas taip pat važiuos gatve, o ne bekelės parko takeliais.Parašė index Rodyti pranešimą
Ten ne šabakštynas, o visai populiarus vieta gamtoje pabėgioti ir paminti dviratį bekele visai šalia namų. Ir klausimas ar labiau reikalinga tai ar dar vienas miesto greitkelis, kuris tik padidins automobilių eismą mieste ir sukels kamščius kitose miesto vietose.
Apskritai gal būtų naudingiau pinigus į greitąjį viešąjį transportą investuoti.
- 3 patinka
Comment
-
Tai galima sutvarkyti. Nors šiaip kaip parodė šie metai, nes ir tikroje sengirėje/šabakštyne (Verkių/Kalvarijų miškuose) pilna žmonių.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Šabakštynas, kuriame yra praminti takeliai, vistiek yra šabakštynas. Ir gatvė yra labiau reikalinga nes būtent šioje vietoje nėra jokio rytai-vakarai susisiekimo. Viešasis transportas taip pat važiuos gatve, o ne bekelės parko takeliais.
O dėl rytų-vakarų susisiekimo vos piečiau būtent iš rytų į vakarus praeina Ozo/Kareivių greitkelis, bet juk visai šalia būtinai reikia dar vieno greitkelio, kuris "sumažins kamščius", nors ilgainiui tik vėl juos padidins.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment

Comment