Taigi 4 eismo juostų projektas būtų be pirmenybės VT, analogiškai turėtumėt nesutikt su Ozo, Narbuto, Kareivių g. pertvarkomis. Visur ten pagal projektus bus 6 eismo juostų gatvės. Pagal kategorijas tai pagrindinės magistralės, todėl adekvatu turėti 4 juostų visiems auto, tačiau pagal normatyvus siaurų, kad neskatintų lakstyti, bet užtikrintų pralaidumą ties šviesoforais. Be to, kad liktų vietos želdiniams, atskyrimams ir takams.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Elementari 2 + 2 keturšalė sankryža. Ateini nuo namų iš pietvakarinės pusės, pereini gatvę 4 juostas iki pietryčių. Grįžtant namo: stotelė šiaurės rytinėje pusėje, išlipi, eini per 4 juostas į pietus / vakarus, tada dar per 4 juostas į pietvakarius, kad grįžt namo.Parašė Creatium Rodyti pranešimąViename šone reikštų, kad vienos pusės gyventojams reikėtų visada kirsti 4 juostų gatvę norint persėsti į bet kurią pusę važiuojantį VT. Ar ne taip supratau? Dar tokio sprendimo Lietuvoje neteko matyt.
Pavyzdys Justiniškių/Rygos g. lipant į 5G., 43, 73 autobusus.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Bet tai pagal aiškinimus Šiaurinė neturėtų būti pagrindinė magistralė, o tik šiaip žemesnės kategorijos gatvė. Tai ar tikrai tada reikia tiek juostų?Parašė Riedis Rodyti pranešimąTaigi 4 eismo juostų projektas būtų be pirmenybės VT, analogiškai turėtumėt nesutikt su Ozo, Narbuto, Kareivių g. pertvarkomis. Visur ten pagal projektus bus 6 eismo juostų gatvės. Pagal kategorijas tai pagrindinės magistralės, todėl adekvatu turėti 4 juostų visiems auto, tačiau pagal normatyvus siaurų, kad neskatintų lakstyti, bet užtikrintų pralaidumą ties šviesoforais. Be to, kad liktų vietos želdiniams, atskyrimams ir takams.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Kokiam Alytui užtektų 0,5 juostos gatvių? 10 kart mažesnis už Vilnių.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai tu gal nevisai supratai, ką aš sakau. Bet ok perfrazuosiu. Kam 3-4 kartus mažesniam miestui toks pats juostų skaičius?
- 5 patinka
Comment
-
Bet mežiai, medžiai -- ar pastebėjot, „kiek brandžių medžių barbarai iškirto“?Parašė felar Rodyti pranešimąVaršuva, Lenkija. 6 juostos vs 4 juostos. Miesto greitkelis vs miesto gatvė.
Comment
-
Kas antrą, jobt..., iškirstų ir būtų gerai, kaip kokioje Smetonos al. KauneParašė alga Rodyti pranešimą
Bet mežiai, medžiai -- ar pastebėjot, „kiek brandžių medžių barbarai iškirto“?
Comment
-
Nes Vilniuje, kaip ir Varšuvoje, nėra paraleliai einančių gatvių.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai tu gal nevisai supratai, ką aš sakau. Bet ok perfrazuosiu. Kam 3-4 kartus mažesniam miestui toks pats juostų skaičius?
- 1 patinka
Comment
-
Lyginant su dabar Alytuje esančiais gatvių pločiais, tai 0.5 ten tikrai užtektųParašė Sula Rodyti pranešimą
Kokiam Alytui užtektų 0,5 juostos gatvių? 10 kart mažesnis už Vilnių.
Comment
-
Na, kaip. Šiaurinei paraleliai jau eina Ozo greitkelis, kurio vienintelis trūkumas, kad norint į aplinkelį išvažiuoti truputi pasisukinėti tenka.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nes Vilniuje, kaip ir Varšuvoje, nėra paraleliai einančių gatvių.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Laaabai paraleliai. Taip paraleliai, kad net eik tu sau.Parašė index Rodyti pranešimą
Na, kaip. Šiaurinei paraleliai jau eina Ozo greitkelis, kurio vienintelis trūkumas, kad norint į aplinkelį išvažiuoti truputi pasisukinėti tenka.
- 4 patinka
Comment
-
Keisti argumentai šiaip. Gatvių plotis (juostų skaičius) pagal srautus projektuojamas, ne pagal gyventojų skaičių. Alytuje gali būti ir 6 juostų greitkelis, jeigu pro jį eina magistralinė regiono gatvė. Arba gali būti vietiniam naudojimui skirta 4 juostų gatvė, jeigu ji surenka srautą iš viso miesto.Parašė John Rodyti pranešimą
Lyginant su dabar Alytuje esančiais gatvių pločiais, tai 0.5 ten tikrai užtektų
- 2 patinka
Comment
-
Esmė ne atstumas, bet gaištamas laikas, didelis oro užterštumas ir t.t.Parašė index Rodyti pranešimąKas automobiliu yra visai nedaug.
Kokiems dviratininkams neretai didesnius lankus tenka daryti.
Toks jausmas, kad kaip tikras luditas pervažiuotum per visas tiesesnes didesnes gatves su dideliu plūgu skersai ir bandytum įtikinti, kad tai gerina miesto infrastruktūrą ir atitinka darnų judėjimą
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Aik jau, kokie 3km? Maksimum 1km daugiau negu kad planuota Ozo g. trasa iki Vakarinio aplinkkelio. O daugeliu atveju ir mažiau.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTas "truputį" tai min >3 km tai hemarojinais manevrais.
Comment
-
Ar moki naudotis maps.com priemonėmis atstumui matuoti? Ir jauti skirtumą tarp tiesios 2 juostų trasos ir 1 juostos vingiavimo?Parašė John Rodyti pranešimąAik jau, kokie 3km? Maksimum 1km daugiau negu kad planuota Ozo g. trasa iki Vakarinio aplinkkelio. O daugeliu atveju ir mažiau.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Nu jo. Pirma reikėjo įrengti šaligatvį kažkur, o tik po to VA tiesti, kuris žiauriai nuėmė užkimšimą iš Laisvės pr. BullshitasParašė index Rodyti pranešimąTruputi ilgiau užtrunki nuvažiuoti ir tenka lėtai pasisukinėti, vietoje to, kad su vėjeliu prašvilptum? Vaje, baisu.
Šiaip iš tikro pirma gal reiktų sutvarkyti esamas gatves, su duobėmis, išbyrėjusiais šaligatviais, kvailu suplanavimu, o po to jau statyti naujus greitkelius, kurie truputi kelionę sutrumpintų.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Tai ten yra aplinkelis, miesto apvažiavimui. Šiaurinė tedubliuoja Ozo gatvę ir yra patogesnė važiuoti rytų/vakarų kryptimi, kai Ozo gatvėje išskyrus patį piką nėra didelio užkimšimo. Yra tekę ne tiek mažai važinėti net ir daugmaž piko metu, net ir toje siaurojoje vietoje ties SEB arena ir vienintelė vieta, kuri šiek tiek užsikiša yra sankryža su Laisvės prospektu. Bet ir tai tik per patį piką.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNu jo. Pirma reikėjo įrengti šaligatvį kažkur, o tik po to VA tiesti, kuris žiauriai nuėmė užkimšimą iš Laisvės pr. Bullshitas
Betono nuolaužos vietoje šaligatvio yra net ne "kažkur", bet net Neries krantinėje, pačiame centre.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Automobiliu tai reiškia važiavimą visokiomis D kategorijos gatvelėmis ir skersai gyvenamuosius rajonus. Pavyzdžiu, Rygos g.Parašė index Rodyti pranešimą
Kas automobiliu yra visai nedaug.
Kokiems dviratininkams neretai didesnius lankus tenka daryti.
Gatvių tinklas puikiai matosi maps.vilnius.lt įsijungus gatvių kategorijas. Visos spalvotos - daugiau ar mažiau pagrindinės gatvės, visos kitos yra D kategorijos. Mėlynas punktyras - Šiaurinė g.
Ties SEB arena yra D kategorijos gatvės. Absoliučiai jokio tranzito ten neturėtų būti.Parašė index Rodyti pranešimąYra tekę ne tiek mažai važinėti net ir daugmaž piko metu, net ir toje siaurojoje vietoje ties SEB arena ir vienintelė vieta, kuri šiek tiek užsikiša yra sankryža su Laisvės prospektu. Bet ir tai tik per patį piką..
- 2 patinka
Comment
-
Kodėl? Ten kaip tik nieko aplink nėra išskyrus visokius servisiukus ir sporto arenas. Būtų puikiausia trasa tranzitui ir net galima būtų tam tikslui praplatinti, jei kapinės netrukdytų. Bet kadangi ten didelis srautas iš plačios Ozo gatvės gali pasidalinti į dvi siauresnes Ąžuolyno/Viršuliškių ir Rygos gatves, tai kažko blogo tame nematau.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Automobiliu tai reiškia važiavimą visokiomis D kategorijos gatvelėmis ir skersai gyvenamuosius rajonus. Pavyzdžiu, Rygos g.
Gatvių tinklas puikiai matosi maps.vilnius.lt įsijungus gatvių kategorijas. Visos spalvotos - daugiau ar mažiau pagrindinės gatvės, visos kitos yra D kategorijos. Mėlynas punktyras - Šiaurinė g.
Ties SEB arena yra D kategorijos gatvės. Absoliučiai jokio tranzito ten neturėtų būti.
Tai tiesiog prioritetų klausimas. Ir aišku argumentai, kad kilometrą kitą pasisukinėti automobiliu yra baisi kankynė, hemorojus ir sukelia užterštumą mieste ir tam reikia brangaus naujo greitkelio, tikrai neįtikina.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLunatikams luditams nieko įrodyti neįmanoma.Paskutinis taisė index; 2021.01.22, 20:57.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Tamstai savo argumentus galiu ir padubliuot, nes bent jau faktais kalbam.
Šiaip nesu žinovas šioje srityje. Bet panašu, kad Šiaurinės g. PP skaičiuose buvo įvertinti tik pirmo etapo srautai, be papildomų srautų dėl galimybės kirsti miestą nuo pat Žirmūnų. Taip pat greičiausiai nebuvo įvertintas galimas šios gatvės apstatymas pastatais (komercija, gyvenamieji, galbūt net visuomeniniai). Taip pat nebuvo įvertintas galimas smulkių rajono gatvių pertvarkymas į ramaus eismo gatves, galimas tranzito ribojimas.
Todėl man ir neatrodo logiška remtis vien tik šiais skaičiais ir dėl to gatvę tiesti minimaliausių parametrų. Panašu, kad todėl gatvė ir nėra projektuojama 1x1, nes kad srautai bus numato ir miesto architektai.
Dėl 2x2 galima būtų diskutuoti per VT prioriteto prizmę.
- 3 patinka
Comment
Comment