Parašė index
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Ir šiaip būtų gerai išsaugoti psichologiškai vientisą žalią erdvę. Vieną kartą panaikinus, vargu ar ateityje būtų atstatyta. Kaip minimum turėtų būti pėsčiųjų/dviračių tiltas, kad būtų galima be šviesoforo kirsti. Dar geriau solidaus pločio žaliasis viadukas kaip aplinkelyje. Gal dabar ir nėra labai aktyviai naudojama, bet žiūrint kaip daugėja lauke sportuojančių - po 10 metų bus kitas vaizdas.
- 2 patinka
-
Bijau kad esam ir visi nori platesnių gatvių. Visur išskyrus savo kiemąParašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip išeina nesam tokia jau ir automobilistų tauta, jei protestai vyksta prieš gatvės statybas, o ne už?
- 4 patinka
Comment
-
Gatvė absoliučiai sunaikintų žaliosios erdvės kokybę. Prie ežeriuko esančioje pievoje triukšmas būtų toks pats kaip sėdint prie Ozo g. arba Geležinio Vilko g., ir ne vien fiziškai būtų atskirta vientisa žalioji erdvė, bet gatvės triukšmas ir tarša įsiskverbtų gylyn į mišką/ozo laukus. Liūdniausia kad visi balsai "už" aiškins kad čia tiesiog Fabijoniškių gyventojų NIMBY protestas (nes kažkam Pašilaičiuose arba Žirmūnuose visai neįdomu, kur eina pasivaikščioti Fabijoniškių gyventojai), stabdantis miesto poreikius (nors ką liaudis supranta apie judumo poreikius (su automobiliu nuo durų iki durų) ir kokia linkme reiktų judėti siekant kuo darnesnio judumo, atskira diskusija). "Tylioji dauguma" marginalizuos visus, reikalaujančius išsaugoti parką, kaip su sveiku protu susipykusius medelių mylėtojus. Nors, kaip ir buvo rašyta šioje temoje, būtų įdomu pažiūrėti eismo moduliavimus (kokias problemas sprendžia šita gatvė, kurias gatves nukrauna, kur bus nauji kakliukai?). Galbūt reiktų prisiminti pamirštą tilto per Nerį tarp Ožkinių ir Laurų idėją, kuri nukrautų dalį važiuojančių iš priemiesčio į priemiestį.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ir šiaip būtų gerai išsaugoti psichologiškai vientisą žalią erdvę. Vieną kartą panaikinus, vargu ar ateityje būtų atstatyta. Kaip minimum turėtų būti pėsčiųjų/dviračių tiltas, kad būtų galima be šviesoforo kirsti. Dar geriau solidaus pločio žaliasis viadukas kaip aplinkelyje. Gal dabar ir nėra labai aktyviai naudojama, bet žiūrint kaip daugėja lauke sportuojančių - po 10 metų bus kitas vaizdas.Paskutinis taisė Zefyras; 2020.12.20, 00:03.
Comment
-
Kad tokiu maršrutu važiuojančių beveik nėra, o tiltas su gatve taip pat sunaikintų žaliąsias erdves. Nepamirškim, kad Šiaurinė gatvė nukrautų eismą nuo tokių gatvių kaip Gelvonų, Ateities, Kalvarijų, šalia kurių gyvena daug žmonių ir šalia kurių taip pat vyksta intensyvus pėsčiųjų eismas, o toje vietoje, kur Šiaurinė gatvė eitų, vos vienas kitas vaikščiojantis. Panašiai kaip ir vakarinis aplinkkelis nukrovė didžiąją dalį tranzito nuo Laisvės pr., nors aplinkkelio teritorija ir seniau buvo vedžiojančių šunis. Taip, kad jei vertinam naujos gatvės poveikį, vertinkim visumą, o ne iš vieno žmogaus perspektyvos.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąGalbūt reiktų prisiminti pamirštą tilto per Nerį tarp Ožkinių ir Laurų idėją, kuri nukrautų dalį važiuojančių iš priemiesčio į priemiestį.
- 2 patinka
Comment
-
Platus (šimtais metrų) žaliasis viadukas ir gatvės įleidimas gylyn išspręstų šitas bėdas. Visada galima nuvažiuot pasižiūrėt kaip veikia Lazdynuose su VA srautu - rezultatas labai geras.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąGatvė absoliučiai sunaikintų žaliosios erdvės kokybę. Prie ežeriuko esančioje pievoje triukšmas būtų toks pats kaip sėdint prie Ozo g. arba Geležinio Vilko g., ir ne vien fiziškai būtų atskirta vientisa žalioji erdvė, bet gatvės triukšmas ir tarša įsiskverbtų gylyn į mišką/ozo laukus. .
Žalieji ežerai važiuotų per Nemenčinės plentą ir tad spėk kur... Į ŠiaurinęParašė Zefyras Rodyti pranešimąGalbūt reiktų prisiminti pamirštą tilto per Nerį tarp Ožkinių ir Laurų idėją, kuri nukrautų dalį važiuojančių iš priemiesčio į priemiestį.
O Žalieji ežerai <-> Antakalnis be tilto neliečia Šiaurinės atkarpos per parką.
- 3 patinka
Comment
-
VA vietoje žmonės eidavo per šabakštynus ir garažus link Salotės ir Salotės miškelio. Dabar pereina per viadukus sutvarkytais takais ir nueina į tą patį miškelį, kuriame VA nesijaučia. Subjektyviai sakyčiau miškelyje po VA atsiradimo net daugiau žmonių lankosi...Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad tokiu maršrutu važiuojančių beveik nėra, o tiltas su gatve taip pat sunaikintų žaliąsias erdves. Nepamirškim, kad Šiaurinė gatvė nukrautų eismą nuo tokių gatvių kaip Gelvonų, Ateities, Kalvarijų, šalia kurių gyvena daug žmonių ir šalia kurių taip pat vyksta intensyvus pėsčiųjų eismas, o toje vietoje, kur Šiaurinė gatvė eitų, vos vienas kitas vaikščiojantis. Panašiai kaip ir vakarinis aplinkkelis nukrovė didžiąją dalį tranzito nuo Laisvės pr., nors aplinkkelio teritorija ir seniau buvo vedžiojančių šunis. Taip, kad jei vertinam naujos gatvės poveikį, vertinkim visumą, o ne iš vieno žmogaus perspektyvos.
Šiaurinės atveju žmonės eina būtent prie to ežerėlio. Jei gatvė būtų nei įgilinta, nei uždengta, truputi sugadintų smagumą. Žmonių nėra daug, panašiai kaip ir dabartinėje VA vietoje ar miškelyje už jo...
- 1 patinka
Comment
-
Buvo rašyta N+M kartų bei kalbėta viešai įskaitant ir Šimašių, kad yra 2 pagrindinės priežastys:Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNors, kaip ir buvo rašyta šioje temoje, būtų įdomu pažiūrėti eismo moduliavimus (kokias problemas sprendžia šita gatvė, kurias gatves nukrauna, kur bus nauji kakliukai?). Galbūt reiktų prisiminti pamirštą tilto per Nerį tarp Ožkinių ir Laurų idėją, kuri nukrautų dalį važiuojančių iš priemiesčio į priemiestį.
1. Normalus miegamųjų sujungimas su VA nuo Pilaitės pr. į Šiaurę. Dabar eismas eina per miegamųjų rajonų kiemus.
2. Didžiulė teritorija tarp Ozo ir Ateities gatvių neturi susiekimo rytų - vakarų kryptimis, be to Ozo gatvė yra neužbaigta, vos ne akligatvis ties kapinėmis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Nekerta. Gatvė praeina netoli parko teritorijos.Parašė index Rodyti pranešimą
Kerta. Tarp Geležinio vilko ir Gelvonų gatvių.
Comment
-
O kas čia? Praeina tiesiai šiauriau ežeriuko.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nekerta. Gatvė praeina netoli parko teritorijos.
Ten yra vientisas parkas nuo pat Ateities gatvės.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Ten nėra vientiasas parkas. Parko riba prie ežeriuko baigiasi piečiau planuojamos trasos.Parašė index Rodyti pranešimą
O kas čia? Praeina tiesiai šiauriau ežeriuko.
Ten yra vientisas parkas nuo pat Ateities gatvės.
Comment
-
Niekam neįdomu kur kokia administracinė riba ten baigiasi.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ten nėra vientiasas parkas. Parko riba prie ežeriuko baigiasi piečiau planuojamos trasos.
Esmė, kad realiai ten yra vientisa žalioji erdvė.
Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Taip, ten yra vientisa žaliai erdvė (na parku to nepavadinsi), galima nueiti iš Baltupių iki Ozo g. Idealu būtų ten Šiaurinę gatvę pakišti po tuneliu, bet to niekas niekada nedarys. Nors visiškai beprasmiškas tunelis yra pastatytas tarp Lazdynų ir "dujininkų kvartalo", pakišant Vakarinį aplinkelį. Precedentų yra, bet ten buvo turtuolių kvartalas ("dujininkų gyvenvietė"), o čia tik Šeškynė.
- 2 patinka
Comment
-
Čia gal suveiks vietos sodų gyventojų pasipriešinimas. Kurie laimei nuo paskutinio bandymo statyti gatvę tapę visai neblogu gyvenamųjų namų kvartalu, o gyventojau nebe diedukai auginantys bulves, o (pagal namus sprendžiant) visai pasiturinti publika. Nuspėčiau pasipriešinimą pagal Mykolo lietuvio gatvės scenarijų su teismais etc., jei ko nors gero kompromisinio nepasiūlys.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTaip, ten yra vientisa žaliai erdvė (na parku to nepavadinsi), galima nueiti iš Baltupių iki Ozo g. Idealu būtų ten Šiaurinę gatvę pakišti po tuneliu, bet to niekas niekada nedarys. Nors visiškai beprasmiškas tunelis yra pastatytas tarp Lazdynų ir "dujininkų kvartalo", pakišant Vakarinį aplinkelį. Precedentų yra, bet ten buvo turtuolių kvartalas ("dujininkų gyvenvietė"), o čia tik Šeškynė.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Dabar pagalvojau, jog pirmo etapo pilnai pakanka prijungti VA prie pagrindinių miesto gatvių, per Ozą ir sodus galėtų eiti dviejų juostų gatvė tik viešajam transportui su pakeliamais užtvarais ties stotelėmis. Nereikėtų brangių tunelių, mazgo su Geležiniu Vilku, pakaktų viaduko be jungčių, būtų mažiau paskatos platinti Žvalgų gatvę, nebent įrengiant A juostas ir paliekant po vieną juostą kitam transportui.
Comment
-
O kokia gatvė negadina erdvės kokybės? Kurios gatvės tiesimas pagerino gamtinę būklę? Ar išvis tokių gatvių būna? Ir vėl apie tą parkelį... kiek galima! Retorika grynai kaip 1987-ųjų "ekologų", sustabdžiusių Vakarinio aplinkkelio ir Ozo g. statybas. Miestas yra miestas, jame santykis su gamta iš esmės kitoks nei kaime. Gatvė reikalinga.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Gatvė absoliučiai sunaikintų žaliosios erdvės kokybę.
Lietuva visiems.
- 7 patinka
Comment
-
Na tai reiktų paskelbti apie kokią nors to parko vidinę, bet gamtos pusiausvyrai būtiną, vietinių kokių nors barsukų ar pan. migraciją. Tai vat jiem tą platų viaduką tikrai pastatytų. Tuo pačiu gal ir žmonėm šaligatvį bei dvirtakį prie projekto prikabintų.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTaip, ten yra vientisa žaliai erdvė (na parku to nepavadinsi), galima nueiti iš Baltupių iki Ozo g. Idealu būtų ten Šiaurinę gatvę pakišti po tuneliu, bet to niekas niekada nedarys. Nors visiškai beprasmiškas tunelis yra pastatytas tarp Lazdynų ir "dujininkų kvartalo", pakišant Vakarinį aplinkelį. Precedentų yra, bet ten buvo turtuolių kvartalas ("dujininkų gyvenvietė"), o čia tik Šeškynė.
Comment
-
Paprasta 1+1 juostų gatvė iš principo nelabai sugadintų.Su nereguliuojamomis perėjomis.Parašė abruo Rodyti pranešimą
O kokia gatvė negadina erdvės kokybės? Kurios gatvės tiesimas pagerino gamtinę būklę? Ar išvis tokių gatvių būna? Ir vėl apie tą parkelį... kiek galima! Retorika grynai kaip 1987-ųjų "ekologų", sustabdžiusių Vakarinio aplinkkelio ir Ozo g. statybas. Miestas yra miestas, jame santykis su gamta iš esmės kitoks nei kaime. Gatvė reikalinga.
Comment
-
O tų namų paskirtis buvo oficialiai pakeista iš "sodo sklypas" į "gyvenamoji teritoriją"?Parašė index Rodyti pranešimąČia gal suveiks vietos sodų gyventojų pasipriešinimas. Kurie laimei nuo paskutinio bandymo statyti gatvę tapę visai neblogu gyvenamųjų namų kvartalu, o gyventojau nebe diedukai auginantys bulves, o (pagal namus sprendžiant) visai pasiturinti publika. Nuspėčiau pasipriešinimą pagal Mykolo lietuvio gatvės scenarijų su teismais etc., jei ko nors gero kompromisinio nepasiūlys.
Comment
Comment